Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20627) Kobe


Kobe
veterán

Vettem aprilisban egy telefont, amit augusztusban leadtam szervizre.
Aug 9-szep 10ig, 31 napot volt szervizben, es nem csinaltak rajta semmit egy gyari visszaallitast kiveve (ami nem javitotta meg, of course) .... Szep 11en ujra leadtam szervizbe ugyanazzal a hibaval
Osszessegeben mar 41-42 napja huzodik a sztori, masfel honapja nincs nalam a telefon

Jol sejtem hogy ilyenkor mar kerhetem az eredeti allapot visszaallitasat, vagyis penz vissza es kezicsokolom?

Alza. Hu egyebkent. Sajat ASZF jukben a harminc napon tuli kijavitasra ok maguk ugy hivatkoznak mint sulyos szerzodesszeges, illetve a reklamacios lapon is azt irjak, 31.napra vallalja a hiba maradektalan kijavitasat + mivel 6 honapon belul hibasodott meg, igy velelmezhetoen mar vasarlaskor hibas volt a termek

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.