Hirdetés

2024. május 20., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51699) razorbenke92 válasza BullZeye (#51698) üzenetére

Nem akarom bonyolítani a témát, csupán felteszem szeretnéd érteni a témát, de továbbra is elsiklasz pár dolog felett:
- amit nem csak a szakemberek fizetnek havonta, ahogy autót sem
Persze, én is fizetek autót, de ahogy kinézek az ablakon se a Scala, se a Lacetti nem való bútorlap hurcibálásra. Ami azt illeti, az Insigniába is 40 perc volt, mire úgy bepakoltam, hogy el mertem vele indulni, hogy egy fékezésnél ne nyaljon tarkón, vagy verjen ki üveget pár lap, esetleg ne roppanjon meg a jó magyar utakon. Erre a célra egy dobozos autó megfelel ugyan, csak azzal meg gáz esküvőre járni pl.


- akkor tart a műhelyben a legkeresettebbek közül pár darabot raktáron
Itt több további szempontot is felsoroltál. Egyrészt áll a pénze az alkatrészben. Pénzpiaci szempontból már ez maga ráfizetés (alternatív költség, ha emlékeim nem csalnak). Továbbá áll a pénze a raktárhelyiségben is, ami például budapesti viszonylatban igen magas árat jelent. Ezeket is a "munkadíjból" kell fedeznie.

- ennyi idő alatt összeraktam 1db 140cm-es 4fiókos sok polcos tolóajtós szekrényt itthon szerelési útmutató nélkül
Gyanítom ez egy tömeg-gyártott lapra szerelt szekrény volt, mindenféle CNC-n elvégzett elő- és összefúrással. Egy egyedi bútornál a CNC nagyon overkill (aránytalanul sok a programozásra szánt idő, illetve abból kifolyólag, hogy a CNC-k általában tömeggyártanak, aránytalanul magas a gépidő ára is). Ezt akár így, akár úgy készítik elő, hosszú munkaórákat vesz igénybe amíg eljut a lapszabászatból a helyszíni 2-3 órás összeszerelésig.

Egyébként ajánlom figyelmedbe a korábbi bejegyzésem: #51411 Igyekeztem részletekbe menően leírni, hogy miért szívás a DIY, és mit fizetsz ki, amikor szakembert hívsz.

Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.