Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#81556480
törölt tag
Az emissziós normákkal szoktak játszani. Azaz lehet hogy nem fog megfelelni a karosanyag kibocsajtas a tuning után, de a motor élettartamát érdemben nem befolyásolja pár lóerő.
Én ültem mar pad nélkül módosított kocsiban es eg es fold volt a különbség. Oda tette dieselnél a nyomatékot ahova kertuk.
Nekem x18xe1 blokkom van ami nagyon csökkentett teljesitmenyu. Nekem simán megér 40-50ezret egy pad nélküli beallitas amivel no a teljesítmény es csökken a fogyasztás. A pados méres lenne a legtisztabb ez ok, de akkor is erzem ha jobb lett, ha nincs róla papirom. Es en jó ismeroson keresztül mennek ahol az átverés esélye nulla. Előtte pedig mint írtam mar ültem egy vakon átírt movanoba aminek 1000km alatt szepen ki is jött 1 literrel kevesebb fogyasztás es érezhető nyomaték növekedés.
[ Szerkesztve ]