Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lackooo84
nagyúr
Ott az üzleteknél fogalomzavar van (de inkább le akarják rázni az embert), és össze vissza beszélnek, hol azt mondták, hogy az nem online vásárlásra vonatkozik, hol más hülyeséget. Online telefonos ügyfélszolgálattal kellett nekem is egyeztetni, mert az üzletben hülyének akartak nézni. Mivel az ÁSZF-jük 13-as paragrafusa szerint a 60 napos dolog náluk egyértelműen a 14 napos elállás kibővítése, azzal a feltétellel, hogy a csomagolásnak és a terméknek is sértetlen állapotúnak kell lennie. Na aztán így vissza is vették a terméket...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...