Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#89613) norbert1998 válasza stratova (#89593) üzenetére


norbert1998
veterán

2700 körül.

Brumimaci
A talicska 2008-ban lett véve 45k km-el,most közel 180 van benne, 10 ezrenkent olaj és szurok cseréje. Turbóval még nincs gond, magasnyomasuval sem, az izzito csere 10-15 ezres tétel, ezentúl már csak 6-10 ezres lesz, eddig kétszer lett cserélve, de a másodiknál még jók voltak.
Amúgy ha jó a kompresszió, izzito nélkül is beindul a dízel.
Kettő tömegű meg nincs, nem is hiányzik "elvezeti cikként" sem.

Gyuri aki huszonhetes
A szennyezés nem igazán hat meg, ez nagyon elenyészik amellett, amik a gyárak termelnek. Nyilván sok dízel sok gyár... De érted.
Hozzányúlni nem nagyon kellett még, ez egy ék egyszerű dolog, a magasnyomású lehet gondos, az felújítás, ha jól tudom, 60k körül van. A befecskendezoket ellenőrizzük, jelenleg tökéletes állapotban vannak, szerintem gyariak de lehet, hogy 60-70k-val ezelőtt cseréltek.
Igazából nem drága a fenntartás, ha figyelve van a szervizre, meg bevált motort vesz az ember. Ezért nem javasoltam sasnak a hdi-t,mert nem hallottam jókat róla, mondjuk nála úgysem lesz meg annyi ideig, amíg az meghalna...
Bmw... Nee, kérlek :D soha a büdös életbe nem kéne nekem az a vagizos kramanc. Legyen akármilyen jó meg tartos, nem kéne, mert minden hülye gyerek azzal jár vagy azt akar. A szememben egy státuszszimbólum, csak nem éppen a komoly, penzesebb ember szimbóluma. Hanem a tuskó fatoku újgazdag barome. Mercedes szintén? És kissé az audi is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.