Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lomha 8V

    addikt

    (#25419) Pitu: 10 éve csinálom, amióta szerelek. Több motor van, ami 10 éve állandó kuncsaftom és még soha nem tapasztaltam olyat, hogy bármi problémát okozna.

    (#25420) amargo: Ha "aluprotect" akkor nem lesz vele gond. Nyugodtan megveheted.

    (#25421) _seth_: Multimétert kis ügyeskedéssel állandóra tudsz kötni a lambdára. Felrakod valahova a műszerfalra ahol látod, bekapcsolod mikor elindulsz az autóval és mikor szórakozik, csak rá kell nézned. Sajnos az általad leírt jelenséget sok dolog csinálhatja, nem állok neki távszakérteni, ehhez látni kéne.

    (#25424) diablo1984: A tapasztalat azt mutatja, hogy kizárólag villamosság-szerelőnél érdemes akkut venni, azok mindig tudják melyiket érdemes. A boltban meg csak hozzád vágják ami a kezükbe akad.

    (#25427) diablo1984: Az akku problémák a legtöbb esetben valami másnak köszönhetők. Félig elégett szénkefék vagy forgórész az önindítóban nagyon megterheli, részleges kábelszakadás vagy fáradás a generátor környékén, a vastag testkábel (általában a váltóról a váznyúlványra megy) rongyolódása, esetleg rozsda vagy rengeteg kosz a generátorban. Persze vannak hibás akkuk, de elenyésző. A legtöbb esetben egy átnézéssel kiderül, hogy felhasználói hiba van.

    (#25433) _seth_: Neked is javasolt a fékolajos megoldás, ha ennyi olajsár van a motorodban. Milyen olajat használsz?

    (#25435) hdman: Jó lett! Mennyi volt az új bél?

    (#25442) hdman: Ha gyári az autó, akkor nem kell több. Ha van benne nagy zene meg több fogyasztó (utólagos extrák), akkor kell több (esetleg nagyobb generátorral). Ezt nem szokták figyelembe venni, aztán szidják az akku gyártóját, hogy hamar tönkrement.

    (#25444) KonzolKartel: Kompressziót mérjetek, ha nem folyik sehol, mégis eltűnik, akkor megeszi. Az olajgomba is lehet, ahogy írták a többiek, de akkor valójában nem is tűnik el az olaj, csak folyamatosan rátöltesz? Nívópálcát szoktad nézni?

    (#25452) Remekelek28: A biztonsági övet sajnos szét kell szedni, a szerkezet belseje van elkoszolódva. A visszahúzórugó és a golyó szokott koszos lenni. Teljesen meg kell pucolni ronggyal! Nem igényel semmilyen kenőanyagot!!! Ez nagyon fontos, mert sokan bekenik minden sz*rral, ami az első héten jó, aztán összeszed 1 kiló port és vége. A rugó ha gyenge, akkor cserélni kell.

    (#25460) _seth_: Ha semennyit nem szellőzik a blokk, akkor kit tudja nyomni a szelepfedél-tömítést. De gyakori hiba túlhúzás is, még szerelők is el szokták rontani (mert nem specifikusan dolgoznak, hanem átlagolnak, ha a Te autódnak az épp nem jó, akkor így jártál). Az Opel motorok abszolút nem tolerálják a túlhúzást. Nagyon minimális nyomaték kell hozzá.

    (#25463) KillHates: "mert jól meghúzzák" Erről beszéltem eggyel feljebb. Gratulálj neki a nevemben és keress új szerelőt.

    (#25465) _seth_: Elvileg létezik hozzá fém, cseréld le.

Új hozzászólás Aktív témák