Hirdetés
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsambek
aktív tag
válasz
bambano #26245 üzenetére
Szia,
A legnagyobb problémám az, hogy már ilyen 2300-as fordulatnál is elkezd rángatni az autó. Az kb 50km/h 3-asban. Mit csinálok rosszul? Konkrét példa, jövök haza. 50km/h 3-as, tempomatot bekapcsolom (de tempomat nélkül is ugyanaz )a biztonság kedvéért, fordulatszám 2000-2300 először csak párat rángat, utána meg folyamatosan, de úgy, hogy az egész kasztni kb. beremeg. A frusztráló az egészben, hogy nem tudok normálisan menni az ótóval. Ha berakom 2-esben, és úgy megyek 50-el, akkor természetesen nem rángat, de bőven 16 l felett eszik az ótó, és véleményem szerint ez nem normális. Valami ötlet? A szervizes azt mondta, h cseréljünk gyertyákat, Ti mire tippeltek? Vagy csak én csinálok valamit rosszul?
Köszönöm a válaszaitokat,
zsambek` -
bambano
titán
válasz
F_Gergely #26243 üzenetére
nekem anno régen az 1.6-os dízel kadettem olyan 55-60 amper között izzított és másik 60 amper körül tekerte az önindító. A modernebb, kicsivel nagyobb vectra többet fog enni, de nyilvánvalóan nem 5-6x annyit.
igazság szerint se a 66Ah nem számít, se a 680A csúcsáram nem számít, ha egyébként az autó és az akksi rendben van. Ami igazán számít, hogy a tönkremenés felé haladó akksi belső ellenállása nő, ezért nagy áramnál már nem ad le akkora feszültséget, mint amire esetleg szükség van, ezért nem indul be. Egy jó minőségű, jó állapotú akksi 200-300 ampernél még simán 12 volt fölötti kapocsfeszültséggel megy.
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26241 üzenetére
Koszi, reggel meglesem, es a vekinek mekkora indito kell, 680? Erdemes egyebkent lecserelni 72 ah-sra vagy ha stimmel az inditoaram akkor nem szukseges? Ezzel jarok dolgozni igy fontos hogy ne legyen gond indulaskor.
-
zsambek
aktív tag
Sziasztok,
Van egy OPEL ASTRA H, benzines, 1.6-os, Z16XEP motorral. A problémám az lenne, hogy 3-4-5 fokozatban, de lehet, hogy az összes többiben, csak annyira nem feltűnő. Szóval 3-4-5 fokozatban 1500-2000körüli fordulatszámon, ha szép lassan elveszem a lábamat a pedálról, akkor elkezd rángatni, a leginkább akkor érezhető, amikor már tényleg csak alig van a gázpedálon rajta a lábam. 58.000 km-t futott, motorolaj tavaly márciusban lett cserélni 53000 km-nél. Most 8 éves az autó. Valami ötletetek nincs, hogy mi lehet az autó problémája? Olvastam EGR szelepről, meg lambaszondáról. Talán ezek? Holnap viszem el szerelőhöz, és gondoltam adok előtte pár tippet neki
Válaszaitokat előre is köszönöm!
zsambek` -
Imy
veterán
válasz
realmadrid #26236 üzenetére
Ott dolgoznak dolgok, folytószelepet állítgat, vagy valami más. Sztem természetes....
-
realmadrid
aktív tag
Halihó ! 2006, H Astra Z14XEP, gyújtás ráadásakor, rövid sípoló hang a motortérben. Bentről nem hallani. Ez mi lehet ?
Köszi, davee_92 (#26232)
-
_seth_
veterán
válasz
davee_92 #26233 üzenetére
Az ECU írást átgondolva lehet igaza van, ugyanis az Immo tanítás vagy légzsák vagy bármi másnak külön vezérlője van az nem az ECU, neten olyat találni csak, hogy adott 2005-ös c corsából kiolvassa az ecu-t majd vissza is írja a diagnosztikai programmal, persze érdekes lenne, hogy másik autóba is be tudja-e írni a korábban kiolvasott adatot.
-
davee_92
csendes tag
válasz
Jim Tonic #26229 üzenetére
"Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam."
Személy szerint nekem szenzor adatok realtime követésére és hibakód kiolvasásra/törlésre kell, ezek működnek vele, mivel nekem egy egyszerű NZ-s Corsa B-m van így többet eleve nem tud.
Egyébként G Astra tanítást is láttam már vele, így az sem teljesen igaz, hogy írni nem tudja, csak nem mindent valószínűleg.
-
davee_92
csendes tag
válasz
realmadrid #26222 üzenetére
Január 20. és Február 10. közé van kiírva, talán fél úton ideér, volt amit megkaptam 2 héten belül volt amit már a kiírt idő után, pontosan nem tudom megmondani.
Ha OBD1-es csatlakozód van tehát 10pines akkor kell egy átalakító kábel, az is van 1300 ft-ért, ami itthon 3000.
Ha megjön majd jelentkezem, hogy mi a helyzet, addig is egy kis olvasni való ezzel kapcsolatban ha érdekel:http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/9/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__1__resz_
http://opelmuhely.com/tipp-reszletei/10/az_op_com_diagnosztikai_interfesz_es_a_8v_motorok__2__resz_
Üdv Davee
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #26229 üzenetére
Az eredetinek frissíthető firmware van és teljeskörűen kezeli az opeleket, ezzel szemben a klónnak nem frissíthető és nem is működik minden funkció. Azonos firmware azonos hardvert igényelne és ha azonos lenne akkor a gyári szoftverrel is működhetne de nem működik vele. A klón ismeri a kwp és can bus szabványokat amiket még másik félmillió diagnosztika is ismer. Hozzátéve, hogy az opcom szerint is teljesen más és legfőképp gagyi cucc a másolat ami az övékkel nem egyezik így csak az jön ki, hogy hasonló burkolatba egy másik cucc van, mivel a másolatnak saját driver kell tehát az sem egyezik az sw sem egyezik így nem látom, hogy lehetne másolat a hardver része. Az pedig, hogy kívülről akár rá is írák, hogy op-com, de ahogy láttam már van amelyikre csak opel van ráírva tehát visszatérve még ha rá is írják is mi történik? Tekintve, hogy a ph is tele van a samsung feliratos klón telefonokkal.... Ez kicsit olyan, hogy lehet üldözni de ha közben más klónról még teszt, logout cikk, külön topik is van akkor talán annyi más eszköznél is belefér, hogy le lehessen írni, hogy egyáltalán létezik és működik a hibakódok olvasása és törlése valamint más funkciók egy része is, pláne akkor ha már úgyis ki volt tárgyalva itt többször is. Olyat már láttam, hogy ECU-t olvastak ki majd írtak vissza.
Egyébként ezt nem én írtam: [link]
Tekintve, hogy neked eredetid van, lesz még hozzá később új szoftver vajon? Szervizes ismerősömnek eredeti változata van és csak az utolsó előttivel hajlandó működnie, nálad gond nélkül ment az átállás a c-sre?
-
válasz
_seth_ #26228 üzenetére
Amit bemásoltál, abba nem fér bele a kínai OP-COM, mivel a vezérlő szoftvere is lopott, a diagnosztikai program pedig tört. Erről pedig nem lehet itt társalogni.
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, Pont ez a téma. Segítséget nyújtasz illegális termék használatához...
Az pedig elkerülte a moderátorok figyelmét, vagy egyszerűen nem tudják, miről van szó.Olvasni tudja, írni nem. Hidd el, láttam.
-
_seth_
veterán
válasz
Jim Tonic #26223 üzenetére
"Warez”: a szerzői és szomszédos vagy egyéb vagyoni jogok (vagy általában jogszabályok) által védett bárminemű szoftver / adat / képanyag / hanganyag / filmanyag / stb. jogosulatlan használatának elősegítése (információ megadásával, linkeléssel, bárhogyan); segítségkérés, használatra buzdítás (például: szoftver illegális regisztrációjához, működéséhez szükséges kód vagy azt kijátszó eljárás; elektronikus készülék szoftverének jogellenes megváltoztatása, kijátszása, megváltoztatása a szolgáltatótól való függetlenítéshez, fájlcserélő oldalak meghívói)."
Ez a warez az oldal szerint. Amíg nincs szó az opcom szoftver feltöréséről, működéséről, letöltéséről valamint arról, hogy hogyan kell az opcom kínai változatát elkészíteni addig nem warez a szabályzat szerint + árulni sem szabad (ennek ellenére ilyet is lehet találni az oldalon: [link], fél éven át upolta...).
Egyébként még kapható az eredeti változat? Az utolsó akciójuk 2011 év végén volt, a szoftver sem frissült már lassan 2 éve, egyébként maga a szoftver ingyenesen letölthető.Mit értesz az alatt, hogy nem kommunikál az ECU-val? Hiszen mindent az ECU-ból vagy azon keresztül olvas ki, 96-tól a legújabb autókig mindegyikkel működik. A hibakód pedig kivétel nélkül mindegyik opellel esetleg saabbal olvasható és törölhető de ennél komolyabb feladatokra is képes.
-
F_Gergely
őstag
Szerintetek kombi B Vectra csomitartójába befér az első két ülés+hátsó üléssor+4 ajtókárpit?
-
válasz
realmadrid #26222 üzenetére
Ez warez!
Amúgy tényleg nem viszik az ECU-t a kínaiak. -
F_Gergely
őstag
Kombi es szedan B Vectra ajtokarpitjai es ulesei atrakhatoak ugye?
-
diablo1984
veterán
válasz
Dragon1004 #26217 üzenetére
tudtommal az első lökösben van! ha alásasolsz látni fogod, hogy egy dupla eres vezeték megy(viszonylag vékony) a jeladóig(gombáig).
-
#81556480
törölt tag
válasz
Dragon1004 #26217 üzenetére
Az első lökhárító mögött van, közvetlenül a rendszámtábla közepe mögött
Én úgy szedtem ki, hogy kivettem a hűtőrácsot és ott benyúltam. -
Dragon1004
csendes tag
Sziasztok
Van egy 1997-es kombi b vectrám és a külső hőmérséklet jeladót hol találom? Tudna valaki pontos leírást adni ill. képet is, ha lehetne. A válaszokat előre is köszönőm. -
davee_92
csendes tag
válasz
F_Gergely #26215 üzenetére
Szerinted az itthon árult verzió nem a kínai?!
Ugyan az csak többért eladják, az eredeti OP-COM-ot az Autó-M3 Kft gyártotta és 150 ezer forintba kerül.
A kínaihoz kivehető USB kábel van, az eredetiben be van kötve a kábel.
Innentől fogva egyről beszélünk, csak nálunk ilyen áron megy.
A program az csak egy dolog, nekem megvan a magyar változat és az angol is, amit hozzá adnak a lemezen az nem sokra való.
Most rendeltem én is ebay-ről 1.45-öst 4200 körül. -
amargo
addikt
válasz
F_Gergely #26210 üzenetére
Ha megéri neked onnan a 2-3x os árat
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26211 üzenetére
Hatha igy - bocs csak mobilrol vagyok.
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26209 üzenetére
Szerinted ezt megeri megvenni?
-
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #26208 üzenetére
nem ebből gondolnék erre, hanem hideg motornál van csak ez a hiba, ha valamelyik izzító gyertyád nem jó, lehet, hogy érzékeli már járó motornál, hogy 1 vagy több hengernél nem minden kóser, ezért gondolnám. egy hibakód olvasásból rá lehet jönni, meg lassan jönnek a hidegek(január közepén illene), akkor majd a motor indulásából is sok mindenre rá lehet jönni!
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #26207 üzenetére
Izzitas ikonjat en hianyoltam is a muszerfalrol, mert ismerosnek van egy ikonja, de nekem egyel regebbi muszerfalam van es vagy nem eg az ikon vagy nincs. Gyujaskor ami felvillan nekem:
Biztonsagi ov, kezifek, akksi, meg az abs azt hiszem. Izzitas nem. Lehet ez a gondja? -
-
F_Gergely
őstag
B Vectra hideginditasnal, felgyullad a check engime lampa, de 1-2 perc jadatas utan ha felnyomom a fordulatot elalszik, illetve ha csak egyhelyben jar a motor, kb 4-5 perc utan elalszik. Ez csak akkor jelentkezik ha teljesen hideg motorral indulok. Ez mitol lehet?
Masik hogy a turbonal van egy kis olajfolyas latszik hogy kopkodi kifele az olajat, ezzel mit lehet kezdeni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Renault, Dacia topik
- E-roller topik
- Macska topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / 88 % akkumulátor / 12hó Garancia
- Mini PC, tiny PC HP ProDesk 600 G2 i5-6500T, Fujitsu Esprimo i5-7500T
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest