-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39794 üzenetére
Nem ajánlott túlhúzni. Viszont én meg olyan óvatosan húztam meg anno,
hogy a szerelő mondta, hogy azon azért még húzott picit. Azért szuszogott
néha a moci, mert kifújt a gyertya mellett... Vagy valami ilyesmi gond volt.
(Elvileg nyomatékkulccsal kéne meghúzni a gyárilag előírt nyomatékra.)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39793 üzenetére
neeem. így telik az én siestám.
mennyire kell meghúzni a gyertyát? van kattanás? vagy csumáig? stoppos vagy meg lehet szakítani?
szerk: haver átjött a Tmaxxal, neki is olaj és gyertya csé. hozott 3 féle gyertyát és a másodszorra lehet túlhúzta. betekerte szorulásig, még egyet rátekert és hirtelen megindult. nem mozog nem lötyög, úgy hagyta. megszakította? ha igen, van rá megoldás vagy blokk ki és újra menetez?
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
-
Brogyi
őstag
Azért elötte próbálj ki egyet. A váz határozottan nem merev. Mint a legtöbb robogónál, csuklik a kivitel miatt.
A futóműve gyenge. A nagykerék így semmit nem ér. Akkor már inkább Nexus. Ez van, de én akkor is szeretem.
A DNA első fékje fenomenális ehhez képest. A Brembo sz@rt se ér.[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz runner 125 #39789 üzenetére
Vagy vegyél valami kis köbcentis fos Peugeot turbós robogót.
Privátban érdeklődj! :)
-
runner 125
nagyúr
-
kcsa
veterán
válasz SirKero #39787 üzenetére
Valószínűleg egyébként lemondok a csomagtér-perverziómról, és az 500as Beverlyk között fogok válogatni, mert:
- normális fogyasztás (munkába járok robogóval, tehát ez fontos)
- nagy kerék (helyenként sz.rok az utak mifelénk)
- normális ár, még a megkímélteknél is - lenyomja a sok olasz importA külső elég szubjektív, speciel szerintem randa, de magam részéről el tudom fogadni ha cserébe a számomra fontos dolgokat hibátlanul tudja. (de szerintem az SW600 is randa, valahogy nem szép na )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
-
DigitXT
nagyúr
"Dízel." [link]
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #39777 üzenetére
Esetleg a HONDA SILVER WING 400 még szóba jöhet neked.
Két henger 400 cm3 / 38LE Burgmanos fogyasztás és csomagtér ( én is szemezgetek vele )[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
jaktib
tag
válasz molnarpeter #39739 üzenetére
Köszi a választ.
Én nem nagyon értek hozzá.
Cserélje ki görgőket az csöröghet neki? Az mit jelent hogy nem barátja a motorfék? Nem tesz jót a motornak? Két ismerőse is autószerelő és megpróbálnák megcsinálni ha nem olyan kemény a baj. De azért mégsem mernek nekiállni. Azt gondolta, ha nem szűnik meg a csörgés és nincs ötlet mégis elviszi szerelőhöz. -
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #39778 üzenetére
Nem vagyok dobozellenes. Sisaknak simán feldobom hátra...
Oldaldobozt viszont nem tennék rá, mert akkor annyi: túramotor
lesz belőle, amivel az ember nem a városban rohangál, az autók
közt folyton előre törve, semmilyen dugóban fenn nem akadva...Egyébként milyen utas? Barátnőm nincs oda a motorozásért, ha
meg kirándulni akarunk cuccokkal, ott az autó 5L/100 km, klíma,
mindent visz. Magamnak keresek mocit... Ha megnézed a képet,
a Maja is 1-személyesítve van a doboz miatt. De nincs azzal baj.
(Az oka az volt, hogy a hátra kilógó konzollal nem fért volna be a
pincébe. Most, hogy garázsban tartom, lehetne rajta konzol is...) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #39777 üzenetére
A Burginak valóban óriási a csomagtartója, de 2 db zárt bukó + 2 db esőruha azt is kitölti, ha jól tudom. Egy ember minden cuccát bele tudja pakolni, de az utasét akkor már nincs hová. Ha több kell, akkor maradnak a dobozok,...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #39776 üzenetére
Tévedés. Én motorozok, és nem "óriási csomagtartót" keresek,
csak akkorát, ami elnyeli a felszerelésemet. Érdekes, a Maja is
tudja ezt viszonylag jól, pedig csak 180-as. Vagy írták a Burgit,
amibe az utas cucca is gond nélkül befér. Egyik sem autó.
Szerk: amúgy már a SYM VS125-nek is "óriási csomagtartója"
volt, minden belefért. Sisak ment a dobozba, ahogy kell, de az
összes többi a csomagtartóba, és ez HATALMAS különbséget
jelentett a cégnél. Nem kellett beöltözve lépcsőzni, ilyenek...
(Előtte egy SYM Mio 50-nel jártam, abba nem fért sokminden.)Autóval nem érnék be 15 perc alatt a munkahelyemre, továbbá
nem lehet parkolni sem vele a céges mélygarázsban, a (fizető)
parkoló meg további 15 perc sétára van, tehát összességében
az autó, mint mindennapi, melóba bejárós közlekedési eszköz,
fel sem merül nálam... Még poén szinten sem. Bérelek garázst:
befér a Maja keresztben, és Barátnőm Peugeot 307-e mögötte.Két autót hova tennék? Egyszerűen praktikus gépet keresek.
Mondhatnám, hogy a Majában megtaláltam az ideált, DE kéne
bele még néhány paci. Nem élménymotort keresek, sajnos, és
nem is túramotort. Csak sajnos erősebb motor=nagyobb ccm.
Nagyobb ccm=nagyobb kasztni, de nagyobb kasztni!=nagyobb
csomagtartó. Legalábbis nem feltétlenül. Mindössze ennyi a
bánatom... A Nexus is pl. egy szuper motor, húz, mint a disznó,
jó a futóműve, jó a féke, s nem eszik sokat, de nekem MÁS kell.El tudom képzelni ugyanezeket a paramétereket a T-maxról.
Istenítik úton-útfélen stb. De ha ennyire nem pakolható, kiesik.
Mármint az általam preferált motorok köréből... (Attól másnak
még lehet a nonplusultra álomgép, nincs azzal semmi baj...)Mosquito34: amiket írsz, lényegében a Burgmanra szűkíti le.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Pakoláshoz kapcsolódva.
Valószínűleg elszakadt az ülés alatt tárolót nyitó bowden + a rögzítőfék bowden már amikor megvettem meg volt szorulva.
Ma beszéltem Érden a Burgman szerelővel ( Tóth Laci ) és kedden viszem hozzá. A gyári cucc 20E + 7E munkadíj.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #39768 üzenetére
Kezdjük;
X9 500
Tényleg egy fost@licska. Neked írtam milyen hibái vannak. Van fórumja is nézd meg olvasgasd.Tuti nem vennék ilyet!! Csak ha mazohista lennék.Tmax 500
Hmhm a karbisok isznak 6-7L bonyolult hajtás,drága javítások ha kell. Kis csomagtér. Jó fék,futómű.Majesty 400
Az egy jó gép,keveset eszik,alkatrészek drágák. Nem nagyon szokott meghibásodni. Viszont borzasztó a csomagtartó kialakitása. Fórumja van.Honda sw600
Jó,igénytelen,csúnyácska gép iszákos (6L+)ha húzod neki. Csomagtér jó.Burgi 400
Àlltalában véve jó,jobb minnél fiatalabbra érvényes. 05-ig szereti az olajat inni. Kicsi fogyasztás. Nagy csomagtér. Fórumja van.Aprilia Sprint 500
Kis kerék,elektonikai problémák,kis csomagtér,a BÀLNA 500 képest visszafejlődött. Van fóruma is.Neked kell eldönteni,hogy sportosabb vagy túrásabb robesz kell-e. Na meg kényelmesen vagy,sportosan akarsz elhelyezkedni.
Én amondó vagyok egy 400-500cm3 robesznek legyen már egy tisztességes pakolhatósága. És igen számit,mit hova,mennyit fogsz pakolni.Igyál inkább Hell-t.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #39772 üzenetére
Dehogynem, sőt én is ezért vettem ezt, és nem a Geopolist, teljes mértékben megértem a csomagtér-fétised
Szerencsés esetben a Satelisbe is belefér két felnyitható sisak, de jellemzően inkább nem Viszont egy ilyen táskával járok dolgozni, és simán belefér, plusz még alatta van hely az ebédnek és egyéb apróságoknak is
Ha dobozt is felrakom, simán elfér egy komplett nagybevásárlás (már amit én nevezek annak, nem a karton tej+rekesz sör típusú bevásárlásra gondoltam )
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #39767 üzenetére
Mindenesetre T-Max-szal NEM fogok menni sehova, az ziher.
Megnéztem ma. Szimpatikus, böszme gép! Készséges volt a csávó.
Viszont direkt a csomagtartót akartam megnézni... Elmondtam, hogy
4 éve ott vettem a Pro L2-t, s jó lenne ha beférne. (Melóba járok a kis
Yamahámmal stb.) Ezzel még látszólag nem volt baj. Miután láttuk
a T-Max "mini"* csomagtartóját, amibe egy sisak befér, aztán kakukk,
mondtam, hogy hát igen, sajnos ez rövid... Meg is állapodtunk abban,
hogy EZ a gép közelebb van a motorkerékpárhoz, mint a robogókhoz,
ott a 2 henger, brutál futómű stb. (Nem fért be nagyobb csomagtartó.)Azt mondja mutat nekem egyet, amiben NAGY van (ill. említette még
az SW600-at, mondom, ja azt "ismerem", rohadt nagy gép). Szal vmi
Honda robogót megnéztünk. Mondom ez igen, szép hosszú rakodó...De itt jött az a rész, ami felb*szott: ezt mindenképpen be akartam írni,
mert annyira hülye duma, hogy már fáj... Megemlítem, hogy a Majesty
400-nak meg lehet, hogy a két rögzítője eltrafálná a Pro L2-t. Helyesel:
lehet... A kérdés, amit nem kellett volna feltenni: miért nem gondolnak
erre a gyártók? Erre ő: mert a protektort a hátadon hordod... Mondom,
az odáig rendben van, de ha megállok, lerakom a gépet, akkor...? Azt
mondja: a sisakod belerakhatod! Mondom: és a protektor? Azt viszed
magaddal! (És akkor még nem beszéltünk arról, hogy kabát is van.)Eszem-faszom megáll. Nem fikáztam a Hondát, sőt! Amit mutatott az
kifejezetten nagy csomagtartós motorka volt: Yamaháról elmélkedtünk,
hogy kár, hogy nem lehet normálisan "pakolni". Hümmöghetett volna a
"hülye kérdésemre" valamit, de egy ilyen lenéző szöveget lelengetni...
Mert a protektort a hátamon hordom, és nem a csomagtartóban: yeah!
A sisakot meg a fejemen hordom - vaze! -, azt sem a csomagtartóban.Amúgy meg el tudom képzelni, hogy ő meg ezekben a percekben egy
boltos topikba gépeli, hogy milyen hülye egy vevőjelöltje volt, akit csak
a csomagtartó érdekelt, és milyen jól leoltotta, hogy minek az neki.
Azért - vaze! -, mert amikor megyek a melóba, akkor nem akarok fullos
harci díszben mászkálni az irodaházban. Meg amikor nyáron "beugrok"
valahova, szintén nem akarok minden cuccommal csattogni, izzadni.Meg kellett volna kérdezni, hogy: miért, most rajtam van a Pro L2? Na?
Nincs. Miért? Mert volt hova tenni: nem kényelmesebb így? És az csak
egy nyavalyás 180-as gép... Mindegy. Marad a nagy Maja (meg kéne a
csomagtartóját kukkantani élőben), a Burgman, meg az X9. Kb.Btw. pont odaállt mögém egy 500-as X9-es a Mammutnál... Jópofa gép!
Egyáltalán nem csúnya. Persze ízlések és pofonok. Nekem tetszik.*: rendben Nexushoz képest még ez is hodály, Burgihoz... Hagyjuk...!
Szerk: a miheztartás végett sima utcai ruhában mentem be az üzletbe.
A csomgtartómban (és a sisaktartó dobozomban) pedig ott voltak ezek:
kabát, gerincvédő, térdvédő, szerszámok, elsősegélycsomag, esernyő,
2L Monster, a dobozban meg sisak, kesztyű, szarvasbőr... MEGALOL.
Tudom, szokjak le a Monsterről, úgy nem fogok hülyeségeket beszélni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Tessék: itt egy 11 éves motor 13000 km-rel. Muhaha.
SzlobiG: az a baj, hogy ha meg kiírja, ha 50000, akkor senki nem hívja fel.
Láttam olyat, hogy pl. írja, hogy túrázásra használta. De km-t direkt nem ír.
Gondolom ha kiírná, akkor fel sem hívnák, így meg csak rárakják a telefont.
(És a linken csak 32000-ről van szó és egy alapvetően megkímélt motorról.)bogyo112: na igen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #39761 üzenetére
közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
Ezért is mondom, hogy nem egyszerű eset: gerincvédő+kabát belepakolásánál
szerintem már a rögzítő kallantyúk is útban lennének. A bukó(k) elrakása azért
nem érdekel, mert egyrészt nem túrázom a géppel (tudom: akkor meg minek?),
másrészt meg arra simán el tudok képzelni egy méretes dobozt a gép hátulján.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A majdnem az tág fogalom. De közelébe sincs a Tmax csomagtartó !Bármelyik! Burgihoz kb 55-60L. A Maja 400-as csomagtartója elég hülyén van megoldva. Egy sityak előre,egy sityak hátra az ülés alatt,közte lépcsőzetes elrendezés van. Szóval nincs egyben mit a Burginak.
DigiXT:
Hidd el fog érdekelni..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #39754 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
A tesztek szerint mindenhol azt írják,hogy a T-Max ülés alatti tárolója maximum egy bukósisakos ( az sem mindegy milyen ) a Burgmanéba pedig gond nélkül belefér két teljesméretű sisak + egy kabát és pár apróság!
Azért ez messze van a majdnem ugyan akkorátólMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
AndrewTdi
addikt
hmm.. utánanéztem. valamivel keverem. (de legalább 1 bukó elfér benne)
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #39753 üzenetére
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé
Na, ez már mindjárt barátibban hangzik. Csak megnézem már...Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot
Jaja, azt kéne csak úgy meg hogy a viharba vizsgázna le?úgy, ahogy bármi más is
Na jó, de ez már durva átépítés.* Én még a xenont is kivettem a
vizsgára, mert az sem teljesen legál. (A kipu maradt tompítóval.)*: lenne! Ha egyáltalán kivitelezhető lenne... Aztán oda lyukadnánk
ki, hogy akkor meg kevés az egyetlen féktárcsa, ratyi a futómű stb.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39752 üzenetére
beugrottam beugrottam... ne is mond... Nemsokára készen vagyunk a nemrég vásárolt házunk átalakításával, de közben 1 hónapra eljöttünk albérletbe, ahol bár volt upc kábeltévé és internet, nem tudtam az itthagyott router wifi kódját, így gondoltam resetelem. sikerült is, de miután DHCP-n nem tudott netre csatlakozni, rájöttem,hogy bizony telefonos net van, ahhoz meg kell felhasználónév és jelszó). a főbérlőt meg nem értem el, mivel 3 napos lagziban volt. az meg már csak hab a tortán,hogy a telefonom szervízben, és egy 12 éves Alcatel mobilt kaptam... De tegnap kaptam net nevet és jelszót, a telefonomat meg ma este veszem át.
A T-Max csomagtartója majdnem akkora mint egy Burgonyáé, nem si lehet 1 lapon említeni a Nexuséval. Szerintem azért sikerült így megoldani nekik, mivel középen van alul a motor. (de majd kijavítanak a hozzáértők).
szerk: Mayába bele kéne rakni egy komplett nagyobb blokkot.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz wolfnet #39750 üzenetére
Az első gázadásnál tudni lehet hogy törődtek-e a motorral vagy sem.
Mondjuk az meg képről sosem fog kiderülni. Meg érteni kéne hozzá, hogy
halld, hogy valami nem kerek. Az meg nem úgy van, ha a laikus odamegy.
Csak így még azt is nehéz eldönteni, hogy egyáltalán érdemes-e megnézni?AndrewTdi: 8 liter? Az igen... Amúgy ha már erre jártál: a csomagtartója a
T-Maxnak hogyan viszonyul a Nexuséhoz? Lehet, hogy ma beugrok a dreambe
megnézni azt a kéket (na nem mintha meg akarnám venni, csak érdekelne).Szerk: úgy vagyok vele, hogy nézegetem itt a motorokat néha "unalmamban",
aztán mindig rádöbbenek, hogy a Maja tök jó nekem. Csak lenne erősebb...[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #39728 üzenetére
Volt szerencsém használni karbis 500.as T-Maxot. Simán megetettem vele 8 Litert tempósan közlekedve, ráadásul ismerem a gazdáját is, nem elhanyagolt motor volt. Lazán közlekedve is 5L. Sokallom eléggé. Viszont injektorosok 5-6L körül vannak.
(Nexusból még 5L-t sem tudtam kihozni)[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #39749 üzenetére
Persze jogos amit mondasz, nem is voltak kétségeim a nepper trükkök ellen, jó magam is tisztában vagyok azzal, hogy állapotot veszünk. Az első gázadásnál tudni lehet hogy törődtek-e a motorral vagy sem. Sokszor nem érdekel az sem ha sok a kilométer, és az sem ha visszatekerték, ha egyszer jó akkor jó. Lényeg hogy tartsák karban a motort.
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz wolfnet #39742 üzenetére
Már nem tudtam az előzőt szerkeszteni: az enyémben is van ~50000 km... És?
(Azért valljuk be, hogy rengeteg motornál a 10-20000-es futás szintén a duplája,
csak letekerték a nepperek, hogy "keresett" legyen, lélektani 30000 határ alatt.)Szerk: értem én, hogy ha a halálán van a motor a sok futástól, "zsebbenyúlós"
a felújítása, s valóban lehet ez is az alacsony ár mögött, szóval a tippeket úgy
általában, mindenkinek köszönöm! Viszont ha fel van újítva, 50000-rel is megy.Mondjuk én is attól parázok, hogy mi van, ha a Maja - ami most rendben van -,
így 50000 körül összef*ssa magát motor ügyileg: motorral eddig nem volt gond!
Minden más, ami besz*rt rajt (pl. eltört kuplung), már zsír újra cserélve van...
(Oké, az elején volt hengerfejtömítés cserélve: azóta nem volt a motorral gond.)[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
válasz Topiccsendőr #39746 üzenetére
Annyit mondott, hogy többi motornál, ami keze alatt volt és jó volt a kompresszió, azoknál mindnél sokkal nehezebben ment, ennél nem.
Kompressziómérés meg még várat magára, mert a héten volt gerincműtéte annak, aki meg tudja mérni. Másvalakit meg se szerelő, se boltos nem tudott mondani."Those who want respect, give respect"
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #39743 üzenetére
Höhö, a jelenet megvan (nekem is beugrott a kinézetéről!), de Bud Spencert
egy ilyen kis 50 köbös motor nem vitte volna el. A linkeden azt írják, hogy a
motorkája egy Moto Zodiaco Tuareg 223-2 volt, ami talán 250 ccm lehet...erősen típushibás, elektronika pláne
Attól még ki lehet fogni belőle jót, bár valóban írtátok, hogy nem kéne...
Egyébként nem új gondolatom, az X9. Már anno is felmerült, első motornak.
Aztán más kérdés, hogy az élet úgy hozta, hogy jóval kisebbel kezdtem.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Ebben mi az átverés? (Az, hogy öreg és sz*r?)
Képek alapján nem látszik, árban meg kedvező...Szerk: ez meg mi a tök? (Járművek ugyanitt...)
[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
válasz Topiccsendőr #39700 üzenetére
Na szét lett szedve. Fehér kontrasztrugó van benne, 30 kg környékén teljesen összenyomódik. Megnéztük, a gyújtás jelölései jónak tűnnek, viszont a lendkeréknél fogva elég könnyen lehet sűríteni (egy motoros srác szerint túl könnyen).
"Those who want respect, give respect"
-
True
aktív tag
válasz -Mosquito- #39729 üzenetére
De van ám, még akár 100watt-os is... Sőt 140/100-as is... [link]
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
longwild
aktív tag
válasz runner 125 #39734 üzenetére
Visszahúzatni a villát vagy a kormányrudat?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz runner 125 #39734 üzenetére
A leírtak végigszöszmötöléséhez esetleg egy szakit tudnátok ajánlani?
A burkolatot már bontottam le, azonban villát, kormányt soha nem választottam el egymástól és nem is feltétlenül állnék neki tudás hiányában. Csapágyakon sem tudom, hogy hol mit kell nézni...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
runner 125
nagyúr
válasz longwild #39733 üzenetére
Első körben nézd végig a csavarokat. Minden meg van-e húzva az első kerék körül. (Tengely, a tengelyt tartó - általában 2 imbusz, féknyereg csavarjai). Ha, ok, érdemes a gumit is ellenőriznu. H kopik, menyire van "elöregedve". Ezek után meg kell nézni mindkét kormánycsapágyat. Ha, valamelyik szét van szintúgy lehet ilyen tünete.
De, mivel a kormányban látsz ferdeséget sajnos elképelhető, h töve volt, vagy nagyot estek vele és kicsit elment a villa.
Le kell bontani a kormány műanyag elemit, és megnézni úgy is. A kormány levehető a T szárról, max meg kell próbálni lakatossal visszahúzatni.mod.
De, ha csak ebben a tartományban szitál, akkor az is elképzelhető, h a blokktartó szilentek öregedtek el, és a motor ezen fordulaton keltett rezonanciája "berázza". Láttam már ilyet is, szépen végig kell nézni és kizárni a hiba lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Piaggio Beverly 250 ie-m, melynél két tünet tűnt fel mostanában:
- 40-50km/h között az elengedett kormány szitál. Ha fogom, kézen keresztül nem is érzem ezt a mozgást...
- Az egyenesfutással elvileg nincs baj, viszont ehhez mintha kicsit jobbra állna a kormány. Szinte észre sem lehet venni, elengedett kormánnyal sem tér ki az egyenesből menet közben, de a kormány mintha nagyon picit jobbra állna...Melyikre mi lehet a megoldás?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
Örömmel látom, hogy van itt a PH-n egy eléggé pörgős robogós topic. Nekem egy 50-es, Morini blokkos Habanám van. A minap történt egy érdekes eset, amit nem tudok hová tenni. Megek fel a Gazdagréti úton (aki nem ismerni, egy viszonylag komoly emelkedő úgy 1 km-en keresztül) nagyjából úgy 3/4 gázzal, szépen tartva az 50-es sebességet. Majd valami elkezdett eléggé erősen rezonálni, és leállt a motor, és nem is indult utána. Mivel közel voltam a célhoz, így eltoltam. Aztán később lementem megnézni, mi lehet a gond. Először azt gondoltam, hogy a gyertyapipa csúszott le egy kicsit, de nem. Ekkor már beindult, és megy a mai napig, de emelkedőn nagyon erőtlen (meg úgy általánosan is), az említett szakaszon ma pl. csak úgy 30-al vonszolta fel magát. Ma gyertyát cseréltem, de szeriontem nem fogja megoldani a problémát. Találkozott valaki hasonló esettel?
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #39729 üzenetére
Az b*szna be, ha kiderülne, hogy 24V-os.
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #39724 üzenetére
12V H4-ben van 75w-os??
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39721 üzenetére
Értem. Bár AndrewTdi-nek tompítóval is üvölt.
Amúgy nézd már: csak nem egy 4Road a T-maxon?
Szerk: nem is tudtam, hogy lehet videóval is hirdetni.Szerk: megfigyeltem, hogy ha egy motornak már van
magyar rendszáma, akkor az szinte biztosan nagyon
megkímélt, költségmentes, csak használni kell - friss
a vizsgája/épp nagy szerviz után van stb. Érdekes.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Én is szoktam néha fejet csóválni: mi lett volna, ha be is int neki?!
Merthogy azt is szoktam (csak nem a rendőröknek, hanem egyéb
random idiótáknak), és volt már belőle "üldözéses" esetem. "LOL." -
DigitXT
nagyúr
válasz StoneBridge #39724 üzenetére
Akkor elnézést. Úgy tudtam, nincs "lényegi" különbség, és ezért is ment
bele simán a SYM foglalatába a H4 is. Talán nem használták a pöcköket:
A 75W-osat valóban ne nagyon rakd be a 35W-os helyébe (túlmelegszik). -
jaktib
tag
Tegnap megvolt a Stalker 10000. kilométere.
Van egy barátom akinek 20000 van a robogójában és mostanában az alábbi hibát mutatja.
Szeretné megjavítani.
Ez egy piaggio nrg mc2 típusu robogó, és annyi gond lenne vele, hogy 40-50km/h körül, és főleg motorféknél hallható valami zörgés a motorból. Ennek szeretné kideríteni az okát, és orvosolni Esetleg valakinek volt már hasonló baja, vagy tudja valaki mi csöröghet? Köszönöm a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz DigitXT #39723 üzenetére
Az izzó hátulján van két pöcök (nem a 3-as csatira gondolok). A H4-en pár mm-el távolabb fekszik egymástól, mint a HS1-en. Ez pont elég, mert a lámpában a foglalat úgy van megoldva, hogy oda feküdjön be és ne mozogjon.
Egyébként ha jól láttam a HS1 35W-os, míg a H4 amit kaptam 75W-os. Gondolom a nagyobb sem tuti megoldás.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
DigitXT
nagyúr
válasz StoneBridge #39722 üzenetére
úgyhogy az izzó nem fekszik be a helyére.
Ez érdekes, mert a H4, és a HS1 foglalatilag megegyezik.
Az izzó hosszában van egy pici eltérés, de mivel az izzószál
ugyanott van, így ugyanolyan vetítési képe van egy H4-esnek
a HS1 foglalatban, mint a HS1-nek: szvsz kompatibilis.
A SYM-be simán beraktam H4-es izzókat, nem volt vele gond.Ui: amúgy van egy HS1-es izzóm elfekvőben, mert a motorka
ment, a tartalék izzó maradt, az újban meg más a foglalat.[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
Kiégett egy izzóm (tompított HS1). Gondoltam 5 perc alatt kicserélem... Én kis naiv.
A bal oldali izzó szerelőcsatornából kell átnyúlni a teljes burkolat, kábelköteg alatt a jobb oldali lámpához (kezednek hely alig van), majd leszedni a csatit, takaró gumit, rögzítő műanyagot. Közben vigyázol, nehogy beejtsd, mert szétbombázhatod a teljes mocit. Persze nem látsz a ténykedésedből semmit, csak úgy kotorászol...
H4-et kaptam, úgyhogy az izzó nem fekszik be a helyére. Mehetek cserélni. Aztán elölről az egész. Fasza.
Nyakon vágnám az olaszt, aki ezt így megtervezte, és a jobb oldalra nem tett szerelőcsatornát.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #39720 üzenetére
Ezeknél majdhogynem mindegy milyen formájú és milyen hosszú dob van rajta. Ha, nincs bennük tompító ugyanúgy üvölt az összes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
Brutális hang... Azért odaállítanám AndrewTdi gépét mellé, lenne meglepi.
-
DigitXT
nagyúr
válasz SzlobiG #39716 üzenetére
Most aztán tényleg azt fogod gondolni, hogy meghibbantam. Csak azért mert öles betűkkel le fogom ide írni, hogy ez az aprilia egy ízig-vérig csajozós moci. Na de kedves olvasó, szoktam én olyan verdát hirdetni, amelyikkel nem lehet csajozni? Na ugye, hogy ugye. Egyszer eladtam egy talicskát, és két héttel később a srác, aki megvette, abban a talicskában tolta haza a falu legszebb menyecskéjét a művházból! Kérlek szépen drága barátom, ezzel a mocival ugyanis bárhova eljutsz, ahol a szép lányok rajzanak. És hát ne legyünk álszentek, vannak olyan nők, akik úgy tudják, hogy az osztrákok osztrákul beszélnek, a svájciak meg svájciul, és semmi pénzért nem szednének gombát, mert azt hiszik, ezzel lerombolnák aprajafalvát. Az ilyen hölgyeknek pedig bármikor be tudod mesélni, hogy céronaldó is ilyennel szeli a madridi utakat! Hidd el, a csajozás még sosem volt ennyire könnyű, olcsó, ráadásul baromi kényelmes! Nagy kerekek, nagy motor, nagy dobozok, és igazi magyar rendszám, tehát frankó a dolog!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #39707 üzenetére
Egyből csonti jutott eszembe nekem is.
-
őstag
válasz DigitXT #39713 üzenetére
Eladni kellene, méghozzá minél előbb. A km valós és a fikciód is nagyjából. Szlovákiában volt tombolanyeremény, aki nyerte eladta rögtön, aki megvette idősebb ember párszor elment vele boltba, míg egyszer eldölt vele, ami okozott minimális karcot és egy fékkartörést. Na Ő ettől kezdve nem ül többet motorra. Ezért még nem kellett volna átfesteni de csak így lehetett piros motort csinálni a kékből. Mert piros motor volt az új tulaj feleségének a vágya.
A sztori ismeretségi körben zajlott, ezért tekinthető valóságosnak, tehát a futás valós.
Most viszont pénzé kell tenni, sajnos.
-
DigitXT
nagyúr
mi lenne a reális ár?
Attól függ, hogy megvenni akarod, vagy eladni. Lehet, hogy a hölgy tulaj
az 500. km-en beborította a vasat az árokba, és innen az új fényezés.
Mivel viszont balesete volt, így többet nem mert ráülni, innen a kis futás.
Persze ez csak fikció... Aminek a valósággal való bárminemű egyezése
pusztán a véletlen műve lehet. Képet dobhatnál: b*zirózsaszín-e a Jog?! -
őstag
Hello!
Egy Yamaha Jog RR-nek, amiben minösszesen 500 km van (valós), de 2007 11. havi és a festése sem gyári (a kék nem tetszett a tulajnak, ezért átfestésre került aprilia pirosra, amit a fényező gyögyházasított, így valami női szín lett a végeredmény), mi lenne a reális ár?
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #39707 üzenetére
-
llll
senior tag
sziasztok
leírom itt is a gondomat, hátha éppen itt lesz vkinél az isteni szikra:
a páciens 1 kymco agility city 50 4T
az alapproblémája az, hogy az önindító forgat, de nem indít
melegen azonnal újraindítva leállás után még csak-csak (akkor sem pöccre), de hidegen teljesen esélytelen
berúgóval hidegen szépen indul
1-2 rúgás gyújtás nélkül, gyújtás és megy
melegen viszont a berúgót is elég sokáig kell rugdosnom
továbbá ingadozik az alapjárat
időnként csak úgy fel-felpörög, vagy éppen a gázt elvéve nem esik le kellőképpen a fordulat
így meg ugye eleve be sem lehet rendesen állítani a karbit...
már szak(??)szervizbe is elvittem, de nem tudták megoldani
levegőszűrő, benzinszűrő, gyertya vadiúj
fényképek alapján azonosítva agility rs-hez való gyújtáselektronika van benne, ha ez jelenthet vmit
5-let?
(már ott tartok, hogy bontóba adom)Soha többet DPD!
-
DigitXT
nagyúr
Kukásautó-szín rulez. Ezt meg csak úgy, ha már a gondos tulaj a téma.
(Lehet, meg kéne nézni, már csak érdekességképp, hogy milyen élőben...)
Ilyen egy "okádék" motort viszont még nem látott a világ! (Na jó, a topik igen.)Ma reggel jót "kergetőztem" egy Scarabeo 500-zal: ő gyors volt, én meg fürge.
Az egész apropója az volt, hogy a frászt hozta rám, amikor a pirosnál elindult
a holtteremből, a sávon belül előzve: fogalmam sem volt, hogy ott van* akármi.*: ha csak nem lendületből érkezett az éppen váltó lámpához, és azért...
Ui: múlt hét pénteken hazafelé beugrottam a "közértbe" 2+2+2=6 liter itókáért,
rendre Zero, Monster és friss tej formájában. Simán benyelte a csomagtartó.
Ennél kisebb csomagtartót nem nagyon szeretnék, még ha nem is boltbajárós
motor (hanem "melóbajárós", de mindegy). Mondjuk egy ekkora "bálna" biztos
pakolható, de inkább gyors, mert erős a motorja, de hogy befér-e 2 autó közé?[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
válasz Topiccsendőr #39702 üzenetére
Koszonom, ma-holnap meg melo, igyhogy nem sok idom lesz, aztan lesz par nap szunet. koszonom a tippeket, lehet komplett szett lesz a vege...
"Those who want respect, give respect"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Idiofil #39701 üzenetére
van teszt, kellene egy fordszámmérő.
a másik dolog, hogy ezek a dolgok átfedéssel dolgoznak, amik megzavarják a hibafeltárást.
a röpsúly is bele tud szólni a kuplungpofák nyitásába, és a pofarugók is. azaz jobban fogalmazva a pofák fordulatszám alapján nyitnak, amit befolyásolsz a röpsúlyokkal is. Ugyanez a röpsúly-kontrasztrugó párosnál. Ha tisztában vagy milyen fordulaton minek kell dolgoznia, akkor igazából néhány próbálgatás.
ugyanerre a célra a polini és malossi is árul varió- kontrasztrugó és pofarugó szettet, szíjjal, itt más a varió illetve a röpsúlyok pályája. Ezzel lehet elérni a legjobb eredményt, persze sok pénzért, de sztm megéri. Tökéletesen dolgozik szettben, állandó a húzóerő és nem lesz begyengülés stb. valamilyen sebességnél.Amúgy első körben megnézném mennyire van szétkopva a varió szintercsapja. Lehet kopásról is van szó. A röpsúlyokkal csak magában nem érdemes játszani, bután fog viselkedni a motor. Vagy nagyon jól gyorsul és kicsi lesz a végseb, vagy ilyen erőtlen lesz de ha ki tud pörögni akkor nagyobb lesz a végseb. a legjobb egy állítható előfeszítésű pofát venni. És mindent állítani.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Idiofil
aktív tag
válasz Topiccsendőr #39700 üzenetére
Köszönöm. Nekem is mondták, hogy ezeknél a gyújtással nem szokott gond lenni, illetve említették, hogy ha hidegen indul rögtön, a kompresszióval (nem 100%, de valószínűleg) nincs gond.
Az volt a gondolatmenet, hogy 6.5ös görgővel nem engedte kipörögni, tehát a rugó hamarabb engedett és alacsony fordulaton/nyomatékon már a hátsó tengelyen a szíj bent volt.
5,5ös görgővel javult, jobban pörög a motor, alacsonyabb sebességnél dinamikusabb, viszont fentebb uúgy meg van az, hogy felpörög, max leesik a fordulat és csak erőlködik.
Kontrasztrugó erősségére van valami általánosan bevett teszt, vagy próbálgatni kell?"Those who want respect, give respect"
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- LG LCD és LED TV-k
- EAFC 25
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest