Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40501) V/ válasza EXIEZ (#40500) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol nézed? A My Orders, Refund & Disputes és az adott vásárlás Arbitration ID: View details

(#40502) Golyobis


Golyobis
aktív tag

Ha jól sejtem mostanában normális, hogy a 20-30 napos szállítási idővel hirdetett dolgok 2-3 hónap alatt sem jönnek meg ugye?

(#40503) EXIEZ válasza V/ (#40501) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Igen, itt nézem.
De hetek óta semmi nem tortenik...
Pedig 3 kepet töltöttem fel, leirast es elutasitottam a buyer ajanlatot

(#40504) V/ válasza EXIEZ (#40503) üzenetére


V/
Topikgazda

ÉS mit írnak statusnak?

(#40505) fairi válasza Golyobis (#40502) üzenetére


fairi
addikt

Igen, teljesen, nem egy csomagom 110 napra ért ide, és most kaptam 80. napra egy e-packetet.
Ám úgy tűnik májusi rendelések közül jó pár 30 napra megérkezik. Kezdenek helyreállni a tranzit utak.

(#40506) EXIEZ válasza V/ (#40504) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Dispute in progress
Hetek ota

(#40507) V/ válasza EXIEZ (#40506) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán találkoztam ilyennel, írj nekik hogy valami probléma van. Mi a dispute oka?

(#40508) EXIEZ válasza V/ (#40507) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Nem jött meg márc. eleje óta.
Írtam nekik legalább 5x. Mindig mondták, hogy 48 órán belül jön a válasz, de semmi.

Első ilyen helyzetem, pedig már volt disputem, nem is egy.... borzalmas amit leművelnek
azért zavar ennyire, mert 30$+ azóta a semmiben van

[ Szerkesztve ]

(#40509) V/ válasza EXIEZ (#40508) üzenetére


V/
Topikgazda

A mobil app-ban célszerű kezdeni a válasz üzenet kereséssel. Általában odaérkezik.
A mobil app-ban és a böngészős felületen is el kell küldeni az üzenetet, de a Chat Eva is használandó, valahol lesz emberi ügyfélszolgálat is.
Azt kell választani oknak hogy nincs nyomkövetés, nem pedig azt hogy lejárt a védelem és nem kaptad meg. Ez utóbbi esetén jön az hogy várjál még mert úton van. Nekem meg az az álláspontom hogy elveszett, vagy kamu a nyomkövetési információ és egyébként is azt írja a szállítási védelemnél:
Money Back Guarantee
• If the product is not received within buyer protection period• Refund in 15 Days
Nincs mit vizsgálgatni.

[ Szerkesztve ]

(#40510) EXIEZ válasza V/ (#40509) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Nekem semmi nincs az üzenetek kozott. Mind a harom almenuben néztem, semmi.
De ezt sem ertem ha varhatoan junius 14 volt a befejezes miért van nyitva es nem is valaszol sem az elado sem ali...

(#40511) Voice24


Voice24
őstag

Úgy néz ki, a mérleges problémám megoldódott. Miután az eladó nem válaszolt érdemben, csak húzta az időt, tegnap délelőtt elindítottam a disputát, 3000 forint visszatérítést kértem (a kifizetett ár 5890 volt). Ma reggelre már várt az email, hogy az Ali elfogadta a kérésemet, küldik a 3000-et.
A rendeléseknél amúgy van káosz rendesen. Egyik április végi cuccomnál két napja jött az email, hogy shipped lett, miközben a tracking info szerint már május elején elhagyta Kínát. A ninja szerint meg két napja eljött abból a Horgos nevű kikötőből, de ugyanazon a napon szerepel Litvánia, Vilnius bejegyzés is. Szerintem már ők maguk sem tudják, mi merre jár.

(#40512) V/ válasza Voice24 (#40511) üzenetére


V/
Topikgazda

A vasútnál a port a vágány (kapu, bejárat) jelölése, nem hajózási jelentése van.

[ Szerkesztve ]

(#40513) t420s


t420s
aktív tag

üdv

Aliexpress No shipment closed és még dispute se nyitható - ilyet láttatok? én még nem
Megveszem a terméket aliexpressen, kifizettem, telnek a napok, ott az üzenet awaiting shipment.... oké várok.
Majd ezt látom: no shipment. Closed.
Itt a kép
[link]

???
És még refund dispute menüpont sincs.
????
Ilyenkor mi van?

[ Szerkesztve ]

(#40514) cof válasza t420s (#40513) üzenetére


cof
veterán

Ilyenkor automatikusan visszajön a pénz, nem adta fel és lejárt a visszaszámláló.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#40515) EXIEZ válasza t420s (#40513) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Így van, teendő semmi, max újrarendelni mástól, ha nem történt még meg

(#40516) szolnoki


szolnoki
csendes tag

Nekem kb 130 tranzakicóm volt már a Alin az elmúlt években. Tehát nem most kezdtem. Régebben alig volt probléma. Sem az eldókkal, sem az ügyfélszolgálattal, se sebességgel.
De az utolsó fél év valami szörnyű... Sajnos kezdem leírni az Aliexpresst. Értem én hogy COVID, meg világgazdasági problémák, de akkor vissza kell fogni az eladásokat, és nem trükközni az eladóknak, amihez az Ali még asszisztál is.

Sajnos azt kell hogy mondjam, jó pár hónapig/félévig érdemes elkerülni az Ali-t , mert könnyen lehet most ott pénzt, időt és idergerndszert bukni. Ha majd rendbejönnek a dolgok, majd akkor talán... De ez az én javaslatom, mindenki azt csinál amit jónak lát...

(#40517) EXIEZ válasza szolnoki (#40516) üzenetére


EXIEZ
senior tag

500+ tramzakcio, diamond rang es 5 hete van disputem kb...
Az a gond hogy megint jon egy dömping, nem tudom mi lesz igy, de borzalmas a support most (korabban egy alom volt ehhez képest)

(#40518) nyisziati válasza szolnoki (#40516) üzenetére


nyisziati
veterán

Nekem is hasonló rendelésszámom van, de szerintem az elmúlt években is volt gond az eladókkal. Hazudoztak, nem adták fel, nem volt készleten de nem is foglalkoztak a rendeléssel, warezolt Windows volt a lapbookon és hát ugye az általános silány minőség mindenről visszaköszönt. Talán a rendeléseim 20%-a volt jóminőségű, a többi vagy eleve hibásan jött, vagy rövid időn belül szétesett, vagy más baja lett.
Az ügyfélszolgálat se volt jobb, mint most.
Egyedül a szállítás sebessége volt nagyon jó az elmúlt 1-2 évben. Más pozitívum nemigen volt. Ja meg hogy olcsó, persze. :DDD

(#40519) xy.zsolt válasza szolnoki (#40516) üzenetére


xy.zsolt
őstag

Az volt a gond, hogy március áprilisban a készlethiányos dolgokat is eladták....termelés meg szállítás nem volt. Most pedig hiába van árú a felgyülemlett utólag beérkezett áruk kiküldése a most rendeltekkel együtt már túl nagy feladat lett a szállításnak.

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#40520) V/ válasza nyisziati (#40518) üzenetére


V/
Topikgazda

:K Én is így látom.

(#40521) EXIEZ válasza nyisziati (#40518) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Alapvetően a hamis készlet aggasztó inkább. beírják hogy van 1000db eu-ból. még amikor nekem postázta "elvileg" kb 950db volt belőle euban. erre írta hogy nincs, várjak 20-30 napot majd utána adja fel... tróger dolog így átcseszni a népet

(#40522) vandor01 válasza EXIEZ (#40521) üzenetére


vandor01
őstag

sirtok riitok itt pedig a gore megmondta a tutit! :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40523) V/ válasza EXIEZ (#40521) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azért van annyi írva hogy becsapjon téged, hanem így nem kell újból feladni és fizetni a hirdetésért, ha elfogy a meghirdetett készlet. Többen írtuk már hogy nincs összekötve a valós raktári készlettel a hirdetésük, főleg úgy hogy egy részüknek nincs is saját "raktára", jön vásárlás és majd azután rendeli meg.
Én azt mondanám hogy köztudott ez, ezért is szoktam rákérdezni az eladókra. Főleg aki EU-n belülről ígéri a szállítást, mert ha Kínából küldi és drágább (35,44 €, 38,78 USD feletti) akkor bizony + költségem lehet.

(#40524) V/ válasza vandor01 (#40522) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez már volt :((

(#40525) EXIEZ válasza V/ (#40523) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Tabletnél akarta eljátszani. Mondtam neki eu raktár vagy töröljük akkor.
értem én, hogy nem kell újra feladni, de nyilván ha kerek a szám ( pl 1000) nemrég adhatta fel, így gondolható, hogy van minimális készlete... de persze hogy nincs

(#40526) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Gyerekek!:)
Veletek volt már ilyen? 1 nap maradt a "hivatalos" védelmi időmből és megérkezett ma a termék. :DD [kép]

(#40527) herrká válasza herrká (#40495) üzenetére


herrká
senior tag

"Hi .....,
The confirmation time for order 801332xxxxx.... has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!
See order details
If you have any questions, please let us know!
Sincerely, "

Még van 1nap és pár óra hátra. Az eladó nem reagált a hosszabbítás kérelmemre napokon keresztül. Utána kaptam ezt az üzenetet az Alitól. De dispute gomb meg sehol! Meg kell várni míg letelik az idő és utána lesz? Vagy, hogyan tudom indítani a vitát? Köszönöm!

(#40528) TMhun válasza djsunstealer (#40526) üzenetére


TMhun
tag

:) Velem olyan volt, hogy kértem hosszabbítást, erre másnap megjött.

(#40529) V/ válasza herrká (#40527) üzenetére


V/
Topikgazda

Már lejárt, időzónák, ilyenkor máshol kell megnyitni. Kattints a View detai-ra és a képernyőn gyere lejjebb, középen ott lesz a Dispute link.

(#40530) herrká válasza V/ (#40529) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! Megtaláltam. Odáig jutottam, hogy nem érkezett meg. Az ablakban felugrott a szöveg, hogy a szállítási infójuk szerint már az országban van. Várjak a megadott időig, addig biztos meg fog érkezni. Ha mégsem, akkor indítsam a vitát.
Ezek szerint várnom kell holnap éjszakáig... :-) Addig már nyilván nem fog megjönni.

(#40531) vandor01


vandor01
őstag

azert vannak jo hirek is! kezd visszaterni az elet a szallitasba!?? :F :F

ezt LB888700863BE junius 17-en rendeltem az Alin Belgiumba....
mara itt van a belga kicseroleben jovoheten TALAN kézben??

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40532) Alg


Alg
veterán

Kezdek kifutni az ötletekből, tudna valaki segíteni?

[link] Erről a csomagról van szó.

Írtam az eladónak hogy ez úgy néz ki mintha visszaküldték volna neki. Visszaírt hogy tényleg visszaküldték, nyissak dispute-ot és visszafizetik.
Dispute-ot nyitottam, ott az eladó már nem akar semmit visszafizetni, azt írja várjak mert még mindig "in transit".
Az Ali pedig csak azt szajkózza hogy "After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package."

Közben az eladó meg hosszabbítgatja a protection time-ot folyamatosan...

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40533) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Sziasztok!

Cuccosom nem jött meg 2 hónap elteltével sem, kértem visszatérítést, eladó elfogadta, vissza is kaptam a pénzt tegnap. Erre ma megjön a csomag.. Elsunnyogni nem fogom, szal ilyenkor írok privátban az eladónak, ő ad egy paypalt és arra visszaküldöm az árát? Avagy van erre hivatalosabb mód is?

(#40534) Zoli-bácsi válasza KisTücsök (#40533) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nagyjából így lehet. Nekem egy eladó valamiféle szállítási 0.5$-os kupont "adott", azt vettem tőle a megfelelő mennyiségben.

[ Szerkesztve ]

(#40535) Digitalpimp válasza KisTücsök (#40533) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Nekem most volt ilyen, írtam neki, dobott üzenetben egy linket, amin ott volt az összeg egy kínai zászlóval oszt csók. Ugyanúgy pay és kifizettem. 3 hónap után kaptam meg, szóval még nincs veszve minden. :D

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#40536) V/ válasza KisTücsök (#40533) üzenetére


V/
Topikgazda

Megveszed újból vagy egy olyan értékűt, ő nem küldi el, de feladottnak jelöli és te leigazolod pár nap múlva, a PayPal esetén meg küldesz neki annyit, vagy ő beállít neked valami megvenni valót. Olyan nincs hogy privát külön, hiszen alapból csak ő látja az üzentet amit írsz neki így az privát.

(#40537) V/ válasza Alg (#40532) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon egyszerű, mivel ez ki sem jött Kínából, így ha lejár a szállítási védelmi idő mehet a dispute a következő napon. De egyébként Bécsbe várod a küldeményt?
AliExpress ( China Post → Austrian Post ) To address: Wien, Austria

[ Szerkesztve ]

(#40538) Alg válasza V/ (#40537) üzenetére


Alg
veterán

Igen, Bécsbe.

Meddig hosszabbítgathatja az eladó a védelmet?
Most épp nyitva a Dispute, hagyjam nyitva?

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40539) V/ válasza Alg (#40538) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem tudod az AliExpress döntését kérni akkor vond vissza, de ezzel a nyomkövetési számmal ez nem fog hozzád megérkezni mivel május 2-án a szállítás (Export cancellation) törölve lett és azért ment vissza a feladóhoz.Így a szám felhasználódott.
Az is lehet hogy egy másikkal számmal elküldte, csak nem adta meg és azért hosszabbítgat, mert akkor az új számos úton van már.

[ Szerkesztve ]

(#40540) Alg válasza V/ (#40539) üzenetére


Alg
veterán

Az Ali már belépett és azt írja hogy várjak mert szerintük még mindig "in transit", és amíg nem jár le a védelem addig ettől nem tágítanak.

Az eladó meg hosszabbítgatja folyamatosan a védelmet, így sehova nem jut az ügy :(

Ha visszavonom a dispute-ot, később újranyithatom?

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40541) EXIEZ válasza Alg (#40540) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Ez érdekelne engem is, mert ali nem akar belépni, pedig már finished az order, tehát mivel nem jött meg járna nekem vissza az összeg, de semmi....

(#40542) Alg válasza Alg (#40540) üzenetére


Alg
veterán

Ha jól látom 120 napig lehet hosszabbítgatni... csodás. Mikozben az eladó elismerte hogy visszaérkezett hozzá a cucc. Akkor még 2 hónap... Szerecsére nem túl nagy összeg.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40543) tragerr9


tragerr9
friss újonc

sziasztok!
májusban rendeltem egy replica cipőt, dobozával együtt.
a csomagra 10 usd van feltüntetve, de 50+ volt. júni 22.-én érkezett meg Budapestre a csomag. ma (26.-án) kaptam egy sms-t a vámkezelés megkezdésével kapcsolatban. vámkezeléskor a csomagot kinyithatják? és amiatt megszívhatom, hogy a csomagra 10 usd van, de 50+ot fizettem érte?
többször rendeltem már 50 usd feletti cipőket, de eddig sosem kaptam vámkezeléssel kapcsolatos sms-t.

(#40544) Alg válasza tragerr9 (#40543) üzenetére


Alg
veterán

Nem nézik mi van a csomagra írva, elvileg csatolnod kell majd a kifizetett összegről bizonyítékot, és a teljes kifizetett összegre jön majd az ÁFA+kezelési költség.

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#40545) EXIEZ válasza tragerr9 (#40543) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Ami a csomagon van az semmit nem jelent, kiszedhetik attol fuggetlenul.
Viszont kell az igazolas, es jon ra a plusz ktg ahogy azt mar leirtak elottem

(#40546) vandor01 válasza tragerr9 (#40543) üzenetére


vandor01
őstag

mi az hogy replica?? copy of nike or adidas???

mert akkor nem kell erte fizetned! :DDD :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40547) V/ válasza EXIEZ (#40541) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha le van zárva a vásárlás és utána indítod a dispute-t akkor 15 napon belül lehet nyitni-csukni, de nem az app -ban látod finished order, hanem a Closed order a böngészős oldalon az ahonnan számol a 15 nap.
Ne használjátok a lejárt időnél ezt az okot: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Ami nem érkezik meg 60, 90, 120 nap alatt az nincs szállítva, az el van veszve.

[ Szerkesztve ]

(#40548) EXIEZ válasza V/ (#40547) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Nekem alapvetően ez úgy volt, hogy a vásárlás még nyitott volt. inditottam disputet, utána már finished lett. de azóta is nyitva van a dispute, zárni meg nem merem.

(#40549) V/ válasza EXIEZ (#40548) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jól gondolom akkor a My Orders, Manage Feedback menü pontnál az adott vásárlásnál az Action oszlopban látszik hogy mikor lett lezárva, onnan 15 nap és lehet variálni, akár az okot is.

(#40550) EXIEZ válasza V/ (#40549) üzenetére


EXIEZ
senior tag

Az gáz ha itt nem is látom már?
Ha rendelésszám alapján keresem: No orders waiting for feedback

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.