Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56301) Jaffa75 válasza tboy93 (#56300) üzenetére


Jaffa75
őstag

ha már ebben töröd a fejed, akkor inkább a 7gen felé tendálj... ;)

Nekem ugyanaz a moci van a CRV-ben, azt is meg tudja lendíteni ha szeretném, gondolom az Accord még jobban hasít vele! :))

(#56302) tboy93 válasza Jaffa75 (#56301) üzenetére


tboy93
nagyúr

7gen accordot szeretnék majd. CRV-t is néztem, nem rossz az sem, de az accord jobban tetszik, inkább lapos autó párti vagyok.

2.2ctdi-nél az accordban ha jól tudom a leömlő repedés meg az olajevés szokott problémát jelenteni, ezek nálad jelentkeztek?

[ Szerkesztve ]

(#56303) tboldi válasza xigris (#56297) üzenetére


tboldi
nagyúr

Olcsó: T4.2-es rizsszemizzó, de a foglalatra neked kell ráapplikálnod,
Drága: eredeti izzó, cikkszáma 79674-S3N-941.

(#56304) Czimby válasza tboy93 (#56302) üzenetére


Czimby
addikt

Meg a belső oldali féltengelycsuklók, meg Fl előtt a jobb hátsó kerékdőlés(sedan), meg fényszóró párásodás, meg...

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#56305) Qru válasza tboy93 (#56302) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

5-800k árelőny az semmi. Abból egy DPF-kettőstömegű csere talán kijön és akkor még mindig ott lebeg, hogy beszarik a CR rendszer (tartós de a bukta akkor is benne van a pakliban).

Az a G8 2.4i-re jelelmző nem? Az i-cdti a jobb motor inkább azt vennék ha már dízel.

#nincsbennetarcsi

(#56306) Czimby válasza Quqesz (#56294) üzenetére


Czimby
addikt

A motoros srácoknak mondajd, hogy vegyenek Motul fuel stabilisert, és akkor nem kell tankot mosni, rozsdátalnítani, műgyantázni.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#56307) tboldi válasza Czimby (#56306) üzenetére


tboldi
nagyúr

A 100-as benya sem rossz azért, pl. V-Power Racingben is csak 5% etanol van.

(#56308) tboy93 válasza Qru (#56305) üzenetére


tboy93
nagyúr

7g-ben úgy emlékszem nincs is dpf :F

(#56309) Jaffa75 válasza tboy93 (#56308) üzenetére


Jaffa75
őstag

A koraiakban nincsen valóban, az enyémben (2007) már van.. az sem dráma ha dpf-es, ha nemcsak a városban kínzod, hanem meg tudod kicsit zavarni hetente.

Qru: egy ekkora tanknál azért a dízelnek jelentős fogyasztási előnye van a benyáshoz képest, szép lassan összejön a dízel alkatrés hátrányaira a lé... :DD

(#56310) Qru válasza tboy93 (#56308) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jogos csak az i-dtec-ben van dpf. :R

mod:

Jaffa75: Jó de neked az autó nem csak garázs dísz mint nekem. :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56311) tboy93 válasza Jaffa75 (#56309) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szszm-Bp every day. ~20-25km *2 minden nap, ebben csak egy pár km-es M0 szakasz van :\

(#56312) Quqesz válasza Czimby (#56306) üzenetére


Quqesz
nagyúr

Nem mondok én nekik semmit, jobban értenek ezek hozzá, mint bármit tudnék mondani nekik. Az egyik Ducati szerelő évek óta. Ezek pályázni járnak, meg versenyekre, motort is építenek, de olyanokat, hogy a fülem kettéáll, olyan spéci dolgokat raknak bele. Hidd el, kenik vágják a dolgot....😀

[ Szerkesztve ]

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

(#56313) Jaffa75 válasza tboy93 (#56311) üzenetére


Jaffa75
őstag

majd megkergeted hétvégén... ;)

(#56314) tboy93 válasza Jaffa75 (#56313) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ehh, épp ez a gond, hétvégén max anyámékhoz gurulok át 4.5km-re :DDD Meglássuk majd, utána olvasva tud baja lenni, gázpedál jeladó, szervócső, repedő leömlő, klíma kompresszor, generátor, kuplung munkahenger, nyúló-szakadó vezérmű lánc, porlasztók ritkán, de akkor drágán halnak, féltengely, imrc szelep. Kéttömegű drága, de csak nem egyszerre üt be minden :U Úgy tervezem, hogy 3M cakk-pakk mindennel amit kocsira fogok szánni, ebből minden karbantartás, átírás, csere, első szerviz ki kell jöjjön...

(nagyjából 6 évre tervezek az autóval)

[ Szerkesztve ]

(#56315) Peter.70 válasza Qru (#56298) üzenetére


Peter.70
őstag

Le kell tenni Kormit ;] :DDD

(#56316) tboy93 válasza Qru (#56298) üzenetére


tboy93
nagyúr

Amúgy nekem se a szív szerelmeim a dízel autók, de főleg azért mert a legtöbb bődületesen kulturálatlan. Egy 1.9tdi-nek vagy egy 2.0 tdci-nek olyan kerepelő hangja van hogy besírok. Viszont néztem 2.2ctdi accordot kereskedésben és dízelhez mérten szép hangja volt, a kasztnit sem rázta, szinte benzinesnek lehetett volna hazudni...

(#56317) Qru válasza Peter.70 (#56315) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Marad, a másik választási lehetőség az 1.8 tsi lenne ami egy szar konstrukció. :( Egyszer már megégettem vele magam többet soha.

#nincsbennetarcsi

(#56318) tboy93


tboy93
nagyúr

Ahogy olvasom a 2.2 ctdi is közvetlen befecsis, ezek szerint ez is kormolódik mint atom? Lehet vinni diószórásra?

(#56319) tboldi válasza tboy93 (#56318) üzenetére


tboldi
nagyúr

Minden common rail közvetlen befecsis. :)

(#56320) tboy93 válasza tboldi (#56319) üzenetére


tboy93
nagyúr

Látszik mennyire értek ehhez (is) :DDD

(#56321) Jaffa75 válasza tboy93 (#56314) üzenetére


Jaffa75
őstag

A láncos motornál azért van hangja, ha a lánc kezdené megadni magát...

A többi, általad felsorolt meg inkább anyagfáradás, azaz mindegyik autónál bekövetkezik. Igen kultúráltan jár mindezek mellett, a CRV jól ki van párnázva, egyáltalán nem rezonál, és meglehetősen halk is. :K

Nem hiszem hogy egy Accordnál alább adták volna a japók... :N :DD

(#56322) Qru válasza tboy93 (#56318) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ott is van kokszosodás és lehet vinni diószórásra. Legutóbb 120k + áfa volt az ára.

#nincsbennetarcsi

(#56323) Jaffa75 válasza Qru (#56322) üzenetére


Jaffa75
őstag

A prémium nyál, és az időnkénti megkergetés nyújthatja a periódust...

Még a dpf-fel szokott lenni gebasz sok város esetén itt is, ezt azért szokták pucolni vagy kényszer-regenerálni, párszor meg lehet tenni... :K

(#56324) Qru válasza Jaffa75 (#56323) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Addig nyomod itt a prémium nyálat, hogy a végén még a Jazz-be is tankolok egyszer. :D

#nincsbennetarcsi

(#56325) tboldi válasza Qru (#56324) üzenetére


tboldi
nagyúr

Helyes! :K

(#56326) Qru válasza tboldi (#56325) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha a Jazz-be nem is de Bubit lehet megkínálom egyszer vele amikor hosszabb autópályás útra megyünk.

#nincsbennetarcsi

(#56327) Jaffa75 válasza Qru (#56324) üzenetére


Jaffa75
őstag

Vélhetően nem fogja a kis drága értékelni, mert nem arra van megírva... :DD Legalább olyan jól fog menni mint eddig, esetleg egy kicsit takarítja i, pláne hosszútávon.

Nem akarok igét hirdetni hogy mennyire jó :N :DDD , nekem is fáj, amikor többe kerül a kúton a tankolás... a szerelőm javasolta, illetve a Porsche M5-nél mondta még a szervízvezető a Jetta átvételénél, hogy inkább azzal itassam, jobban esik a magasnyomású üzemanyagszivattyúnak (ugye az keni). :K

(#56328) dgyuri0123 válasza tboy93 (#56316) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

Ha egy modern dízellel baj van, az gyorsan beleszaladhat 1.5-2 millába és akkor csak a legégetőbb dolgokat cseréltetted. Annál is elsősorban a kilométerek függvénye minden, így ha ismeretlen autót veszel, bizony nagy fába vághatod a fejszédet. Sok ismerősöm 1-1,5 milla ráköltése után hatalmas bukóval szállt ki az autójából, mert a java még hátra lett volna. Persze bontóból is lehet alkatrészt venni, de azért ott az esélyek elég rosszak, ha egyáltalán kapsz hozzávalót.. Szerintem..

"csak a zene van"

(#56329) tboy93 válasza dgyuri0123 (#56328) üzenetére


tboy93
nagyúr

De konkretizáljuk már a dolgokat, mi lesz 1.5-2.5M? :) Kettöstömegű elfogy, oké, kuplunggal vagy 300k, de onnantól hogy megcsörren még éveket elmennek vele az emberek, Reálisan 60-70 ezret futnék a 6 év alatt az autóval. Jó eséllyel ha nem csörög vételkor megúszható ez is. Magasnyomású, porlasztók felújíthatóak, porlasztó felújítva, cserélve 100k/db, nem jellemző hogy mind elfossa magát. Leömlő drága, 100k, imrc 45k, csörög a lánc, gyárit veszel bele 300k. Szervócső megnyekken, gyárit veszel nem mész utána, 90k. Mi az esélye hogy ebből mindent meg kell csinálni? :Y

(#56330) Jaffa75 válasza dgyuri0123 (#56328) üzenetére


Jaffa75
őstag

Ha egy kevésbé modernnal (pl: hírhedt Toyota 2.2dcat), akkor is simán... Nincs hozzá utángyártott turbó, se javítókészlet. Az új ára 900 (!!) :Y ezer Ft, kb 1,5-2 hét mire be tudod szerezni ha kell - nem urban legend a szomszédom járt konkrétan így! A downgrade kis ccm-es turbós benzinesek is sokban tudnak igencsak fájni... :U

(#56331) dgyuri0123 válasza Jaffa75 (#56330) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

O.K. Hagyjuk a "modern" kifejezést... a dízel, ha gond van vele, sokkal többe fájhat, mint egy benzines szívómotor. Kb ennyit szerettem volna véleményként jelezni. :) Túl azon hogy egy benzinessel is lehet szívni, de lényegesen kevesebb a "kényes pont", szerintem.

"csak a zene van"

(#56332) Jaffa75 válasza dgyuri0123 (#56331) üzenetére


Jaffa75
őstag

nem is kérdés, hogy egy benzinessel anyagilag nem futhatsz annyira lukra... :K Amit Tboy kinézett, az egy elég megbízható konstrukció, egyrészt elég kiforrott, másrészt nem egy kihegyezett dízel, sokan úgy járnak vele, hogy fel van húzva 170 lóra, illetve 400-420 nyúlmókusra - mindezt évek óta adja, tudja... Nem rossz választás, 100x inkább mint egy PD VAG motor.

(#56333) dgyuri0123 válasza Jaffa75 (#56332) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

Legyen ahogy mondod. Nem akarok ebből vitát, de én, ha nem ismerném az autó előéletét, biztosan nem vennék dízelt még akkor sem, ha kiforrott konstrukció. De ez én vagyok.. :)

"csak a zene van"

(#56334) Jaffa75 válasza dgyuri0123 (#56333) üzenetére


Jaffa75
őstag

én sem szerettem volna flame-t... :R

(#56335) tboy93 válasza dgyuri0123 (#56331) üzenetére


tboy93
nagyúr

ha gond van vele, sokkal többe fájhat, mint egy benzines szívómotor

Ez nem is volt kérdés, tudom jól ;) De jelenleg akkora a gap a benyás és a dízel accordok ára között, hogy elgondolkodtató beleugrani egy dízelbe.

(#56336) Qru válasza Jaffa75 (#56327) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, Bubi még 91-es oktánoshoz van tervezve. Annak a 95 is már prémium. :D
Bár az is igaz, hogy az adaléktól lesz prémium nem az oktánszámtól. Néha kap nyugati benzint akkor feltűnően keveset eszik és sztem az adalékolása is kb prémium szinten van a hazai átlag naftához képest.

#nincsbennetarcsi

(#56337) dgyuri0123 válasza tboy93 (#56335) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

Milyen érdekes, hogy mennyire változik a piac. Pár éve még a dízel volt lényegesen drágább használtan is, most meg fordult a kocka? Vagy ez kizárólag Hondára igaz ?

Őszintén mondom, legyen szerencséd vele. :R

"csak a zene van"

(#56338) bbubby00 válasza dgyuri0123 (#56337) üzenetére


bbubby00
őstag

Szerintem ez betudható annak, hogy a benzines motorjai szinte hiba nélkül elfutnak..

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#56339) Jaffa75 válasza bbubby00 (#56338) üzenetére


Jaffa75
őstag

Pontosan... a 2.0-es benyás nagyon rendben van, a 2.4 (8genben) kicsit csipegeti az olajat, de mindezek mellett az is jó, ráadásul nem is fogyasztanak elviselhetetlenül sokat! :K

(#56340) Qru válasza tboy93 (#56335) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ott kezdődik, hogy sztem dízelt csak újként vagy keveset futottan érdemes megvenni akkor termeli ki a kevesebb üzemanyag fogyasztással a többletkarbantartási költségeket. Amiket leírtál költségeket ne úgy fogd fel, hogy vagy bekövetkezik vagy nem, mert befog. Nem egyszerre nyilván de ezek konstrukciós hibák amik nem elkerülhetőek max elodázhatóak. Ha mákod van a fele nem nálad jelentkezik hanem majd a kövi tulajnál de szted nem pont ugyanezért adja el az előző tulaja? Ha nem is mindenki de azért erősen benne van a pakliban ez is.

A másik, hogy nem csak a nagyobb szervizköltség töri le az árát a dízeleknek hanem a boszorkányüldözés ami ellenük folyik (ennek jogosságába most ne menjünk bele). Csak jelzem, hogy 2019-ben azaz jövőre már itthon is szomgriadó esetén nem lépheted át a városhatárt Euro4-es dízellel. És ez csak szigorodni fog... és azt mindenki tudja, hogy ennek hol a vége: ott hogy ki lesz tiltva mint nyugaton. Honnan tudod, hogy mi lesz 5-6 év múlva? Ha kitiltják akkor meg kis túlzással örülhetsz ha vasárban átveszik. :D

Persze ezért ne szomorodj el teljesen, 5 éve hajtom Kormit (2.0 CR TDI) nincs sok km benne és eddig megúsztuk egy DPF cserével (igaz ez a csalódízel ritka jó konstrukció dízel fronton). Szóval nem ördögtől való dolog ez piac már beárazta ezt a rizikót, csak neked is be kell, hogy pl belefér-e a családi költségvetésbe ha a DMF/kuplung meg mondjuk a DPF 1 éven belül megkotlik.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#56341) yodamester10


yodamester10
őstag

Szombaton ki lesz ott?

(#56342) Quqesz válasza Qru (#56340) üzenetére


Quqesz
nagyúr

Nem 90e km után kellett kidobni a dpf-et?

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

(#56343) Qru válasza Quqesz (#56342) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Passzolom, használtan került hozzánk, ki tudja mennyi km van benne valósan. Elég nagy a sansz rá, hogy tekerve van/volt a km órája.

#nincsbennetarcsi

(#56344) Quqesz válasza Qru (#56343) üzenetére


Quqesz
nagyúr

Ne is mond. Haverom most vett egy 325i bömöst, 2011-es 35e km-er....nem alszik nyugodtan, mert még nem tudta bizonyítani, hogy annyi is van benne. Egy bmw-s ismerőse(szerviz) dumálta rá, nem is értem higy tudta megvenni.....a szervízkönyv üres, állítólag a szerviz utánajárt és rendben van(már ha elhiszed). Csak hát ok, hogy 30e km egy olajcsere periódus :Y , de akkor is 1 év után miért nem cseréltek olajat......sztem sejti mindenki😀

[ Szerkesztve ]

Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

(#56345) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok!

Valakit érdekel egy 1556km-t futott 2009-es Jazz? :Y

(#56346) Jaffa75 válasza hdanesz (#56345) üzenetére


Jaffa75
őstag

biztos fincsi benne minden, ha közel 6 évet állt... :Y

szimmeringek, tömítések... :U

(#56347) dgyuri0123 válasza hdanesz (#56345) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

Ennyiért nagyon drága. Újkori ára alig volt több.. :) Mégiscsak közel 10 éves.

[ Szerkesztve ]

"csak a zene van"

(#56348) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Még ez az első alkalom hogy hidegebb időben használom a gépet. Ezzel a szélvédő párátlanítással nem vagyok kibékülve. Az egyik baromi erősen fúj,nem tudom lehet e állítani és még csak én nem jöttem rá, a másik pedig a lábamra is fújja a levegőt amit nem igazán kívánok akkor.

Tapasztaltabb kollegákat kérdezem mi a köztes megoldás (ha van),ki hogyan oldja meg ?

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#56349) JoolsNOS válasza Dan-szan (#56348) üzenetére


JoolsNOS
veterán

Jazznél van külön páramentesítő funkció. Elkezdi maxon nyomi klímával csak az üveget, de lehet lejjebb venni utána a fordulatot.

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#56350) tboldi válasza JoolsNOS (#56349) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem is szoktam mást használni télen, csak ezt a páramentesítőt. Fűteni is ezzel fűtök. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.