Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21748) chopin42


chopin42
őstag

Üdv!
Konzolok szervizénél vásároltam, és el fogok állni a vásárlástól.
Párszor csináltam már, és ahogy elolvastam a tájékoztatót, felkeltette pár dolog a figyelmemet (részletek):
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében vásárlónak joga van a terméket 14 munkanapon belül visszahozni...Gépek esetében még akkor is él ha azt már kibontottad és kipróbáltad, amennyiben garancialevéllel rendelkezel...Cégünk köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríteni a vételárat.
Majd
A termék visszavételéhez nem vagy köteles az eredeti számlát elhozni, azonban köteles vagy az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni.
Kicsivel később
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, vagy telefonon...
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Konzolok Szervize egyeztetés alapján a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát vagy postai csekken fizeti ki.
Ez kapásból ellentmondás, az előző bekezdésben a jogszabály szerinti 14 nap a kifizetés, a másodikban pedig 30 nap. Ezenkívül tudtommal NEM szükséges a garancialevél. Nálam ez azért probléma, mert NEM küldtek garancialevelet, és az e-mailt is leszarták. Kibontásról videóztam, becsomagolást is videózom (ha már ők is videózzák a kibontást).
Kérdéseim:
Valóban 14 napjuk van kifizetni a beérkezés után a cuccot, illetve NEM szükséges a számla/garancialevél/doboz sem?
Köszönöm! :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.