Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#57201) bigyo108 válasza Promi (#56766) üzenetére


bigyo108
aktív tag

Szép napot,

Megérkeztem szervízből....
Élő adatok nem hoztak eredményt, pedig indításkor is egyenetlen volt az alapjárat
ellenőrizve lettek a lábelek a motortérben ( gyújtókábel is )
ellenőrizve lett az üzemanyagnyomás ... pipa
a srácok próbálták kizárni, hogy mi az ami nem okozahtja a hibát, jobb híján ki lett cserélve a
PCV szelep , de nem változott tőle semmi....
..vagyis hazudok...mert változott...az egyenetlen járás esetén már nem kapok hibakódot.
Tehát egyenetlen alapjárat miatt folytószelepház tisztítás, a tisztítás miatt, megváltozott a keresztmetteszet, megjelent a hibakód P0171, majd PCV szelep csere után eltűnt a hibakód, de megmaradt az egyenetlen alapjárat.
A napokban a mínusz -13-as reggelen gyakorlatilag úgy nézett ki a gépjármű indítása, hogy gyújtás-múúú-pöcc-röff-fel 2000-re, bumm vissza nullára.
hétvégi összejövetelen rokonok haverok kikérdezése ... volt 1-es swift ami ugyanezt produkálta ... honda accord ami ugyanezt produkálta..honda concerto ami ugyanezt produkálta .... de a hiba sosem lett meg ..... EZ valami japán Fantom ez a hiba ?? :Y
Nemsokára jelentkezem, prémium üzemenyaggal fogom feltölteni a verdát, reménykedem benne hogy még hidegek maradnak a reggelek és egy hét múlva jövök! :R

A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)

(#57202) KubanitoS válasza mefistofeles (#57199) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ez nem plug-in hibrid, hanem sima hibrid. Ergó használattól függően 1-2 kilométert ha elmegy elektromosan, akkor már lehet örülni. Itt a lényeg abban van, hogy a rendszer ki-be kapcsolgatja a benzinmotort annak érdekében, hogy a fogyasztás optimalizálva legyen. Ez városban nagyon jó dolog, országúti felhasználás során kevésbé (ott a "vitorlázásnál" van lényege, amikor elvszed a gázt és lekapcsol a motor, közben az akksik töltődnek), autópályán teljesen haszontalan (ha egyáltalán ezzel az "új" Vitarával fel mer valaki menni a pályára ;])

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#57203) Cunaja


Cunaja
addikt

Sziasztok!
Itt az örökös drágulás eredménye.
Azért vegyük figyelembe, hogy az embereknek igényeik vannak, illetve bérböl és fizetésből élünk legtöbben itt a fórumon. Nem vagyunk Hilton családtagok, se politikusok, se a milliárdos emberkék csemetéje.
Egyszóval, "kuporgatjuk a pénzünket" és próbálunk autót venni. Eddig a Suzu egész jó vétel volt, vagy még most is az.
Most ne a Vitarát és az Scross-t nézzük, a többi fentebbi kategóriát direkt nem említem.
Ha a várt GLX metál swiftet vesszük figyelembe, hozzáadva már a márciusi 150K-t, akkor 5.560.000. Ezzel a felszereléssel, nem turbós motorral, ugyanekkora belsötér mérettel és 4 hengerrel, írjon már valaki egy márkát, ilyen összegben. Ne legyen 6 Milla és mindennek megfeleljen. Várom az ajánlatokat. Ja és még vegyük figyelembe a garanciát, ( +7 -év) illetve az éves szerviz díjakat. Ha valaki tud megfelelőt, ne fogja vissza magát. A fogyasztást is tessék figyelni.
:R
Szerk.
Zárszoként, most ugye F-Astrám van, nevetséges, az új Astra ára, turbós kivitele és fogyasztása. A többi márka is folyamatosan drágul.
Ne kelljen már a turbós mindig figyelnem.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57204) Moleman válasza Cunaja (#57203) üzenetére


Moleman
addikt

Én biztosan Mazda2-t vennék ebben a szegmensben, eddig sokkal drágább volt, mint a Swift, de most már majdnem egy árban vannak.
De nekem mindig is a hosszú váltó volt a gyenge pontom, szeretek csendben, 3000 fordulat alatt utazni 130-cal. :D

(#57205) KubanitoS válasza Cunaja (#57203) üzenetére


KubanitoS
veterán

Ez most a jelenlegi állapot. Csak nehogy aztán az legyen a vége, hogy az új Swift is megkapja ezt a rendszert és 7 millióról induljon.

szerk: Amúgy meg a Toyota Yaris nagyon hasonló áron van, 1.5-ös motorral Comfort felszereltséggel, igaz csak 3 hengerrel. Bár utóbbit nem tudom, miért ekkora probléma.

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#57206) simonjoe válasza Moleman (#57204) üzenetére


simonjoe
senior tag

A piacon lévő legjobban rozsdásodó autó a Mazda, sajnos. Nagyon teszik, de ha esetleg akár ingyen jutnék hozzá valamilyen csoda miatt, akkor is inkább eladnám. Szörnyű ilyen téren, de régen sem volt másként, míg a rozsda megette a kasztnit, addig a motornak soha semmi baja nem volt.

Joe

(#57207) Cunaja válasza KubanitoS (#57205) üzenetére


Cunaja
addikt

3 henger. A kollégának pont Yaris van 3 hengerrel, hát, lehet érezni. Ha már valami nem tetszik, nem adok érte pénzt. A forma se tetszik.
Reménykedem benne, hogy mire átalakul lemeztelercsböl és átveszem a kulcsokat, nem fog tovább drágulni. Ha eléri a 6 millát, nem veszem meg.
Moleman: Már megírták a Mazda hibáját és amúgy is 6,4 Milla lenne ami megfelelő. Még mindig a Suzuki a nyerő.

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57208) Tigi válasza Cunaja (#57180) üzenetére


Tigi
őstag

Akkor nekem is mázlim volt, hogy a ceglédi kereskedésből az utolsó GL+ 2WD 6MT új S-Cross-t el tudtam hozni üzembehelyezéssel együtt 6.790.000- ért.

Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!

(#57209) Moleman válasza simonjoe (#57206) üzenetére


Moleman
addikt

A régiek tényleg nagyon rozsdásodtak, de az új formavilágúak (2013+) közül még egy rozsdásat sem láttam. Pedig már 9 évesek a legöregebbek.

Az enyém is 9 éves, egyetlen rozsdás alkatrésze a téli acélfelni, de annál pont sokkal rozsdásabb az 5 éves Swift télikereke. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#57210) KubanitoS válasza Cunaja (#57207) üzenetére


KubanitoS
veterán

Feltettél egy kérdést, két opció is jött rá. Én megértem, hogy szerinted ezek azért nem jobbak, mert neked nem tetszenek, de ez egyéni ízlés kérdése. A lényeg az, hogy van minőségi alternatíva a közel 6 milliós középszer Swifthez képest, amely még tovább fog drágulni feltehetőleg. Mondom ezt úgy, hogy nekem is van S-Crossom, amit nagyon szeretek, de minőségre erős közepes, semmi több.

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#57211) hemaka válasza Cunaja (#57203) üzenetére


hemaka
nagyúr

Durva, hogy 2 evvel ezelott ennyiert vettem meg a sportot. 🤦🏻‍♂️

(#57212) 2ozzmexy válasza hemaka (#57211) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem az a durva, hanem az hogy én 2 éve mennyiért vettem a Vitarat és a mostani lomhabb 3,5millioval többről indul... Jah és felszereltségben sem került bele olyan sok minden a cikk szerint. (még nem néztem át a listát)
A Yaris Crosst 8,5millioert tavaly decemberben még a Toyota hybriddel hoztad volna ki meg szórva minden földi jóval, amihez képest a Vitara egy szekér... (fu de le leszek ugatva már látom :DDD )

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#57213) 2ozzmexy válasza Moleman (#57209) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Nem a raboknak a szerszámát nem, a híres skyactive motor nagyon nem megy (de legalább nem fogyaszt), a hátsó futómű már 2 évesen úgy nézett ki mintha felrobbant volna egy MEH telep. Igaz azt két évig kint használták Ausztriában...
De hogy egy kicsit a VW konszern háza tájára is csapjak, az 5-ös golfoknak éppen ugyanott rohad a sarvedoiv és a küszöb ahol hajdanán a 2-es golf kezdte el, azóta nem sikerült ezt a problémát kezelniük a híresen precíz germán mérnököknek... (a precizitásukról meg tudnék mesélni, egy külön topikot lehetne neki nyitni, ezért van munkám...)
Részemről marad a Vitara vagy ha tévedésből valaki hozzám vág másfél milliót akkor egy új S-Cross és ez a vége, a közeljövőben nem veszünk új autót, mert olyat már nem lehet venni, csak örök nyűgöt drágán. :R

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#57214) Dvix válasza simonjoe (#57206) üzenetére


Dvix
senior tag

Ez csak az előző generációra volt igaz, nem pedig a mostanira. Kiemelik minden Mazda autó tesztnél. A suzuki swift meg valószínűleg ettől függetlenül paliban van a Mazda 2 vel. Mindkettőt japánban gyártják. Egyébként is alsó kategóriában versenyeztetni ezeket vezethetőségben lehet/kell leginkább.

[ Szerkesztve ]

(#57215) zsolt19900 válasza KubanitoS (#57210) üzenetére


zsolt19900
őstag

kistoyotát én is átszámoltam magamnak, sajnos amiket tud a GLX Swift, azokkal felextrázva elég borsos lett volna a Yaris.... pedig nekem bejött volna, csak olyan dolgok hiányoztak (ill. plusz olyan felesleges dolog is volt benne -igen ez már személyes pref-) ami végett mégis a Suzuki lett

de akár egy 2es mazdát is elkezdek felextrázni ott van, hogy 7misi (persze ebből nem tudom mennyi lenne a kedvesség, azt még meg kellene nézni)

[ Szerkesztve ]

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#57216) mefistofeles válasza KubanitoS (#57202) üzenetére

Szóval ez (azon az 1-2 km-en, meg a nagyobb erőn kívül) abban különbözik a lágy hibrydtől ha jól értem, hogy menet közben is ki-ki kapcsolja a benzinmotort?
Mert akkor továbbra sem fogom, mi a faxért olyan drága.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#57217) dj79 válasza 2ozzmexy (#57213) üzenetére


dj79
senior tag

A vitara árából azért kijönne egy nyűgmentes swace vagy Corolla kombi, egy kicsit jobb, többet bizonyított hajtáslánccal.

(#57218) zsolt19900 válasza dj79 (#57217) üzenetére


zsolt19900
őstag

csak tudod a magyarnak mi a gyóóó: magas legyen, lássál ki, könnyű legyen ki-beszállni és néha a halastóhoz vagy a "telekre" is ki lehessen menni veleje :)

meg hát olyan magasztos na' ha magasabban csücsülsz.... igaz ezt én is díjazom a Crossban, ezt nem tagadom :D

a Swiftben már éreztetik velem a "komplexusokat" hiába megyek ugyan úgy, mint a "nagyobb" autókkal 105-110 tempomattal, csakazaértismegelőz :D de hát erre számítottam, ez nem gáz :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#57219) Moleman válasza 2ozzmexy (#57213) üzenetére


Moleman
addikt

Akkor nekem szerencsém volt, mert ez nem is rohad, és megy is. :D Vezettem 1.4t S-Cross-t hosszabb távon, az 2000-4000 között nyilván sokkal rugalmasabb, de összességében jóval gyengébbnek éreztem.
Akkor nyugodtam meg, mert anno gondolkodtam, hogy kicsivel drágábban inkább új S-Cross-t vegyek az akkor 5 éves Mazda helyett, de nem bántam meg.

[ Szerkesztve ]

(#57220) mefistofeles válasza Cunaja (#57203) üzenetére

Hát el kell keserítselek, most dobtam össze suzuki konfigurátorban egy GLX+metál swiftet és már most 5 580 000 dobott ki rá. Remélem nem megy sokkal feljebb, mire megkapod.

Ránéztem az én kis GL+ vasamra, 5 250 000 most. Augusztusban 4,8-ért vettem. :R

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#57221) Cunaja válasza mefistofeles (#57220) üzenetére


Cunaja
addikt

Az enyém még 5.410, de szerintem idő kérdése. :W
Ha hozzáadom a megélt, akkor ott van.
Viszont, erre szerzödtem.
Az alapár lesz márciusban 5,560 metál nélkül.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57222) mefistofeles válasza zsolt19900 (#57218) üzenetére

Most mikor egyre zsúfoltabbak az utak, meg egyre kevesebb (arányában) a parkoló, meg ugye környezettudatosnak is kellene lenni, akkor mi a menő? A két tonnás SUV!
Én az előző és a mostani swiftemet is imádom. Városban simán ott vagyok, autópályán meg éppen leszarom, ha el zúz mellettem egy 10-20 millás csatahajó.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#57223) 2ozzmexy válasza dj79 (#57217) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Olvass vissza pár ezer hozzászólást, nem írnám újra... :R

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#57224) KubanitoS válasza mefistofeles (#57216) üzenetére


KubanitoS
veterán

Nagyon leegyszerűsítve, de igen. Egy hibrid esetén ha az autó megy 100 kilométert, akkor mondjuk ebből 30km lesz a tisztán elektromos hajtás, a többi a benzinmotor hajtása. Így viszont a 70 kilométeren megtett fogyasztást viszonyítják a teljes távhoz és így jönnek ki az alacsony fogyasztási adatok. Városi használatakor ezek még látványosabbak. Ebből logikázva egy használt autó esetén a teljes futásteljesítmény csak egy bizonyos része van a motorban.

Az árra meg az a tippem hogy a Suzuki a vevőkkel akarja kifizetni az új technológia fejlesztési költségeit.

[ Szerkesztve ]

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#57225) SirKero válasza Kolondrum (#57189) üzenetére


SirKero
őstag

Az a szomorú , hogy megnéztem a a HaHu-n az árakat 7,5M forintig kíváncsiságból ( 2021-22 év legalább 1,4 négyhengeres motor városi terep kivitel és a Suzuki GL+ felszereltsége ) és csak Suzuki vagy Dacia lenne :K Alatt csak 3 henger gyengébb felszereltség. Esetleg még a Ssangyong van de az leeszi a fejem.
Így könnyű a gyártónak árat diktálni.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#57226) mefistofeles válasza KubanitoS (#57224) üzenetére

Viszont ha úgy van ahogy mondod, akkor nem értem, miért csak pár decivel fogyaszt kevesebbet (a linkelt teszt szerint). Elvileg lényegesen, kevesebbet kéne ennie.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#57227) dethroner válasza Cunaja (#57203) üzenetére


dethroner
veterán

Az a +7 év gari mire jön ki nálad? Én kérdeztem az enyémmel kapcsolatban a szervízt, és valami olyat mondtak hogy 3év van, és talán a hibrid részre van több. Szóval kb 3év az ami általános, a nagyon pluszos 7 év a turbósokra van. Szerintem.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#57228) dethroner válasza Cunaja (#57207) üzenetére


dethroner
veterán

3 hengerre 2 különböző példával tudok reagálni. Egyik ismerős, akinek van 4 hengeres yaris és már a 2. scross-t gyűri, faterjának vettek 3 hengeres szívó mitsu colt-ot. Ő nagyon nincs vele megelégedve, szerinte nagyon gyenge és érezni a 3 henger járását.
Másik ismerős, kissé autónáci :) Vett családi segélyre 7 személyes 3 hengeres citroen-t. Azt mondja nem egy világszám, de semmi gond vele, megy, nem érezni rajta hogy csak 3 henger. Pedig van/volt már egy csomó autója, most többek között 2db V8-as is van a bírtokában, tehát van mihez viszonyítania.
Szerintem nagyon sok függ attól, mennyire végeznek jó munkát a mérnökök, amikor a motor karakterét kialakítják. Lehet jó egy 3 hengeres és simán lehet szar a 4 hengeres is.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#57229) simonjoe válasza Dvix (#57214) üzenetére


simonjoe
senior tag

Kiemelik?, vagy láttad is?? Még három évvel ezelőtt is velős cikk borzolta a kedélyeket egy új Mazdával, pontosabban azon található rozsda halmazzal. Idáig mindegyik rohadt mint az állat. Ugyan mitől lenne jobb a mostani?? Én sajnos nem hiszek ebben. Nem kevés pénzről van szó, bármennyire tetszik, ezt a rizikót nem vállalnám!

Joe

(#57230) mefistofeles válasza dethroner (#57227) üzenetére

Elvileg a márkaoldalon ezt írják:
(a vitara, vagy S-Cross modellnél, ugyanez a szöveg.)

"*Az Ignis és a Swift modellekhez a motort, a váltószerkezetet és a hibrid rendszert illetően összesen 3+7 év garanciát vállal a Suzuki: az autó többi részére vonatkozó általános 3 év jótállás felett tehát további 7 év extra garancia jár ezekre a kulcsfontosságú elemekre. Az általános garancia fogyasztók** részére 3 évig érvényes, a kiegészítő Hybrid Pro (motor, váltószerkezet, hibrid rendszer) garanciaajánlat +7 évig (vagy 200 000 km-ig) érvényes.'

Nekem is ezt mondták, hogy a motor, váltó, hibrid kombóra, 3+7 év a garancia.

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#57231) PeterPH válasza mefistofeles (#57226) üzenetére


PeterPH
senior tag

Fogalmazzunk úgy, hogy egyelőre semmit nem tudni a fogyasztásáról. Ez a "teszt" inkább csak egy hevenyésztee bemutató.

(#57232) dj79 válasza 2ozzmexy (#57223) üzenetére


dj79
senior tag

Nem is szükséges leírni újra, mindenki azzal legyen elégedett, amit választott :R
(OFF)két sokat futott toyota hibrid tulaja :D(/OFF)

[ Szerkesztve ]

(#57233) dethroner válasza KubanitoS (#57224) üzenetére


dethroner
veterán

Vagy az árba már bőven benne van a bünti, mert talán nem tudja az elvárt szintet.
Meg egy másik tipp, nem éri meg eladni a suzukinak, ezért irreálisan magas árat kér, hátha kevesebb lesz a vevő, ezáltal kevesebb a veszteség.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#57234) Cunaja válasza mefistofeles (#57230) üzenetére


Cunaja
addikt

:R

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57235) Brogyi válasza Cunaja (#57234) üzenetére


Brogyi
senior tag

Hát fiúk, ha lenne pénzem erre az új Vitarára biztos, hogy [ezt választanám]. Többet eszik, de fülig szalad a szád mikor padlót nyomsz. :D

(#57236) tatararpad válasza Dvix (#57190) üzenetére


tatararpad
őstag

Kisebb csomagtér, lomhább, és robotizált váltó (automaták ~legalja), de legalábbm 2 misivel drágább is. A siker receptje :U Ez is egy olyan evoulóciós átmenet, amibe nem biztos, hogy megéri beruházni.

(#57237) 2ozzmexy válasza dj79 (#57232) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

A családban '90-es évek elejétől csak benzines kézi váltós Toyota Corolla és Avensis van, a fater jelenleg egy 2007-es Mk1-es Aurist hajt, szóval jah, állítólag próbáltam már a Toyotakat... :B :R
A Vitara előtt egy E11 facelift corollam volt amit újonnan vásároltam Karcagon. Azért váltottam mert az 5M-mal körbe röhögtek mindenhol amikor egy 4 tagú családnak kerestem megbízható benzines autót. A Corolla kombi akkor 6-ról indult a híres 1,33 dual vvti motorral, Kuga ecoboost, Astra (és minden más PSA) puretech, a Dacia egy szekér, a Renault szintén zenész. Honda csak Civic ami inkább hagyjuk, Mazdat akkor veszek ha apósom lakatos lesz, szóval maradt a Suzuki. Bár a forma és a K14C tetszett, de végül más nem volt 2019 végén, mindenhol rendelni lehetett volna a már 2020-as hybrid csodakbol 1-1,5millioval drágábban, ez is úgy lett hogy vitted ami volt a kereskedésben, de ahogyan olvasom ez az elmúlt 2+ évben nem sokat változott, cserébe lukas a műszerfal vagy tesznek bele valamit amit találnak... Újra extra lett a CD-s autoradio. ;]
Jelenleg személy szerint én a GL+ S-Cross-t venném 6,49M-ért, mert ennyi pénzért Swift méretű járgányt kapsz mindenhol, de akkor bódé nem lesz egyiken sem, mellesleg aki megfogadna a tanácsomat az csipkedje magát, mert az idei tervezett gyártás már majdnem el van adva belőle, utána lehet válogatni azokból amik a kereskedésben állnak... Tiszta Merkúr lett.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#57238) JSaN


JSaN
addikt

Nezem a lagy hibrid vitarakat, meg maradnak az uj vitara melett. De ezek is most meg dragultak rendessen tegnap. 5 810 000 Ft volt legolcsobb, matol 6 250 000 Ft, +440 000 Ft egyik naprol a masikra. :Y

Remelem a decemberben rendelt S-crosss 6at 4wd nem dragul meg mire meg kapom 1 honapon belul.

Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/

(#57239) rasky válasza JSaN (#57238) üzenetére


rasky
senior tag

Te hol látod ezeket az árakat? Hivatalos oldalon még mindig annyi a vitara
(5 810 000-tól).

[ Szerkesztve ]

(#57240) JSaN válasza rasky (#57239) üzenetére


JSaN
addikt

[link] Gorges le az aljara, ott a listaban indul 6 250 000 Ft-rol. Ami a fo oldalon van kis kep alatti 5.8m szerintem meg nem frisitettek.

Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/

(#57241) rasky válasza JSaN (#57240) üzenetére


rasky
senior tag

Finanszírozási mintakalkuláció új Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL+ gépjárműre.

GL+ minta kalkulációja, tehát nem az alapmodell.

(#57242) JSaN válasza rasky (#57241) üzenetére


JSaN
addikt

Igen az igaz hogy GL+ nem a sima GL. De ha ugy nezzuk akinek eleg volt a sima GL az tudott "olcson" venni. Most a dragabb fele terelik a vasarlokat.

Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/

(#57243) Cunaja válasza JSaN (#57240) üzenetére


Cunaja
addikt

:W Nagyon jó árak.
Ügyesen leírták, mert az automata Swift, kevesebbe kerül, mint a manuál.
Ezek szerint az automatát akarják nyomni?
Nem, csak elbarmolták az árakat. Nem tudom a Vitaránál is így van, de az oldalon amit linkeltél, direkt megnéztem a swiftet. Emelkedett az ár, 70.000-ret. viszont nem 600.000-ret, ahogy írják.
Ja, meg nem lett olcsóbb a CVT.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57244) Dvix válasza simonjoe (#57229) üzenetére


Dvix
senior tag

Kb az összes totalcar video a legutóbbi 5 évben. És más angol videótesztelő oldalok. Totalcar - Égéstér műsorban meg el is magyarázták nekik Mazda mérnökök h mi okozta és rájöttek. :P De nem kell nekem elhidd, nyugodtan ugorj be a mazda topicba ;]
Hinni más kérdés mint használni. :U

[ Szerkesztve ]

(#57245) AMD Power


AMD Power
titán

Most januárjában meg is előzte a Toyota eladásokban a Suzukit.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#57246) Dvix válasza AMD Power (#57245) üzenetére


Dvix
senior tag

Igen. A Dacia Duster is szépen fogyott. Szerintem a Toyotára való átváltás Suzukiról is logikus. Főleg most. Vagy akár egy Suzuki Swace.

(#57247) Cunaja


Cunaja
addikt

:DD Beszéltem a kereskedéssel és nem emelik a mi árunkat. :CA szerződés szerinti ár marad.

[ Szerkesztve ]

A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

(#57248) yaneez válasza Cunaja (#57247) üzenetére


yaneez
csendes tag

Én vélhetőleg már nem leszek ilyen szerencsés, igaz nekem csak előszerződésem van decembertől új S Cross-ra. Úgyhogy vagy benyelem a várható áremelést, amit olyan 100-150e Ft-ra taksált az értékesítő pár napja amikor vittem 5 éves szervízre az autóm, vagy nem. De látva a tendenciákat, inkább elfogadom. Az új hibrid nekem nagyon nem kell, illetve ha így haladunk tovább, akkor valószínűleg ez volt az utolsó Suzuki amire beruházok.
Egyébként nekem azt mondták hogy áprilisig semmire se számítsak, utána indul a buli, már ami a manuális váltósokat illeti. 60+ előrendelésük volt aznapig GL+-ra és 3 GLX-re. Nekem az utóbbi kell, hogy miért az legyen az én perverzióm. :D Sorrend van, minél hamarabb előrendelsz annál hamarabb juthatsz autóhoz. Illetve a magasabb felszereltség előnyt élvez.
Esetemben ha rá tudnak csapni arra a konfigra amit rendeltem, de a szín nem egyezik és finnyás vagyok és passzolom, akkor buktam a dolgot. Megyek a sor végére. Mondjuk GLX-nél ez elég rövid. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#57249) Brogyi


Brogyi
senior tag

[Ez] a cikk süt a hülyeségtől. Ennyire azért nem kellene utálni a villanyt mégha bezingőz van a fejünkben akkor se.
Idézem:
ekkora akkuval (0,86 Ah) nem is lenne értelme
Sejtem, hogy gyár b@szott el valamit, de akkor is szégyen a magyar suzukira (mint Nemecsek :) ). Ki az a hülye aki elhiszi ezt? A jóval kisebb Swift 3Ah kezd majd 10Ah módosítja a 12V lithium akksit. Az mild, a Vitara strong.
A másik nagyhiba az "Ah" nem olyan fontos paraméter egy villamos hajtásnál ha tudjuk "Wh" értékét. "Wh" amit használni kell, és információ tartalma van. Természetesen meg lehet adni a feszültséget, mert az már információ a "Wh" mellett. A meghajtott motor teljesítménye is információ. Ha megnézitek még a modellesek akksiján is ott szerepel a "Wh". Azért gondoljon már bele az a cikk írója hogyan mozgat meg egy kb. 1t autót egy AAA méretű elem? :W
Nézd meg a rajzot. Ott egy bazi nagy méretű akkupakk van. Az nem 0,86Ah. Ha igen akkor nagyon nagy marhák a Suzukinál, mert akkor ez mild, és semmi strong. Jó nagy átverés, vagy jó nagy trehány ember ül magasan, mert tudása az nincs. Szerintem az utóbbi igaz. Tipikus magyar valóság.

[ Szerkesztve ]

(#57250) PeterPH válasza Brogyi (#57249) üzenetére


PeterPH
senior tag

Rákeresve a Vitarára van ahol 3.4 kWh (140 V, 24 Ah) kapacitást írnak, de van ahol 0.84 kWh-t (ez kb 6 Ah lenne 140 V mellett. Összehasonlításként a Swace 0.76 kWh (207 V, 3.6 Ah), de van ahol 3.6 kWh-t írnak.
A mild Vitara 0.38 kWh (48 V, 8 Ah).
Lehet szidni a TC-t, de akkor mondj jobbat, vagy valódi értéket.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.