Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Digitális fényképezés  »  Nikon DSLR topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:24:31

LOGOUT.hu

Ez a topic a Nikon DSLR-ekkel kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik. Ha új látogató vagy egy dolgot kell betartanod:
Olvasd el az első hsz-t! :)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30401) fanti válasza Akula (#30399) üzenetére


fanti
addikt

Szerintem is, a tervezett keret feléből már kapsz olyat, ami kielégíti az igényeidet.

És ha úgy hozza a sors, akkor is egy alap váz nem nagyon fog limitálni a fotózásban, obikat meg vehetsz hozzá talicskaszám....

Tudod, vagy két hónapja vettem én is a masinámat, és mivel totál kezdő vagyok, az itteni srácok mondták meg a frankót, és nagyon hálás vagyok nekik, mert ésszerű keretből kijött egy mindenes gép, és hidd el, egy kezdő DSLR vázban is rengeteg tartalék van!
Hallgass az előttem szólókra, kenik-vágják a témát és pont ők irányítottak engem is a helyes útra!

GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN

(#30402) bippeti


bippeti
tag