- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #40997 üzenetére
Eltolod a pizzériáig?
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #40995 üzenetére
az NRG is benyelte a 2,5 litert
Vigyázz, mert lezabálja a gatyádat is. -
-
DigitXT
félisten
válasz
Tothgera30 #40992 üzenetére
Kicsit dúsabbra, aztán kajál 8,6-ot, mint nekem a 400-as (a városban).
Mondjuk az már túlzás kategória: a légszűrő pl. koszos volt.(Kíváncsi
leszek, az újjal mi lesz. Ha nem csökken, nézek gyertyaképet+szerelő.) -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Tothgera30 #40992 üzenetére
"Ezért ajánlott mindig egy kicsit dúsabbra állítani"
Naja, bár a Tact2 vásárlásánál kaptam meg, hogy nem spóroltunk, max olaj, max. benzin, nehogy kevés legyen. Nyélgázon fulladt néha, a levegőszűrőhöz folyt ki a benzin. Kicsit többet kapott.. Most már jó, de mivel hiányos lehet, hogy elbontom (nehéz alkatrészt szerezni).
-
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
Csütörtöki napon mentem dolgozni és a robogóm (Yamaha Jog 3kj) elkezdett fulladni. Próbáltam neki nagyobb gázt adni de akkor még jobban, majd később elinduláskor le is fulladt. Bebírtam rúgni (alapjárat magas volt) és mentem vele kb 2km-t, elkezdtem neki húzni hátha csak vmi kosz ment bele de menet közben lefulladt. Próbáltam rúgdosni de semmi..1x még beindult felpörgött de le is állt. Most szét kaptam karbi kitisztít stb..A gépen vákuumos benzincsap van és ha szívom a vákuum csövet akkor jön rendesen a benzin, de ha rádugom a karbira és próbálom beindítani akkor meg szinte nem is jön. Fecskendeztem benzint a karbiba/hengrbe be is imdult de lefullad ugyanúgy. Mi a sz**tól lehet ez? Eddig semmi baja nem volt a gépnek elsőre indult hidegen melegen. -
Brogyi
őstag
válasz
Tirexi #40983 üzenetére
A múanyag benyatartály miatt azt szokták mondani mindegy a szint, de én ezt a mostani ismereteim szerint felülírom, mert a tied injektoros, és a benyapumpa a tartályban van ami tele van fémmel ami rozsdásodhat.
Normális tervező rozsdamenttes fémet használna, és valószínűleg az is. Szóval jobb ha televágod a tartályt.
A döntés a tiéd. -
Tirexi
addikt
Hi all.
Egy 2008-as SUZUKI Burgman 400-asom van és azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tároljam és kezeljem télen?
Meleg garázsban lenne tárolva.
Ilyenre gondolok mint benzin milyen/mennyi legyen benne, vagy milyen időközönként indítsam be, stb.Köszi.
-
huszi.gyb
senior tag
Nincs valakinek tippe, hol találhatnék bontani való AF16-os Honda Tactot? Lehetőleg jó áron
Köszi
-
Den
veterán
válasz
runner 125 #40979 üzenetére
Én is erre tippelek plusz még kapott egy fasza tuning kipufogót, az adta meg a kegyelem döfést. (csak felcsavarozták, nem állították hozzá a karbit). Számomra az a felfoghatatlan, hogy mikor először megolvadt a dugó, felújították, de nem tették fel maguknak a kérdést, hogy miért történt ez. Aztán másodszor is megolvadt a dugó és akkor sem merült fel hogy ennek vmi oka van. A második felújítás után tették fel az új kipufogót. 50km-t bírt a motor harmadszorra. Elképzelem mi lehetett ebben a motorban az utolsó kilométereken, hogy a gyertyában is a dugóból származó alumíniumcseppek vannak
-
Den
veterán
válasz
Brogyi #40952 üzenetére
A töltős írásaidat elolvasva, módosítom korábbi kjelentésem, miszerint minden töltő használható sima savas és zselés akkukhoz is.
Amire azt írják hogy jó zseléshez az jó savashoz is, de ami savashoz jó de nem írják külön hogy jó zseléshez is ott érdemes rákérdezni, mert lehet hogy nem.
És most elolvasom a fesszabályzós írást.
-
maszekember
aktív tag
Mivel könnyen lehet,hogy egyedül fogom használni,mind a két kategória játszik,csupán a 400-asból nagyobb a választék,és jobb áron vannak (vmiért
) . De ha látok egy korrektnek tűnő 250-est,nem fogok túl sokat sírni,amiatt a 150 cc,és kb. 10 ló miatt
.
Az állapot a lényeg jelenleg,nem is a a motorméret.
-
Den
veterán
válasz
SirKero #40954 üzenetére
Én nem írtam hogy csak 150ccm-ről van szó, ezt valaki más említette, én egy percig nem foglalkoztam a teljesítmény és méret különséggel, mert az elég evidens dolog, és mindeniki a legtöbbet akarja kapni a pénzéért. Csak arra akartam felhívni a figyelmet hogy ez már az az árkategória ahol csodák nincsenek, a nagyobb, erősebb, kelendőbb gép, ugyanazon az áron nagy valószínűséggel öregebb, többet futott, lelakottabb lesz mint a kisebb kevésbé kelendő gép, és itt én már többre tartanám a fiatalabb kort és jobb állapotot mint a plusz lóerőket.
Te magad is írod, hogy ha eladásra kerül a gép a 400-ast könnyebben elviszik. Ergo 250-esből jobbat is el lehet hozni ugyananyiért. De ez csak szigorúan az én véleményem, amit nem is hangoztatok tovább, mert látom hogy maszekember már döntött, és nem akarnám hogy az én lelkemen száradjon, ha mégis inkább 250-est venne és később megbánja.
-
maszekember
aktív tag
válasz
AndrewTdi #40971 üzenetére
Az a másik,hogy így szezon végén,vagy télen többet is engednének belőle. Ha találnék egy jót,azt most lefoglalóznám,és amint meg van a rutin (hogy azért legyen vmi kevéske tapasztalat 400-as motorral) ,és lesz egy olyan nap,amikor száraz az idő,plusz fok van (tavaly télen is hányszor hittem azt,hogy tavasz van) már mennék is érte,és vinném el egy autószerelő műhelybe,zárt térbe (ahol az egyik barátom dolgozik) szezon kezdetig letárolni .
SirKero:
Ennél többet már nem szeretnék kiadni rá,2-3 évet kéne kibírnia,illetve mivel első gép lenne,így egy elcsúszás,eldőlés esélyét simán be lehet kalkulálni nálam. Az kevésbé fáj egy karcosabb,de műszakilag jó állapotú gépnél. RMC-nél is volt egy 330.000-ért, AN 250 (2004-es) ,pár csúnyább karccal az oldalán,illetve lehetett látni,hogy enyhébben,de csúszott is. Ennek ellenére pöccre indult,10 percet járattam,húztam rá pár kövéret,döntögettem jobbra-balra,sehol semmi zörgés,csörömpölés a blokkból.Olajfolt nuku. Kerekeket is megrángattam,végigtapogattam,hogy az idomokból hiányzik-e csavar,de nem. RMC-sek felajánlották,hogy ha szeretném,akkor előttem megbontják a blokkot,megnézhetem milyen állapotban van,ez már nekem elég garancia lenne arra,hogy komoly baja nincs. Csak hát 250 cc-s...
-
vaksi8
senior tag
válasz
maszekember #40969 üzenetére
Szerintem nem nagyon van olyan hogy best-buy ilyen évjárattal,ennyi pénzért.Amit most kinéztél 2003-ast 400000 Ft az jövő év elején már olcsóbb lesz.Én szerintem január-február-március környékén kezd el őket nézegetni.És még egy pár hónap alatt tudsz is hozzá kicsit rakni.
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40966 üzenetére
Miért most akarsz venni amikor már csak napok vannak hátra ( bár örülnék neki ha nem
) a szezonból. Megveszed és fél évet csak állni fog.
Ha tavaszig rakosgatnál hozzá még legalább 100k-t akkor már fiatalabb és jobb állapotút is tudnál venni.
Esetleg még friss műszakival. -
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40966 üzenetére
Be lehet sz*pni.
Kívül szép, a lelke meg oda... Hány ilyen van...
Általában a nem hozzáértőnek szép minden, ami nem szarrátörött.
Aki meg ért hozzá, már képről megmondja, hogy kamu ez+az. -
maszekember
aktív tag
válasz
DigitXT #40964 üzenetére
az átírás igen,viszont a forgalomba való visszahelyezés nem (am is maximum 180 napra lehet kivonatni gépjárművet a forgalomból,hacsak nem a műszakija járt le. Mindkettő filléres a moci árához képest) . Az átírás kb. 32.000-34.000 ft. Azért írtam mindig,hogy 400.000-450.000 a keret,plusz az átírás költségei.
De Én nemtom,ránézek egy képre,és ha azt látom,hogy szép,és esetleg élőben is rendben van,akkor már venném is,ennél azért óvatosabbnak kell lenni?
-
canniball
nagyúr
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Én első (nagy)mocinak 650ccm mellett döntöttem; tud ez is 50kmph-val menni.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40963 üzenetére
Az megvan, hogy az a párezer az átírással együtt inkább pártízezer?
-
maszekember
aktív tag
válasz
SirKero #40962 üzenetére
Igen. A 400.000 ezer ft a teljes ár,Én ebből nem akarok alkudni,csk annyit szeretnék,hogy helyezzék vissza a forgalomba (okmányirodai művelet,+ pár ezer ft) . Ez 2003-mas,az "új" műszerfalas. De kizárólag akkor,ha megnézve jó,egyenesfutás jó,nincs olajfolt,nem csörög,nem zörög stb.,szétbontani nem fogom tudni vásárlás előtt.
De ha láttál képeken jónak tűnőt,akkor figyelek,elvégre fórumon belül Te vagy a "burgifelelős" .
-
SirKero
őstag
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Nem akarlak sem le sem rá beszélni egy gépre sem de amit kinéztél és ahol azt vedd figyelembe,hogy kereskedő tehát az árai is ott vannak. Én személy szerint magánszemélytől vennék sokkal olcsóbban megúszod. Azok az árak amin hirdetve vannak erősen irányárak ( persze van kivétel ) de csak,hogy magamból induljak ki az enyémet is 80 ezer forinttal olcsóbban hoztam el mint amennyire hirdették. A tarcsai szerelő nem fog neked engedni egy ruppót sem. Voltam nála körülnézni én is. Az olcsóbbak elég igénytelenek (szinte mindnek vagy egy vagy mid két oldala lehorzsolt ahogy csúsztak rajta ) ami szép az meg annyiba is kerül.
Minden motor annyival megy amennyivel te akarod. Majd ha már kitapasztaltad és érzed a gépet akkor húzhatod neki -
urbanjozsi
senior tag
Sziasztok!
SR hűtőjét szeretném belülről kitisztítani. Slagozás megvolt, már tiszta víz jön át rajta.
Érdemes vízkőoldóval, esetleg sósavval felönteni, és állni hagyni?
Aki csinált már ilyet, az mivel tette? -
AndrewTdi
addikt
válasz
maszekember #40958 üzenetére
Annyival megy amennyivel húzod neki.
-
maszekember
aktív tag
válasz
SirKero #40954 üzenetére
Akkor bevállalom a 400-as burgonyát,bár félek,hogy első mocinak kissé sok lesz az ereje. Megy vagy 130 km/h-val
.
Kriszmotoéknak írtam ezzel a darabbal kapcsolatban,hogy megtekinteném,illetve (ha olyan állapotban van) el is vinném,ha beleegyeznek abba,hogy 300.000 foglalót kapnak most,és január környékén a maradékot. Ha ezt megteszik,sztem nem is alkudok,max. annyit,hogy helyeztessék vissza a forgalomba,mire megyegk.
-
akos3
addikt
ez komoly
[link]
-
SirKero
őstag
Bőven vannak 400k alatt burgik ( igaz karbisok ) amik bevállalhatóak
Itt nem "csak" a + 150cm3 -ről van szó hanem egy teljesen más kategória a 400-as. Tudom mert én is 150-ről ültem át és ha zongorázni lehetne a különbséget.
Nem akarok senkit meggyőzni de én biztos,hogy inkább egy kicsit régebbi évjáratú de nagyobb köbcentiset vennék. Még egyszer: nagyobb test ( kényelmesebb ) erősebb motor ugyan az a fogyasztás. És nem mellesleg ha eladásra kerül a sor hamarabb elviszik -
Brogyi
őstag
válasz
AndrewTdi #40929 üzenetére
Régen írtam magamnak egy szösszenetet a Lidl vs CTEK töltőkről. Olvasd el, de főleg nagyon érdekes néhány tudatlan tapasztalata, hozzászólása. Nagyon meglepett az érdeklődők, és az olvasók száma. Most itt nem vinném fére a topicot, de közeledik a tél és újra téma lesz.
-
DigitXT
félisten
válasz
maszekember #40912 üzenetére
nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem
Na ugye, hogy nem véletlen mondtuk, hogy nem látásból kell robogót választani. -
vaksi8
senior tag
" Nálunk kb minden 5. motort úgy hozzák be, hogy "most vettem, állítólag most volt szervizelve, cseréljetek olajat, és nézzétek át.". Akkor neked kellene a legjobban tudni,hogy ez akárminél előfordul. Sose lehet tudni az eladó miért válik meg tőle.
Nem az a +150 ccm lesz árban a többlet.
Csak egy példa!Nézd meg,hogy mostanában a 125-ös kategória az ami után mostanában nagyobb lett a kereslet és majdnem hogy drágábbak mint a 150-180-as társai az új jogsi módosítás miatt.
De nem vitázni és legfőképp nem akarok meggyőzni senkit hogy mit vegyen saját magának! -
Den
veterán
válasz
vaksi8 #40938 üzenetére
Ha jó állapotút kap négyszázasban, akkor jobbat 250-esben.
. De persze biztos ki lehet fogni hibátlan 400-ast is csak kisebbnél nagyobb erre az esély. Nem akarom lebeszélni róla, csak nem kéne, hogy belelovaljuk egy olyan gépbe amit a pénzügyi lehetőségeinek maximális kihasználásával tud megvenni, aztán, ha előjön egy hiba, csak nézegetni tudja, mert nem maradt keret megjavítani. Nálunk kb minden 5. motort úgy hozzák be, hogy "most vettem, állítólag most volt szervizelve, cseréljetek olajat, és nézzétek át.". Sose volt még elég az olajcsere, és ritkán állt meg a számla 30k alatt.
Én azt mondom, ennyi pénzből a legjobb állapotú motort kell venni, nem a legnagyobbat, és kell hagyni 50k tartalékot az átnézésre.
-
Den
veterán
válasz
huszi.gyb #40933 üzenetére
Nem olyan hülyeség ez. A robogó nem viszonyítási pont, mert a motorvezérlés még a befecskendezős robogkon is fényévekre van a mai autóktól, a blokk, szívó és kipufogó rendszer is messze nincs annyira optimalizálva mint a kocsiké, és a cvt pedig borzalmas hatásfokú, zabálja az energiát. Ráadásol bármilyen fura, egy autónak kisebb a légellenálása. Ezért akármilyen abszurdnak tűnik egy prius tudja hozni városban azt a fogyastást, mint egy nagyrobogó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
canniball #40935 üzenetére
Tudom, de mivel laborban ki kell hozni belőle, a használhatóságát elb.sszák... Drágább fenntartás, rövidebb élettartam... Nem azzal van a bajom, hogy egy A6 3.0 benzinre rá kell írni, hogy eszik vagy 5L-t városban, ha kinyomod a szemét. Aki beveszi megérdemli... Hanem, hogy helyette csinálnak egy 1,2Turbót, kompresszoros, intercooleres, akár milyenes sz.rt
-
huszi.gyb
senior tag
Sry az OFF-ért, de nem bírom magamban tartani. 4L-es fogyasztáról...Az Európai Unió környezetvédelmi biztosa, Connie Hedegaard elégedetlenségének adott hangot. Úgy fogalmazott, hogy ez nem olyan rettenetes feladat, amelyet ne tudna az autóipar megoldani. Mennyit is eszik VALÓJÁBAN most egy robogó? Ezek tényleg ennyire hülyék?
-
canniball
nagyúr
válasz
AndrewTdi #40929 üzenetére
Erről az az eset jut eszembe amikor pár éve létrát akartam venni: tecsó, akció közepe, bebattyogok a boltba, áááá, már rég elfogyott; legközelebb gondoltam okosabb leszek, az akció első napján megyek, áááá, az még nem érkezett meg...
Kíváncsi leszek most mik lesznek a tapasztalatok. -
SirKero
őstag
válasz
vaksi8 #40915 üzenetére
Abszolút osztom a véleményed. Én is azt javasolnám,hogy ha a jogsid és a pénztárcád is engedi inkább a 400-as legyen. Nagyobb erősebb és ugyan annyit fogyaszt.
(#40912) maszekember Igazából ezeknek nem nagyon van típushibájuk az enyém egy picit eszi az olajat ( nekem az idén megtett 5000 Km alatt evett meg kb.1-1,5 litert ) az injektoros ( 2003 utániak ) kb. 0,5l-el kevesebbet eszik. Ha pénz nem számít akkor 2007 utánit vegyél ha számít akkor 2003-2006 közöttit érdemes.
-
AndrewTdi
addikt
Akkorez a Bosch] már.mindenre jó. És még olcsóbb is.
-
Den
veterán
Korábban volt itt kérdés fék légtelenítéssel kapcsolatban. Találtam egy ilyet [link] ez nagyon megkönnyíti, és filléres dolog.
-
Den
veterán
válasz
maszekember #40912 üzenetére
szerintem alapvetően állapotra figyelj, meg hogy milyen a tulaj, mi az eredete, az évjárat másodlagos.
-
vaksi8
senior tag
válasz
maszekember #40912 üzenetére
Hali!
Ha már Burgman akkor inkább már 400-ast nézz belőle.Ugyanaz a váz,nagyobb nyomatékkal,ugyanolyan fogyival. Szerintem még a vételárban sem lenne nagyobb difi.
Nekem egy 125-ös van igazából nem különösebben szorul szervizelésre,de ez előélettől is függhet,hogy nálad milyen hiba jön ki.
Egyébként Sirkero kollega tud segíteni ebben neki 400 as van! -
maszekember
aktív tag
Nohát,tegnap megjártam Wilkeréket,sőt,még az RMC motorhoz is kigurultunk Törökbálintra. Felültem és mentem egy kört a Madisonnal,Scarabeoval és egy ötvenes Runner SP-vel.De ráültem még a Majestyre,Kymco Grand Dink,Piaggio X8.
A Runneren szerintem borzasztó az ülés,azt komfortosítani még legalább 50 ropi lenne. Nekem nem tapadt a gatyám hozzá,hanem csúszkáltam. Ráadásul,ha megtámasztottam magam,akkor meg az ülés végén lévő íves b@szás eléggé nyomott egy-két helyen...
A Scarabeonál kényelmesen el tudtam tekerni a kormány,viszont a térdem és az első idom között kb 1 centi hely jó ha volt,fékezéseknél tutti lerúgnám az elejét.
És maradt az AN 250 Burgman
. A többi robingónál beleütközik a lábam a kormányba,ha teljesen kitérítem vmelyik irányba,ez pedig úgy gondolom nem túl szerencsés.
Viszont a Burgi egyrészt gyönyörű élőben (nekem legalábbis) , másrészt nem is annyira fetrengős az üléshelyzet,mint hittem,és annyira nem is alacsony a moci,hogy ez problémát okozzon. Nem egy kukucskálós dolog,de még bőven nem az a "autókeréknélvanafejem" feeling.És az alkatrész ellátás biztosított,legalábbis burgmanbonto.hu-n minden megtalálható.
Mire kell figyelni a típusnál? Mennyire kell kerülni a régebbi gyártmányúakat?
-
AndrewTdi
addikt
Kicsit megakadtam.
Ezzel lehet motor akskit is tölteni? esetleg olyat is amit 6Voltos?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #40907 üzenetére
Próbáld meg, mi történik, ha nem óvatoskodsz. Lehet, hogy fordítva működik. Jobban pörög, kevesebbet eszik
(Bár én sem hiszem, de a tegnapi után sok vesztenivalód nincs
)
Igen, láttam, hogy elköszöntél, még dudáltam is egyet, meg intettem (bár gondoltam tükörből nem láttad)
Gépész haverokkal gondolkodunk azon, hogy poénból csinálunk egy Dio/Tact turbo 50-est
Just 4 fun
(#40908) akos3: Tudom, de nálam az még a "bele fér" kategória. A 125 már nem
70-80ccm még esetleg... Mivel kis testű, és amúgy sem nagy a választék. (Persze nem linkeltem mindent be). Privát vélemény, hogy 50-es váltósért nem adnék ki ennyit. Egy jó állapotú 4 sebességes Simson S51, aztán kicsit gyűjtenék hozzá, és valami nagyobb
-
SirKero
őstag
válasz
Hauptmann #40904 üzenetére
Esetleg: Suzuki GT 50
-
akos3
addikt
válasz
huszi.gyb #40906 üzenetére
rd80 ugye nem 50-es, de kis teste miatt elmenne annak is. valóban kevés a szocialista vívmányokon kívül az 50es váltós. nem egyszerű a téma
(#40904) Hauptmann
Váltós 50-esből most első blikkre a honda mb5 (vagy mb8, de az ugye már 80-as) ugrik be, ill. a malaguti fifty. Mindkettőből csak szépet érdemes venni, mert ezeket nem kimélték, mert azok közé a motorok közé tartoznak már, amivel lehet haladniÉn viszont láttam olyan szépeket belőlük, h tuti megnéztem volna. csak nem túl sűrűek, így lehet most nem is lesz.. A baj az, h az újabbak (tzr és társai) az ár miatt szóba se jöhetnek.
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #40905 üzenetére
Jah, mint a Nyuszika füle, amikor motorozik...
Nem hülyeség
varr(at)ni rá valami gumis, tépőzáras cuccot. Mérsékli a dolgot.Amúgy remélem láttad, mikor (lábbal!) elköszöntem...
Sajnos
vészvillogóm (még) nincs, úgyhogy maradt a puritán megoldás.A fogyasztási adatomat nem tenném közzé... (Sz*rt se ért, hogy
óvatoskodtam.) Reggel takarítom a légszűrőt: vannak benne
érdekességek, konkrétan némi kosz. A szivacsot újra cserélem.Komolyan mondom, lehetne inkább vmi turbó rajta ha így zabál.
Akkor legalább zúzna... A túrán szinte végig 5000 fölött pörgött,
volt benne erő, dinamizmus (bár sokáig: állandó tempó tartása),
aztán "alig evett".Városban meg 2500-nál már fog a kuplung,
3-4000 körül simán lehet vele dohogni (igaz van sok megállás!),
aztán "két pofára" eszik. (Lehet, hogy a sport varió csökkentené
a fogyimat, mert optimálisabb tartományban pörögne a motor?) -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Hauptmann #40904 üzenetére
Hahu-s kínálat amit hirtelen találtam:
Aprilia AF1
Yamaha RD80Nem mondom, hogy bármelyiket érdemes megvenni, de hirtelen ezeket találtam. Akad még 1-2db, de 50-es, váltós, és jól megy... Max. Simson jut eszembe, előnye, hogy olcsó. Vannak 100 alatt megbízható darabok
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #40901 üzenetére
Kipróbáltam a lábvédőt... Nagyon jó meleg. Kicsit furcsa, egyszer ahogy tettem le a lábam megakadt a szélében, de nem volt vészes... Meg csapkodja a szél, meg kell szokni, hogy zajong...
Mai vásárlásról ez jutott eszembe: Kártya vagy kp?
-
Hauptmann
veterán
Tudtok ajánlani valami hagyományos váltós kis 50-est, ami viszonylag rendesen megy? Nem terep, és nem is gyorsasági kellene, hanem amolyan igazi kis motor. Nagyjából úgy 150-200 ezer lenne rá, ha eladom a Habana-t.
-
runner 125
nagyúr
válasz
maszekember #40894 üzenetére
Kérjél róla normális és több fotót (kormány, markolat, féktárcsák, ülés, idomok, taposó éle, stb..), mert félárnyékos képekről nehéz bármit is leszűrni.
Le van mosva - ez látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest