Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
"olcsón szeretnék mozizni, de ahogy nézem, ez nem fog menni"
Szerintem akkor itt el is dőlt a vetítős-mozizós kérdés. Van egy minimum szint, ami alá nem érdemes menni. (Szerintem). Lehet itt prezentációs célra szánt projektoron is filmet nézni, DE semmi köze nem lesz a mozi élményhez.
- mozi bolondéria -
-
c4
őstag
Mert azt a felbontást még tudja kezelni, de NEM natív felbontásban.
A valós pixelszáma: 852x480. Az olcsóság relatív. Ha nem felel meg a valós céljaidnak, akkor nagyon drága.
Már lejjebb linkeltem egy használt LG PA70-es gépet, az 80-ért van árulva. És házi-mozira használható (natív 720p). elég a fényereje is. -
nagyúr