Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62051) Vhiktor válasza m3ss (#62042) üzenetére


Vhiktor
veterán

Egy ilyen mérés csak akkor hiteles ha ugyanabban a szobában végzed ugyanazon a vásznon, ugyanazzal a vetítővel, ugyanazokkal a beállításokkal. Csak a fal színét változtatgatod. Ha egyetlen egy más paraméter is változik a fal színén kívül, akkor mát nem hiteles az egész. Így teljesen felesleges másoknál méregetni, semmi értelme és semmi információ tartalma nincs. Ha egy ilyen mérés el van végezve egyetlen szobában, akkor is csak arra a szobára lesz érvényes. Másnál ha 2szer akkora távolságra vannak a falak más lesz az eredmény.