Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32151) qdak válasza bitpork (#32148) üzenetére


qdak
addikt

Azert sztem az nek jo ha vkit elkuldesz ismeretlen kocsival vizsgara, tok mas fek/gaz/kuplung tulajdonsagok, szervo nem szervo, valto mas, majd igy be a lecsoba?
Itt sztem jok is elverezhetnek.

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#32152) bitpork válasza qdak (#32151) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez is árulkodik ám egy ember adaptációs képességéről. Nekem az első automata kocsim kb 10 percig okozott gondot, utána már nem. Lehet h rossz a kiindulási alapom, de még a Jumperrel is csak 1 napig szerencsétlenkedtem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32153) qdak válasza bitpork (#32152) üzenetére


qdak
addikt

En konkretan az ignisre gondoltam, h mennyire maskepp volt az omihoz,
De pl omibol visszaulve mazdaba semmi problem nem volt, pedig az elteresek mindegyike megvolt. De pl note nem volt gaz sot teccet.

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#32154) mezis válasza philoxenia (#32145) üzenetére


mezis
nagyúr

Miért ne lehetne saját kocsival ? Már van érvényes jogosítványa, nem kell oktatói fék, kuplung. (Legfeljebb a vizsgáztatóknak kell emelt díjas életbiztosítás. ;] )

mezis

(#32155) philoxenia válasza mezis (#32154) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Azért mert esélyegyenlőség van egyrészt, másrészt meg írtam, miért nincs értelme az ilyen vizsgának.. Szerintetek ő nem ment volna át röhögve?

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32156) bitpork válasza philoxenia (#32155) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem nem. Biztos vagyok benne hogy képtelen lett volna olyan szinten kontrollálni magát, hogy ne bukjon meg.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32157) philoxenia válasza bitpork (#32156) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Biztos vagyok benne, hogy igen.Ismertem olyan konkrétan elmebeteg /skizofrén/ embert, aki a vasútnál több pszichológiai vizsgálaton s átment és később derült ki, hogy a furcsa dolgai a betegségéből fakadnak...
Ha a vizsgán a jogosítványa múlik, sok "vezet mint egy állat", hogy a topik címénél maradjunk képes viselkedni...
Egy pszichológus végzettségű oktató természetesen kiszűrhetné, de ő nem 3000-ért csinálná a vizsgát...

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32158) bitpork válasza philoxenia (#32157) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Abban az esetben ha vki vétlen, tehát olyan egészségügyi problémája van amit nem tud kontrollálni , ez elképzelhető. De aki önhatalmúlag hülye az majdhogynem képtelen az ilyen szintű önmegtartóztatásra. Az is lehet árulkodó hogy csak 50-nel megy de azt 0,8 sec alatt éri el.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32159) DEV_NULL válasza bitpork (#32156) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Jaj hagyjad már. Szerinted a fickó 24/7 így közlekedett? Komolyan...

(#32160) bitpork válasza DEV_NULL (#32159) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Rendben, leszálltam a témáról.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32161) mezis válasza philoxenia (#32155) üzenetére


mezis
nagyúr

Eltévedhettél. Kb. innen indult az, ami az évenkénti rutinvizsga ötletéhez vezetett.

mezis

(#32162) philoxenia válasza mezis (#32161) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Jóval korábban indult, de igazából a kolléga magából indult ki, hogy neki mi lenne jó...
Az életben és a vezetésben is sokféle igazság és igazságtalanság van, aki keveset vezet, miért ne vezethessen. Lehetőleg persze anélkül, hogy letolnák az útról... Inkább a fejekben kéne sokszor rendet tenni, menjen nyugodtan nyolcvannal, aki annyival akar, de azért lehetőleg ne a belső sávban, ott kilencvennel is csak akkor menjen tartósan, ha a külső foglalt...
A másik emberre figyelve, helyébe képzelve magunkat és az életben elszenvedett frusztrációinkat nem kiélve az úton... Azért írok többes elsőben, mert velem is előfordult már sajnos, de megpróbálok küzdeni ellene...
A lámpánál mögöttem villogó anyjának emlegetése után például rájöttem, hogy az illető a trafit akarta jelezni a szembejövőknek... :B

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32163) bitpork válasza philoxenia (#32162) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azért az hogy nekem mi lenne a jó, nagyon messze van attól amit leírtam: Akkor ide nekem egy tankot és máris jó nekem, mert senkire nem kell figyelnem :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32164) philoxenia válasza bitpork (#32163) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Minek az ahhoz? Kimész egy Hummerrel a Balatonra télen oszt kész.... :D

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32165) bitpork válasza philoxenia (#32164) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A Balcsis verzió még egy környezetvédelmi bírsággal is járna, az meg nem pálya. Na de egy abhramsra hol bírnak kerékbilincset rakni? :DD

Ismered a viccet: Hol alszik egy 500kg-s gorilla? -Ahol akar :DDD

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32166) djdaniel válasza philoxenia (#32164) üzenetére


djdaniel
senior tag

ott a pont :C

(#32167) philoxenia válasza bitpork (#32165) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Azért nem olyan nagy cucc az a tank, Irakban lehet hogy mindenütt tudott járni, de egy két magyar út föladná neki a leckét.... Itt az M1 is beragad, K Európába a Kalasnyikov és a T72 való.... ;]

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32168) DEV_NULL válasza bitpork (#32165) üzenetére


DEV_NULL
őstag

Abrams

(#32169) bitpork válasza DEV_NULL (#32168) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

:R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32170) philoxenia


philoxenia
MODERÁTOR

Autósoknak. :D

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32171) Dluinet válasza philoxenia (#32170) üzenetére


Dluinet
nagyúr

ez jó volt :DD

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#32172) DEV_NULL válasza philoxenia (#32170) üzenetére


DEV_NULL
őstag

néhány autót sajnálnék "letömöríteni" :DDD

[ Szerkesztve ]

(#32173) philoxenia válasza DEV_NULL (#32172) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Nekem is fájt szinte ahogy csinálták, de a nyugdíjas parkoláson nagyokat röhögtem...

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32174) zsid


zsid
senior tag

Amin ma nagyon meglepődtem:
Soroksári úton a külső sávban haladunk befelé a Dandár és az Ipar utca között, egy OMSZ Sprinter lövi a sort jobbról a buszsávban ( megkülönböztető jelzésen nélkül), majd ránk húzza a Sprintert, mert ő kikerül egy biciklist, öcsémnek bele kellett fékezni . Utána meg magyaráz a mentős meg mutogat a mentőből. Általánosítani nem fogok, de nem hittem volna, hogy köztük akad ilyen. Ha már ők is így, akkor maradt már valaki akire érvényes lehet a bizalmi elv?

<tRucKdriFteR>

(#32175) whitezo88


whitezo88
nagyúr

sose értem meg, miért jobb egy vélt vagy valós sérelem után anyázás-továbbállás helyett visszamenni és pampogni? reggel hajtok be a Lidl tök üres parkolójába, ott szoktam lerakni az ótót újabban. se tábla se semmi szóval elvileg jobbkéz, gyakorlatilag meg ott mindenki leszarja. de amúgyis a pótos IFA elfér keresztben, akkorák az "utak" ott. megyek egyenesen hogy beálljak a kisebb útrol meg jön ki a taxis, lementem balra hogy elférjen (3 autó elfér egymás mellett itt, akkora) de nem veszi a lapot és ledudál majdnem belémjön. se előttem se mögöttem senki. beállok hátra erre utánamjön és elkezd pampogni valamit. intettem neki hogy jól van menj a francba haver aztán fél perc után abbahagyta. (amúgy ez valami olyasmi mint mikor a csivava nekimegy a dobbermannak mert nem méri fel a helyzetet? valami ötvenes-hatvanas ősz faszi volt, én meg feleannyi és 2x annyi kg) kiszálltam, egy fickó egy másik kocsiból odaszól nekem hogy nem kéne otthagyni a kocsit, mert még visszajön... mondom mi baja volt de ő se tudja. ("talán gyorsan jöttél" - amúgy ez nem igaz). hozzátete hogy a taxisnak úgyis mindig igaza van. aztán végülis máshova álltam át, nem hiányzik hogy egy paraszt meghúzza az ép fényezést. Mikor egy hülyegyerek a piroson jött ki elém mikor nekem nyilas zöld volt, akkor se mentem oda pampogni... (nem véletlen van a kreszben hogy ilyenkor kerüljük a konfliktust, ne akarjunk rendszabályozni, önbíráskodni)

(#32176) MaciG


MaciG
addikt

Tegnapi eset. 50-es éveiben járó pasas teker egy régebbi biciklivel a járdán mikor is egy lámpás kereszteződéshez érkezik. Nah ennél jövök én a busszal neki bal kéz felől a lámpa meg neki (illetve a gyalogosoknak, mert ugye járda) pirosra vált nekem meg zöldre. A koma mikor odaér a kereszteződéshez, elnéz balra, látja, hogy jövök majd vesz egy nagy levegőt, becsukja a szemét és ráteker még egyet (én ekkor lassítok, mert csak nem szeretném azért elütni) és mikor érzi, hogy már a máik oldalon van levegő kifúj, majd visszatekint,hogy "húúú,ezt megúsztam bazzeg" :D

BANZAII

(#32177) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

"miert_vezet_mindenki_ugy_mint_egy_allat?"
mert csak saját maga érdekli és nem számít milyen kárt okoz másnak.

(#32178) DigitXT


DigitXT
félisten

Ezt nem sejti valaki, hogy miért ment a vonat 200 körül a 80-as szakaszon?
Szerk: ha esetleg teljesen rossz topik, akkor bocs, hirtelen ez ugrott be...:B

[ Szerkesztve ]

(#32179) Ice&Lime válasza DigitXT (#32178) üzenetére


Ice&Lime
veterán

nem semmi.
elromlott a fék talán?

(#32180) zsid válasza Ice&Lime (#32179) üzenetére


zsid
senior tag

Vonatoknál olyan nem igazán van, hogy elromlik a fék, azok ilyen téren elég rendesen túl vannak biztosítva ( persze a filmekben jól mutat ).

Biztos sietett a mozdonyvezető. Egy-két nap és kiderül hova hajtott ennyire.

<tRucKdriFteR>

(#32181) Ice&Lime válasza zsid (#32180) üzenetére


Ice&Lime
veterán

elég durván hajtott az már biztos.

(#32182) philoxenia válasza zsid (#32180) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Sajnos a többlépcsős ellenőrzés ellenére volt már erre példa, de itt valószínűleg egy sebességkorlátozást nem vettek figyelembe....

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32183) Codiac


Codiac
csendes tag

Biztos technikai gond okozhatta. Ennél a technikánál már automatikusan le kéne fékeznie a lassúbb szakaszokon

(#32184) zsid válasza philoxenia (#32182) üzenetére


zsid
senior tag

Gondok mindig is voltak meg lesznek is, de olyan, hogy egy vonat szabályozhatatlanul és megállíthatatlanul gyorsuljon az tényleg csak a film kategória.

Nem tudom a spanyoloknál milyen biztosítóberendezés van, de ha jól tudom akkor a mi jó öreg EVM-ünk is tud kényszer fékezni, ha a mozdonyvezető nem reagál a sebességcsökkentő jelzésre. Gondolom azokon a szakaszokon, ahol a Talgo is jár nem csak kidobnak egy lassú jelet egy karóra...Ha kiderül, hogy kikapcsolt vonatbefolyásolóval, szándékosan lépte túl a mozdonyvezető a sebességhatárt, akkor ezért a műanyag lakat is rá fog rohadni a cellája ajtajára.

<tRucKdriFteR>

(#32185) philoxenia válasza zsid (#32184) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

A pálya mellett kitűzött jelzések tudtommal sehol nincsenek még beépítve a jelfeladásba, az viszont a hírből nem derült ki, hogy itt milyen okból volt lassújel. Az újsághírekben szakszerűtlen módon írják le a balesetet, bár egy ilyen balesetnél hónapok múlva derül ki a teljes igazság, addigra meg egy-két sor lesz csak már a hírekben.... A szajoli balesetről sem tud a legtöbb ember mindent, ráadásul az események sorából mindig elég lenne egy-két dolognak kimaradnia, hogy a baleset ne következzen be.

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32186) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Itt ennyi vasutas van? :Y :C

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#32187) whitezo88 válasza bitpork (#32186) üzenetére


whitezo88
nagyúr

vasutasnak két ember megy el:
-aki őrült
-aki vonatbuzi

mivel vonatot vezetni a világ egyik legmonotonabb de egyben legstresszesebb munkája. Minden vonatvezető széttrancsíroz legalább egy embert (öngyilkos, vagy baleset), és nem jó a lelkivilágra, mikor premier plán láthatod hogyan kenődik szét egy ember az ütközőn, miközben te semmit sem tudsz csinálni.

(#32188) Nightmare


Nightmare
senior tag

Sziasztok.
Szeretném kikérni a véleményeteket. Lehet az, hogy a sok felesleges kanyar miatt eltűnik a sportdob hangja?
Itt a csőre gondolok. Sok a hajtás benne.

-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar

(#32189) philoxenia válasza whitezo88 (#32187) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

A vonatvezető nem vezet mozdonyt.... :N
Az a mozdonyvezető.... ;)

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#32190) whitezo88 válasza philoxenia (#32189) üzenetére


whitezo88
nagyúr

(#32191) DigitXT válasza whitezo88 (#32190) üzenetére


DigitXT
félisten

:( Én eddig csak azt olvastam, hogy a kórházban már le is tartóztatták.
Gyönyörű...! (Aztán, hogy mi az igazság, az csak sokára fog kiderülni.)

(#32192) zsid válasza philoxenia (#32185) üzenetére


zsid
senior tag

Nem is konkrétan a lassújelekre vonatkozó jelfeladásra gondoltam. Kicsit elkalandoztam fejben a magyar rendszerrel.
Ha megnézed ezt az ívet, nem olyan nagy ennek a sugara,így szerintem itt állandó sebességkorlátozás lehet. A "műhold" képen még csak egy vágány látszik, de a street view-n már ott a többi is.

<tRucKdriFteR>

(#32193) MaciG válasza whitezo88 (#32187) üzenetére


MaciG
addikt

Vagy aki könnyű munkával akar jó fizetést. Mert azért a mozdonyvezetés nem egy nehéz munka, pláne, hogy sosem egyedül vagy, hanem legalább ketten és a magyar átlaghoz képest jól keresnek.

BANZAII

(#32194) DigitXT válasza MaciG (#32193) üzenetére


DigitXT
félisten

sosem egyedül vagy, hanem legalább ketten
Itt a hírek mondjuk pont arról szólnak, hogy egyedül volt...
Mondjuk ez a kivonat nagyon bulvár, de hát ilyen az Index:
„Elbasztam, meg akarok halni" – mondta a fekete
doboz szerint a baleset után. Korábban rendszeresen
dicsekedett rekordjaival. Túl későn fékezhetett.

(#32195) -v- válasza DigitXT (#32194) üzenetére


-v-
addikt

Hát azt mondjuk nem írják sehol, hogy hol ment 200-al, amiket posztolgatott facebookra. Van pár gyorsvasút vonal spanyolországban, ahol gondolom simán mehetnek annyit a vonatok. Viszonylag elképzelhetetlennek tartom, ha mint ahogy írják a spanyol vasút a jobbak közé tartozik, és mindenhol van sebességszabályozás, de legalábbis figyelmeztet, hogy akkor ilyet meg tudott volna csinálni bárki is, hogy rendszeresen "gyorshajt" a vonattal... gondolom az első ilyen után el is köszönhetett volna a munkájától. Pláne még ki is posztolgatja... fura nekem ez az egész.

(#32196) Khelben válasza MaciG (#32193) üzenetére


Khelben
nagyúr

Marha könnyű meló lehet, biztos azért járnak annyit pszichiáterhez meg foglalkozás-egészségügyi dokihoz... Rád van bízva pár száz ember élete, akiket kinyírhatsz akár úgy is, hogy nem rajtad múlik. Nincs se hétvégéd, se ünnepek, a családod akkor lát, amikor épp a vasút úgy akarja. Pár évtized után tönkremegy a gerinced a rázkódástól, a hallásod a zajtól és folyamatosan ott lebeg a fejed felett, hogy elvesztheted a munkádat, ha épp romlik 2 fokot a szemed. Roppant könnyű meló, tényleg. Érdekes módon a mozdonyvezető ismerőseimen nem látom, hogy olyan jó dolguk lenne. A magyar átlaghoz képest jól keresnek, a munkájukhoz képest meg szarul.

(#32197) MaciG válasza Khelben (#32196) üzenetére


MaciG
addikt

Ez amiket leírtál akár igaz lehet a kamion vagy autóbusz vezetőkre is, de ott csak egyedül vagy és nincs semmi berendezés ami fékezi a járműved ha olyan helyre érsz nagy sebességgel ahol nem kéne hajtani.
"A magyar átlaghoz képest jól keresnek, a munkájukhoz képest meg szarul." Ez is igaz a legtöbb munkára, hogy itthon nincs megfizetve,
És bár nekem nincsenek mozdonyvezető ismerőseim, csak egy ismerősöm van, aki már pár éve nyugdíjas, és köszöni szépen jól van, a nyugdíjára se lehet panasz és a gerince se fáj, az más kérdés, hogy munka mellet rendszeresen sportolt is, de ha ezt nem teszed akkor bármilyen ülő és egyéb munkába hamarabb "tönkre" mész . :U Ha meg már említetted pszichiátert, ilyen téren a mentősök és tűzoltósok sokkal nagyobb terhelést kapnak, mégsem közelíti meg a fizetésük a mozdonyvezetők fizuját...
Szóval ha egyéb szakmákhoz hasonlítasz te is láthatod, hogy nem olyan rossz ez.

BANZAII

(#32198) Khelben válasza MaciG (#32197) üzenetére


Khelben
nagyúr

Csak egy kérdés: ültél már mozdony vezetőfülkéjében?

(#32199) zsid válasza Khelben (#32198) üzenetére


zsid
senior tag

Én ültem már fővonalon is és mellékvonalon is. Nem rosszabb, mint nem működő légrugós üléses kamionnal végigmenni a 86-oson.

<tRucKdriFteR>

(#32200) Khelben válasza zsid (#32199) üzenetére


Khelben
nagyúr

A kamionban töredéke a zaj. A "nem működő légrugó" meg nem a normál üzem része, elmegy vele a szervizig, nem évekig jár úgy.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.