Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40551) péjé válasza Hobbbyt (#40549) üzenetére


péjé
őstag

hi,
nekem itt az optoma a szimpibb de combosabb is az ára:
5x kontraszt (kérdéses persze h kalibráltan mi marad de az 500,000:1 az egész jó is lehet)
kicsit nagyobb zoom
vertikális lens shift
kisebb a hangja a leírás szerint
15,000 lámpaóra (papíron, ha a fele igaz akkor még a 3. tulaj is ezt nézi)
ISF kalibrációt írnak hozzá, bár a benq be van lőve rec.709-re...4K-nál mondjuk a rec.2020 lenne a cél ugye de az a milliós gépeknek sem megy igazán...

Sztem ess neki a guglinak meg próbáld megnézni őket vhol, döntsön a szemed...használt benq w1700 most van a jófogáson, azt meg lehet sasolni biztos.

(#40552) Diplomata válasza #99499520 (#40550) üzenetére


Diplomata
aktív tag