Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
Aha na ez olyan mintha felhúztam volna az epsonon az image enhancement-et kb maxra.
Nekem nem jön be. Nézd meg újra a két sapkát (főleg az alsó részét) és döntsd el hogy melyik hasonlít jobban a valósághoz?
Szerintem egyértelműen a felső. Az alsó úgynéz ki tényleg mintha alaposan megfotosopoltam volna egy HDR effektel.Na most látom az alsó sarokban hogy lehet százalékosan állítani. Úgy már döfi. Szerintem max 30% körül lesz jó
Én pl ilyen lángcsóvás jelenetnél állítottam meg a képet és 30% felett kezdett furán kinézni.Mivel lőtted amúgy ezeket a képeket? Időzített fényképezőgéppel? Tök jó lett a minősége.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Ma kell eldöntenem hogy mi legyen a projektorral. Az Epsont már visszaküldtem németbe.