Azt, hogy egyáltalán nem veszélyes, azt nem mondanám, de nem volt olyan baleset a Teslával még, ahol elmarasztalták volna a gyártót! Tehát a felelősség a vezetőn van. Ez még csak 2-es önvezetés. Meg lehet venni a 3-as bétát, de így használni felelőtlenség!
Az alsó cikk címe is nettó hülyeség! Abban az autóban a kormány el volt deformálódva, nem volt önvezető módban, mivel meg sem vette a tulaj az önvezetés bétát, a sima autopilot nem kacsolható be zsákutcában, egyébként sem gyorsul fel a rendszer 100m alatt 90-100km/h-ra! + a többi biztonsági dolog, amit már fentebb írtam a balesetnél!
bul07:
A cikk így kezdi:
"Nem felelnek meg a „mérnöki realitásnak” a Tesla vezérigazgatójának nyilvános állításai "
NA bumm. Musk állításai gyakorlatilag soha nem feleltek meg a realitásnak! Amikor azt mondta, hogy az űrbe kilövő rakétákat drága eldobni, és meg kell oldani, hogy az visszaszálljon a földre, gyakorlatilag az egész világ kiröhögte!
Most Ők hordják fel az amerikai űrhajósokat! Nem becsülném le a mukit!
Lauda:
A teslában alapból 4 biztonsági rendszer van:
1: amíg be nem kötöd a biztonsági övet, nem indul. Ha kikötöd, megáll!
2: Ha nem fogod a kormányt, megáll!
3: ha nem ülsz az ülésben, nem indul el az autó
4: bétákban a szemet is figyeli, hogy te mit nézel!
Ha valaki olyan ügyes, és okos, hogy mind kijáttsza, mert meg akar halni, azért miért lenne a gyártó a felelős?
Amikor az autóban bekapcsolja valaki ezeket a rendszereket, egy fél oldalas értesítés van a legfontosabb tudnivalókról. (nem 600 oldalas használati utasítás, csak fél oldal. el kell olvasni)