Nem. Jobb, ha nem látja, hogy mi esne ki a gépből
Közben a humoroldalon azt írják, hogy az egy hét múlva esedékes CP+-on az EM5II és 14-150II (összességében már a rendszer 5. szuperzoomja) mellett a 8 f1.8 halszem mockupját is bemutathatják, hogy halszemből is legyen egy harmadik natív, hát nem csodálatos? Még két 14-42-t kérnék mellé. Ugyan már, minek valami kisebb-könnyebb-olcsóbb 9 f2.8 vagy 135~150 f3.2~4? Jó lesz a kicsi rendszerhez egyenként félkilós (tömegben) másfélkilós (euróban) 7-14, 12-40, 40-150 f2.8 trió
Ahelyett, hogy a FF-en érkező 50 Mpx-es szenzorokkal próbálnának ilyen speciális körülmények között (csak stabil állványon, csak statikus téma, csak elég erős fénynél) működő 40 Mpx-es trükkökkel erőlködni, inkább erre feküdtek volna rá, hány éves már a rendszer, és még mindig nincs egyetlen épkézláb UWA fix, miközben szinte minden másból van már legalább kettő, de akár 6 is.
De mindegy, pusztába kiáltott szó, meg már megannyiszor leírtuk.
Érdekes közben a nagyokat is nézni. A G7X-es próba után a Canon egyből beveti a csúcson is a Sony szenzorokat, csak míg a G7X-be már egy több modellben használt, bevált darabot, addig most az 50 Mpx-es lapkával előbb jön ki vázzal, mint a Sony maga, aki gyártja... Kíváncsi vagyok, milyen megfontolás van mögötte (a Sony részéről).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/