Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3201) kcsa válasza Mike81 (#3200) üzenetére


kcsa
veterán

Nem mintha MK3 benzines a technika csúcsa és élettartambajnok lenne, de azért mégiscsak van szívó benzinmotor. (értsd: azzal is lehet szívni :D)

[ Szerkesztve ]

(#3202) zack válasza Mike81 (#3200) üzenetére


zack
nagyúr

Mondiból ott a benzines 2.5 V6, 2.5T, és a 2.0 SCTi.

Bármelyik jobb mint egy dízel. :K

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3203) Mike81 válasza kcsa (#3201) üzenetére


Mike81
senior tag

A szomszédnak is Mk3 2.0 benyás Mondija volt. Mondta hogy többet Fordot soha! Most vett egy Insigniát. Ezzel szemben nekünk a 2004 MK1 Focusal a mai napig nem volt sok bajunk. Vásárláskor vezérlés csere volt. Utána 3 év múlva a kuplungot cseréltettük de még bírta volna. Meg nem rég volt egy torony rugó cserénk. A 7 év alatt ennyit költöttünk pluszba a kocsira a kopó fogyó alkatrészeken kívül. Szóval elmondhatom eddig megérte az árát.

Zack; Itt is találkozunk :-)
Az MK4 Mondeoból 2010 után alig találni benzinest. Ha megnézed a hírdetéseket van kb 10 db annak is a fele nem is 4 hanem 5 Mondi

[ Szerkesztve ]

(#3204) zack válasza Mike81 (#3203) üzenetére


zack
nagyúr

Faternak is 2002 Focus Mk1 1.6 benzin van. Taxizott vele 6 évet. Elégedett vele, nem volt nyűgje.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3205) SzlobiG válasza zack (#3202) üzenetére


SzlobiG
félisten

2007-ig ez így is van azaz mk3-as mondi tdcig, utána már viszont jók a tdcik is, kukaztak a fosch bfecskendezo rendszert sokkal jobb megbízhatóbb típusra cserélték. :)

Amiket felsoroltal az a baj, hogy rohadt kevés van belőlük és iszonyat sokat ettek, nem volt rá kereslet ezért nem is gyártják már őket, áttértek a kis turbos benzinesekre amik dinamikába azt tudják mint az említett motorok lényegesen alacsonyabb fogyasztás mellett.

(#3206) Mi5u válasza Mike81 (#3203) üzenetére


Mi5u
tag

A három F-es(Ford,Fiat,Francia) "szabály" a kilencvenes években született. Sajnos milliók tartják magukat hozzá, pedig sokat változott az autóipar azóta.

[ Szerkesztve ]

(#3207) sutykuru válasza Mi5u (#3206) üzenetére


sutykuru
tag

Persze, mert akkor terjedt el itthon az LSD. :)

(#3208) Mike81 válasza Mi5u (#3206) üzenetére


Mike81
senior tag

Nekem szimpi a Peugeot 508 sw is. De ott a THP benzines nagyon nem ajánlott a problémás vezérlés miatt. Szóval ott is csak a disel marad. Van pár 508 a közelben mindenki meg van elégedve vele. Meg az én véleményem szerint szép is. A panorámatetővel kifejezette szép ;-)

[ Szerkesztve ]

(#3209) SzlobiG válasza Mi5u (#3206) üzenetére


SzlobiG
félisten

Annyira viszont nem tartják be ugyanis a tavalyi évben az első negyedévbe az autók eladását tekintve a Ford volt az első helyen szóval azért valamit csak jól csinálnak fordék, hogy őket választják a legtöbben. :)

[ Szerkesztve ]

(#3210) kcsa válasza SzlobiG (#3209) üzenetére


kcsa
veterán

Flottában mindig erősek voltak, valószínűleg most is az húzza az eladásokat :)

(#3211) Ł-IceRocK-Ł


Ł-IceRocK-Ł
addikt

Üdv!
A ford váltók gagyizása latt mit lehet érteni, ha kell egyáltalán valamit?
Pontatlan, kiugrik sebességből, vagy mi? :U

"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

(#3212) westcoastog válasza Ł-IceRocK-Ł (#3211) üzenetére


westcoastog
veterán

Konkrétan melyik kocsinál? Vagy általánosságban? :D

[ Szerkesztve ]

(#3213) Dorien válasza Ł-IceRocK-Ł (#3211) üzenetére


Dorien
veterán

A Mk1 1.4, 1.6, 1.8 benzines Focusoknál használatos IB5 váltó szerintem teljesen rendben van, pontosan, finoman vált, közepes úton jár a kar, semmi gond vele. A 2.0 benzinesnél és dízeleknél használt MTX75-ről már hallottam rossz véleményt. (talán hogy nehezen jár) A Mk2, Mk3 Fókák váltóját nem ismerem.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#3214) Ł-IceRocK-Ł válasza westcoastog (#3212) üzenetére


Ł-IceRocK-Ł
addikt

Ezt általánossgra hallottam.
Én vezettem Fiestákat, több korból, soha nem volt bajom a váltóval.

De gondolom csak fikázás, meg a 30 éves széthajtott Escort és stb tapasztalatokat mondják még 2016 ban is... :U

"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

(#3215) kcsa válasza Dorien (#3213) üzenetére


kcsa
veterán

Személyes tapasztalatom szerint az IB5 visszaváltásnál az egyest nem szereti bevenni, MTX75 már a kettest sem. ;]
Viszont MTX olajcsere után megjavult, nem szabad hinni az élettartam olajban,mert nem igaz.

(#3216) DeFranco válasza Ł-IceRocK-Ł (#3214) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mer' a barom nem ismeri a szinkronizált fokozat meg a dupla kupplungolás fogalmát azért, és amikor egyesből vállból rántja hátramenetbe és reccsen, akkor anyázik :D

szerintem a ford váltója jó. németes, katonás, taktakolod a sebességet (ezt billentyűzeten határozott nyomáspontnak hívnák szerintem), de betalálsz mindig, nincs tévedés. a hátramenet kapcsolása igényel odafigyelést (de az sem csak itt, más márkáknál is) mert az nem szinkronizált, tehát a fogaskereket szinkronba kell hoznod "kézzel" mielőtt beteszed rükibe. aka. kétszer kuplungolsz (kuplung 1-0 kuplung fel kuplung le 0-R) vagy előtte beteszed hármasba ami szinkronizált fokozat.

de van akinek a pug 206 tejfölösdoboza az ideális (próbáltam, tényleg vicces az a franciás cafkaság, hogy azt hiszed menthetetlenül félrekapcsoltál, de valahogy mindig beveszi, meg tudom érteni aki szereti, én a viccből is a németet preferálom), neki ez a links-zwo-drei-vier annyira nem gyere be.

japó megint más, az a kettő között van, elismerem, fasza az is, sőt, de ezzel is teljesen meg vagyok elégedve.

röviden: általában ha rákérdezel miért szar, akkor azt mondják mert recseg a rátra.

(#3217) Ł-IceRocK-Ł válasza DeFranco (#3216) üzenetére


Ł-IceRocK-Ł
addikt

Végre valami kézzel fogható (mint a váltógomb :D)

Én szeretem a katonásat ^^

Nővéreméknek Rözső 206 volt, hát aztán az élmény volt... járt oldalra fel - le, sose lehettél biztos benne hanyadikban is van... persze idővel rá lehet érezni :)

Egy MK2 facelift fókával szemezgetek. 1.6 benzin.

"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

(#3218) zack válasza Ł-IceRocK-Ł (#3211) üzenetére


zack
nagyúr

Mondeo Mk3 2.5 V6 váltójának semmi baja.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3219) westcoastog válasza Ł-IceRocK-Ł (#3214) üzenetére


westcoastog
veterán

Az enyém pontos mint mint a svejci óra, hidegben elsőre dupla kuplung kell a ketteshez. :D
Egy olajcsere ráférne már.

(#3220) SzlobiG válasza Ł-IceRocK-Ł (#3211) üzenetére


SzlobiG
félisten

Mk4 mondiba az Mmt 6-os váltó nen a legjobb nekem hidegen a hátra menetet nehezen veszi, de még az egyest is, csak ha bemelegedett utána veszi szépen őket. Típus hiba ugyanis sokan ezzel küzdenek nem egy jó konstrukció úgy látszik. :(

(#3221) Martin97 válasza Ł-IceRocK-Ł (#3211) üzenetére


Martin97
aktív tag

Szia!

Focus MK1 (2004, 370k km, 1.6 benzines kombi) van egy kis holt játék jobbra-balra, de jól kapcsolható. Számomra egy kicsit hosszú úton jár.

Csoporttársamnak, aki valamilyen francia dízelen (talán citroen) szocializálódott kifejezetten tetszett.

Néhány saját probléma, amiket szeretnék megoldani. (Nagyon hosszú lesz, de kérlek olvasd végig, ha teheted.)

1.: A lambda szonda még régebben tönkrement, cserére nem volt pénzem, ezért ki lett iktatva katalizátorral együtt. Emiatt a check lamp folyton világít, bár eddig nem foglalkoztam vele. Viszont most járt le a műszaki, és nem tudom, hogy megpróbáljam-e így, vagy mindenképpen szereljem be a szükséges alkatrészt? Illetve az, hogy így használtam hosszabb távon az autót milyen hatással volt a motorra? A szerelő azt mondta, hogy teljesen veszélytelen, mert átáll a motor szerviz üzemmódba, és gyári adatokkal számol tovább a kiiktatott hibás szonda helyett. Igaza volt?

2.: Lukas a kipufogó, valószínűleg a középső rész, vagy a leömlő. Ehhez milyen nehéz hozzáférni, illetve cserélni? Illetve ha javíthatatlan a meglévő mennyibe kerül az új? Akna az adott, csak szakértelemmel állok kissé hadilábon.

3.: A benne lévő kazettás magnóhoz lehet cg-tárat csatlakoztatni? Ha igen mennyibe kerül egy ilyen?

4.: A fent említett javításokkal mekkora teljesítmény/erő növekedést lehetne elérni? Mert, bár alapból 100 LE, de ennyit a jelenlegi állapotában érzetre tuti nem ad le. Még 1,5 éve amikor ezek a hibák még nem álltak fent (és kevesebb volt benne, mint 300k KM) akkor érzetre jobban ment. Valahogyan azt az állapotot jó lenne visszaállítani.

Egyéb problémák, amik még nem annyira komolyak:
A kuplung kezd szarakodni, magasan fog, kevésbé gyorsul, de még felmegy Pécsnél a hegyre, szóval ez még várhat. (Eddig egyszer sem lett cserélve.) A fékek kicsit nyikorognak, de jól fognak, szóval ezekkel sincs nagy gond. A alap fordulatnál a motor rázza egy kicsit az egész autót, klímával még jobban, de nem igazán zavaró. Csomagtérajtó az alján rozsdásodik egy kicsit, illetve a nyitógomb nehezen kapcsol, legtöbbször másodszorra, harmadszorra, vagy hosszan nyomva tartás után. Az anyós oldalán nem lehet felhúzni az ablakot, egyszerűen nem kapcsol, sofőroldalon viszont még jó. A középkonzolnál a légkondinál a középső forgótárcsát nem lehet állítani (például szélvédőre), mert beragadt az első állásba. A hűtővíz kb a mérő 2/3-a körül áll be stabilan, az szerintem picit sok, bár a megvétele óta ilyen. Ezzel kezdenem kéne valamit?
Ezeknek a kisebb hibáknak lehet valami nem várt következménye? Mennyibe kerülne a javításuk?

Helyzetleírás ás néhány kérdés az autóval és annak jövőjével kapcsolatban:

Használati mód: Ingázás Tata-Pécs között, csomagszállítás legtöbbször teljesen tele pakolva (egyhuzamban 600-900 KM), valamint városon belül személyszállítás, legtöbbször 2-3 utassal. Az utóbbi esetben mindig ügyelek arra, hogy üzem meleg legyen a motor, és csak akkor használom rövid távra.
Odafigyelek rá, hogy a lehető legjobban kíméljem. Legtöbbször 2000-2500 között váltok, csak pályán, hosszabb előzésnél, vagy néha emelkedőn engedem feljebb. Rendszeresen ellenőrzöm az olaj szintet, de szerencsére még nem eszi nagyon. 10k kilométerenként a maximumtól a pálca közepéig, 2/3-áig csökken a szint. Ez szerintem elfogadható egy ennyit futott motortól, vagy tévednék? :F

Néha kiviszem kicsit kiszellőztetni a fejem. Ekkor kapja a fordulatot rendesen (4500-6000), ez nem tudom mennyire árt neki, de ha nagy mértékben, akkor felhagyok vele, bár eddig még nem adta jelét. Ilyenkor az ereje is megjön, ha rendesen pörgetve van, ugye szívó benzin.

Az autó rendszeresen karban volt tartva, az előző tulaj márkaszervizbe hordta, szépen van vezetve a szervizkönyv, amiből kiderül, hogy rendszeresen ~15k kilométerenként cseréltek benne olajat, mindig betartották az ékszíj cserét, stb... Én sajnos nem engedhetem meg mindig a márkaszervizet, ezért magamnak cserélem az olajat, szűrővel együtt kicsit sűrűbben, ~10k kilométerenként, 300k-nál ékszíjat (ezt márkaszervizben cserélték). Olajból mindig a gyári ford 5W-30-as olajat kapja, hidegen cserélem, hagyom sokáig, hogy kicsöpögjön. Ehelyett van jobb? Maradhat ez a fajta olaj, nem baj, hogy sokat futott a motor?

Szóval így állunk eddig. Ezek a motorok ilyen használat/karbantartás mellett, meddig üzemképesek? Mondjuk 600-700K KM-ig elketyegnek? Miben nyilvánul meg a motorkopás, mik a tünetei, jellegzetességei?

Ebbe az autóba utólag milyen extrákat lehet beépíteni? Jó volna bele néhány, mert szinte a 2. otthonom lett, annyi időt töltök benne. Mondjuk tempomatnak, multifunkciós kormánynak (amiről legalább a zenét tudom kapcsolni), és szervóknak örülnék legjobban, lehetséges ezeket utólag beépíteni?
Valamint a későbbiekben szeretnék sportos kinézetet, és kicsit, olcsón felpiszkálni a motort néhány lóval, és a futóművön javítani. Itt elsősorban valamilyen sport body kit-re gondoltam, sport légszűrőre, jóféle gyertyákra, új szilentekre és csillapítókra, esetleg chiptuningra gondoltam. Egyszóval szeretném kicsit egyedivé varázsolni. Ezekre is van valamilyen megoldás, vagy már nem éri meg költeni (ennyit) egy ilyen autóra? A fentebb leírt beavatkozások mekkora előrelépést jelentenének?

Illetve Ti mit tanácsoltok, ajánlotok? Milyen dolgokat cseréljek ki, amik eddig még nem voltak, vagy milyen típushibákat ismertek, mik a véleményetek a fent leírtakról?

Nagyon szépen köszönöm, hogy végig olvastad és segítesz. :R

Szerk:
Az új fix trafi büntet, ha 1 hétig lejárt műszakival járkálok?
Holnap dobok be néhány képet az autóról, ha érdekel titeket. :)

ÜDV
Martin

[ Szerkesztve ]

(#3222) DZs válasza Martin97 (#3221) üzenetére


DZs
senior tag

Melyik a két legsürgetőbb kérdésed?

(#3223) Goose-T válasza Martin97 (#3221) üzenetére


Goose-T
veterán

Szegény autó, ezt rossz volt olvasni. Mielőtt tuningolnád, inkább javíttasd meg rajta a dolgokat. Bár lehet, hogy több pénzt kellene rászánnod, mint amennyit ér az autó. Kuplungcsere 100k, leömlő+rezonátor 20k (bontott), kasztnizás 30-40k (ha sok a rozsda, nem megy át műszakin), lambdaszonda cseréje 30k. Többi apró hibát meg lehet javítani bontott alkatrészekkel, bár annyi van, hogy még így is pár tízezres bánná. Az olajfogyasztás jó, azt jelzi, hogy még nem kopott a motor, pedig a benzinesek a magasabb fordulatszám miatt nem bírnak annyi futást, mint a dízelesek. Ha majd kékes füst jön hátulról, akkor elkezdhetsz aggódni. A rázkódás ellen tartóbakokat kellene cserélni, de az nem ér meg annyit, amennyibe kerül. Egyébként nagyon jó a bontott alkatrészek választéka ehhez a típushoz, úgyhogy meg akkor is üzemben tudod tartani, amikor már csak jelképes összeget adnának érte használtan.

A tuningról pedig inkább teljesen lebeszélnélek, mert semmi értelme nincs. A motoron sokat nem lehet húzni, és még rövidítené is az élettartamát. Az optikai tuningnak meg aztán tényleg semmi értelme nincs, csak növeli a légellenállást és a tömeget, cserébe röhejesen néz ki tőle az autó, és még sokba is kerül (alkatrész, szerelés, fényezés). Könnyűfém felnit se vegyél rá, mert az is csak növeli a rugózatlan tömeget és a fogyasztást, valamint extra terhelést ró a futóműre.

A helyedben gyűjtenék 2-300 ezer forintot, és elvinném egy Focus specialista műhelybe, hogy javítsanak meg annyi pénzből annyi dolgot rajta, amennyit csak tudnak. Így még sokáig egy jó autód lehet. Én ide szoktam hordani, de még ezt a szervizt is szokták ajánlani.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#3224) patomi válasza Goose-T (#3223) üzenetére


patomi
őstag

Könnyűfém felnit se vegyél rá, mert az is csak növeli a rugózatlan tömeget és a fogyasztást, valamint extra terhelést ró a futóműre.
Inkább csökkenti nem? Alu kerék könnyebb mint a lemez felni. Bár lehet tévhitben élek.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#3225) F_Gergely válasza patomi (#3224) üzenetére


F_Gergely
őstag

a-a alu nehezebb :K

(#3226) westcoastog válasza patomi (#3224) üzenetére


westcoastog
veterán

Tévhitben élsz. :D

(#3227) patomi válasza westcoastog (#3226) üzenetére


patomi
őstag

(#3225) F_Gergely Le is tagadom, hogy vasas vagyok :D

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#3228) Martin97 válasza Goose-T (#3223) üzenetére


Martin97
aktív tag

Sziasztok!

#3222 DZs: Első körben az első kettő kérdés a legsürgősebb, hogy meglegyen a műszaki, és legyen valami bevételem, hogy a többi problémát is tudjam orvosolni.

#3223 Goose-T: Köszönöm a kimerítő választ és a segítséget.
Az autót én is sajnálom, bár ahogy írtam is mindig figyeltem arra, ahogyan használom. Sajnos a hibákat frissen nem tudtam kijavíttatni mindig amikor előjöttek. Akkor csak az volt a cél, hogy holnap is tudjam használni, és nem gondoltam a jövőre. Ez a kérdés csak most fogalmazódott meg, mikor már lejárt a műszaki. Annak nagyon örülök, hogy a motor rendben van és nem kopott. A magas fordulat is relatív, 2500 felett csak autópályán megy, és szűkös előzéseknél. Bár ezt a műveletet 3-szor is átgondolom, miután egy kedves közlekedőtársunk rám gyorsított, de nem lett baj hála istennek. (5000-körül meg ritkán, néhány km-ert 4-5 havonta) Egy ismerősöm a szülei németből behozott 2003-as, 1,8-as tdci-t rendszeresen magasabb fordulaton használja, mint én a benzines kombimat. Pedig annak a motorja nyűgösebb, ahogy olvasgattam.
Egyáltalán nem füstöl, szóval emiatt még nem aggódom, bár amilyen ütemben tekeredik az óra egy idő után lehet hogy probléma lehet.
A rozsdával sincs akkora gond, mint ahogy gondolnád. Az alváz rendben van, 2014-ben kapott védelmet a papírok szerint. Egyedül a csomagtartó alja rozsdás egy picit, mert a tömítés rossz és beázik, ettől még át kellene menjen műszakin.

Utolsó kérdésként azt kérdezném, hogy ezt az autót, mennyire nehéz házilag szerelni? (A nyáron jó baráti társasággal a kisebb apróságokat helyre tudnánk hozni? Szerelőakna, és szerszámok adottak.)

Az általad írt 200-300K legfeljebb nyár közepére végére jönne össze, de addig is jó volna használni valahogyan.

A tuningot valószínű mellőzöm, bár néhány kényelmi extra jól jönne, hogy megkönnyítse a dolgom. :)

Az autóm nem tudom mennyit érhet a használt piacon. Ahogy néztem a hasonló korú kombik 600-750k körül vannak. Ha a fent említett összeget ráköltöm, akkor állok kb. ennyinél, ami szerintem teljesen elfogadható. Mindenképpen szeretném még sok évig használni, mert szeretem ezt a járgányt. Jó kis mindenes, és még sehol sem hagyott ott. Jó véleményem van róla, annak ellenére, hogy 1-2 menőgyerek fikázza, mert apuci alájuk tolta a külföldről behozott, széthajtott bajor csodát. Csak azt felejtik el, hogy már egyszer elvontattam őket hazáig. :((

Összegezve: Jó autó ez, csak most jött el az idő hogy foglalkozzak vele, és visszaállítsam a kezdeti állapotába. :K

Az ígért kép: Szerintem azért nem az a kifejezett bontószökevény kinézete van. :)

Ez megint picit hosszú lett, de azért remélem nem nagy gond. :)

ÜDV
Martin

[ Szerkesztve ]

(#3229) patomi válasza Martin97 (#3228) üzenetére


patomi
őstag

Korábban linkeltem a szerelési könyvet ez adhat segítséget az otthoni szerelgetéshez.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#3230) Martin97 válasza patomi (#3229) üzenetére


Martin97
aktív tag

Köszönöm a segítséget! :R

Remélem jól végződik majd a történet. Bár a nagyobb dolgokkal tuti, hogy a fentebb ajánlott specialistákhoz viszem. Majd megírom a fórumba, hogy mi lett a végeredmény, ha nem gond. :)

(#3231) DZs válasza Martin97 (#3228) üzenetére


DZs
senior tag

A kipuffnál elég a lyukas szakaszt cserélni. Vizsgához kérik a katalizátort, de anélkül nem ártasz a motornak, csak a kipufogó dobbelsők kapnak nagyobb terhelést.

(#3232) radi8tor válasza Martin97 (#3221) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Pár éve hibás katalizátorral használom az autót, majd valamikor rászánom magam, hogy kicseréljem.

Nekem azt mondták a szervizben, hogy annyi baj lehet vele/tőle, hogy elrepedhet a kerámia betét a katalizátorban, ami elzárhatja a kiömlő kipufogó gáz útját.

⭐ Stella

(#3233) Ł-IceRocK-Ł válasza Martin97 (#3221) üzenetére


Ł-IceRocK-Ł
addikt

Segítenék, ha értenék hozzá, hülyeséget meg nem akarok beszélni.
Újnak számítok még autó témaban :)

"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

(#3234) Martin97


Martin97
aktív tag

Sziasztok!

Hálásan köszönöm a sok segítséget. Jó tudni, hogy a PH!-n ilyen irányú kérdésekben is kapok segítséget. :R

Egyenlőre arra hajlok, hogy áttolom műszakin (kis rásegítéssel) és amint lehet rendbe hoz(at)om a fő problémákat. Még alszom rá egyet, hogy mi legyen. :)

Martin

(#3235) _ATi_1


_ATi_1
senior tag

Sziasztok!
A héten dobott a '08-as Focusom (1.6 TDCI) egy "Power Steering malfunction" üzenetet a műszerfalon. Semmi tünetet nem észleltem és azóta nem jött elő az üzenet. Kellene ezzel foglalkoznom? :F

(#3236) SzlobiG válasza _ATi_1 (#3235) üzenetére


SzlobiG
félisten

Csekkold a szervo olajszintet lehet kevés van benne.

(#3237) _ATi_1 válasza SzlobiG (#3236) üzenetére


_ATi_1
senior tag

Ezt hol tudom csekkolni? :B

(#3238) SzlobiG válasza _ATi_1 (#3237) üzenetére


SzlobiG
félisten

Látnom kéne a motor teret így fejből meg nem mondom. :)

Kis tartályt keress elvileg zöld színű folyadék lesz benne a kupak tetején power steering felirattal.

(#3239) Dorien válasza _ATi_1 (#3237) üzenetére


Dorien
veterán

Ilyesmit keress:

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#3240) _ATi_1


_ATi_1
senior tag

SzlobiG & Dorien: Köszönöm, megtaláltam. Én is pont ezt a képet találtam, de nem ott volt...kerestem vagy 10 percig. :D Az akkumulátor mögött van jó hátul.
Látszólag nem hiányzik belőle folyadék, majdnem tele van. :U

(#3241) SzlobiG válasza _ATi_1 (#3240) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha nincs a minimum alatt, akkor ne foglalkozz vele, ha elkezdi sűrűbben dobni a hibát, akkor diagnosztika és kiderul jó eséllyel mi a baja.

(#3242) _ATi_1 válasza SzlobiG (#3241) üzenetére


_ATi_1
senior tag

Rendben, ha még egyszer dobja, akkor elviszem diagnosztikára. :)
Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

(#3243) zack válasza SzlobiG (#3238) üzenetére


zack
nagyúr

Vagy piros. :)

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3244) Ace Ventura


Ace Ventura
addikt

Szerintetek mennyire lehet megbízható?
[link][/L

Esetleg ez?
[link]

[ Szerkesztve ]

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#3245) patomi válasza Ace Ventura (#3244) üzenetére


patomi
őstag

Én az 1.6-ost nézném meg. Rendszám is látszik, tehát kekkh-nél ügyfélkapun le tudod kérni a kilométert is(nyilván az állapot számít, de ez sem utolsó).

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#3246) zack válasza Ace Ventura (#3244) üzenetére


zack
nagyúr

Szerintem jó a Fusion. Mindenképpen 1.6 és felette érdemes gondolkodni.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3247) Ace Ventura válasza patomi (#3245) üzenetére


Ace Ventura
addikt

zack :R
Én is az 1.6-os felé hajlok.
Karosszériát hol érdemes jobban megnézni? Rohadások hol jellemzők? (ha jellemzők egyáltalán)

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#3248) zack válasza Ace Ventura (#3247) üzenetére


zack
nagyúr

Sárvédők, ajtók alsó részénél, és amennyire lehet, nézz alá.
Rétegvastagság mérőt mindenképpen vigyetek, és tudd meg mennyi a gyári vastagság tól-ig.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3249) radi8tor válasza zack (#3248) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Amúgy mi a gyakorlati haszna ennek a festékvastagság-mérésnek? Ha szépen van megcsinálva akkor nem oly mindegy, hogy volt-e karosszériáztatva?

Múltkor egy kisebb káresemény után körbe mérte a kárszakértő a kocsit, de bevallom nem jelentett nekem semmit, hogy ez vagy az a karosszéria elem cserélve/újrafestve volt.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#3250) sutykuru válasza radi8tor (#3249) üzenetére


sutykuru
tag

Ha nem értesz hozzá akkor semmi, ha értesz hozzá akkor könnyebben ki tudod szúrni, hogy már legalább egyszer volt gt-s az autó. :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.