Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Idiofil #39695 üzenetére
ha pöccre indul akkor nem hinném h bármi baj van a kompresszióval vagy gyújtással. ezek CDI gyújtású robogók, a gyújtás a generátor haláláig nem megy tökre szinte soha. Ha mégis tönkremegy nem lesz gyenge. Vagy működik vagy nem.
Esetedben nagyon úgy tűnik, hogy "beejti" a szíjat a motor, azaz szimplán a hajtást kellene belőni normálisan.
Kontrasztrugó bepuhulása csinál ilyet, variótárcsa csapjától elkezdve mindent meg kellene ott nézni.
A szinter csap kikopik akkor is tud ilyet csinálni. Nagyon nagy valószínűség szerint hajtás lesz, de csak akkor ha gyári a gép, nem nyúlkált bele valami hozzáértő, mert ahogy nézem a fordított szíjtól elkezdve kihagyott alkatrészekig minden előfordul -
Idiofil
aktív tag
válasz
Grillo #39698 üzenetére
Köszönöm MIndenkinek!
Grillo: Én is gondoltam erre, de arra jutottam, hogy ha a kuplung kopott, attól a motor felpörög gond nélkül csak sehova sem megy.True -bogyo112: Köszönöm, kompresszióméréssel szerintem nem lesz gond (mármint meg tudom csináltatni)
A gyújtásképnek utánakérdezek.[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni:
Aprilia sr 50 www fekvő léghűtéses minarelli blokkal.
A motor nem pörög fel. Indulással nincs gond, de kb 20-30 km/h környékén visszaesik a fordulat, és nagyon lomha lesz (a hangja olyan, mint egy automata váltós autó. Felpörög, kitartja a fordulatot, majd lecsökken a fordulat, ott is kitartja és nagyon lassan kezd emelkedni a fordulatszám). Görgők tekintetében kipróbáltam 5,5-6,5 grammosokat, szíj jó, hajtás jó. A motor tűnik nagyon gyengének. Kipufogó leszerelve, alig volt benne kosz, csőgörény átmegy simán a járatokon. (Most ki akarom próbálni egy garantáltan tiszta pufóval, hogy azzal milyen lenne)
A motor pöccre indul.
Mi produkálhat ilyen gondot? Mindenképp hengerfúrás lesz a vége?
Előre is köszönöm az esetleges ötleteket.
Üdv
M -
FLIS
újonc
Szia.Bármikor kiállok a motorod ellen ezzel a szarral ami szerinted,meglepődnél hogy gyorsul még így is.A segitséged köszönöm csak utálom ha leszólják a motort láttatlanba.Csak annyit még,hogy Gilera Runnerrel is gyorsultam és 100 m ig megfogtam vele és az Gps szerint megy 90 et.Köszi hogy ha nincs lóvéd egyből hazug és bunkó vagy az emberek szemében ez magyarország!
-
Azért itt vannak összeférhetetlenségek...
- nem 0-ról indul
- erős bárhová felmegy
- 85 a végeSzóval most akkor betolod, és úgy indul, vagy lendület kell neki? Azért zt kötve hiszem hogy bárhová felmegy, de legyen. 80km/h-s végsebesség meg egyenesen vicces, mondjuk hogy nekem az NRG Power (vizes, befecsis 18mm-es torokkal) egy sportvarióval megy 93km/h-t óra szerint, ami a valóságban olyan 85km/h-nak fele meg, nah, ég és föld a két kis robogó.
De hogy segítsek is, azt hiszem Generic Cracker néven adtak ki ilyen motort még (ha jól tippelem, de lehet egészen más), esetleg Keeway alkatrészek még jók lehetnek bele, mert blokk ügyileg az áll közel hozzá.
-
FLIS
újonc
Szia igazából variátorszíj méret érdekelne mert ebben a 16mm nagyon széles az ujjam aláfér alaphelyzetben a variónál, így nem 0-ról indul amúgy erős bárhová felmegy 85 a vége,csak szeretném ha gyári lenne benne.
-
wolfnet
tag
Sziasztok. A váltó olajat is illik 8'000 kilométerenként cserélni gyártói meghatározás szerint. Külföldi fórumokon úgy olvastam 75w90 -s olajat töltenek a váltóba (0.2l). Jó lehet ez valóban? (Honda lead 100)
-
-
FLIS
újonc
Sziasztok.Új vagyok a fórumon és megköszönném ha segítenétek nekem.Yamaha Linhai Jog-om van de semmi infót nem találok róla.Ha valaki tud segíteni kérném szépen tegye meg.
-
True
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #39682 üzenetére
A sublertű volt a gond... A mellékelt tanács szerint raktam össze, és most direkt az összes gödröt megtalálva (szegénykém) egy pillanatra sem torpan, sőt, a 71-nél fullad kicsit tünet is megszűnt! Most tettem meg egy 30-as karikát, minden böffenés nélkül! Köszönöm a segítséget bogyo112!
-
SirKero
őstag
Üdv.
Kiakadt ( vagy elszakadt ) a bowden ami nyitja a burgi ülését
Tudna valaki segíteni hogy hol találok valami leírást ahhoz hogyan férek a gyújtás kapcsoló alá ( szerintem ott akadhatott ki valahogy ) minél kevesebb bontással.
Köszi. -
válasz
Topiccsendőr #39670 üzenetére
Hát persze. Ez nem 50ccm-hez való. Valóságban 85-90km/h között megy, bár ez a 15 lovacska nekem is sántít.
Öcsémék csinálnak most egy 70-es AM6-os blokkot, az aluhengeres, és ott lesz hasonló teljesítmény, bár az tipikus erdőjárós-terep felhasználásra lesz.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
killer1203 #39681 üzenetére
persuader: én ilyenkor megfognám a motorkát, és eltolnám a szerelőmhöz.
Fogalmam sincs a karbi beállításáról, és nem is akarom megtanulni, az is egy szakma.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
hmm. nah ezért nem lehet fórumról diagnosztizálni.
a súbertű helyzete csak részterhelésre vonatkozik, magával a tűvel állítod a karbit!!!
Nem tűhöz állítasz karbit, mert mit állítanál hozzá? alapjárati levegőt ami egynegyed tolozár magasságig dolgozik? főfúvókát cserélsz, ami nyélgáznál teljesen agyonvágná az egészet?sztm keress rá hogy kel beállítani a karbit, nagyon jó szemléltető képek vannak milyen rendszer meddig dolgozik.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, valamit elfelejtettem írni: mivel a súbertűd sokkal lejjebb fog kerülni, mint eddig volt, így ha valamit elállítgattál a porlasztón (főfúvóka mérete, úszószint, stb.) akkor elölről kell kezdened a teljes beállítást. Alapból a zégert tedd középre a tűn, és csak ha nem jó, akkor változtass a helyzetén!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Akkor rosszul van összerakva: a zegernek a műanyag karika alatt kellene lennie!
szerk: a műanyag karika peremes (kisebb átmérőjű része van elvileg felfelé (fordítva, mint a képen), arra támaszkodik a rugó. Ha jól tévedek. Nekem még egy alakos fém akármi van a fehér műanyagtárcsa helyett, de szintén a zéger fölött van.
Hirtelen ezt találtam:
itt a 8-as számű alkatrész felel meg a te fehér gyűrűdnek! (csak speciel ez magasabb, de jelen esetben mindegy)
[ Szerkesztve ]
-
True
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #39670 üzenetére
Az elektronikai rész most lett patentra rakva, az alaplap elhalálozása előtt is csinálta ezt...
Én is karbit tippelnék, az alábbi miatt: A subler tű a dugattyúban csak az állító gyűrűvel van rögzítve. Ez csak azt gátolja meg, hogy lefelé ki ne essen.
Vagyis ha kiveszem a karbiból a sublerhengert az ujjammal könnyedén fel tudom lökni a tűt.
Nem találtam semmilyen felfogatási megoldást erre, úgy láttam mindegyik Dellorto12-es ilyen.
Tippem szerint amikor gödörbe zöttyen a vas, felugrik, és ekkor betódul a benzin ami megfolytja, de vissza is esik a helyére, és ekkor újra észhez tér. Valószínű nálam kopott is a tű...
Azért gyanakszom erre, mert ha a gödör pillanatában visszatolom a gázt, majd rögtön visszarántom akkor nem csinálja ezt... -
DigitXT
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #39670 üzenetére
Hagyjuk a karburatort beken konyorgom.
Nem olvastam vissza, csak tippeltem: akkor mellé.
Elektromos baj amúgy hogy jön ki zökkenésre?
(Pipa megugrik, kihagy a gyújtás, vagy mi a gondja?)Szerk: emlékeim szerint a gyertyapipa (nálam) vacak.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Az elektromos baj gyanus.
Karburator ilyen gyorsan nem tud barmibe is beleronditani. Hagyjuk a karburatort beken konyorgom.
Meg kellene nezni a fesszabbol kijovo vezetekeket mert azok elkorrodalnak konnyen ennel a tipusnal. Esetleg pipat is neznek kell e cserelni.
Vakuum csovet megnezted egyebkent?Tothgera:
Egy ilyen teljesitmenynel a dugattyut azert kell cserelni rendesen. Szep munka 50 kobcentibol. Bar egy padozast megneznek mennyi is az a 15 loeroes hol merik. Ezzel a teljesitmennyel illene kb 110 et mennie es nem km ora szerint. A cikkben irja h a cbr es rs4 konkurenciaja. Nem az. Horror fentartasi koltsege lehet. Sztm 2000 km ert nem bir ki a dugattyuja. Kb 500 km re saccolom az elettartamat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Meglöttyen a karbiban a benyaszint? Nekem hidegen csinálja néha:
ha zökkenek egy nagyot a szívatóval 3000-n tartott alapjárat leesik.
Extrém esetben le is fullad ilyenkor, de általában magához tér.
Persze ehhez a bolygók együttállása kell: gurulok, hidegen, zökken.
Viszont reggelente ez a feljáró alján össze szokott állni.Ilyenkor
fékkészenlét mellett gázkészenlétben hajtok át a zökkenőn. -
True
aktív tag
Kinek lehet tippje, mitől lehet az, ha döccenőbe, vagy mélyebben lévő csatornafedélre futok, akkor befullad a motor..? 1-2 mp-re... WTF???
A blokkon minden stabilan áll, nem lóg a légszűrő sem...
-
válasz
Topiccsendőr #39666 üzenetére
Kivéve a Rieju MRT 50 Pro Competizione-t.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
SzlobiG #39537 üzenetére
A power szelep nem loero novelesnek van. Csak alsobb fordulat tartomanyokhoz becsuk egy szelep a kipufogoban, h ne legyen akkora oblites, de semmi koze a loerohoz, ugyanis a csucsteljesitmeny nem azon a fordulaton van, ahol a power szelep dolgozik.
50ccm 2T kb 2loero, nagyon kinyitva esetleg 5-6 loero.
125 2T nagy nehezen 32 lo utcara. 90 es evekben az olaszok csinaltak ilyen blokkokat, ezeknek a gyorsasagi motoroknak kb 165 volt a vegsebesseguk, volt egy tipus, allitolag 39 lo volt. Gilera sp. Fene tudja. Inkabb nem hinnem. Dt 125 22 loero volt 90 ben, azota 15 loero max. -
Topiccsendőr
addikt
Szarul van elvezetve a vakuumcso! Akkor csinal ilyet. Nem szabad benne olajnak felgyulnie. A szerszedes utan nem jol van vegigvezet e es felgyulik az olaj benne, ami kissebb membranmozgast produkal. Ez 99 szazalek most h a hibajelenseget mondod.
Adok 1 szazalekot arra, h a hidvaznal a fesszabrol az egyik vezetek elkorrodalt es kontaktos a gyujtas, de nem hinnem. A csovet ugy vezesd el, h ne legyen hasa sehol! Egyenletesen emelkedjen a pumpaig.
Karbihoz ne nyulj ha a gyertya fasza. Nem ott a gond! -
DigitXT
nagyúr
Mindent a robogókról / kis motorokról / quadokról!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Bogyó bá' #39656 üzenetére
Áhh... Meg van mi a gond. 1: fagyott talaj, nem élménydús. 2: quad nem közlekedési eszköz, inkább hobbi eszköz
(kivétel erősíti a szabályt). Egyébként... Kisebb. Vezettem 450TRX-et, tuningolt, versenykép... Félelmetes volt, hogy állóhelyből 2-ben fel lehetett húzni 2 kerékre. Tulaj (jó barátom) nagyon féltett, főleg, hogy meredeken indultam fölfelé. Mondta, hogy amíg 5x le nem fullasztom, el se indulhatok. Kis gáz, és már én vagyok alul
(Előtte már volt tapasztalatom 250-es géppel). Ha ráérzel, akkor nagyon lehet neki csapatni. Addig meg ésszel, óvatosan.
(Egész család meg van vadulva a quadokért is, talán anyám kivételével)
A 2 kerékért pedig mindenki[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
huszi.gyb #39655 üzenetére
Az első idézett mondatot "jóféle" trollkodásnak szántam...
Annyira f*stam rajta, hogy ne tudd meg. Ez az a közlekedési eszköz, amire valószínűleg még egyszer nem ülök fel. Pedig csak egy több hektáros, sík legelőn voltunk, Debrecen mellett, rajta keresztbe-hosszába mindenféle traktornyomos földutakkal, fagyott talajon. Szóval igazi veszély nem nagyon volt, gondolom ezért is merték megengedni, hogy felüljünk rá gyakorlat nélkül. Talán jobb időben, egy sokkal kisebb géppel (!!!) merném újra megpróbálni. Bár, ha őszinte vagyok, még a motorommal sem merészkedtem földutakra...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Bogyó bá' #39652 üzenetére
Troll mode on
A quad azoknak való, akik 2 keréken felborulnának, mert még biciklizni sem tudnak!
Utána meg azt írod, hogy nehéz vezetni. Akkor most melyik a könnyebb?
Troll mode off:
Egyébként régebben rendszeresen quadoztam. Az első egy 5 órás (!) túra volt, utána napokig minden izmom fájt. Tény. De szerintem annál jobb érzés nincs, mint amikor keresztbe közlekedsz (nincs difi, így kénytelen vagy). Szerintem sokkal szabadabb élményt ad egy 250-es quad, mint bármelyik közúti motor. Erdő, mező, nincsenek szabályok
Persze ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül, de pl nem kell azzal foglalkoznod, hogy 50 helyett 65 és már jön is a csekk
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
korpicschess #39653 üzenetére
Én harmadikba csak a hosszú egyenesekben mertem felkapcsolni, inkább csak egyes + kettes. A legkisebb gödörbe hajtva ki akarta csavarni kezemből a kormányt. Mondjuk egy gyenge, beteges öregember vagyok, mai szemmel könnyelműség volt arra felülnöm. Gyorsan menni meg sem próbáltam...
Qrva hideg volt (mínusz 8-10 fok), de én úgy leizzadtam tőle, hogy ihaj!
Volt, aki 100 m után feladta. A cégnél van egy crossmotor-versenyző srác, az nem semmi, amiket bemutatott rajta.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
huszi.gyb #39650 üzenetére
2 éve3 éve lesz az már karácsonykor , egy évzáró céges bulin ültem quadon (akkor ugye még motor jogsim sem volt), és hát nem éreztem magam rajta valami hű, de nagy biztonságban.Számomra elképesztő fizikai erő kellett a terelgetéséhez a gödrös földúton (nem kicsi, hanem valami 600 cm3 dögök voltak, a cég bérelt egy napra 2 db-ot, aki mert, az mehetett vele egy-egy félórát. Kipróbáltam (autóként próbáltam meg vezetni) és marhára nem tetszett. Azért a rendelkezésemre álló időt végig szenvedtem vele...
Ezen a sz*ron még szervókormány sincs!
[ Szerkesztve ]
-
wolfnet
tag
válasz
huszi.gyb #39650 üzenetére
Támogatom huszi.gyb-t, a quadozásnak is több alternatívája van. Ülhetsz egy 150-200cc-s négy ütemű cvt váltós járművön, és egy ugyan ekkora 4 gangos eszközön. Mindkettő a nyomatéktengerről szól, és utóbbi arról is, hogy ha véletlenül egy krossz pályára tévednél és látsz egy föld falat akkor felmenj rajta.
Imádom egyszerűen baromi jó találmány.
[ Szerkesztve ]
-
Weeman1
veterán
válasz
urbanjozsi #39642 üzenetére
Nagyon komoly.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
urbanjozsi #39642 üzenetére
A quad azoknak való, akik 2 keréken felborulnának, mert még biciklizni sem tudnak!
(#39644) Tothgera30: azon bukna csak igazán, ha megtartaná. Fölöslegesen állna benne a pénze, így meg ennyivel is drágább / jobb motort fog tudni venni helyette.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
urbanjozsi #39642 üzenetére
Must have!
-
válasz
Grillo #39640 üzenetére
Meglehetne, amint a kezemben a rox ára, de nem. Várok, megvárom azt a kiszemelt darabot. Korrekt darab lenne, a sok extra ára nem lenne benne a vételárban és az nagyon csábító. Remélem az illető kicsit megszedi magát és tavaszra valóban eladja, nekem.
Olyan énfajta gazdi, sehol egy kosz, csak minőség stb. Meg hát a fazon nem kismiska egy helyen neten. Ergo amit mond az úgy van. Sokan tűzbe tennék érte a kezüket. Ezer ok amiért várni kell tavaszig.[ Szerkesztve ]
-
Ugye mondtam, hogy jó a saját sz.könyv? Nem tudtak belekötni a roxba! Sehol!
-
tothlaci
csendes tag
Köszönöm a gyors válaszokat !
-
tothlaci
csendes tag
Sziasztok !
Aprilia Sr 50 street Piaggio blokkos, karburatoros, teljesen gyári, tuning mentes ( csak a fojtások lettek eltávolítva ) robogóba melyik olajat ajánlanátok ?
Repsol moto scooter 2t, vagy Eni i-ride scooter 2T top.
Vagy mindkettő jó lehet ? Vannak tapasztalatok ? -
wolfnet
tag
válasz
huszi.gyb #39628 üzenetére
Nem végül nem olyat vettem. Nagyon sokat kell telefonálnom, és a jövőben valószínűleg hosszabb távra kell majd motoroznom - nyilván nem a rotyogóval, hanem mondjuk az utód 250cc álommal -, ezért a jövőre nézve bluetoothos sisakot vettem. Zárt bukó, UV szűrős, szemcsis, headsetes, akksis ami poztív megint, és nemsokára kipróbáljuk menet közben mit tud. Amúgy ezt is akciósan sikerült beszereznem, 15 ezret spóroltam vele az árgépben keresett forgalmazókhoz képest, és én csomagoltam ki.
-
wolfnet
tag
huszi.gyb: Képzeld megjött a bukó és este megyek a kabátért, szóval valamelyik nap csinálok fotót full felszerelésben. Már alig várom hogy röhögjenek rajtam az emberek.
-
busman
veterán
válasz
Bogyó bá' #39624 üzenetére
Köszönöm,nem voltam biztos benne,habár ma reggel mejdnem kihúztam egy kis gyökeret as kocsiból.
Apu audijával vitte a kis csaját suliba,villogtatott,én meg letámasztottam a motort,és szépen bekopogtam az ablakon,hogy van-e valami baj?
Nem nagyon tetszett neki,hogy elé álltam.Valószínű az autósoknak fogalmuk sincs,hogy törényesen eléjük sorolhatunk.[ Szerkesztve ]
-
-
busman
veterán
Böngészem a netet,de sehol nem találok rá utalást,hogy robogóval pirosnál a sor elejére állhatok...
Valaki hozzá tud szólni a témához? -
Grillo
őstag
Ezek a TDR-ek nagyon tetszenek, csak kérdés, mennyi elfogadható állapotú a kínálatból.
-
Rico45
őstag
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Azért az öreg Simsonok még ott vannak a szeren
[link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
urbanjozsi #39610 üzenetére
Ez kész
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
urbanjozsi #39610 üzenetére
Jééé Keeway gyártósor?
-
runner 125
nagyúr
válasz
urbanjozsi #39610 üzenetére
Értem én h riszpektelni kell, de vajon miből az a főtengely, ami egy pofon hatására görbül és egyenesedek?!
-
Rico45
őstag
válasz
urbanjozsi #39610 üzenetére
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
urbanjozsi
senior tag
-
urbanjozsi
senior tag
válasz
urbanjozsi #39485 üzenetére
39mm-es
-
DigitXT
nagyúr
Figyelem, hülye kérdés következik: egy robogó teljes hosszának mi számít?
Ha kiáll pl. hátrafelé a csomagtartója, vagy a sárhányója, azt beleszámít?
Amúgy olyan nagy a csend. Csak nem levizsgázott Deutsch Tamás? -
-Mike-
addikt
Malaguti F15-ös tükre nincs valakinek? Ilyen univerzális tükröket lehetne hozzá rendelni csak, mennyire tartósak ezek? Lehet bennük látni valamit? Ezekre a Vicma gyártmányokra gondolok és társaikra.
-
LA1703
tag
válasz
runner 125 #39599 üzenetére
-
korpicschess
veterán
válasz
runner 125 #39599 üzenetére
Akkor tényleg baromi szar lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest