- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
válasz
b_g_v2 #90789 üzenetére
Szívesen!
Annyival egészíteném ki hogy a flakon egy hajfestékes flakon, aminek egy kis lecsavarható kupakja van, így könnyű vele az adagolás. A beosztás az oldalán van, amit 20 ml-enként csináltam, ami literenkénti adagolást jelent. A flakonba 120 ml olajat lehet tölteni, ami 6 l benzinhez elegendő. Hosszabb távú utazáskor könnyebb vinni, mint 6 l keveréket. -
KTMHobby3
tag
válasz
b_g_v2 #90774 üzenetére
Én ezt egyszerűen oldom meg. Van egy flakonom, amin beosztás van a literenkénti keveréshez. Amikor tankolok a kúton, megnézem hogy mennyi liter ment a tankba és az olajból annyit öntök a benzinbe. 1:50-esre van kalibrálva. Persze tankolás előtt a felét beletöltöm az olajnak és a pontos liter után egészítem ki. Mivel jól keveredik az olaj a benzinben, soha nem volt problémám ebből.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90774 üzenetére
Kanna, nekem van egy kanna abba 6 liter megy, van egy pohár úgy van becsikozva, hogy 1:45-ös keverék legyen, össze rázom és mehet bele. Mindig közel tele tankkal indulok, annyit nem.megyek, hogy kifogyjon, bár 5-6 literes fogyi adott.
-
Pcx csak hobbi, feleséggel néha valamelyik kisgyerekkel rövid gurulás. Variátor tuning alap, bár amíg garos vissza kell alakítani évente.
-
Honda567
tag
-
Zizmand
aktív tag
válasz
b_g_v2 #90742 üzenetére
Minarelli olajpumpáján nem lehet állítani.
Üzemanyag fogyasztás alapján kiszámolva egyébként valamiért nekem is sok olajat adagol a szivattyú, simán megvan az 1:30-as keverékarány, de így sem vagyok füstszagú. Így kizárásos alapon neked a kipufogót mondanám a füstszag okának.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
b_g_v2 #90722 üzenetére
Milyen robogóról van szó?
Nekem 3KJ Jog gyári kipufogóval sosem hordja rám a füstöt. És nem is látni, hogy füstöl, max. hidegen 1-2 percig. Használtam keverékkel (1:40) és gyári olajpumpával, de sosem vagyok füst szagú. Olajból próbából egy olcsóbb full szintetikus Mannolt használok, közvetlenül a kipufogóhoz szagolva sincsen szúrós füst szaga. -
Zoli bácsi
őstag
válasz
b_g_v2 #90722 üzenetére
"Van valakinek valami tippje, hogy mit próbáljak, hogy lehet ez elkerülni?"
Járj busszal!
Bocs, magas labda volt. Azt gondolom, rövidebb a kipufogó talán, és a menetszél, turbulencia, a ruhádra viszi a kipufogó gázait. Ha ez a helyzet, akkor kipufogó csere, hosszabbítás lehet a megoldás. Mivel olajat is váltottál, próbáld meg másikkal, de szerintem rövidebb (vagy feljebb van a vége, a lényeg, hogy közelebb a ruhádhoz) kipuffot tettél, az lehet a hiba. -
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90317 üzenetére
A dugó jónak tűnik, még 1mm kivennék talán, de várj meg más véleményt is. Igen erősebb lett a kontraszt, de a görgőt is betettem nehezebbet, na meg inkább a szegényes járás és párás levegő miatt is mehetett lejjebb. Ami eddig volt polini 22kg amit betettem malossi 26kg, de ugye ez a teljes összenyomás ereje, a rugónak van összenyomási karaktere is, ezt is csak a próba adja meg. Most épp a fehér a jobb, nyáron a keket éreztem jobbnak, de azóta erősebb is lett.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90302 üzenetére
Már vettem 94-est, be is tettem, annyival erősebb lett +1000 fordulat, ugyanazon a hangoláson, hogy be kellett tegyek egy erősebb (fehér malossi) kontrasztot, így is 6,9 grammon vagyok a görgőkkel, de 9000 felett forgott kb. 20 méteres teszten. Most ugyan már nem tudtam próbálni a kontraszt csere után, de bízom benne bemegy 9000 alá, ha nem akkor még nehezebb görgő kell. [kép] A henger kipufogó nyílása kicsit ki van marva a polini corsára hajazva, remélem azzel nem lett elrontva.
-
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90295 üzenetére
Nekem egy vékony alu tömítésem van, azt pasztáztam, de úgy, hogy ráteszem egy A4-es lapra megkenem mindkét felét majd becsukom a lapot és elsimítom, így minimális, de egyenleges vastagságban kerül fel. Illetve a hengerfej csavarokat ne húzd meg 12-15 nm-nél erősebbre, mivel a hőváltozás miatt az az indokolt. Én most fuvókát kell vegyek 90-esem volt benn ennél nagyobb nincs. Ezzel most nagyon szegény, nyárra így megérzése 95-97 fog kelleni. [kép] Ráadásul ez már járt 15 fok felett is, de ennyire barnult be. Élőben világosabb.
-
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90190 üzenetére
Inkább leírom, hogy én hogy szoktam csinálni, nem azt, hogy hogy kell:
Feltételezzük, hogy a blokk, henger, karburáció rendben van, minden elem tiszta és ami kell le van kezelve kenőzsírral.
Gyári varió és tuning varió is más-más görgő méretekkel üzemel jól.
Először is neten utána járok, hogy az adott henger és az adott kipufogó (rezonátoros) hol üzemel a legnyomatékosabban. Tegyük fel, gyári henger esetén, (polini sport 70, malossi sport 70 is) ez a 8500-9000 közötti tartomány.
Alapvetően az a cél, hogy a legnyomatékosabban induljunk, a legnyomatékosabban fusson ki a varió lehetőleg fix fordulaton, ha megvan az áttétel akkor a henger erejétől függően a fordulat emelkedésével, még nő a végsebességünk.
A görgőket úgy választom meg, hogy lehetőleg, 8750 körüli tartományban pörögjön, ez gyári variónál kb. 5,5 gr., blokkja válogatja. Tegyük fel ha ezzel érezhetően túlpörög és csak hangja van, nem húz akkor nehezebbre cserélem kb. 6 gr. Ha alacsony a fordulat és megint csak nem igazán húz akkor mehet az 5 gr. Majd ezt még lehet finomítani.
Itt jön képbe a kontraszt rugó, ami a legfontosabb szerintem, hogy a lehető legpuhább kontraszt rugóval üzemeljünk ami még feszesen tartja a szíjat, a minél kisebb hajtási veszteség miatt, 22-25 kg. maximum. Ha esetleg puha a rugó és úgy érezzük fenékkel, hogy beejti a szíjat, akkor mehet keményebb rugó. Ha túl kemény akkor az van hogy jól pörög jól fogja a szíjat, de szenved, nem megy be a szíj a hátsó csapszegre, nem lesz meg a maximális áttét. Ugyan majdnem olyan jól fog menni, de szenved a hajtás, kopik a szíj.
A kuplung kisrugóknak pedig az elindulásban és a fordulat felvételében van szerepe. Én úgy szoktam és azt szeretem, ha nyomatékcsúcs alatt 1000 max. 2000-as fordulaton nyit. 8750-es nyomaték csúcsra hangolt variónál olyan 6500-7000, ezt a kuplung pofák súlya és a kuplung kis rugók keménysége adja meg. Polini kis rugókat használok, egy gyári kuplungba a legkeményebb kék 2mm-es vastagságú rugó kell, hogy a kívánt fordulaton induljon, egy könnyitett kuplungba elég a sárga kisrugó, azonos fordulathoz.Ha a kuplung kisrugó túl puha akkor már 3-4000-es fordulaton elindul a motor, de addig erőtlen lesz amíg el nem éri azt a fordulatot ahol már a maximum közeli nyomatékod adja le a motor, ez különösen kellemetlen pl. dombon felfelé elindulás, hogy ugyan lenne erő a motorban, de már ráengedi a hajtást a hátsó kerékre alacsony fordulaton és csak szenved, míg egy ideális rugóval könnyedén gyorsítana is dombnak felfelé, mert ideális fordulaton lenne.
Hézagolás is nagyon fontos amiatt, hogy a variátor oldalon a lehető legalacsonyabbról induljon a szíj, de még ne csússzon, ezzel együtt jár, hogy kuplung oldalon a lehető legmagasabban van, így lehet a legnagyobb erőt átvinni a hátsó kerékre, ezzel lehet elérni hogy szinte kiszaladjon alólad a robogó induláskor. Ha a hézagolás nincs akkor már szinte lábbal kell belökni a motort, utána erőre kap 20-30 km/h környékén, ha csak kicsit kevés, akkor csak az első 5-10 km/h a gyenge, utána megindul, ebben az esetben egy fordulatra hangol kuplunggal is gond, lehet mert a motor felpörög majd beesik a fordulat és újra össze kell szednie magát. Ilyenkor hő és kopadék is termelődik rendesen. Jól hézagolt varióval majdnem ugyanolyan erővel elindul a motor nagyobb dombnak felfelé is mint sík úton.Most nem esett szó sport varióról, állítható sport kuplungról, oversize tárcsákról, egyenes marású tárcsáról, mert az elv ott is ugyan ez, kicsit tolódnak az értékek. Ami még fontos, hogy rezós kipufogó, könnyebb görgő, direktebb légszűrő betét (malossi red filter) betétele után mindenképp kell főfúvókát cserélni nagyobbra, esetleg a subert is feljebb emelni. Szolidabb végáttétel alapvetően nem igényel újra hangolást ezt saját példámból tudom, ha nyomatékcsúcson üzemel a varió el fogja vinni.
-
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #90086 üzenetére
Sajnos nem tudom, hála vagy nem hála az égnek nincs vele tapasztalatom.
Ami teljesen biztos, hogy ezek az összeforrasztott panelosok szana szét rázódnak egy idő után, ha játszani akarsz vele akkor valami alu vázasat néznék. Nincs belőle H4 átalakító? vagy bele lógatni egy H4-es izzót, hogy jó e a vetítési képe, ha igen akkor rácsapni egy Osramra? -
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #90060 üzenetére
Akkor inkább már a jogsi
mint csiszolgatni. De ha nem sok pénzed van akkor majd a B125 után jól nézd meg mit veszel, én pont belerohantam, az XT660Z-vel,nem kapható a himbarendszer, és lengőkar csapágy felujítókészlet így le kell gyártatni
pedig 2011-es a modell, jól meg kell nézni, hogymire fogsz váltani
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #90050 üzenetére
Nem a meredekségére gondolt, hanem a mobil tárcsa pálya aljáról levenni, így jobban kifut ugyan a szíj, de a variátor karaktere jobb nem lesz, illetve a görgők pályáját is kötelezően marni kell, ezt nehéz jól megcsinálni, inkább egy használt sportvario. De nekem mindig a varió az utolsó, igaz egyben a legfontosabb.
-
#TOTTI
őstag
-
#TOTTI
őstag
-
setup
tag
válasz
b_g_v2 #89995 üzenetére
ja, persze, pár másodpercig, ég tudja fél percig csinálja kb. hidegen a beindulás után, amióta benn az új szívató, de így nem maradhat, mert úgy megpörgeti a kereket, hogy a motor berezonál annyira, hogy attól már elindul a sima járólapon a stander és csúszik minden irányba. Túl sokat kap, amikor totál nyitva a szívató.
-
setup
tag
válasz
b_g_v2 #89991 üzenetére
Nekem Yamaha-n volt olyan, hogy a vatta új null perces membrános benzincsap mintha nem is lenne úgy engedett át, ha 2L több benzin volt a tankban. Azóta mindig bekészítek dugót, ha karbit veszek ki, de nagyon nehezen szánom rá magam. Azért, mert általában az a vége, hogy teljesen szétszedem és az egy fél nap. Ami az indulást illeti az én vackom perpill úgy füstöl szép fehéren miután beindul, hogy simán el tudom képzelni, hogy a retkes gyertya miatt indul nehezebben, mert hát az ilyenkor tuti retkesebb a kelleténél. Az is eszembe jutott, hogy valami legolcsóbb ásványi olaj van benne és azért füstöl, de egyelőre ott tartok, hogy aki ezt így állította be, hogy jó szívatóval ez így pörögjön beindulás után az vélhetően nálam is fogalmatlanabb volt az egészhez. Meg ez a... érted filléres egy csúszka készlet és csörög mint az állat, de fogjuk rá nincs szerszáma hozzá, oké legyen, de 1-2 ezer forint között szór itthon is az összes boltban egy karbitető a pipával együtt és ragasztóval ragasztja a pipát a tetőhöz? Ez milyen? Kérdezni persze nincs kitől, mert az eladó azt mondja olaszból hozta be, mutat hozzá egy olasz papírt... nincs tovább a történet. Lehet hogy a benne lévő olajat is inkább leengedem majd. Egyelőre arra vagyok kíváncsi miért pörög ennyire szívatóval.
Az biztos, hogy nem az olaj miatt -
válasz
b_g_v2 #89932 üzenetére
Sok mindentől függ, hogy meddig lehet lemenni a préssávval. Az sem mindegy pl, hogy vas henger vagy pedig alu. Vashengernél egy jobb/erősebb setup-nál 0.8-1 mm a tökéletes. Egy gyűrűs aluhengeres, 15 plusz lóerős hetvenes összeállításoknál anno lementünk 0.6-ra is, de az már rizikós volt. Elméletileg ott sem tanácsos 0.7 alá menni.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89924 üzenetére
A dugó felső holtpontja a hengerfejhez széléhez képest a távolság ne legyen nagyobb mint ~1mm, ami még fontos, hogy a beömlő csatorna aljához a lehető legközelebb, de semmiképpen sem a beömlő alsó pontja felett legyen a dugó teteje az alsó holtponton. Levett hengerfejnél ez látszik. Magát a préstávot egy dugóra ragasztott vastagabb cinnel, tudod mérni, de ugye ehhez le is kell húzni a hengerfejet, ha össze van rakva, akkor akár a gyertya helyén is be tudsz dugni egy L alakú cin darabot.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89882 üzenetére
12-es karbihoz, alap szivacs esetén 80-as, red filter és társai esetén 82-84-es főfúvókát tennék a Giannelli Extra mellé. Ha jól rémlik cseréltél hengert, ha a talptömítés vastag papír, esetleg pasztázva is (ami ajánlott) már magas lehet, abból is lehet vékonyabbat venni, esetleg alumíniumot, amivel be tudod állítani a préstávot (~1mm), sokkal erősebb lehet ugyanaz a henger, úgy gondolom 7500, de inkább ~8-9000 lenne az a fordulat, ahol a kipufogó leadja a maximális nyomatékát, ez 5-6000 fordulaton gyengébb mint egy gyári dob.
-
Madball
csendes tag
válasz
b_g_v2 #89879 üzenetére
Ez alapján nekem úgy tűnik, hogy az erősebb rugóval szemben a motor nem tudja az áttételt végig váltani (hátul nem tudja tengelyig behúzni a szíjat), ezért tud többet pörögni. Ha így van, vagy nagyon erős rugókkal próbálkozol, vagy tényleg gyenge a blokk.
Mekkora főfúvóka van most a karbiban ill. cserélted? Kipufogód nincs eltömődve, nem fojt túl sokat? Kompresszió jó, esetleg túl vastag hengertalp tömítés? Csak ötletelek -
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89871 üzenetére
Igen, az említett app volt, automata szivató elment a régi karbival, erre meg kézit tettem fel, melegben nem kellett, el volt zárva, de most már kell, meg így nagyobb feeling az indítás. Igyekeztem a lehető legjobban összerakni a gépet, de nem ez a tervezett sebessége, bahajoltam mint a robogós h*lyegyerekek. A saját órája 90-ig van skálázva az a 75 gps.
Gyorshajtás csak annyi, hogy ennyiszer léptem át a 45-öt, de beállíthatsz 100-at is akkor nem számolja.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89869 üzenetére
Kicsit meghajtottam az enyémet, benéztem 10e fordulat fölé kis lejtőn, illetve [fúrtam egy lyukat a sisaktartóba] a karbin lévő kézi szivatóhoz, egy körkivágóval, de szuper lett. Sajnos kell a szivató, ha nem akarok 30-at rárúgni. Szivatóval elsőre indul, és kb. azonnal le is vehetem.
Szolid végáttétellel 100-as utazót tudnék, az elég jó, de inkább kapaszkodok. Kb. 70 km van benne, bejáratottnak minősítem. Télre marad a BR8ES, de nyárra beteszek egy Denso 9-es hőértékű gyertyát. Tuningot befejeztem, majd még az első féket kell gatyába ráznom kicsit könnyezik. -
#TOTTI
őstag
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89862 üzenetére
Alapvetően ha minden rendben van a görgő súly csökkentésével nő a fordulat, a megfelelő kontraszt feladata pedig, hogy tartsa feszesen a szíjat, de könnyedén engedje, hogy beadja az alsó pontot hátul. Ha nem pörög fel és feltételezzük, hogy motorikusan oké akkor akár ragadhat a hátsó tárcsa is.
Ami még lehet, a kuplung kapcsol mondjuk 4000-nél, elindul a motor és úgy küzdi fel magát 7500-ig, majd ott jön meg az erő, de a kontraszt meg nem engedi be a szíjat, a motornak meg nincs ereje feljebb pörögni. Keményebb kuplung rugó kellhet, de a két pofás verzió, hármas szettek nem jók hozzá. Nehéz tanácsot adnom, mert én szinte ezt hallom és erzém, de csak mellette, rajta.Gyertyaképem 50 km után: [kép]
-
b_g_v2
csendes tag
válasz
b_g_v2 #89861 üzenetére
rápróbáltam a leggyengébb kontraszttugómmal, a vicc, hogy 7260 fordulat fölé nem tudok menni, ott megáll, hosszú egyenes, de nem pörög tovább, illetve a fordulatszám esés is megjelent, menetközben gyorsításos gázadásnál, vagy kanyarból kigyorsításnál, visszesik a fordulat 700-at, és onnan próbálja összeszedni magát, ami viselkedés meg a gyenge kontrasztra jellemző
ha beteszem az erős kontrasztrugót, akkor meg el tudom pörgetni 7900igén ezt nem teljesen vágom
csak remélem, ha ez egyszerű lenne, akkor midenki be tudná tekerni magának... -
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89859 üzenetére
Sokkal puhább rugó kell, hangerő, fordulat van, de sok a hajtási veszteség, olyan 7500-8000 kb. jó, az a jó működés ha oda lövöd be ahol a legerősebb és végig ott marad, majd ha megvan az áttétel azaz hátul lent van a szíj akkor pörög tovább és gyorsul tovább. Én kék polini vagy fehér malossi nagyrugót tennék, azok ilyen 22-26 kilósak. A motorerőnek így nem a kontrasztrugót kell ledolgozza.
-
Indulásra keményebb kisrugó kell
Nekem 7000-nél repül ki a kuplung, akkor indulásnál már közel nyomatékcsúcson leszel. Sárga polini 1,9mm-es az korrekt lenne kb. -
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89841 üzenetére
Egy szikrás, alap állapotban ahogy van jó Ducati gyújtásra.
Ennyi a bekötés: [kép]Nekem 8800 körül pörög 76-ig a 6,5ös görgőkkel, gps 90-nél már 9500, órája szerint 100 felett jár bőven, de járatom még, így is sokat nyektetem. Gyári varióba kb. 5-ös kellett ehhez a fordulathoz, én azt mondom 5,3 gramm lenne az ideális, gyári henger és extra mellett, de ez az amit én elsőre próbálnék, kiindulásként.
-
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #89814 üzenetére
A gyertya kepet kell majd nezni, hogy az oblites valtozas miatt nem e valtozik a szine, es a szerint dusitani vagy szegenyiteni, egy jobb nagy levegoszuro is illik mar oda.
Sajna igy nem lehet mit mondani a hajtaslancra, ezt probalgatni kell, de ha kopik a szij, akkor az is sebessegvesztest okoz, az elso tarcsat uj szijjal be kell hezagolni, végig probalni a hatso rugot az osszes gorgovel az osszes kuplungrugo al, es a vegen mar hangbol is megmondod hol a bibiEz nekem egy fel ev volt mire beallt, az idohiany miatt.
-
Gabis
őstag
válasz
b_g_v2 #89800 üzenetére
Köszönöm szépen. Gondoltam inkább rákérdezek, mint szétszedésnél érjen a meglepetés. Tartálytól a pumpáig rendben, pumpától a karbiig tesztelve (akksis behajtóval és rákötve is látszott a mozgás a csőben). Tartály 250 ml-enként bejelölve. Most jön a tesztelés és utána már csak ez a csonk marad ha mégsem lenne jó.
-
Tamás9x
őstag
válasz
b_g_v2 #89810 üzenetére
Ez felhasználás, henger és keverékfüggő, ha nagyon a hang kell akkor érdemes 4T-re váltani
A rezó miatt lehet rá 3-4 méter tompitót is tenni csattogni fog, engem speciel egy idő után már idegesített, fáraszt a hangja. Jobban jársz ha élőben hallgatod meg őket, a youtube sem adja vissza.
De remélem tudod karburálni kell ha cserélsz kipufogót, vagy ha injektoros akkor érdemes állítani rajta, hogy legyen bármi értelme is.Üveg, vagy kőzet, szerintem teljesen mindegy, a tömés tömörségétől függ majd minden. Van aki fémgyapotot tesz a pufóba, nagyon nem érdemes belemerülni, ha lerakódik a kosz akkor kikeményedik a felülete, és megjeennek a magasabb hangok de nem fogsz lóerőket veszíteni, azt a rezó intézi.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89807 üzenetére
Hasonló, még hangra is, de a leo tt-ben több a potenciál, igényesebb, nekem szimpatikusabb, jobban ismerem.
Volt saját f12 extrával , jó volt az is, hangja főleg.
Fordulatszámmérő pedig a linkelt. Elemes csak rátekered a gyertyakábelre, csalóka lehet, bizonyos ducati gyújtás 3 szikrát ad.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89803 üzenetére
Olajpumpa adagolja F12-nél, bár lehet azon is átcsorog.
Polini sport, polini vario, dellorto 17,5 (90), leo tt
Más, ma hangoltam,
5gr - 10500 sok, túlpörög
5,5gr - 10000 sok, jobb, de túlpörög
Köztes nincs
6,9gr - 8000, sokkal erősebb, sokkal nyomatékosabb, de nem nyelezem, mert bejáratos, nagyon tetszik.
[kép]
6,5gr - 8500-8700 lesz a tutti, ezen a fordulaton gyorsulok a szíj kifutásáig és onnan még addig amit a henger kipuff enged kb. 10000 - tipp: GPS 90-95, kb. 85-ig egészségesen el tudok járni vele.Tényleg csak városban gurulok, előzök párat elnyújtom, de nem nyélen.
Nincs végáttétel, 90 kiló vagyok, nincs lejtő, nincs hátszél.
Mit tudhat egy alu henger, ha ez kb 9-10 lóerő?! Remélem bírja a szerkezet, mert megvett kilóra.
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89779 üzenetére
Nekem most a beta kézi szivatós lett, de el van zárva, 4-5 rúgásra indul, igaz bejáratos és 1:30-as keverékkel megy. Ha ráhúzom leáll, ha óvatosan felpörgetem oké. Lehet a szivatód marad benn.
Melegen oké, de az a cél, higy hidegen is jó legyen.
Amúgy erre a malagutira gondoltál?
Ez volt ez előző projekt. -
zombei
aktív tag
válasz
b_g_v2 #89783 üzenetére
100-as Lead is gyakran csinált nekem is ilyet. Ott is az volt, hogy automata szivató hamar vissza engedte, aztán egy ideig lámpánál állva pl. egyből nagy gázra lefulladt, kellett egy kis gázfröccs előtte aztán második nagygázra már megindult rendesen. Én nem cseréltem, inkább együtt éltem a dologgal.
-
Zoli bácsi
őstag
-
#TOTTI
őstag
válasz
b_g_v2 #89749 üzenetére
Köszi, nekem ez egy időutazás 15-20 év visszafelé, imádom a 2t szagát, van korlátlan jogsim 8 éve, volt is nagyobb motorom, de a robogó és a szerelése mindent felülír. Ezt a Betát akartam, f12 volt kettő, SR50 Morini ditech karbisra alakítva, f15 és f18 is volt 125ös 4T, mindet imádtam.
-
setup
tag
válasz
b_g_v2 #89733 üzenetére
Lehet, hogy nekem is ez a kerékméret marad és veszek 2010 körülről valami idősebb 2T-t, Piaggió blokkal, csak ennél jóval fiatalabbat akartam. Minarelli után gyengének is fog tűnni és akkor az lesz, hogy költöttem egy kalap pénzt és még olyan sincs, mint eddig volt.
Csak puffogok magamban, hogy ebből az EU-ból is csak a hülyeség tud átragadni ide, hogy pont azt nyírják ki, aminek értelme van. Az olcsó autót, meg a használható kismotort. Indiában 2,6m Ft egy új Suzuki Swift itt meg 10,5m és hibrid, de hogy mi a francnak hibrid egy ilyen aszfaltpattanás városi kis ezres akármi? Függönylégzsák kell bele, amikor 50-et mehetsz városban. Értelmetlen hülyeségek, miközben Indiának le tudják gyártani a fapadost, amiben úgyanúgy van klíma, ami az egyetlen extra, amit autóban egyébként tényleg használok. 10,5-ért vegyél ilyen vackot és akkor milliós kár azonnal, ha ondós esőben ráfutsz valamire, csak mert tört a LED lámpatest, elrepedt a lökhárító, meg kilyukadt a hűtő. A homloklemez persze papír vékony, a klímahűtőt meg előre teszik, hogy az lyukadjon először, mert akkor még töltheted azt is. Menekülnék egy "új" SMKP-re inkább vénségemre, erre mind 4T 45-re megfojtva. Guta üti meg az embert, ha ezekbe belegondol.Lemértem a fejem, 56, felpróbáltam egy S-est, kicsi volt. Rám jött, de a fülem szorította utána rendeltem egy M-est, de más márkából, hát necces, tudom, de ez van. Ami eddig volt a motorral együtt vettem, szóval annál jobb lesz. Ha szemből süt a nap már fel kellett hajtanom olyan karcos...
-
setup
tag
válasz
b_g_v2 #89727 üzenetére
A fekvő Minarelli nekem is megy ennyit, hasonlóan is kezdtem, csak én már végig csináltam pár telet is (balesetmentesen) és az utolsó olyan szituban, amikor nagyon meleg volt a pite megfogadtam, hogy még egy telet nem csinálok végig pici kerékkel. Aztán egész nyáron ment a "dög meleg van, hej ráérünk arra még" most meg már lépni kéne mert télen nem nagyon lesz kínálat. 4T-be viszont beleteszik az átok elektronikát, ami nem engedi még 50 fölé sem, ergo hiába próbálom ki, zsákbamacskát veszek ez az egyik, a másik meg hogy mindenki azt mondja örülhetek, ha 60-at megy. De az meg pláne nagyon nem mindegy, hogy 60-at megy vagy 50-et. Viszont ha megy, ha nem, télen amikor fagy van reggel nem megyek nyélen most sem, a 2T-vel sem és akkor előzgetnek és egyre vacakabb az út a szélén.
A másik irányba van egy gömbtükrös kereszteződés és hát para, hogy megölnek. Én belátom, csak a többi tudod... Ma reggel is megyek. Főút nekem jobbra kanyarodik én balra mennék, idexelek a felezőtől 1 méterre a saját sávomban a kanyar felé közeledve. Szemből jobbról érkezik egy nő, kanyarodik együtt a főúttal, tehát nem indexel, de bele az én sávomba, így kvázi jön velem szemben. Látja, hogy jövök szemből lelassít még a kanyarban, de úgy megijed tőlem, hogy majdnem megáll, aztán odaérek és kiszól nekem, hogy baromarcén meg mutatom neki a felezőt, de látszott rajta, hogy fogalma sincs hol van a sávja és én vagyok a baromarc, mert robogóval nem az út szélén megyek forgalmi helyzettől függetlenül. Ha a szélén megyek akkor hiába indexelek, mert akkor meg az Audista gyökér ha megelőzni nem tud is bejön mellém , mert akkor 2 méterrel előrébb van és nem enged kanyarodni. Szóval nem azzal van a baj, hogy nem lehet motorozni, hanem, hogy mindenki meg akar ölni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- sziku69: Szólánc.
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen notebookot vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Welock Touch 51
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- BOSCH Tronic Heat 3500 ERP elektromos kazán 230V, 6 kW
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Maximális teljesítmény és biztonság, csak az ARCTIC mx-4-el! Adj új erőt a gépednek!
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged