A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ghoosty
őstag
Az egyik legfontosabb dolog, hogy tudd, minek mi a countere. Hétköznapi nyelven, tudd, hogy mi, mit tud hatékonyan megölni. Ebben sokat segít a help menü, de sajnos nem 100%-ban mond igazat. Sok esetben létezik hard counter is. Ez azt jelenti, hogy még ha az ellenfél túlerőben van, akkor is te nyersz. Ilyen pl hellbat vs zergling. Ha kételkedsz, teszteld le. Vannak arcade-ban unit test mappok, ott ingyen van minden és azonnal kész van, így azt raksz össze, amit akarsz. Vannak 2 személyesek is, hogy mindkét csapatot irányítsa valaki. Ne 1db vs 1db-ot próbálj, hanem mindig többet, de természetesen azonos food mennyiség mellett látod a valódi hatást.
Nézd meg, milyen serege van az ellenfélnek, és aszerint gyárts egységet, hogy jól countereld őt.
Javaslom, ha kikapsz és nem tudod miért, nézd vissza a replayt. Ha még ezután sem tudod, akkor tölts fel valahova, belinkeled ide és biztos lesz aki segít.
Az APM nem annyira fontos, fontosabb, hogy mire megy el a kattintás, de 20-30 azért nagyon kevés. Azt jelenti, hogy átlagban csak minden 2-3. másodpercben adott ki parancsot. Sokszor látom, hogy egyesek egy darab mozgást is legalább 4-5 egymás utáni gyors kattintással adják ki. Ezzel nő az APM-jük, de igazából nem ad pluszt a játékához.