Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gban

    veterán

    Érdekes történet, hátha másnak is hasznára válik.
    Közel 13 éve van nálam az autó, megszoktam már hogy saccra 3-4-5 évente ki kell cserélni az index kart mert nem megy a világítás (utoljára 2010 nyarán kellett). Eddig mindig úgy ment tönkre, hogy kitört az a kis pöcök, ami a reflektor kapcsolásakor (illetve nem kapcsolásakor, vagyis alaphelyzetben) tartja a mechanikát, és ekkor nem a tompított felé zárt a kör, hanem vagy semerre, vagy a reflektor felé, akár akartam, akár nem.
    Most nem ez történt, hanem hol volt világítás, hol nem, az indexkar apró moccintására javult, de nem tartósan, volt hogy elengedéskor megint nem volt tompított.
    Mindegy, 4k volt, topran, most megint hibátlan.
    Viszont emlékeim szerint máskor is előjött a csere után, hogy nem pattant be teljesen, és bal indexből nem ugrott vissza magától. De ezen is segített hogy rányomtam még egy kicsit, és hallhatóan bepattant a rögzítőpöcke.

    És a lényeg, ami a legjobban meglepett: sokkal jobban világít a lámpa (nem csak ahhoz képest amikor nem ment :P )! És nem a tegnapihoz képest, hanem az elmúlt évekhez képest. Vagyis tuti túl nagy volt az előző kapcsoló ellenállása.
    Én meg azt hittem, ez ennyit tud, vizsgán se szóltak, ránézésre jó is volt, de most érezhető a különbség.

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés