Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37101) a2d2 válasza mzsombor (#37098) üzenetére


a2d2
addikt

Ejj ez nagyon jó ötlet.
Én valamiféle fordító előtéten gondolkoztam.
Meg is nézem van-e ilyen progi androidra ami már a rendszerrel elindul.

Nem akarom még elkiabálni de a magas frekis zajt nem hallottam legutóbb.

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#37102) Zeze94 válasza Mik76 (#37080) üzenetére


Zeze94
tag

Vászonból szerintem egy 113"-es(203×203cm) változattal tökéletesen beérjük, a vetítési távolság valahol 1-3m között mozog majd. A szuperközeli vetítő nem szükséges, ha prezentáció is lesz, akkor belenyúlkálni nem igen fogunk, viszont gondolom eléggé megdobná az árát. A viszonylag halk üzemmód a filmvetítések miatt fontos kritérium.