Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40251) yanpec válasza a2d2 (#40250) üzenetére


yanpec
aktív tag

Nekem 24p alatt nèha fura hangokat ad a gèp, valahogy berezonál, de csak egy darabig, ès ez vèletlenszerüen ismètlődik. Van, hogy 2 hètig nem is hallom, de elèg hangos olyankor.

Benq W5700 projector, Samsung galaxy watch 4, Samsung galaxy S20+, Nvidia Shield pro TVbox, Samsung Q950A 11.1.4 cs, atmos soudbar

(#40252) a2d2 válasza yanpec (#40251) üzenetére


a2d2
addikt

Ha csak bizonyos képfrissítési frekvencián csinálja ezt akkor tuti színkerék lesz.
Az is lehet hogy nincs jól meghúzva egy csavar akár a konzolon.
Nálam ugyanezt csinálja a PC-m, amit kézrátétellel gyógyítók, utána megint pár napig jó :)

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt