Hirdetés
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Mennyi az AnTuTU maxija a POCO X6 PRO 5G-ben a Mediatek Dimensity 8300 Ultrának?
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Garanciális ügyintézési Horror Bestbyte...
-
LOGOUT.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #56302 üzenetére
5-800k árelőny az semmi. Abból egy DPF-kettőstömegű csere talán kijön és akkor még mindig ott lebeg, hogy beszarik a CR rendszer (tartós de a bukta akkor is benne van a pakliban).
Az a G8 2.4i-re jelelmző nem? Az i-cdti a jobb motor inkább azt vennék ha már dízel.
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
válasz tboy93 #56308 üzenetére
A koraiakban nincsen valóban, az enyémben (2007) már van.. az sem dráma ha dpf-es, ha nemcsak a városban kínzod, hanem meg tudod kicsit zavarni hetente.
Qru: egy ekkora tanknál azért a dízelnek jelentős fogyasztási előnye van a benyáshoz képest, szép lassan összejön a dízel alkatrés hátrányaira a lé...
-
Quqesz
nagyúr
válasz Czimby #56306 üzenetére
Nem mondok én nekik semmit, jobban értenek ezek hozzá, mint bármit tudnék mondani nekik. Az egyik Ducati szerelő évek óta. Ezek pályázni járnak, meg versenyekre, motort is építenek, de olyanokat, hogy a fülem kettéáll, olyan spéci dolgokat raknak bele. Hidd el, kenik vágják a dolgot....😀
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #56313 üzenetére
Ehh, épp ez a gond, hétvégén max anyámékhoz gurulok át 4.5km-re Meglássuk majd, utána olvasva tud baja lenni, gázpedál jeladó, szervócső, repedő leömlő, klíma kompresszor, generátor, kuplung munkahenger, nyúló-szakadó vezérmű lánc, porlasztók ritkán, de akkor drágán halnak, féltengely, imrc szelep. Kéttömegű drága, de csak nem egyszerre üt be minden Úgy tervezem, hogy 3M cakk-pakk mindennel amit kocsira fogok szánni, ebből minden karbantartás, átírás, csere, első szerviz ki kell jöjjön...
(nagyjából 6 évre tervezek az autóval)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Amúgy nekem se a szív szerelmeim a dízel autók, de főleg azért mert a legtöbb bődületesen kulturálatlan. Egy 1.9tdi-nek vagy egy 2.0 tdci-nek olyan kerepelő hangja van hogy besírok. Viszont néztem 2.2ctdi accordot kereskedésben és dízelhez mérten szép hangja volt, a kasztnit sem rázta, szinte benzinesnek lehetett volna hazudni...
-
nagyúr
Ahogy olvasom a 2.2 ctdi is közvetlen befecsis, ezek szerint ez is kormolódik mint atom? Lehet vinni diószórásra?
-
Jaffa75
őstag
válasz tboy93 #56314 üzenetére
A láncos motornál azért van hangja, ha a lánc kezdené megadni magát...
A többi, általad felsorolt meg inkább anyagfáradás, azaz mindegyik autónál bekövetkezik. Igen kultúráltan jár mindezek mellett, a CRV jól ki van párnázva, egyáltalán nem rezonál, és meglehetősen halk is.
Nem hiszem hogy egy Accordnál alább adták volna a japók...
-
Jaffa75
őstag
Vélhetően nem fogja a kis drága értékelni, mert nem arra van megírva... Legalább olyan jól fog menni mint eddig, esetleg egy kicsit takarítja i, pláne hosszútávon.
Nem akarok igét hirdetni hogy mennyire jó , nekem is fáj, amikor többe kerül a kúton a tankolás... a szerelőm javasolta, illetve a Porsche M5-nél mondta még a szervízvezető a Jetta átvételénél, hogy inkább azzal itassam, jobban esik a magasnyomású üzemanyagszivattyúnak (ugye az keni).
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboy93 #56316 üzenetére
Ha egy modern dízellel baj van, az gyorsan beleszaladhat 1.5-2 millába és akkor csak a legégetőbb dolgokat cseréltetted. Annál is elsősorban a kilométerek függvénye minden, így ha ismeretlen autót veszel, bizony nagy fába vághatod a fejszédet. Sok ismerősöm 1-1,5 milla ráköltése után hatalmas bukóval szállt ki az autójából, mert a java még hátra lett volna. Persze bontóból is lehet alkatrészt venni, de azért ott az esélyek elég rosszak, ha egyáltalán kapsz hozzávalót.. Szerintem..
"csak a zene van"
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56328 üzenetére
De konkretizáljuk már a dolgokat, mi lesz 1.5-2.5M? Kettöstömegű elfogy, oké, kuplunggal vagy 300k, de onnantól hogy megcsörren még éveket elmennek vele az emberek, Reálisan 60-70 ezret futnék a 6 év alatt az autóval. Jó eséllyel ha nem csörög vételkor megúszható ez is. Magasnyomású, porlasztók felújíthatóak, porlasztó felújítva, cserélve 100k/db, nem jellemző hogy mind elfossa magát. Leömlő drága, 100k, imrc 45k, csörög a lánc, gyárit veszel bele 300k. Szervócső megnyekken, gyárit veszel nem mész utána, 90k. Mi az esélye hogy ebből mindent meg kell csinálni?
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56328 üzenetére
Ha egy kevésbé modernnal (pl: hírhedt Toyota 2.2dcat), akkor is simán... Nincs hozzá utángyártott turbó, se javítókészlet. Az új ára 900 (!!) ezer Ft, kb 1,5-2 hét mire be tudod szerezni ha kell - nem urban legend a szomszédom járt konkrétan így! A downgrade kis ccm-es turbós benzinesek is sokban tudnak igencsak fájni...
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Jaffa75 #56330 üzenetére
O.K. Hagyjuk a "modern" kifejezést... a dízel, ha gond van vele, sokkal többe fájhat, mint egy benzines szívómotor. Kb ennyit szerettem volna véleményként jelezni. Túl azon hogy egy benzinessel is lehet szívni, de lényegesen kevesebb a "kényes pont", szerintem.
"csak a zene van"
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56331 üzenetére
nem is kérdés, hogy egy benzinessel anyagilag nem futhatsz annyira lukra... Amit Tboy kinézett, az egy elég megbízható konstrukció, egyrészt elég kiforrott, másrészt nem egy kihegyezett dízel, sokan úgy járnak vele, hogy fel van húzva 170 lóra, illetve 400-420 nyúlmókusra - mindezt évek óta adja, tudja... Nem rossz választás, 100x inkább mint egy PD VAG motor.
-
Jaffa75
őstag
válasz dgyuri0123 #56333 üzenetére
én sem szerettem volna flame-t...
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #56331 üzenetére
ha gond van vele, sokkal többe fájhat, mint egy benzines szívómotor
Ez nem is volt kérdés, tudom jól De jelenleg akkora a gap a benyás és a dízel accordok ára között, hogy elgondolkodtató beleugrani egy dízelbe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #56327 üzenetére
Igen, Bubi még 91-es oktánoshoz van tervezve. Annak a 95 is már prémium.
Bár az is igaz, hogy az adaléktól lesz prémium nem az oktánszámtól. Néha kap nyugati benzint akkor feltűnően keveset eszik és sztem az adalékolása is kb prémium szinten van a hazai átlag naftához képest.#nincsbennetarcsi
-
bbubby00
őstag
válasz dgyuri0123 #56337 üzenetére
Szerintem ez betudható annak, hogy a benzines motorjai szinte hiba nélkül elfutnak..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #56335 üzenetére
Ott kezdődik, hogy sztem dízelt csak újként vagy keveset futottan érdemes megvenni akkor termeli ki a kevesebb üzemanyag fogyasztással a többletkarbantartási költségeket. Amiket leírtál költségeket ne úgy fogd fel, hogy vagy bekövetkezik vagy nem, mert befog. Nem egyszerre nyilván de ezek konstrukciós hibák amik nem elkerülhetőek max elodázhatóak. Ha mákod van a fele nem nálad jelentkezik hanem majd a kövi tulajnál de szted nem pont ugyanezért adja el az előző tulaja? Ha nem is mindenki de azért erősen benne van a pakliban ez is.
A másik, hogy nem csak a nagyobb szervizköltség töri le az árát a dízeleknek hanem a boszorkányüldözés ami ellenük folyik (ennek jogosságába most ne menjünk bele). Csak jelzem, hogy 2019-ben azaz jövőre már itthon is szomgriadó esetén nem lépheted át a városhatárt Euro4-es dízellel. És ez csak szigorodni fog... és azt mindenki tudja, hogy ennek hol a vége: ott hogy ki lesz tiltva mint nyugaton. Honnan tudod, hogy mi lesz 5-6 év múlva? Ha kitiltják akkor meg kis túlzással örülhetsz ha vasárban átveszik.
Persze ezért ne szomorodj el teljesen, 5 éve hajtom Kormit (2.0 CR TDI) nincs sok km benne és eddig megúsztuk egy DPF cserével (igaz ez a csalódízel ritka jó konstrukció dízel fronton). Szóval nem ördögtől való dolog ez piac már beárazta ezt a rizikót, csak neked is be kell, hogy pl belefér-e a családi költségvetésbe ha a DMF/kuplung meg mondjuk a DPF 1 éven belül megkotlik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Quqesz
nagyúr
Ne is mond. Haverom most vett egy 325i bömöst, 2011-es 35e km-er....nem alszik nyugodtan, mert még nem tudta bizonyítani, hogy annyi is van benne. Egy bmw-s ismerőse(szerviz) dumálta rá, nem is értem higy tudta megvenni.....a szervízkönyv üres, állítólag a szerviz utánajárt és rendben van(már ha elhiszed). Csak hát ok, hogy 30e km egy olajcsere periódus , de akkor is 1 év után miért nem cseréltek olajat......sztem sejti mindenki😀
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
hdanesz
őstag
Sziasztok!
Valakit érdekel egy 1556km-t futott 2009-es Jazz?
-
Dan-szan
senior tag
Még ez az első alkalom hogy hidegebb időben használom a gépet. Ezzel a szélvédő párátlanítással nem vagyok kibékülve. Az egyik baromi erősen fúj,nem tudom lehet e állítani és még csak én nem jöttem rá, a másik pedig a lábamra is fújja a levegőt amit nem igazán kívánok akkor.
Tapasztaltabb kollegákat kérdezem mi a köztes megoldás (ha van),ki hogyan oldja meg ?
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest