Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40701) Beni2360 válasza Beni2360 (#40698) üzenetére


Beni2360
félisten

megtaláltam a megoldást a játékra.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#40702) Alg


Alg
veterán

Azt hiszem feladom a küzdelmet ezekkel a szerencsétlenekkel.
Mindegy mit írok nekik, mindeg hogy 2 hónapja ki sem mozdult Kínából a csomag, mindegy hogy az eladó elismerte hogy visszaküldték neki, hogy nem él már a követési szám, az Ali csak azt hajtja hogy szerinte úton van, várja türelemmel.

Szerencsére nem nagy tétel, amúgy sem tervezek mostanában már onnan rendelni, inkább kifizetek kicsit többet és megkapom Amazonról ugyanazt 1-2 nap alatt.

A másik csomagom közben megjárta már Litvániát, Kazahsztánt meg Fehéroroszországot is :DDD

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40703) fairi válasza sphe (#40674) üzenetére


fairi
addikt

Igazából nem tudom ez a legújabb levele:
"Comments:hi, friend, sorry to tell you , the logistics has problem, we can refund your money soon, but the dispute will hurt us, hope you can change the reason, we will refund you soon, do not worry, thank you , wait for your reply"

Legegyszerűbb ha sima cancelt kér, other resonnal. Ez teszi a problémázó kereskedők 99%. Sőt olyan is volt aki elfogadta az out of stock okot, és 15 órám belül visszajött a pénzem, ennek fele valszeg a bank volt.

Nagyon fishy az egész.

Húzza a dolgot....

(#40704) vandor01 válasza fairi (#40703) üzenetére


vandor01
őstag

a maradek 1% meg a gerinctelen fergese aki ugy csinal mint ha elkudte volna azaz berak egy azonsithatatlan TN-t ami sose fog megmozdulni ez a legszarabb... foleg ha rafkos az elado azt a vegen még meg is hosszabbitja :)
vagy betesz egy masik vevo TN.jet... ez meg a jobbik mert lehet 1-2 hét mulva ahogy mozog a TN kiderulhet ez pedig nem a tied.....
reklamalsz azt jon szar szoveggel logisztikai, termelesi problema, QA problema... varok 1 hetet hatha ujra kuldi.... de nem lapit mint a bizonyos a fuben....rákerdezek kerem adja meg az uj TN-t.... azt megy a vetities akkor nincsmas mint disput.... azt a vegen o van megsertodve!!?? miutan kb 3x atba...tt a palankon meg kikeri maganak :DDD :DDD :D :D

there is no need to open a dispute ,ok? Could you close the dispute ? we can full refund you,ok?

minek egyezkedjek ilyennel hogy majd a PP-en etc... mikor azert van a dispute.....
vannak az ertelmesebbek azok az elejen megkernek hogy esetleg hosszabbitsam a processing-et mert..... vagy megker mert rajott hogy nem tud teljesiteni hogy toroljem other reasonnal a rendelest....
ahhhh ALI es a csaladvedok :DD :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40705) dobsa


dobsa
csendes tag

Sziasztok! Erre a trackingre rá tudnátok nézni? RE082653240CN
Elvileg 06.30-án megérkezett a célországba aliexpress szerint, de a posta nyomkövetés oldalon az utolsó bejegyzés 05.31-én van.

(#40706) fairi válasza dobsa (#40705) üzenetére


fairi
addikt

vonatozik a csomag, szóval még sokszor meg fog érkezni. de az utolsó te leszel ha minden jól megy...

(#40707) ANOka


ANOka
őstag

Új tapasztalat: hiába kérem a vásárlói védelem meghosszabbítását a lejárat előtt ~5 nappal, manapság az eladók rá se sz**nak!

(#40708) fairi válasza ANOka (#40707) üzenetére


fairi
addikt

jaja, de mikor vitát nyitsz akkor meg írják
Comments:"Dear friend, Your package is on the normal way to you. Could you please kindly close the dispute first? sometimes it need a bit more time to through customs.You can contact us any time if you have any problem.If the package not arrive at last,we are willing to resend the package or refund to you.Hope you could kindly close the dispute and we can solve it in a friendly way. Best regards "

valahogy a scamra utaznak, naivságra és hiszékenységre építenek. face-n rengeteg panaszos akit utána átejtettek. Zárás után eladó eltűnik. Vélemények közt is olvasható minden boltnál.

Ha fenti nem jön meg akkor a csodafegyverük:
"We just got the update of your parcel from the post office, it has passed your country’s customs, and it is on the way back to your home, could you please do us a favor to wait for another week? If it is still not there, we will be more than happy to do as you like. I look forward to hearing from you sincerely. Regards"

persze ezt írják bármely levélküldeménynél!

(#40709) herrká válasza ANOka (#40707) üzenetére


herrká
senior tag

3 rendelessel jártam így, a 6-bol, 3 honapon belül... Vársz heteket, mire kiderül, hogy kamu az egész! Ha kell az a termék, akkor rendelheted újra és kezdődik minden elölről...

[ Szerkesztve ]

(#40710) Beni2360


Beni2360
félisten

A nyomkövetés szerint 06.21.-n beérkezett az elosztó központba azóta semmi mozgás és már az eladó beérkeznetek jelölte már.04.-i rendelés. meddig tudok ezután még disputet nyitna ha nem kapom meg?
A másik csomagos is így áll: 2020-06-23 18:09
Érkezés a rendeltetési hely feldolgozó központjába. nem dolgoznak a postán? :W Itt is beérkezettnek nyugtázták. :F

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#40711) Inhouse válasza V/ (#40693) üzenetére


Inhouse
őstag

Köszönöm!

Üdv Inhouse

(#40712) Voice24


Voice24
őstag

Van egy csomagom, ami a ninja utolsó, május 27-i bejegyzése szerint "arrival at export hub", azaz export elosztóba érkezés. Erre vajon keresztet vethetek, ha még Kínát sem tudta elhagyni ennyi idő alatt?

(#40713) cof válasza Beni2360 (#40710) üzenetére


cof
veterán

Amíg a posta nyomkövető nem írja, hogy átvették a kicserélőben, addig hivatalosan ide semmi nem érkezett meg. Akármelyik követő is ír bármit.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#40714) Tüzi

El kell felejteni ezt az alit egy idore. Komolyabban visszaesne a forgalmuk, egybol másként allnanak a dologhoz...
Kizárt dolognak tartom, hogy 10-11 hét alatt szingapurbol nem jön ki egy doboz... már ha egyáltalán az enyém...
Másik is hülyének néz, ugyan az mint nálatok... vegyem le a dispute-ot, mert rontja a bizniszt, várják egy hetet, tuti megjön. 2 hónapja jött be az országba állítólag.
:D
Eddig sem voltak a szivemcsucskei, de most a bogyomben vannak...
Rendelek inkább EU-s eladotol, aztán jószél...

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#40715) mdraco


mdraco
őstag

Ezek a dolgot amit írtok, függ a store-tól nem? Vagyis nem mindegy kitől veszünk, nem?

(#40716) Alg válasza mdraco (#40715) üzenetére


Alg
veterán

A gond az hogy most már az Alira sem lehet számítani a dispute során.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40717) nyisziati válasza Alg (#40716) üzenetére


nyisziati
veterán

És ez a nagyobb baj.
Drasztikusan le is csökkentettem a rendelésállományomat.
Ahogy valaki mondta feljebb, ezek tényleg csak akkor kapnak a fejükhöz, ha komoly érvágás éri őket.

(#40718) Bodz válasza mdraco (#40715) üzenetére


Bodz
nagyúr

Persze.

(#40719) V/ válasza Alg (#40716) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi esetben nem kaptad vissza a pénzed?

(#40720) vandor01 válasza Alg (#40716) üzenetére


vandor01
őstag

szerintem ha megfelelo a kommunikacio az eladoval......
eleg surun kiugrik a nyul a bokorbol azaz elkezed alkudozni esetleg magyarazkodni hogy ez volt meg az volt meg emez.....te megerto vagy es kered hogy adja meg a te TN szamodat vagy adja fel ujra etc etc..... aztan ajalngatja hogy fizet a PP-en etc... 1 het utan sem indul el a cucc? nincs uj TN?.... latszik hogy kamuzas es vetites van! nos ezek utan 99%-os eselyed van az Ali nal hogy javadra dontenek foleg ha a disput soran is még egy kicsit vonaglik a kigyoja?
akkor loviii visszajon azt kell keresni masik eladot! csak sajna ez neha honapokat elvihet es szar hogy esetleg van vmi kis projekted ami egy "csaladvedo" hazugsagai miatt csuszik....

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40721) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Jó hír, ma 2 db márciusi termékem is megérkezett, 96, 97 naposan. :D
A NPKK-ból valóban 11-12 nap mire kézhez kapja az ember nagyjából.

(#40722) V/ válasza djsunstealer (#40721) üzenetére


V/
Topikgazda

Biztos vagy benne hogy 10-12 nappal azelőtt érkezett meg? A könyvelt küldeményeknél nem ez az idő látszik, pedig ezekkel többet kell foglalkozni mint azokkal amelyek nem könyveltek. Azok mennek rögtön a szállító ketrecbe az ellenőrzés után és viszik az OLK-ra.

(#40723) Alg válasza vandor01 (#40720) üzenetére


Alg
veterán

Már leírtam párszor.

Rendeltem április elején
Tracking elakadt Kínában május közepén, valószínű visszament a feladónak.
Írtam naki hogy mi legyen?
Visszaírt hogy tényleg visszaküldték neki, nyissak dispute-ot.
Nyitottam dispute-ot, ott már csak azt szajkózza az Ali is meg az eladó is hogy még úton van, várja türelemmel. Hiába csatolom be a képernyőmentést az eladó üzenetéről, le vagyok sz@rva.

Tracking közben nem mozdul sehová, "stopped".

De mindegy, tököm tele velük, nem ér már annyit ez a 10 eurós tétel amennyit vitatkozok rajta.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40724) Ilcsike


Ilcsike
újonc

Sziasztok!
Ma reggel végre megérkezett a második csomagom, amit Akiexpressz-ről, rendeltem, még Március 30-án! Ezek az első rendeléseim voltak, ami ma jött nem volt drága, csak filléres, de nagyon örülök neki! :DD
Még, egyszer, nagyon Köszönöm a segítséget és a biztatást, hogy várjak türelemmel! :R

(#40725) djsunstealer válasza V/ (#40722) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Igen, ha lehet hinni a Ninjának. Nem könyvelt küldemény egyik sem, ha jól tudom. 96-97 nap nem stimmel, 91-92 viszont igen.
S00000129396835
S00000127723723

[ Szerkesztve ]

(#40726) Voice24 válasza Alg (#40716) üzenetére


Voice24
őstag

Kivétel erősíti a szabályt, de ahogy múlt héten írtam, nekem a nem megfelelő mérleg küldése miatt indított diputámra kevesebb mint 24 óra alatt reagáltak, és pontosan azt, amit kértem.

(#40727) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Kb egy-két hónapja olvastam neten egy hírt (szerintem a stratlap dobta fel, forrásra nem emlékszem), amiben az volt, hogy ezt a 2021 január 1-i "megszűnik az áfamentes netes rendelés" időpontot úgy néz ki, hogy elhalasztják fél évvel (a koronavírus miatt, ha jól emlékszem), gyakorlatilag már csak formalitás, hogy elfogadják ezt az EU-ban.

Azóta viszont erről semmit nem hallottam, nyomát sem találom.

Tud erről valaki valamit?
Egyébként, ha ez a változás megtörténik, akkor lesz erre valami okossága az Aliexpressnek?
Illetve a Gearbest, Banggood "okosított" szállítási módjai megmaradnak, vagy azoknak is annyi?

(#40728) V/ válasza djsunstealer (#40725) üzenetére


V/
Topikgazda

U-s Yanwen Tajvani számos, arra amit látsz amikor rákérdeztem a posta konkrétan nem válaszolt hogy ők írták volna be. Láthatok ilyet minőségbiztosítási okból, ezt írták, de ha nincs nekik kifizetve a könyvelt küldemény kezelés (mert arra több pénz kapnak) akkor ugyan miért csinálnák meg?
Normális könyvelt küldemény esetén ezek vannak írva
Egységképző érkeztetése
Egységképző felbontása
A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben
Ezeknél meg rögtön
A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben

Az tény, hogy ami U-val kezdődik az adott országon belül (Tajvan) követhető, de nem kell a nemzetközi postai adatbázisban könyvelni a külföldi posta által.
Most így ránézve néhány U és CN végűnél 4-5 nap telt el az állítólagos megérkezés és kézbesítés közt. TW-és estén 11-17 nap, de hogy ezeket a járvány elleni védekezés csúcs idejében nálunk könyvelgették volna azt nehezen hiszem el.
Bár szeretnek ingyen dolgozni, pedig minden évben vitáznak a kínaiakkal, mert szerintük kevesebb pénz kapnak a küldemény forgalom után.

(#40729) V/ válasza Vikusz77 (#40727) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem aktuális most december közepéig nem agyalunk itt. De ők is beszedhetik az áfát-és befizetik a vevő szerinti ország adóhivatalának. Vagy lesz AliExpres EU raktár valahol, ahol az adott ország felé befizetik az oda be és kikerülő termékek után az áfát. A jelenleg áfa kikerülő módszereknek az importálással foglakozó logisztikai cégre vonatkozó új vámoltatási rend is keresztbe tehet, a legvalószínűbb az lesz hogy te a vám online felületén megadva az adatokat amelyeket a szállító által megadott küldemény azonosít alapján írsz be kiszámoltatód a fizetendő áfát és akár rögtön befizeted Aztán a szállító felé gazolva a befizetést az kézbesíti neked.

(#40730) EXIEZ válasza V/ (#40729) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Ha EU-ból rendelek, akkor is lesz ÁFA?
vagy ez csak a kinai és más harmadik országból érkezőre van?

[ Szerkesztve ]

(#40731) V/ válasza EXIEZ (#40730) üzenetére


V/
Topikgazda

Hivatalosan benne van az áfa az árban, így azt fizetted. Persze nem kapsz egyenlőre áfás számlát, pedig kellene.
Itt annyi változás lesz hogy ha egy spanyol üzletből vásárol egy német és magyar vevő, akkor nem az ottani 21%-os Áfás árat hanem a német 19% és a magyar 27% áfát fogják fizetni a vevők. Ez az üzlet forgalmától függően már most is így van, de egységesebb lesz.

(#40732) vandor01 válasza V/ (#40731) üzenetére


vandor01
őstag

ezen meg lesznek izmozasok.....

mert ha megveszem spanyol afaval nemetbe akkor kerhetem a 2%-ot?? :)
ha viszont a spanyol odaadja afa nélkul mert ugye majd a vevonek fizetnie kell a nemet afat... ez mind szep es faja.... de a spanyol allamhaztartas nem látt ebbol majd egy fillert sem :)
lesznek meg itt kerdesek.....

aztan majd a vegen megy sokminde "okosban" es senki nem lat egy fillert sem :)

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40733) V/ válasza vandor01 (#40732) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárló országa szerinti áfa van kiszámlázva, aztán hogy miként küldik egymásnak az adóhatóságok az áfát engem annyira nem érdekelt hogy el is olvassam.
De ilyesmi a szabályozás és 35000 € - 100000 € (ország függő) éves eladás felett, most.
Ha az Ön cége másik EU-tagországban élő fogyasztók (magánszemélyek) részére értékesít és szállít le árut, alapszabályként be kell jelentkeznie adóalanyként az adott országban, és az ott alkalmazott adókulcsnak megfelelő összegű áfát kell felszámítania az áru után – kivéve, ha a kérdéses országba irányuló értékesítések összege az adott évben alatta marad a célország által meghatározott értékhatárnak.

[ Szerkesztve ]

(#40734) EXIEZ válasza V/ (#40731) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Akkor ez kiterjed minden vetelre, vagy csak az alapvetoen 22 eur feletti dolgokra?

(#40735) vandor01 válasza EXIEZ (#40734) üzenetére


vandor01
őstag

- MINDENRE
- EU-n belul meg afa kulonbseg szamitast akarnak

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40736) EXIEZ válasza vandor01 (#40735) üzenetére


EXIEZ
senior tag

hűha
akkor az apró lomokra is jön 27% áfa...
mondjuk lesznek ebből bajok, meg nem tudom ezt hogy fogják kivitelezni ebayen meg máshol is

(#40737) djsunstealer válasza V/ (#40728) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Kösz Mester!
Ma is tanultam valamit.:)

(#40738) V/ válasza djsunstealer (#40737) üzenetére


V/
Topikgazda

Hozzáteszem, amikor Fairi jelezte hogy ez látható, egy kicsit örültem én is, bár kétségeim voltak. Aztán az hogy 5 - 21 ott lézenghet az eléggé szűkös csomagtárolási kapacitású NPKK-ban le is írtam ezt az információt nem relevánsként.

(#40739) Vikusz77 válasza V/ (#40729) üzenetére


Vikusz77
tag

Ok, akkor majd kiderül, hogy lesz.
Ti azt a hírt nem olvastátok egy-két hónapja, hogy fél évvel elhalasztanák az egész változtatást?

(#40740) fairi válasza V/ (#40738) üzenetére


fairi
addikt

"Aztán az hogy 5 - 21 ott lézenghet az eléggé szűkös csomagtárolási kapacitású NPKK-ban le is írtam ezt az információt nem relevánsként."
U-s csomagnál nem biztos az NPKK-ban lézeng hanem a kézbesítő postán.
Pl LZ111356175Cn csomag is lassan 6.napja lézeng vhol a rendszerben, holnap csak kézbesítik. ritkán elsőbbségi is megfagy, akkor a sima levélcsomag meg sarokba pihen, és ha egy címre pár összegyűlik szólnak.

(#40741) V/ válasza Vikusz77 (#40739) üzenetére


V/
Topikgazda

De olvastam, csak nem írták hogy mely országoknak okoz gondot az átállás, több milliárd € veszteségről van szó ha csak 1 hónapot is csúsztatnak.Nme tudom meylik álamengedheti meg magának ezt a luxust ezen év után.
A technológia működik már most is, persze erős hardver kell mert mondjuk magyar viszonylatban (nem számolva csak az állami vámolással) az úgy 500000 vámeljárás 15 millióra ugrik fel éves szinten. Megoldható a növekedés kiszolgálása. A bevételből bőven futja a megelőlegezett költségekre.

[ Szerkesztve ]

(#40742) EXIEZ válasza V/ (#40741) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Most ha bejön ez a mizéria, ugyanúgy megmarad ez a kb 40$ határ? mert eddig úgy volt, hogy 40$ felett megfizetted az áfát és az eljárási dijat. De most ha elvileg már úgy veszed meg, áfásan, akkor csak a vámkezelési dij jönne a nagy cuccokra is?

2x áfát ne fizessünk már ha nem kell.. :D

[ Szerkesztve ]

(#40743) fairi válasza V/ (#40741) üzenetére


fairi
addikt

technika működik, de közben mi lesz ha posta elbújtatja a csomagot. Vámolok meg minden és elpárolog kézbesítés során. Az U-s csomagokról semmit nem tudunk vagy megkapod vagy sem.
LVS még mindig nem kerül be a posta rendszerébe. belga posta jelzi ők lerakták és napokon belül kézben. Inkább hetek még.
Sunyou számsora se kerül be semmiféle rendszerbe, csak ők küldik szét pedig ők 8 nap alatt magyarba vitték, és utána még várhatók 50 napot.

nem csak a sápot kell beszedni, hanem garantálni hogy levámolt cucc hozzám eljut. Ha posta elhagyja akkor refund minden oldalon?

(#40744) V/ válasza EXIEZ (#40742) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy a 10 €-ot el nem érő Áfá-t most elengedik az saját nemzeti jogszabály alapján történik, ilyen nincs az Uniós HÉA (áfa) szabályozásban. (Nem is lehetne ez a kibúvó)
Ha magyar vezetés erről 10 € alatti összegről továbbra is lemond (a nyilatkozatok nem utalnak rá) akkor mivel ez vámeljárás kertében történik most is, akkor továbbra is be lesz építve úgy ahogy most van a vámolós programban és 0 Ft fizetnivaló lesz a vámolás vége.

Amit Áfá kifizetéssel veszel meg (lesz ilyen számlád) és EU-n kívülről jönne, annál pedig a felületen jelölöd hogy volt áfa és mennyi és szintén 0 Ft fizetnivaló lesz a vámolás vége.
De most júliusban korai erről beszélgetnünk, aztán ha tényleg halasztanák valamennyivel akkor szintén korai.

(#40745) V/ válasza fairi (#40743) üzenetére


V/
Topikgazda

Már írtam és a posta már használja, a nem könyvelt küldemények esetén adnak neki egy belső azonosítót, a vámeljáráshoz az adatokat arra való hivatkozással küldöd be, azzal kötik össze a küldeményt és a vámolási dolgokat. Lényegében minden könyvelt küldemény lesz valamilyen módon, vagy nemzetközi postai nyomkövetési szám vagy a posta belső azonosító. Ezt akkor adják, írják rá amikor náluk van és nem amikor a kínai logisztika szerint már ezer éve nálunk van.
Megfogod kapni, de persze arról nem láttam még leírást hogy az NPKK utáni szállítási folyamatban történő elvesztés esetén mi lesz és arról sem hogy ez a azonosító képzés mennyibe fog kerülni, ha mi fogjuk online végezni a vámeljárást, mert most sem kell a postára bízni, de ez esetben most 1100 Ft-ot fizetünk ezért vámközvetítési díj néven.
Ha a külföldi kereskedőn keresztül van fizetve az ÁFA akkor a végösszegben benne van és ha a kereskedő "nem szállítja le" akkor neki a kifizetett összeget a most is szokásos módon (AliExpress dispute) kell visszaadnia.
Azt azért látni kell hogy ilyen esetben bár van rá elvi lehetőség, a befizetett áfát- a kereskedőnek elég macerás visszakérni, kisebb összegek esetén nem éri meg (3 € úgy 1100 Ft, de ennyit nem is adnak vissza) és ez eleve veszteség lesz, ez a rizikó biztos bekerül az árakba.
Illetve ha egy adott ország felé most is sok a meg nem érkezett okú dispute akkor a legegyszerűbb technikai szabályozást csinálja a kereskedő, nem szállít oda. De ez csak az én elméletem, mivel én ezt tenném.

(#40746) Hodori


Hodori
friss újonc

Sziasztok,
Örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra. Nagyon sok hasznos infót, tapasztalatot olvastam.
Nagyon kezdő vagyok a témában, segítsetek légyszi!
Van egy rendelésem aminek a meghosszabított védelmi ideje 07.05.-én lejár. A rendelést nem kaptam meg.
Ma reggel írt az eladó, hogy újraküldi a terméket, elfogadom-e. Ezt ugye ne fogadjam el!?
De, ebben az esetben mi a teendő? Mit kell tennem?
Írok neki, hogy nem fogadom el és refundot kérek (később újra megrendelem), vagy indítanom kell egy disputot és ott kérni a refundot?
Milyen indokkal, hogy mielőbb visszakapjam a pénzt?
FRISS INFO!
Az eladó közben kiterjesztette a védelmet 07.25-ig. A terméket még április 6-án rendeltem.
Mit javasoltok, mit tegyek?

[ Szerkesztve ]

(#40747) djsunstealer válasza V/ (#40738) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Valóban igaz, hisz van még egy ugyanilyen csomagom június 15-e óta és semmi. :)

(#40748) cof válasza Hodori (#40746) üzenetére


cof
veterán

Most nem tudsz tenni semmit, ha kitolta a védelmi időt. Hiába indítanál vitát, úgy is azt közölné az Ali, hogy várj. Majd 26-án mehet a dispute ha addigra sem érkezne meg.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#40749) Hodori válasza cof (#40748) üzenetére


Hodori
friss újonc

OK! Köszi! Akkor várok türelemmel!

(#40750) V/


V/
Topikgazda

Negatív rekord, 142. nap és megérkezett a vásárlásom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.