- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Calogero
addikt
Az eltérő xenonra két magyarázat van.
- már cserélve volt, és nem egyformára.
- az egyik a végét járja,Párba cseréled mindkettőt,s probléma megoldva.
Eddig két különböző K számú izzó-val szerelt H Astrával találkoztam.3800K (az autó 2004-es volt első széria) illetve 4300K (az autó 2005 II. félév)
Az enyémbe nem tudom milyen van, még nem néztem meg
-
_seth_
veterán
Első kettőre és a szélvédőre nem létezik műbizonylat, ha mégis van ami arra vonatkozik az nem ér semmit sem, a hátsókra pedig azért nem ér semmit sem mert oda akár műanyag lapot is berakhatsz
Enyémen is volt fólia de 1 hónapja leszedtem mindet, sajnos most már ott tart a dolog, hogy ha elkapnak vele akkor nem bünti van hanem forgalmi elvétel pedig az enyém messze nem volt olyan sötét mint neked.
[link] Elsőn van fólia de a hátsón már nincs. Nem volt nagyon feltűnő de azért érezhetően világosabb az autó.
A xenonokat is kidobáltam, sőt az egyik bemattult és sérült fényszórót is lecseréltem és elmentem beállíttatni is kemény 1500 forintért... amíg xenon volt senki sem villogott, most meg többen is csak tudnám, hogy miért... sima halogén izzó még csak nem is kékes vagy ilyesmi és saját szememmel láttam, hogy mindét lámpánál tökéletes a vetített kép. A bemattult és rozsdás foncsorú ködlámpákat is újra cseréltem bár azokat még nem teszteltem de legalább szebbek -
hdman
őstag
Megvan az új családtag!
2005.06 havi Opel Astra H Caravan
1,9 CDTI (DTH), 150 LE + gyári OPC chip, ~170LE
Műszaki: 2015.04-ig
6-os kézi váltó
146k km, 2. tulajtól ( az első tulaj egy pesti opel szalon volt, a fönöké volt)
Nyári gumi, 17" gyári alufelnin 225/45 R 17 (Pirelli, 2 szezonos)
Téli gumi, 16" gyári alufelnin 205/55 R 16 (Goodyear, 1 szezonos)
Komplett vezérlés márciusban cserélve, márkaszervízben vezetett szervizkönyv van hozzá. ( egy része Opel, egy része Warm UP KFT.)
Szombaton voltunk átvizsgáláson: 4 tárcsa és 4 betét gatya, de ezeket belealkudtam. A bal oldali ajtó volt fényezve (207mikron), az eladó nem tudott róla, a többi helyen gyári 140-160mikron. A fényszórókat is políroztatni kell, mert megette a fene, azaz az UV
, a két xenon is más színben világít. (ez mitől van? Izzócserélvel megjavul?)
Mivel 2005-ös az autó, 1-2 karc van rajta, de ennyi szerintem belefér, a belseje hibátlan, ülések gyönyörűek, egyedül a tetőablak gombjai vannak megkopva. Azt sem értem, hogy 9 hangszórós rendszer van benne, de a fejegység csak audió cd-t tud, mp3-at nem. Mondjuk 8ezerért lehet bele szerezni cd 30 mp3 fejet, tanítással együtt.
A corsába is utólag cseréltem kazettásról.
Dinamika rendben volt, kuplung váltó ok, kettőstömegű hallgat, mint a sír. Elvileg DPF sincs ebben a motorban, és ez még Németországi összeszerelésű. Nem is benne nyöszörgött semmi, pedig szar úton is mentünk.
Legfontosabb Extrák: Panoráma bukó és nyíló tetőablak, gyári bixenon lámpa kanyarkövető funkcióval, IDS+ sport futómű csomag (egy gombnyomással direktebb kormányzás, gyorsabb gázreakció és feszesebb futómű), kormányról vezérelhető CDC40 Opera gyári 6-os cd cserélő Hifi, bőr-szövet kárpit, ülésfűtés, 2 db gyári bicskakulcs, 6 sebességes váltó, Opel flex térelválasztó rendszer és csomagtérháló. Elektromosan behajló, fűthető OPC tükrök. Fényérzékelő asszisztens, hangulatvilágítás, OPC kipufogó és OPC gyári csomagtérajtó szpoiler, B oszloptól hátra az összes ablak körbe végig fóliázott engedéllyel, 8 légzsák
További felszereltség:
2 DIN
– 9 hangszóró
– ABS (blokkolásgátló)
– ASR (kipörgésgátló)
– automatikusan sötétedő belső tükör
– állítható felfüggesztés
– állítható hátsó ülések
– állítható kormány
– bi-xenon fényszóró, kanyarkövetéssel
– félbőr belső
– CD tár
– centrálzár
– digitális klíma
– dönthető utasülések
– EDC (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés)
– elektromos ablak elöl
– elektromos ablak hátul
– elektromos tolótető
– elektromos tükör
– elektromosan behajtható külső tükrök
– esőszenzor
– ESP (menetstabilizátor)
– fedélzeti komputer
– fényszórómosó
– függönylégzsák
– fűthető tükör
– fűthető ülés – hátsó fejtámlák
– hűthető kesztyűtartó
– indításgátló (immobiliser)
– ISOFIX rendszer
– kanyarkövető fényszóró
– ködlámpa
– könnyűfém felni
– középső kartámasz
– manuális (6 fokozatú) sebességváltó
– multifunkciós kormánykerék
– oldallégzsák
– panoráma tető
– pótkerék
– riasztó
– sportfutómű
– szervokormány
– színezett üveg
– távirányító
– tempomat
– tolótető (napfénytető)
– ülésmagasság állítás
– ülésfűtés -
gabipaci
őstag
válasz
cellpeti #23215 üzenetére
Nekem eddig két 1.8-as és két 2.2-es benzines vectrám volt. Most is a 2.2-essel nyomom, és remélem marad is. Az 1.8-as nem rossz, de elgondolkodtató, hogy vajon egy 1.6-os mi a fenét csinálhat egy ekkora kocsiban...
A 2.2-es mindkettő automata, és kb 1 literrel eszik többet úgy, hogy ki is használom az erőtöbbletet, bár nem eszeveszett módon.
Ha a 2.2-es érdekel, szerintem ne tartson vissza az az egy liter. Erősebb, és nem utolsó sorban vezérműláncos. Nem kell agyalni, hogy vajon kicserélték e a szíjat, vagy nem
A multi kormány nem megoldható, illetve nem egyszerű. Maga a kormány igen, és én a helyedben ki is cserélném, de a gombok nem fognak működni.
Ahhoz a kijelzőt, és a fejegységet, kábelköteget meg kitudja még mit kell cserélni.
2005-ben volt a váltás, sajna ez van.
De mondom, mindenképp esztétikusabb és kényelmesebb, még akkor is, ha nem működnek a gombok.
A legjobban akkor jársz, ha megveszed mondjuk a fórumtárs kormányát, és elviszed egy tökös műszerészhez, hogy a kábelköteget cserélje ki a kormányon. Nem fog minden funkció működni, de a dudát, hangerőt meg a +/- gombokat szerintem meg tudja csinálni.
Kell neki a régi kormányod bele, meg a komplett új kormány, és abból forrasztgat egy kicsit.
Kicsit falusi ezermester józsi megoldás, de ebben az esetben ez a legjobb. Nincs nagy bontás, és nem nagy a költség. Leméri az eredeti ellenállást, meg az újban lévőt, és korrigálja. Megoldható simán. -
hdman
őstag
Az létezik, hogy 2005-ös Astrában (1,9 DTH 150LE) nincs DPF?
-
-
Calogero
addikt
válasz
bzoley #23222 üzenetére
Az enyém 2007-I. félév be gördült le a gyártósorról, és én vagyok az első tulaja.
És 1 hónapon belül jelenkezet nálam a CIM modul és megjelent a lengéscsillapító felső házában a rozsda.És nem csak az enyémbe ......
A CIM modult garanciába cserélgették.
De erre rozsdára nem ér az átrozsdásodás garancia, így Magyarországon nem csináltak vele semmit.
Márka társam kivitte Németországba, ott garanciába cserélték a rozsdás részt, és kapott új fedelet
De hiába pár hónap múlva újra megjelent a rozsda.. (tervezési hiba)
Alul-felül ázik.....
A felső kivédésre az új széria már olyan fedőt kapott amelyiken nincsen lyuk, de alulról a futómű ugyanúgy beveri a vizet, és bent is marad.Így házi megoldásként a következőt csináltam.
Kiszárítottam, lecsiszoltam a rozsdás felületet, majd gépzsírt neki a fedőre megraktam alufóliát.
[link]A gépzsírt 2 havonta pótolni kell, mert eltűnik.
-
hdman
őstag
Ma megneztem egy h astra kombit, ugy nez ki, hogy nemsokara ketszeres opel tulaj leszek
-
cellpeti
nagyúr
válasz
KonzolKartel #23217 üzenetére
értem, köszi
-
Calogero
addikt
Azért kimaradt egy-két dolog.....
CIM modul hibája, ami szinte az összes H-ban cserés volt....
belső/külső levegőt szabályozó lapát törése..... (fogyó eszköznek minősül, lutri hogy meddig lesz jó az új)
5 ajtós változat esetén kábel szakadások hátsó ajtókban.
első lengéscsillapító felső házában lévő rozsda (az enyém már 1 hónaposan elkezdett rozsdásodni ott, házilag megoldva)
A tetőcsomagtartó felfogatásánál a takarók könnyen törnek.
1.9 motornál örvényszeleprudazat leugrása. (drótozni kell) -
KonzolKartel
őstag
-
cellpeti
nagyúr
üdv
na itt vagyok újra!
számolgattam, és arra jutottam, hogy benzines Vectra C lesz majd. Évente talán 10e km-t megyünk, talán...
Mindenképp vagy ferdehátú kell, mert a sedánokon nincs hátul ablaktörlő és a Meganeból kiindulva(mivel azon sincs, nekem nem kell olyan kocsi).
2.2 mennyivel eszik többet az 1.8asnál?
hülye kérdés, de a multikormányt nem lehet kicserélni az újabbra, illetve simára?
-
helkis
veterán
érdekes jelenség van nálam pár napja..
az alapállapot az ugyebár, hogy hidegindításnál, a fordulat 1100-1200-ig felmegy, majd szépen visszacsökken 800-körülire, de pár napja az van, hogy pont fordítva működik a dolog..
hidegindításnál 700-800körül indul a verda, majd ahogy melegszik a motor, megy felfelé 1000-1200-1500-re is akár..
tipp?milyen irányba kéne kutakodnom?
előre is köszi! -
bambano
titán
válasz
Bozso68 #23207 üzenetére
teljesen mindegy, a vasakat forgatni kell a futóműben, és több van belőle. az egy részletkérdés, hogy közvetlenül a motor forgatja az erőátvitelen keresztül, vagy a motor forgatja az erőátvitelen, gumikon, úton, gumikon keresztül. ez akkor nincs így, ha valami automatikus, racsnis cucc van a kerékagyban, hogy a kerék ne hajtson vissza a féltengelyekre, de a hosszdifi akkor is megeszi az energiát.
szerk: bár racsnis cuccnál meg a tolatás a kérdés...
-
-
Bozso68
őstag
válasz
Jim Tonic #23202 üzenetére
Azért messze nem ez a helyzet
. Most még kapnánk értelmes összeget a jelenleg kombiért, meg úgyis részletre menne a többi. Inkább az a szitu, hogy életem első új kocsija lenne, és ezt a gondolatot kell emésztenem. 1-2 éven belül akartunk egy hasonlót, de ez az akció előrehozná a döntést.
-
Bozso68
őstag
Vadi új Antara 2.4 benzines AWD!! - elől-hátul parkolás rásegítővel 18"-os alufelnisen, bc-vel, tempomattal (ezek egy csomagban voltak) - 8 helyett 4,9 millás árajánlatot kaptam. Agyam eldobom, a család költségvetését át kell variálnunk
. Még a nejem is odavan érte. Gyári rendelés, ősszel jönne meg, 10%-ot kell most befizetni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire NITRO+ RX 5700 XT 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB NZXT H7 Elite GIGABYTE AORUS 850W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest