Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:06:27

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12551) fravik


fravik
tag

Sziasztok!

Mostanában találkozott valaki olyasmivel, hogy linken regisztrált (vagy saját linken keresztül más), de amikor a fizikai kártya megrendelését csinálná alul a "Mikor szeretnéd megkapni a kártyádat" oldalon mindig csak a "Csomagváltási lehetőségek" gomb jelenik meg így nem tudja befejezni a kártya rendelést, hiába választja ki a legalsó ingyenes standard lehetőséget.

Mit lehet ilyen esetben tenni? Alap dolgok... alkalmazás kilövése, újraindítás...stb megvolt. Esetleg valakinek tipp? :) Köszi

"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."

(#12552) TrollBalint válasza fravik (#12551) üzenetére


TrollBalint
addikt

Hello,

Zsozsi67-nek volt hasonló gondja.
A probléma: #11820
Egy javaslat: #11848
És a megoldás / konklúzió: #11856

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#12553) gzbotii válasza instantwater (#12540) üzenetére


gzbotii
veterán

Ki állította az ellenkezőjét? :)

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#12554) zoleeno1 válasza MasterMark (#12535) üzenetére


zoleeno1
addikt

köszönöm a válaszokat, a többieknek is :R

Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu

(#12555) Gsx-rr válasza aradebil2 (#12504) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Nekem Simán megy

(#12556) Lex Icon válasza fravik (#12551) üzenetére


Lex Icon
senior tag

A telefonodnak esetleg nem kicsi a felbontása? Mert párom régi telója 854x480-as felbontású és úgy tűnik a mostani app fejlesztők nem készültek fel erre, mert sokszor az alsó bill. vagy menü és a felső fejléc közé a maradék kicsi helyre beszorul a görgethető menü és nem lehet görgetni. A betűméretet hiába állítjuk, mert sok app fix méretet használ, gondolom, a könnyebb pozicionálásért.

(#12557) Lex Icon


Lex Icon
senior tag

Portfolio-ról:
"33 millió fontra duplázódott a Revolut 2018-as vesztesége – derült ki a fintechcég legfrissebb számaiból. A pénzt elsősorban a nemzetközi terjeszkedésre fordított összegek vitték el.
A fintechcég bevétele egyébként 58 millió fontra nőtt a korábbi 13 millióról.
A Revolutnak 7 millió ügyfele van, 1 milliárd fontnyi betétet és kriptodevizát kezelnek. 2017-hez képest kezelt vagyonuk 350%-ot nőtt."

(#12558) Tuomas válasza Lex Icon (#12557) üzenetére


Tuomas
addikt

Nesze neked 3 000 ft-os jutalom ;] :DDD
Jó jó, tudom, ez tavalyi adat. Úgyhogy az idei még rosszabb lesz. :DDD

Mondjuk ami érdekes: A veszteség duplázódott, viszont a bevétel négyszeresére nőtt. :Y

[ Szerkesztve ]

We were here

(#12559) instantwater válasza gzbotii (#12553) üzenetére


instantwater
addikt

A kérdező nem akart pénzt rakosgatni, legalábbis a kérdéséből az jött át, mintha ezt szeretné.

(#12560) instantwater válasza martdavid (#12549) üzenetére


instantwater
addikt

De tudsz.
Figyelj oda, hogy az ATM a HELYI pénznemben terheljen, és akkor a Revolut vált jó árfolyamon.

Van jópár okoskodó ATM amelyik fel fogja kínálni, hogy HUFban vagy GBPben terhel.
Pontosan ilyenkor ver át. :K

(#12561) Quinine911 válasza instantwater (#12560) üzenetére


Quinine911
aktív tag

Na ezt én se tudtam,
köszi az infót!

I was born for a storm, and a calm does not suit me.

(#12562) instantwater válasza Quinine911 (#12561) üzenetére


instantwater
addikt

Bizony. :K

Ugyanerre kell figyelni külföldi vásárláskor is, mert a POS terminál is ugyanilyen furfangos.

Ez mondjuk mehetne az összefoglalóba, mert sokan megégették már magukat, és sokszor ki lett vesézve már.

gzbotii/Tuomas, bele tudnátok rakni kérlek? Köszönöm

Nem, azt nem kell , hogyazótéjpéjobbanvált :C

[ Szerkesztve ]

(#12563) anadroid válasza instantwater (#12562) üzenetére


anadroid
senior tag

Az itthoninál is. Nekem már ajánlott egy ruházati boltban a terminál angol fontot az első helyen. Közel 20% bukta lett volna.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#12564) instantwater válasza anadroid (#12563) üzenetére


instantwater
addikt

Igen, aki otthon használja a mindennapokban, annak is résen kell lenni.
Ez teljesen elkerülte a figyelmem, mert én nem használom a mindennapi vásárláskor.

Régi kártyád van? Újabban már HUF alapúakat adnak nem?

(#12565) anadroid válasza instantwater (#12564) üzenetére


anadroid
senior tag

Decemberi.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#12566) Lex Icon válasza anadroid (#12563) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Hogy ajánl egy magyar ruházati bolt Fontot fizetéskor, ha nem is látta még a kártyádat? :F

(#12567) anadroid válasza Lex Icon (#12566) üzenetére


anadroid
senior tag

Úgy, hogy a PIN megadása előtt megkérdezte. Ez érintéskor is így van, ha nem honos a kártya, legfeljebb a pénztáros "villámkezű".

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#12568) Lex Icon válasza anadroid (#12567) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Mielőtt még hozzáérinteném, már kiírja Ft-ban az értéket nem?
Én fizettem már Font és Euró alapú Monese kártyával is és a Ft kiírás után már csak a PIN-t kérte, vagy azt se, összegtől függően. :F

(#12569) anadroid válasza Lex Icon (#12568) üzenetére


anadroid
senior tag

És az érintést követően jön a kérdés (vagy a bedugáskor). A Westendben volt, valamelyik külföldi márka üzletében.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#12570) bigdady válasza frv (#12546) üzenetére


bigdady
nagyúr

De munkáltatónak nem ingyenes a sepa, fizetésed utalása, sőt általában kb 0,1% min 8 eur

[ Szerkesztve ]

(#12571) bigdady válasza anadroid (#12569) üzenetére


bigdady
nagyúr

Pontosan így van. Pl stex-ben is Pesten.
Terminál kérdezi mit terheljen melyik devizát

[ Szerkesztve ]

(#12572) st6969 válasza anadroid (#12569) üzenetére


st6969
őstag

Úgy érted, hogy először kiírja Ft-ban, majd érintesz/bedugod, és utána kérdez rá, hogy terhelheti-e GBP-ban? :Y
Érintés után én már sose néztem, hogy mi történik, rendszerint vissza is fordítják maguk felé a terminált.
Ez csak PIN kód köteles vásárlásoknál van, vagy anélkül is lehet?
Na most már majd jobban figyelek :R

(#12573) takbence527


takbence527
csendes tag

Sziasztok!
Bocs hogy itt kérdezem, de ha megjött a kártya, akkor ATM-en keresztül is lehet aktiválni (egyenleg lekérdezés)? Valamint kell valamit állítani az appon belül, hogy lehessen érintéssel vagy PIN-kóddal fizetni utána?
Előre is köszi :)

(#12574) Lex Icon válasza takbence527 (#12573) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Összefoglaló -> Kártya aktiválása
ill. Kártyák alsó menü -> biztonság

[ Szerkesztve ]

(#12575) adabra


adabra
senior tag

Egy közüzemi számlát Revoluról történő utalással fizettem ki. A szolgáltató most küldött egy felszólitást...

Nyilván a közleményben nem csak az általam megadott referencia került. A kereső által adott találatok nem egyértelműek számomra, van aki szerint csupa nagybetűre konvertálva küldik, míg valaki más a revolut számlatulajdonos nevét is bele rakja a referencia mellé (vagy elé?)

Most nem tudom kipróbálni saját magam részére, mert nem tudom hozzáadni az alkalmazásban (Android) a saját számlaszámomat. (Sajnálják, de valamilyen hiba történt...)

Tud valaki segíteni? Pontosan mi kerül a közlemény mezőbe?
A válasz alapján fel tudom venni a kapcsolatot a szolgáltatóval, segítek nekik megtalálni a befizetést és összepontozni a számlával.

Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#12576) Drenadar válasza adabra (#12575) üzenetére


Drenadar
veterán

A te általad be írt közlemény is át kerül hozzájuk meg még több adat bankszamla szám és a revolutos neved is. Ez mindig más tudtommal. Mármint nem a neved. Hívd fel őket és egyeztess. Keressék meg.

(#12577) Lex Icon válasza adabra (#12575) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Forintban fizetted? Mert akkor a K&H-s számlájukról ment a pénz és a számla tulajdonosa a Revolut.
Közüzemi számlát inkább bankkártyával kellene fizetni (neten, csekken)

[ Szerkesztve ]

(#12578) MasterMark válasza Lex Icon (#12577) üzenetére


MasterMark
titán

A küldő nevéhez a saját neved írja attól még.

Switch Tax

(#12579) Lex Icon válasza MasterMark (#12578) üzenetére


Lex Icon
senior tag

A K&H-nál két név szerepelhet benne. a számlatulajdonosé, és akinek a nevében küldi. Lehet, a szolgáltató az előbbit nézte, ezért nem találja.

[ Szerkesztve ]

(#12580) petipetya válasza adabra (#12575) üzenetére


petipetya
nagyúr

Cetelemmel leharcoltam ugyanezt. A Revolut app / számlák fül / adott átutalásra bökj / kivonat - ezt töltsd le PDF-ben.

"nincs rá lezsóidő"

(#12581) adabra válasza petipetya (#12580) üzenetére


adabra
senior tag

Köszi, az nagyjából használhatatlan.
A kedvezményezett nevét, a dátumot és az összeget tartalmazza.
Nincs rajta a kedvezményezett számlaszáma, sem a referencia/közlemény.
Ellenben rajta vannak a saját adataim ill. a saját revolut-os GB IBAN számlaszámom. Ezeket egyébként is tudom, és nem igazán a tranzakcióhoz tartozó adatok.

Annyira nem fontos a dolog, de ezeket miből állna rendesen lefejleszteni, ill. a leírni a FAQ-ban... :(

(#12582) Tuomas válasza adabra (#12581) üzenetére


Tuomas
addikt

Gondolom, ha elküldöd/megmutatod nekik ezt a számlakivonatot, azzal igazolod, hogy befizetted. Fórumtárs szerintem erre célzott.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#12583) #95561216 válasza adabra (#12575) üzenetére


#95561216
törölt tag

Még régebben volt olyan gond, hogy egy számláról fizettünk két internet előfizetést. Hiába volt megadva az ügyfélszám mindkettő közleményében ahogy kérték, a balf*sz rendszerük a leírtakkal ellentétben a számlaszámot nézte, és aszerint könyvelt az egyik előfizetésre dupla díjat, a másik miatt meg háromhavonta küldözgették a leveleket, mert nem tudták véglegesen kijavítani.

(#12584) drwalleret


drwalleret
friss újonc

Sziasztok! Valamennyire kapcsolódik a problémám az előző néhány üzenetben említettekhez. Én lakástakarékot utaltam Revolut számláról (Erste LTP-re), beállítottam az ismétlődő utalásokat, aztán valamit még módosítottam a dátumokon, és leokéztam. Ekkor eltűntek az előzőleg elmentett közlemények, mint kiderült, ez egy ilyen bug a rendszerben... Mindenesetre elmentek az utalások közlemény nélkül, én később vettem észre, LTP-t felhívtam, ők már visszafordították sajnos az összegeket a küldőnek.
Írtam a Revolutnak, azt mondták, hogy kb. 5 munkanap és visszaérkezik a számlámra. Ez július elején volt.

Most nem megyek bele abba a millió levelezésbe, amit lefolytattam a Revoluttal, az LTP-vel, de a lényeg: a LTP bizonyította, hogy visszautalta a pénzt a feladónak – ami pedig a K&H-s számlaszám, mint minden magyarországi számlára történő utalásnál.
Na most én hiába erőlködök a Revolutnál, hogy náluk utaltam, hozzájuk vagy az ő banki partnerükhöz tartozik ez a K&H számla, és engem nem érdekel, hogy hogy mókolgatnak az utalásoknál (mert ugye SWIFT utalást küldök be, de láthatóan egy GIRO utalásként történik meg a tranzakció), meg hogy egyébként is hogy lehetséges, hogy nem én szerepelek a küldőnél egy utalásnál, ők ragaszkodnak hozzá, hogy az a baj, hogy nem az én Revolut számlámra lett visszaküldve az összeg, ezért nem tudnak mit csinálni (itt már teljesen elszállt az agyam, mert mégis hogy utalta volna az LTP vissza a Revolutomra, mikor nem is az szerepel küldőként az utaláson??), a K&H-nál van a pénz és nekik semmi közük hozzájuk, és az LTP és a K&H kell, hogy ezt tisztázza.

Az LTP viszont nyilván azt mondja, hogy ő mindent úgy csinált, ahogy kell (ami igaz is), a K&H meg nem hajlandó kiadni nekem semmilyen adatot, vagy egyáltalán, bármiféle segítséget nyújtani, mivel nem én vagyok a számlatulajdonos...
Még egyetlen lehetőséget nem próbáltam ki, mivel az egész sztori nemrég jutott el erre a pontra: nem voltam egyelőre K&H fiókban, de a telefonos segítségüket figyelembe véve ott sem várok túl nagy segítőkészséget.
A kérdésem az, hogy járt-e már valaki más is így, hogy visszautaltak neki egy Revoluton indított utalást, és az megreked a K&H-nál? Ha igen, hogy sikerült megoldani a problémát?

Köszi előre is!

[ Szerkesztve ]

(#12585) Gabás válasza drwalleret (#12584) üzenetére


Gabás
addikt

Az LTP visszautalásának bizonylatát elküldted a Revolutnak?

(#12586) drwalleret válasza Gabás (#12585) üzenetére


drwalleret
friss újonc

Persze, erre volt az a válasz, hogy jaa hát ez lesz a probléma oka, hogy nem a Revolut számlaszámom a kedvezményezett a visszautalásnál, hanem a K&H számlaszám szerepel ott. És ezzel le is zárták részükről a kérdést, hogy hozzájuk nem jött meg és amúgy is rossz volt a kedvezményezett szóval nem ők hibáztak, úgyhogy intézzem a LTP-vel vagy a K&H-val ahogy tudom mert ők nem tudnak kezdeni ezzel semmit. Hiába magyaráztam, hogy ti intézitek úgy az utalást, hogy nem az én számlaszámom szerepel küldőként mikor utalok...

(#12587) Lex Icon


Lex Icon
senior tag

Célszerű észben tartani, hogy a Revolut nem bankszámla a maga klasszikus értelmében, ezért az utalásokat csak megfelelő átgondolás után célszerű használni. A közvetítő bankok miatt egy félresikerült utalás a fenti problémákat okozza, ezért inkább a bankkártyás fizetést érdemes használni. Az adott helyről csekket kérni és postán kártyával fizetni vagy direktben, ha erre van lehetőség.
Ft utalást meg ilyen esetekben jobb a saját magyar bankos számláról utalni, mert nincs vele annyi baj.

(#12588) MasterMark válasza Lex Icon (#12587) üzenetére


MasterMark
titán

Most tényleg nem azért, de ez a béna rendszereiknek köszönhető, amin em tudja normálisan kezelni a beérkező utalásokat. A közleményben ami van az alapján ha egyedi kódot ír oda utalásnál, azzal el lehetne dönteni. Teljesen mindegy kitől vagy hogy jön az utalás. Nem is értem miért szenvednek vele ennyit, eléggé elavultnak tűnik.

Switch Tax

(#12589) Lex Icon válasza drwalleret (#12586) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Mivel a K&H-s számla is a Revolut-é, ezért csak velük fogod tudni elintézni. A K&H, meg teljesen jogosan tagadja meg a segítséget, mivel neked semmi közöd ahhoz a számlához, mert a Revolut-é.

(#12590) Lex Icon válasza MasterMark (#12588) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Mert magyar számlaszámra UK-ből utalni Ft-ot elég költséges. Nem is lehet, mert nem így működik a Revolut. A magyarok forintjait a K&H-s számlán gyűjtik és onnan utalják, ahogy a többi országban is így van megoldva.
Ha nem akarsz közvetítőt, akkor utalj a saját bankodból, ahogy írtam.

[ Szerkesztve ]

(#12591) Tuomas válasza Lex Icon (#12590) üzenetére


Tuomas
addikt

Szerintem ő a szolgáltatók béna rendszereire gondolt, akik nem tudják megfelelően kezelni a beérkező utalásokat, még akkor sem, ha szerepel közleményben az azonosító.

[ Szerkesztve ]

We were here

(#12592) MasterMark válasza Lex Icon (#12590) üzenetére


MasterMark
titán

Ez tiszta, nem is ezzel van bajom, hanem a célnál a beérkező utalás kezelésnél. Még akkor is elkavarják néha ha saját neveden lévő magyar számláról utalsz. Nevetséges az egész általában.

Tuomas: Pontosan. :R

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#12593) Tuomas válasza MasterMark (#12592) üzenetére


Tuomas
addikt

Egyébként egyetértek. Csoportos beszedés ilyen szempontból mérföldekkel jó megoldás, azt egyszer kell elintézni, aztán utána hozzá se kell nyúlni.

We were here

(#12594) gzbotii válasza Tuomas (#12593) üzenetére


gzbotii
veterán

OFF-nak, az OFF topicban a helye, nem? ;]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#12595) drwalleret válasza Lex Icon (#12589) üzenetére


drwalleret
friss újonc

Hát persze, ez lenne a logika, csak éppen a Revolut széttárja a kezét és azt mondja, hogy bocsi, nem tudunk mit csinálni, semmi közünk a K&H-hoz. Nem tudom elhinni, hogy 2019-ben lehetséges, hogy 100 ezer forint csak úgy eltűnjön az éterben, és senki se férjen hozzá, vagy megtagadja a segítséget.
Egyébként valószínűleg nem is a Revoluté a számla, legalábbis állításuk szerint, hanem valószínűleg a partner bankuknak van valamilyen szerződése a K&H-val. Legalábbis arra hivatkoznak, hogy közvetlenül ők nem tudnak mit csinálni.
És azért azt is tegyük hozzá, hogy sehol nincs leírva ez a K&H-s sztori, plusz ha le is lenne, ki gondolja, hogy onnan csak kifele mehetnek utalások, a bejövőt meg benyelik? Semelyik másik utalással soha nem volt problémám, pedig 100-as nagyságrendben utaltam már a Revolutról (pont azért, mert elegem van belőle, hogy lehúznak a bankok), itt is az okozta a problémát, hogy ha dátumot módosítok a rendszeres utalásnál, akkor utólag törlődik a közlemény...

[ Szerkesztve ]

(#12596) Tuomas válasza gzbotii (#12594) üzenetére


Tuomas
addikt

Elnézést! :B :DDD

Az átutalásos sztori nem revolutos részét az off topikban kéretik folytatni! :DDD

We were here

(#12597) Drenadar válasza drwalleret (#12595) üzenetére


Drenadar
veterán

Ha nem segít neked senki akkor fordulhatsz a magyar nemzeti bankhoz mint felügyelethez. Hátha rá szólnak a kh bankra hogy intézzenek valamit és akkor ők talán fel szólítják a számla tulaj hogy intézzen valamit...

(#12598) Lex Icon válasza drwalleret (#12595) üzenetére


Lex Icon
senior tag

Akkor is a Revolut-ot kell ütni, mert ők tudnak a partner banknál intézkedni. Logika szerint, mivel a K&H-s számla nem fogadó számla az ügyfelek résére, ezért vissza kellene nekik is küldeni az LTP felé a pénzt. De lehet, hogy a pingpongozás elkerülése miatt nem teszik.

(#12599) Tuomas válasza Lex Icon (#12598) üzenetére


Tuomas
addikt

Szerintem meg menjen be a K&H-ba is és mutassa meg az LTP-s visszautalást, és kérdezze meg személyesen is. Hiába nem ügyfél, az Erste nekik utalt, a pénznek ott kell lenni. Aztán attól függően, hogy mit mondanak neki, lehet megint kopogtatni a Revolutnál, már azzal a tapasztalattal, amit a K&H-ba mondtak neki.

We were here

(#12600) vnorbi válasza drwalleret (#12595) üzenetére


vnorbi
aktív tag

Korábban többször előkerült, hogy a Revolut-nak nincs a K&H-nál gyűjtőszámlája, hanem ők is csak megbíznak valakit, aki majd utalja a forintot, és technikailag ide tartozik a K&H-s számla, ahonnan a pénz jön (és ahová visszautalták). Korábbi tapasztalatok szerint ez a köztes szolgáltató a Vitesse PSP lehet (lehetett). Lehet, hogy náluk van a pénzed, de gondolom közvetlenül őket sem lehet ilyen problémával érdemeben faggatni, csak a Revolut marad, csak ők tudják kinyomozni, hogy az ilyen utalás milyen útvonalon halad, és ha visszafordul, akkor kit (kiket) kell megkérdezni, hogy nincs-e náluk.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  Revolut
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.