Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
p_adam
addikt
Nyilván csak ők tudják, de én azt gyanítom, hogy nem garanciális javítás történik, aminek költségeit egy külsős cég fizeti ki, amivel a cégnek megállapodása van (úgymond ők a 'garancia'), de korlátlan értékre nem biztos, hogy érvényes.
Nem tudom már, hogy melyik hasonló boltban láttam, hogy azt írták, hogy a javítás költségeit az angliai gyári szerviz állja (mert nekik mindegy honnan származik a termék, csak ugye nem 'ingyenes', mint ami normál esetben történne).
Talán 6 hónap, amíg a PayPal védelem 'aktív', addig ilyen szempontból biztonságban érezném magam, utána már lehet nem.
Téma tudnivalók
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!