Ma az alábbi dolog történt velem. Nem tudom, hogy jól cselekedtem-e, de dióhéjban:
Foglaltam egy szállást a hétvégére délután 4-kor.
Este 10-kor jött egy levél a tulajtól, hogy bocsi, de ők csak nyáron fogadnak vendéget, és mondjam le. Ja, és amúgy is esik az eső.
Lemondanám, de a booking szerint ez 54 euróba kerülne nekem.
Nem tudom, mit szokás ilyenkor csinálni. A tulajnak megírtam, hogy ez elég ciki, és hogy ugyan módosítsa már a lemondási feltételeket, vagy mondja le ő direktben.
A booking.com-nak pedig megírtam, hogy ez ciki az oldalra nézve is, továbbá, hogy nem csak, hogy nem vagyok hajlandó cancellation fee-t fizetni, hanem igazából engem kéne kompenzálni, ha már lemondatják velem a lefoglalt szállásom, ami valamiért fent volt a rendszerben, (sőt, pontszám szerint rangsorolva ez volt a lista tetején).
Meg azt is megírtam, hogy jó lenne, ha az ilyen kóklereket kiszűrnék.
Kissé zabos lettem így estére. Éjfél van, és kezdhetem előről az egészet. Vagy maradunk itthon a szomszéd nyanyával, a pénzt pedig k*rvákra költjük.
Mondjuk, így belegondolva, lehet, hogy mégis ez lenne a legjobb megoldás
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name