Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56151) Czimby válasza TaylorPro (#56147) üzenetére


Czimby
addikt

Én őt tudom ajánlani:

Olajszeglet

Ex Honda tulaj a srác kis vállalkozásban nyomja, kb bármit be tud szerezni csak meg kell neki írni mire van szükséged. Próbálja a lehető legjobb áron adni mindíg a portékát.

Én rendszeresen vásárolok nála, pedi az ország másik felében lakom.

Vettem már tőle használt gumigarnitúrát is, postázás előtt képes volt mind a négy gumin az összes kopásjelzőnél megmérni a mélységet és elküldte txt-ben, csak ennyire precíz a srác.

Volt már téves rendelésem(én hibámból), volt, hogy a dobozban sérült volt az alkatrész(hűtő) mindíg mindenre azonnal volt megoldás.

5L 5w-30 X-Clean+ meg olajszűrő, meg alátét a leresztőcsavarhoz kb 13500Ft volt legutóbb

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#56152) TaylorPro válasza Czimby (#56151) üzenetére


TaylorPro
addikt

Köszönöm! :R

Pixel 8 Hazel

(#56153) flegga92 válasza TaylorPro (#56150) üzenetére


flegga92
senior tag

Több embertől hallottam már, hogy az Eneost eszi, nekem az a sejtésem, hogy az adott viszkozitási érték a szabvány szerinti alacsonyabb közelébe van ez az olaj belőve, míg más inkább a magasabb felé.
7g Civic nekem az 5W30-as Eneos Premium Hypert ette, 10.000 km alatt 1 Litert öntöttem bele. Olajcserénél MAX-ra lett töltve, közvetlen csere előtt pedig minimumon volt, szóval több is volt mint 1 liter, nem tudom a nívó hány decit jelent.
Legutóbb 0W30 Castrol Edge lett beletéve, lassan elérem a 10.000 km-t és fél decit töltöttem utána.
Sajnálom, hogy a Motul X-Cleanből nincs 0W30, így valószínűleg Eco-nergy megy bele. Persze ebből meg nincs 4L-es kiszerelés.
Mannol 7721 O.E.M Honda olajjal van valakinek tapasztalata? Elég jó árban van mondjuk a Motulhoz képest. Előbbi 1500Ft/L utóbbi 3400Ft/L.

(#56154) Qru válasza szabonagyur (#56146) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az a vicc, hogy amíg garis volt a márkaszerviz sem 0w20-at rakott bele hanem a jóval olcsóbb 5W30-at. Végülis a gépkönyv megengedi de na...

Mit nyernél vele? Hidegen jobban ken és kisebb lesz a motor belső ellenállása. Azaz alacsonyabb motorkopás hidegen, halkabb működés hidegen, alacsonyabb fogyasztás, élénkebb gázreakció (könnyebben pörög fel), nagyobb teljesítmény, jobb motorhűtés (a hígabb olaj könnyebben pumpálható, így megnő az áramlási sebessége).

Az enyémbe egyszer tettek 5W40-et de azzal hidegen csörgött a lánc. :( Le is lett dobva hamar az az olaj.

#nincsbennetarcsi

(#56155) tboy93 válasza flegga92 (#56153) üzenetére


tboy93
nagyúr

Premium hypert inkább ne. Nagyon sok embertől hallottam már vissza, hogy nem ajánlják a szerelők, illetve hogy eszi az autó, megég egy-egy tempós út után, csörög vele a motor (pl. g astra álíltólag egyáltalán nem szereti) stb. Ha eneos akkor csakis sustina. Nekem sustina 5w40-et kapott jó párszor, 10k km alatt egy-két ciklus alatt volt hogy fogyott belőle pár deci, de sokszor ugyan annyi jött le mint amennyit beletöltöttünk.

[ Szerkesztve ]

(#56156) flegga92 válasza tboy93 (#56155) üzenetére


flegga92
senior tag

Semmiféleképp nem kerül bele többet, előző tulaj ezt tette bele legutoljára, de figyelni kellett rendesen az olajszintre.
Czimby által ajánlott boltot nemsoká felhívom, hogy ő mit mond. Lehet kísérleteznék egy kicsit a 0W20-as olajjal. Előző cserénél is szívem szerint ezt tettem volna bele, de az Eneos utáni viszonylag magas olajfogyasztás után nem mertem, viszont a Castrolból szerintem vállalható mennyiséget evett.

(#56157) tboy93 válasza flegga92 (#56156) üzenetére


tboy93
nagyúr

Motul 8100? :)

(#56158) BlacKSouL


BlacKSouL
addikt

Elkezdtem fogalmazni egy hosszút, de nem esik jól begépelni. :) Röviden fogalmazok

A hátamon feláll a szőr, és elindul a fülemen befelé az agyam felé attól a szótól, hogy csipegeti az olajat. Bocs mindenkitől aki használja, de hideg ráz tőle.
Másik, hogy az olaj-nem-fogyás nem biztos hogy az egészséges állapot, azonban konstrukció, használat és olajfüggő is. Az olaj használat közben fogy a motorból. Ez tény. Egyikben jobban, másikban kevésbé. De fogy. Ha 8-12 ezer km után az olajszint ellenőrzéskor ennek nincs nyoma, akkor valami pótolja, de az nem kenőolaj.
A harmadik, hogy az én tapasztalataim szerint a két Honda motor közül a nagyobb terhelésnek kitett motor viselkedését figyelve az R18-as 0 km-es kora óta fogyasztja az olajat, érzékelhető mértékben, azonban a 0W40 olajokkal megfigyelhetően nagyobb mértékű volt az olajfogyasztás, mint a 0W20 olajjal. Ennek okát nem tudom biztosan megmondani, én arra tippelek, hogy a magas melegoldali viszkozitású olaj a hengerfalon megtapadáskor vastagabb, erősebb réteget hozott létre, melyet az olajlehúzó gyűrű nem tudott a megfelelő mértékben eltávolítani, így nagyobb olaj mennyiség maradt az égéstérben az égési (terjeszkedési) ütemben, ami ott részben elégett, részben elpárolgott. Ebben az esetben ez fölösleges volt, amit a w20-as olaj kiküszöböl, vékonyságából adódóan a gyűrű könnyebben lehúzza a fölösleget, kevesebb marad az égéstérben.
A jelenséget úgy tudnám szemléltetni, hogy ha egy asztalra vizet öntünk, majd tenyerünk élével hirtelen lesöpörjük, akkor szinte teljesen szárazra tudjuk húzni azt, míg ha olajjal próbáljuk ugyanezt, akkor egy jelentős vastag olajréteg marad mögötte.

Már megint túlfogalmaztam..

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#56159) tboldi válasza BlacKSouL (#56158) üzenetére


tboldi
nagyúr

Elkezdtem fogalmazni egy hosszút, de nem esik jól begépelni. :) Röviden fogalmazok

Örkény BlacKSouL egypercesek. :))

[ Szerkesztve ]

(#56160) flegga92 válasza tboy93 (#56157) üzenetére


flegga92
senior tag

Ez is az egyik lehetőség, valamiért szimpatizálok a Motullal.

OFF:
2T motorolajjal van csak tapasztalatom, kb 7 évig ezt használtam, míg el nem adtam a járgányt. Előtte mindig azt kapott ami épp volt a faluba. A Motult használva max akkor jött ki füst, amikor 2 hetet állt a motor és nehezebben indult, jól meg kellett szívatni de akkor is 1 km után megszűnt a füst, gyertyát egyszer sem kellett azért cserélni, mert elkokszolódott volna. Robogós topicban elég sokszor téma, hogy elkopik a henger üzemszerűen 5-10e km alatt. Na én ebbe a robogóba 20e-et tettem bele, előző olasz gazdája 15-öt, nálam a blokk nem volt megbontva.

(#56161) Quqesz


Quqesz
nagyúr

Nem tudom ki mennyire emlékszik rá, de a totalcaron volt egy cikk, amiben egy toyota motorja azért ment tönkre, mert nem 0W olaj lett beleöntve, hanem 5W. A baj az volt, hogy a szűk fúvókáknak már annyira sűrű volt az 5W, hogy lelassult az áramlás és kokszolódni kezdett az olaj( bár ez 200ekm-nél jött elő). A pláne az egészben az volt, hogy gyárilag mind2 olaj jó volt bele(szervízkönyv listázta)

[ Szerkesztve ]

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

(#56162) Qru válasza Quqesz (#56161) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ez van abban a cikben: "Az egyik ilyen előírás a motorolajra vonatkozik, és itt az első meglepetés: a Toyota szintetikus SAE 0W20 olajat ad meg a kezelési könyvben, amely tulajdonságait tekintve nagy hőtűrésű, de hidegen és melegen is nagyon híg motorolaj.
Nyilvánvalón ehhez fejlesztették a blokkot, így a csapágyhézagok, a gyűrűk illesztése és mérete is ehhez igazodik. A kezelési utasítás is egyértelműen megmondja, hogy ezt kell beletenni, ha pedig nem áll rendelkezésre, akkor rövid ideig használható a SAE 5W30-as viszkozitás osztályú motorolaj, feltéve, hogy a következő cserénél ismét a SAE 0W20-ast töltünk be.
A kezelési könyv ugyanezen lapján van egy táblázat is, amelyen a SAE 5W30 is egyértelműen szerepel a mi éghajlatunkra, így ez kicsit megtévesztő és félrevezető annak, aki csak a képeket nézi, ám nem olvassa el az egyértelmű szöveget."
- [link]

#nincsbennetarcsi

(#56163) BlacKSouL válasza Quqesz (#56161) üzenetére


BlacKSouL
addikt

1,33-as Yaris Auris motor volt. Az olajlehúzó gyűrűk nem tudtak rendesen tisztulni a túl magas viszkozitású olaj miatt.
A kézikönyvben az szerepelt, hogy minden esetben 0w20 javasolt, de amennyiben mégis az 5w30-as olaj áll csak rendelkezésre, akkor maximum egy olajcsere periódust azzal is lehet üzemeltetni, ha utána következő alkalommal visszaállnak 0w20-ra.
Az már a szokásos magyar mentalitás, hogy ebből azt látja a felhasználó: "jaa, ha lehet 5w30-at is, akkor az olcsóbb, tegyük bele azt, mégis az a biztos, nehogy már megszűnjön nekem a kenés autópályán" illetve a szervizek is amelyik márkával le vannak paktálva, annak valami olcsóbb olaját teszik bele. Ha az épp 5w30-as akkor nyilván azt. De inkább 5w40, az még olcsóbb. legritkább, hogy hordós mennyiségben olcsón nagykeráron 0w20-as olajat tartanak a szervizek, így hát előáll a helyzet amit a cikk taglalt.

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#56164) yodamester10 válasza flegga92 (#56153) üzenetére


yodamester10
őstag

Akkor a gond nálad van,mert 7 gen dízel accord eneos hyper s 5w30, 10 ezer csere intervallumnál 4dl hiányzott ;)

(#56165) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Még a végén kiderül hogy a 8700Km-en a kb fél liter 5W40 Sustina fogyásom természetes. Volt aki azt mondta hogy természetes olajfogyás. Ez olyan hogy valaki azzal dicsekszik hogy nála nem feketedik az olaj, holott azt mondták az a dolga hogy feketedjen. :)) Azért a Motult most már kipróbálom.

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 Hazel

(#56166) tboy93 válasza TaylorPro (#56165) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ha van dzsuva, akkor lebegtetnie kell az olajnak. Ha nincs, akkor nincs mit lebegtetni. Szóval ha nem változik az olaj színe akkor vagy szar minőségű az olaj vagy vegytiszta a motor :D

Fater astrájában amíg benzinnel használta tök fekete olaj jött le mindig, miután átállt gázra, gyakorlatilag nem volt koromképződés és kb olyan olaj jött le mint ami bele lett töltve. Mindvégig ugyan azt a vacak 10w40 castrolt öntötte bele a szerelő neki.

(#56167) flegga92 válasza yodamester10 (#56164) üzenetére


flegga92
senior tag

Csak az az érdekes, hogy a Castrolból meg 5 dl fogyott. Gondolom a dízellel hosszabb távokat mész, míg én inkább a városban rohangálok vele, hetente 1x megyek 30 km-t városon kívül, Illetve havi egyszer 120 km-t egyben. Pl mikor nyaralni mentünk kilóméter arányosan nem fogyott annyi olaj, mint városi használatnál.

Beszéltem a Czimby által említett sráccal, nagyon korrekt és segítőkész, 2x20 percet beszéltünk, mert dolga akadt de mind a kétszer Ő hívott vissza!

Tapasztalatai alapján érdemes lenne a 0W20-al kísérleteznem, találkozott már olyan Hondával ami a nagyobb viszkozitású olajat jobban fogyasztotta. Oka pedig az, hogy a sok rövid táv miatt az olajlehúzó gyűrű nem tudja az olajat rendesen lehúzni, ami ott marad az szépen lerakódik/elég. Baromi jó példát hozott rá: "Ha vizet kiborítod az asztalra és azt gyorsan a kezeddel elhúzod, szinte száraz lesz az asztal, míg ezt egy olajjal nem tudod megcsinálni." És lehet, hogy pont a W30 és W20 közötti különbség elég arra, hogy az olajlehúzó ezt le tudja húzni.
Ezt is biztos enni fogja valamennyire szerinte is, sokat nem veszthetek vele, max lesz egy korábbi olajcserém.

Ő két fajta olajat ajánlott nekem, az Eneos Premium Ultra 0W20-at és az általam is szimpatikusnak gondolom Motul 8100 Eco-lite 0W20-at. Személyesen ő jobban preferálja az Eneost, ugyan azokkal a tultajdonságokkal bír, na meg az ára sem mindegy, 4L kiszerelés Eneos 8700 Ft a Motul 16000 körül.

Megtudtam tőle, hogy a gyári olajszűrőt sem feltétlen kell megvenni, Purflux gyártja egy az egyben ugyan az, ugyan olyan kék gyári cikkszám is rajta szokott lenni, csak nincs rajta a Honda logó.

Teszek egy kört ezzel az Eneossal, aztán majd látom, hogy alakul.

(#56168) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Még mindig olaj. Ha beleteszem az olajat, és megy bele a kilométer, öregszik, használódik az olaj. Akkor vastagodik vagy vékonyodik? Mert ha vastagodik akkor itt is a fentebb említett olajlehúzás miatt lehet. Mert nekem is jó darabig nem eszegette. Szóval, 5W40 helyett akár kipróbálhatok egy 0W30-at is?

Pixel 8 Hazel

(#56169) Razor1


Razor1
aktív tag

Sziasztok! Egy nem túl életbevágó, de számomra elég idegesítő problémával kapcsolatban kérem a segítségetek. 2009-es Jazzben az utastérben a bal hátsó kerékdob feletti műanyag elem nem tükörsima úton haladva beremeg és az elem mögött valaminek nekiütődve folyamatos klattyogó hangot ad. Az elemet lepattintva nem találtam semmi érzékelhető különbséget a másik oldalhoz képest, talán az egyik rögzítő ponton mintha el lenne kicsit fáradva a műanyag.

Van bármi ötletetek, mit lehetne ezzel kezdeni?

(#56170) ---Lasali--- válasza Razor1 (#56169) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Kis szilikon csodákra képes :D

(#56171) martillo válasza flegga92 (#56167) üzenetére


martillo
tag

Dejavu erzesem lett a szemlelteto pelda olvasasakor :K

(#56172) tboldi válasza Razor1 (#56169) üzenetére


tboldi
nagyúr

Első körben kipróbálnám azt, hogy a műanyag patentokat kiszedném és összekeverve raknám vissza őket. :D
Ha nem válik be, akkor a kérdéses helyre vennék újakat.

(#56173) hülyegyerek


hülyegyerek
addikt

Olaj : Az ufoban anno 10w40 volt, mikor megvettem, abból 1l-t simán megevett 10k alatt, a következő olajcserekor viszont már Eneos 5w30 ment bele, amiből már csak kb. 4 decit evett. Eladásig az ment bele, a 4-5 deci szerintem simán egészséges fogyás.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#56174) Qru válasza TaylorPro (#56168) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igazából csak veszít a kenőképességéből és attól függően mennyi és milyen egyéb szennyeződés kerül bele attól függően hígul vagy sűrűsödik (a korom, szilikátok az pl sűrűsít de az üzemanyag, víz, pl hígít).
Az olaj alapvető kenési képessége csak romlani tud szóval nem az van, hogy egy túlhasznált 5W30 egyszer csak 5W40 lesz vagy 0W30.

#nincsbennetarcsi

(#56175) gxcman


gxcman
tag

Sziasztok!

Fékkel kapcsolatosan kérnék tanácsot.

Tegnap levettem a 2 első kereket meglesni mennyit bír még a betét...ill.. a tárcsa, és sajnos hiányzik minde féktárcsa rögzítő csavar M6x... süllyesztett ha jól látom bele van szakadva , mert a csavarfej ami hiányzik, bő 1 éve vettük a kocsit de eddig nem nézegettem....azonnal pótolni kellen e a csavart, vagy ráér kb 2 hónapot míg olajcsere is lesz???

Honda City GE4 L13A8 2006.05. havi ~~ 360k km.

A fékbetét bal elől kívül kb annyira vastag, mint amire fel van ragasztva, akkor ugye megérett a cserére?...és a 2 új tárcsa sem pénzkidobás ha van min 2mm válla.

Láttam a ZIMMERMAN márka amit gyakran dícsértek , hol érdemes beszerezni, a tárcsa 2 pár betét.

(#56176) i-sti válasza flegga92 (#56167) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen, a Purflux a gyári beszállító. Én is azt vettem bele és következőben is azt fogok.
Amúgy nálunk 3 autóból 3ba Purflux a gyári beszállító. Szóval csak jó lehet.

Novum Forum Siculorum

(#56177) Qru válasza gxcman (#56175) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha jól látom maga a csavar benne van, ezt kiszedni lesz nehéz de ez legyen a szerelő gondja.

Az a tárcsa már cserés lesz bizony. :K

mod:

Zimmermann: Nagyobb webshopokat nézd meg (Kauffer, fekmester, stb), ahol olcsóbb ott vedd.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56178) flegga92 válasza i-sti (#56176) üzenetére


flegga92
senior tag

Ezek után nálam is így lesz. Gyári dupla áron van, de ha ugyan az minek fizessek többet.

Gyári légszűrő idén már nem játszik. Mikor először vettem 4-5000 Ft között volt, legutóbb is megrendeltem a gyárit (az árat nem kérdezve) és 8-9000 Ft között volt és muszáj voltam átvenni, mert gyári cuccokat nem vesznek vissza. Ismerős autó szerelő ajánlására MANN helyett Mahle-knecht lesz valószínűleg, minőségben kb azonosak, viszont árban a Mahle olcsóbb (3000 Ft a MANN meg 5000).

Üzemanyag szűrő cseréjét is tervezem, utángyártottban csak Nipparts van Kovács Autónál, így valószínűleg az lesz. Fogalmam sincs mikor volt cserélve, ha egyáltalán volt már.
Van még egy üzemanyag szűrő a betoltő csövön is, de erre nem találtam itthon alkatrészt ami kép alapján ugyan úgy néz ki. Ezzel szerintem egyenlőre nem foglalkozok, tankolással nincs gond.

(#56179) i-sti válasza flegga92 (#56178) üzenetére


i-sti
senior tag

Mindhárom autónak a gyári szűrőn rajta volt a logó (Audi, Reanult, Honda) és mellette Purflix XXX (a kód).
Szóval, nyugodtan mehet a Purflux.
Én próbáltam MANN és Mahle-t is olajszűrőnek az Audiba, maradok a Purfluxnál.
Hondában most Mahle levegőszűrő van mert ez volt csak raktáron.

Novum Forum Siculorum

(#56180) BlacKSouL válasza gxcman (#56175) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Remélhetőleg sikerül kiműteni a beszakadt csavarokat a menet sérülése nélkül, mindenesetre a gyári elég gyenge, és kereszthornyú. Javaslom lecserélni 10.9 erősségű belső kulcsnyílásúakra, pl. imbusz. Az új tárcsa felcsavarozásakor pedig a csavar elején a menetet megfújni vékonyan becsavarás előtt rézsprayvel. Úgy nem fog annyira berohadni. Az új csavar lehet 1-2 mm-el hosszabb, de többel ne. Egyébként ennek a csavarnak nem lenne igazán teherviselő szerepe, a tárcsát elméletileg a kerékcsavar rögzíti kerekestől, és annyi a szerepe hogy helyén tartja, de azért mindenképp jobb, ha ez is fogja. Szóval nem kell agyonra húzni, csak kézzel érzésre.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#56181) yodamester10


yodamester10
őstag

Na újabb gyári alkatrész és egy kínai led h7,meglátjuk milyen.

(#56182) flegga92 válasza yodamester10 (#56181) üzenetére


flegga92
senior tag

Próbálkoztam én is leddel, nem is az olcsók közül választottam, de pár nap után váltottam a Night breaker laserre. Vetítési kép jó volt, nem vakítottam a szembe jövőket, de a 6500 kelvines szín nagyon nem jött be, sötétben vizes úton kevesebbet láttam vele. A másik, hogy ordított róla, hogy nem sima izzó van benne, pedig a H1-es projektoros lámpában nem is látszik kívülről.
Akinek tovább adtam szintén 7g Civicel rendelkezik, neki még bejött. Simán vissza térnek rá, ha találnék megfelelő színűt és minőségűt.

(#56183) yodamester10 válasza flegga92 (#56182) üzenetére


yodamester10
őstag

Megvárom míg beesteledik és lövök egy képet,ha nem lesz jó a tompítottba megy át refibe.

(#56184) TaylorPro válasza Qru (#56174) üzenetére


TaylorPro
addikt

Értem. Köszi! Utolsó kérdésem az lenne hogy megpróbáljak egy 0W30-at vagy legyen inkább 5W30-40?

Pixel 8 Hazel

(#56185) yodamester10


yodamester10
őstag

Na meg volt a teszt,és holnap átdobom refibe mert nagyon erős a fénye,sajna nem alkalmas a tompítottba,de refibe tökéletes lesz.


(#56186) Czimby válasza TaylorPro (#56184) üzenetére


Czimby
addikt

Bár nem engem kérdeztél de 40-es semmiképp, 0w-30 vagy 5w-30.
Városban vagy autópályán használod inkább az autót, előbbihez a 0W utóbbihoz az 5W passzol jobban.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#56187) TaylorPro válasza Czimby (#56186) üzenetére


TaylorPro
addikt

Sok a rövid út. Szóval 0W30-ra gondoltam. Na most, ha a Sustinából fél litert elhasznált 8700Km alatt, akkor még nem biztos hogy a vékonyabbat is enni fogja? Motult akarnám kipróbálni. Ja 0W30, Jazz 2006 1.4-be mit ajánlotok?

[ Szerkesztve ]

Pixel 8 Hazel

(#56188) tboldi válasza TaylorPro (#56187) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha 0W30 és Motul, akkor 8100 Eco-nergy.

[ Szerkesztve ]

(#56189) Czimby válasza TaylorPro (#56187) üzenetére


Czimby
addikt

Egyáltalán nem biztos, hogy a "vékonyabb" olajat jobban eszi.
Rengeteg paramétere van egy olajnak, ha nagyon bele akarsz merülni töltsd le az adatlapját a kiszemelt olajoknak.

Az olajinfón kiokosíthatod magad

[ Szerkesztve ]

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#56190) TaylorPro


TaylorPro
addikt

Köszi srácok!

Kipróbálom amit tboldi ír: "Ha 0W30 és Motul, akkor 8100 Ec-nergy."

Pixel 8 Hazel

(#56191) Aladdin válasza yodamester10 (#56185) üzenetére


Aladdin
senior tag

Te jo isten, mik ezek a plecsnik? :)
Ennek koze nincs a halogenes fenyeloszlashoz....

(#56192) zolynet válasza TaylorPro (#56190) üzenetére


zolynet
addikt

Én ma vettem át foxpost fiókban a MOTUL 8100 Eco-nergy 0W-30 5L motorolajat.
10ekm alatt nívópálca feléig ment le az olaj.
6-7km rövidek miatt váltottam 5w30ról.
Jóféle! :K

Life is too short to stay stock!

(#56193) TaylorPro válasza zolynet (#56192) üzenetére


TaylorPro
addikt

Az jó! Volt olyan amit jobban evett?

Pixel 8 Hazel

(#56194) yodamester10 válasza Aladdin (#56191) üzenetére


yodamester10
őstag

Refibe tökéletes,bitang fénye van és Philips Luxeon led van benne,7300ft volt postával,nekem simán megérte ;)

(#56195) tboy93 válasza TaylorPro (#56190) üzenetére


tboy93
nagyúr

Jó az, próbáld ki :K

(#56196) maximuss válasza yodamester10 (#56194) üzenetére

Csinálnál egy képet arról, hogyan néz ki kívülről a lámpatestben? Pl. ha megállít a rendőr vagy a KPM, mit látnak? Vizsgára nyilván ki kell venned...
Honnét rendelted?

[ Szerkesztve ]

(#56197) tboldi


tboldi
nagyúr

i-sti kedvéért leírom, hogy miket rendeltem a zene upgrade-hez:

• 4db Gladen Audio Alpha 165 Coax hangszóró,
• 4 db 165-ös MDF beépítőkeret,
• 4 db csúszósarus adapter a hangszórókhoz,
• 4 db 80x48 cm-es zajcsillapító lap (ez lehet, hogy kevés lesz).

Ez úgy ~80k Ft összesen.

[ Szerkesztve ]

(#56198) tboy93 válasza tboldi (#56197) üzenetére


tboy93
nagyúr

Az a lap szerintem kevés lesz, össz-vissz ~1.5nm, nekem a civic ajtókba 4nm csúszott be mire egész jó lett és még el tudott volna viselni egy réteget a műanyag kárpit hátoldala is... Mondjuk nekem keményebb igénybevétel volt.

(#56199) tboldi válasza tboy93 (#56198) üzenetére


tboldi
nagyúr

Tulajdonképpen a jelenlegi, szigetetlen állapottal is elvagyok, szóval még ennyivel is csak jobb lehet. :D

szerk.: Na, meg a gyári fejegység marad, úgyhogy nem érdemes túlzásokba esni.

[ Szerkesztve ]

(#56200) tboy93 válasza tboldi (#56199) üzenetére


tboy93
nagyúr

Én amellett vagyok, hogyha csinálok valamit az legyen atomfasza :P

Hiányzik amúgy a HIFI, imádtam :( Brutális kick-ek voltak az ajtóban, az utolsó pár hónapban láda nélkül is teljesen jól elvoltam, a hangszóró rácsokat állandóan kilőtte a helyéről a kis huncut :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.