Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21576) Kaci84


Kaci84
őstag

Van egy korábbi ügyem, miszerint egy rossz 1080Ti leadtam majd a bolt kicserélte egy használt öreg és 85C 2500rpm throttlingoló termékre. Amit visszakaptam a doboz is a leadott kártyáé volt. A kisker nem volt hajlandó megoldani a problémát miszerint: 1. Nem én vagyok az eredeti tulaj ezért csak garis ügyintézés van 2. Hasonló minőséget csak másik típus esetén kell biztosítsanak 3. A terméket az Asus küldte.
Körbekérdezéseim és utánaolvasás után bár nem teljesen egyértelmű, de szerintem nem elfogadható a használt cuccra cserélés és a bolt érvei sem jogosak. Viszont mindegy is nem ezért írok, bár aki még nem olvasta megírhattja amit tud ezzel kapcsolatban.

Felhívtam az Asus-t is, hogy tényleg ők küldték-e a cuccot. Annyit tudtam meg, hogy az "új" kártya amit kaptam pontosan ugyanaddig van a gyártói garija mint a réginek és, hogy akkor lett beküldve hozzájuk és pont ugyanolyan hibával mint az eredeti kártya. Ügye doboz sincs hozzá. Viszont azt nem látja, hogy elhagyta volna a szervízüket. Az ügyintéző is azt mondta, hogy olyan mintha a két kártya egy és ugyanaz lenne, de hát ilyen nem lehet. Mondtam emailt írjak inkább, mert nem tudja kibogozni.

Ti mit gondoltok erről. Az a gyártó vagy az kisker mókol valamit a háttérben, vagy csak meglepő véletlenek vannak itten?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.