Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25801) Gigi01 válasza _Smooth (#25793) üzenetére


Gigi01
őstag

Vörösbe megy át,ilyennel még nem találkoztam.
Ha a fekete-fehérrel van gond,az a végpontozás.
A színtér nem állítódott el?Nem volt vga frissítés?

(#25802) _Smooth válasza Gigi01 (#25801) üzenetére


_Smooth
senior tag

Az a furcsa, hogy csak lejátszás alatt jelentkezik.
Én spec nem frissítettem mostanában semmit szándékosan. Max a win8.1 dobált fel frissítéseket.
Igazából nem lesz teljesen vörös (mint pl 3D esetén) - a fekete és a fehér is megmarad, csak hamar bebuknak/kiégnek (elvesznek a részletek) -, inkább, mintha a színhőmérséklet mászna el. És napfényes jeleneteknél kevésbé szembeötlő, ott csak a hó durva... az egész talaj egy nagy fehér paca.