Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60023) m3ss válasza ctrlaltdel13 (#60019) üzenetére


m3ss
veterán

Na ott azért elfért volna a függöny a menyón, pedig nem a leggagyibb géppel vetítek.

annyira vilagos a jelenet?
minel jobb az ansid, annal inkabb igenyli a jo sotetitest. marmint mindegyik igenyli, de egy jo dlp-bol, lehet pont a 10% adl-tol felfele bukod el a vetitod valos tudasat. lehet ugyanugy 150 ansit nezel vele, mint neznel egy lcd projektorral. valojaban egy jo 0-5% kontrasztu vetito tudasat sokkal konnyebb kihasznalni nappaliban, mint egy dlp-t.
vicc milyen sok tenyezos ez a nappaliban vetites...
itt talaltam egy ilyen mennyezet fuggonyozest, visszafogott hangsugarzokkal, magas waf-fal :DD