Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c20.gif)
BlacKSouL
addikt
Kitaposom a belét. Rövid az élet, igyekezni kell
Nem, egyébként szerintem nagyjából ez az alsó korlátja ennek az autónak, legalábbis hosszabb távon (5000+ km) alacsonyabb átlagot szerintem már csak kompromisszumokkal lehet elérni. Ezt egyébként 50-nél 50-58, 90-nél 90-100 és 130-nál 110-125 km/h-s átlagokkal lehet hozni, (időnként belefutva 140-150-be pár perc erejéig) vagyis a korábbiakhoz hozzátéve, a pályatempónál eszik a legrosszabbul, kb. 120-ig mondható ideálisnak, nem hiszem hogy véletlen a japánoknál is a 120-as korlát. Afölött már iszákossá válik. Nyilván, hiszen emlékeim szerint fordulatban kb. ott van az i-VTEC határa (3500), afölött már mindig teljesítményoptimalizált módban megy, tehát nem megy a csökkentett szelepnyitás. Rengeteg múlik a vezetési stíluson is egyébként, gyorsítások módján, motorfék használatán, nem véletlen az sem, hogy az F1-ben is az egyik leghatékonyabb fogyasztáscsökkentő módszer a vitorlázás. Persze az átlagautós érteni sem érti a kifejezést, nemhogy használná, meg minek is használná. Nyomja és tankol. A miértekre meg ugye keresse a válaszokat akinek van rá ideje meg energiája.
(Ja, legyen mondjuk 5,9 a valós, csaljon fél litert a BC.)
Aláírás (nem kötelező megadni)
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik