Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Trump vagy Harris
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
ace05
senior tag
Üdv
Segítséget kérnék, lenne iskolánknak 250-300k kerete egy projectorra. Iskolai célra lenne használva. Fehér falra lenne kivetítve. Az jó lenne ha tudná a szélesvásznú megjelenítést, de leginkább 4:3 -arányban lenne használva. Köszönöm.
-
c4
őstag
-
BBéci
legenda
Aki középkategóriás, vagy annál gyengébb képességű, legfeljebb 50 colos LCD TV után kezd hozzá a projektorozáshoz és előtte nem látott csúcsminőségű házimozit, annak tetszhet egy 100-150000 forintos gép falra vetített produkciója.