Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3651) Gergőke88 válasza zack (#3650) üzenetére


Gergőke88
addikt

Ford markaszervizben a gyarit beepitik ha "kintrol" hozod nem?
Kuplungot cserelsz lendkerekkel?

(#3652) Dorien válasza zack (#3650) üzenetére


Dorien
veterán

Nézd meg a Cromax árait is, néha itt olcsóbb a listaár, mint az 50%-os a Bárdinál.

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#3653) zack válasza Gergőke88 (#3651) üzenetére


zack
nagyúr

Nem feltétlen gyárit veszek 3x áron. Prémium alkatrészeket veszek, de csak bizonyos dolgokból veszek gyárit. 2db hátsó lengéscsillapító kellene (Bilstein), stabilizátor rúd, kormányösszekötő gömbfej... Ezt megúsznám 50% kedvezménnyel 42k-ból + szerelés. Ha lesz aki beépíti. :U

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3654) zack válasza zack (#3653) üzenetére


zack
nagyúr

Vagy bevállalom hogy 60k lesz az anyag (szerviz 20% kedvezményével) + a munkadíj. :(

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3655) radi8tor válasza Gergőke88 (#3651) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Igen beépítik csak jótállást nem adnak a munkára, mint ha ott vennéd az alkatrészeket.

⭐ Stella

(#3656) zack válasza radi8tor (#3655) üzenetére


zack
nagyúr

Hozott alkatrészre sehol sincs garancia. Ezt nekem kell intéznem.
Mondjuk 50% kedvezménynél már megéri. 20-30%-ért nem bonyolítanám én sem.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3657) radi8tor válasza zack (#3656) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem csak az alkatrészre, hanem munkadíjra is adnak garanciát.

⭐ Stella

(#3658) SzlobiG válasza radi8tor (#3657) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát igen hozott alkatrészre nem vállalnak beszerelési garanciát. Pont ismerősnél volt így kettős tömegű csere talált olcsóbban vmi fosch márkát elvitte beszerelték mikor mondták neki, hogy ez nem jó márka és szét is ment neki németorszgába, majd több száz euróért csinálták meg ott kint, ahelyett hogy itthon kicsit többet áldozott volna rá. Amúgy lehet alkudozni is ha te mondod hogy viszed az alkatrészt akkor engedni fognak az árból mert olcsóbb lesz a munkadíj.

(#3659) zack válasza radi8tor (#3657) üzenetére


zack
nagyúr

Akkor számolgass egy kicsit...200k alkatrész árnál 100k kedvezmény azért nem rossz. 20% kedvezménnyel is 60k marad, ott ahol a szerviz ad ennyit, mert valahol kedvezmény sincs.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3660) westcoastog


westcoastog
veterán

Most volt szerencsém vezetni egy mk4 faceliftes 2.0tdci mondit.

5 sebességes váltókra van beállva a kezem, mindig 3-asba sikerült pakolgatnom 1-es helyett, volt is lefulladás. :DDD

Hú mennyire más világ egy "új" autó a 18 éves mk2 mondi után. :D

(#3661) kcsa válasza zack (#3659) üzenetére


kcsa
veterán

Az a kérdés a szerviz milyen alkatrészárakon dolgozik. Mert lássuk be, a Bárdi féle listaárakból nem nehéz 50-55% kedvezményeket adni, ismerve a Nagyautó vagy a Cromax árait (csak hogy a Mondeoklubos forrásoknál maradjak :) )

(#3662) SzlobiG válasza westcoastog (#3660) üzenetére


SzlobiG
félisten

Bizony teljesen más világ én is mk2 mondi után ültem át mk4-be. Megjegyzem a mai napig a családban van az mk2 és teszi a dolgát. :))

(#3663) westcoastog válasza SzlobiG (#3662) üzenetére


westcoastog
veterán

Nekem még sokáig meglesz az mk2, pofozgatom, külsőre elég ramaty, de elvisz mindenhová üzembiztosan. :K
Na meg amennyi dellát már beledöntöttem nem lenne gazdaságos most eladni. :D
Van még rajta mit csinálni, bőven.

De a következő mk3 lesz az tuti, ha meg el leszek eresztve annyira akkor jöhet az mk4.

[ Szerkesztve ]

(#3664) #22907392


#22907392
törölt tag

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! Mk2 Focus 2005 - olyan problámám lenne hogy a befúvóknál tudom állítani ugye, hogy az ablakokra,lábra és "középre" fújja. Lábra és ablakokra fújja rendesen a levegőt viszont ami középre fújná ott épphogy csak jön vmi fuvallat mindegy milyen fokozaton megy. 2zónás digit klíma ha esetleg ez számít vmit. Klímával is ugyan ez a helyzet. Mi lehet az oka? Találkoztatok már ilyennel?

Előre is köszi!

(#3665) SzlobiG válasza westcoastog (#3663) üzenetére


SzlobiG
félisten

Miénk is már rohad kb mindenhol eljár felette már az idő.

MK3-at én kihagynám nagyon sok a lefingott darab és szeretnek rohadni azok is a dízelek kiesnek mind szar, így maradnak a benzinesek amikből sokkal kevesebb van és azokat is kettős tömegűvel szerelik tehát a magasabb fogyasztás mellé ott a drága kuplung viszont nincs porlasztó meg magasnyomású gond.

Egy 1.6 fóka sokkal jobb választás.

(#3666) DZs válasza #22907392 (#3664) üzenetére


DZs
senior tag

Zárt állásba ragadhatott a középső szelep. Meg kell nézni, a relé miért nem nyitja.

(#3667) westcoastog válasza SzlobiG (#3665) üzenetére


westcoastog
veterán

Erre mondják ha van pénz majomra legyen pénz banánra is.

Azért ki lehet fogni elég szép példányokat is, bár a jobbak 700k-1m ársávban mozognak.

Tdci-ben nem is gondolkodok, Di vagy 2.0 benya. :)

Ford fanatikusnak tartom magam, így tetszik majdnem az összes típus, de valamiért le vagyok cövekelve mondeonál egyelőre, szeretem a nagy autókat. :)

[ Szerkesztve ]

(#3668) #22907392 válasza DZs (#3666) üzenetére


#22907392
törölt tag

Jól sejtem, hogy ahhoz le kéne bontani az egész műszerfalat? :F

(#3669) kcsa válasza westcoastog (#3667) üzenetére


kcsa
veterán

Csak a FL előttiek rohadnak, enyém 2006-os, de még sehol nem rozsdásodik, és pár klasszikus nyavaja kivételével nem sok baja van. (termosztát, klímakompresszor bajai vannak/voltak) Minden más ráköltés csak az előírt karbantartásokra ment.

(#3670) Real_Necro válasza SzlobiG (#3662) üzenetére


Real_Necro
veterán

Mennyire kell tartani a powershiftes példányoktól? Manuális váltósat keresek, de nagyon gyakran akadok ilyenekbe.

Egyébként a 2010-11 közötti váltás csak külsőben nyilvánul meg, vagy motorikusan is más?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3671) SzlobiG válasza Real_Necro (#3670) üzenetére


SzlobiG
félisten

Mondeo fórumon dicsérik viszont valami dupla kuplungos verzió ha jól tudom szal ha annak baja lesz az horror ha cserélték benne az olajat akkor viszont nem kell tartani tőle.

Belül is más a kijelző is többet tud, több funkció létezik. A motorok is modernebbek, csendesebbek euro ötösek.

Én mk4 tulajkent mindenképp az fl-t választanám ismerősnek is azt néztük ki és hoztuk is el pont ott vannak újítások ahol kell.

(#3672) Real_Necro válasza SzlobiG (#3671) üzenetére


Real_Necro
veterán

Akkor még egy olyan elem, ami ha nincs rendesen karban tartva, akkor zsebbe nyúlós... manuális 6 fokozatú váltósból meg keveset találni, azok is inkább 3m fölött vannak.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3673) SzlobiG válasza Real_Necro (#3672) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát igen, inkább manuált keress. Lehet azért találni felkapott modell nagyon az mk4 ami nem véletlen. :)

(#3674) westcoastog válasza kcsa (#3669) üzenetére


westcoastog
veterán

Ha vehetek mindenképp fészlifteset veszek majd. :)
Jó lenne másik munkahely hogy elkezdhessek spórolni. :)

(#3675) Real_Necro válasza SzlobiG (#3673) üzenetére


Real_Necro
veterán

Egyébként mennyire kell tartani a visszapörgetett daraboktól? Kettős tömegűn kívül mi az ami zsebbenyúlósabb egy sokat futott darabnál?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3676) TayRol válasza Real_Necro (#3675) üzenetére


TayRol
veterán

Turbó, porlasztocsucsok.

(#3677) zack válasza TayRol (#3676) üzenetére


zack
nagyúr

Mk4-ben nem tudom van e, de Mk3-ban a nagynyomású szivattyú cseréje is költséges mutatvány.

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3678) Real_Necro válasza TayRol (#3676) üzenetére


Real_Necro
veterán

Gondolom szakszervizes átvizsgáláson ez nem derül ki?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3679) TayRol válasza Real_Necro (#3678) üzenetére


TayRol
veterán

De, ki lehet mérni. Mármint a porlasztócsúcsokat. Nekem pont előtte volt megnézetve, a turbóra a Fordnál kb fül és érzet alapján mondtak véleményt. Kettőstömegűt is észrevették, szóval nálam lett rá költve párszáz ezres. De ezt le is alkudtam.

(#3680) SzlobiG válasza Real_Necro (#3675) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát én már csak azért se vennék tekertet, mert átverés rajtam fog nyerészkedni az eladó és így drágábban tudja eladni mintha valós lenne a km.

Ahogy említették a porlasztók meg a magasnyomású. Facen a Ford csoportba kb minden héten jut egy MK3-as dízel erre a sorsra 300k alatt senki nem ússza meg a felújítást. ha ez mellé jön egy kettős tömegű az már 500k felett van aztán megérkezünk ahhoz hogy az egész autó ér annyit kb...

MK4 ebből a szempontból már sokkal jobb választás ott nincsenek porlasztó és magasnyomású problémák, vagy max akkora sansza van erre az embernek mint a többi dízel esetén. Rájöttek a fordnál, hogy se az 1.8-as közösnyomócsöves, se a 2.0 dízel nem egy sikersztori ezért leálltak a gyártással és már a Peugeottól veszik a motorokat ala PSA. Ezek bevált jó motorok.

(#3681) zack válasza SzlobiG (#3680) üzenetére


zack
nagyúr

Ha már Mk4... Akkor 2.5T. :)

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3682) SzlobiG válasza zack (#3681) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ja csak találj olyat ritka mint a fehér holló.

Az amúgy egy régi motor, akkor már inkább a 2.0 ecoboost az lép is egy fajtát a powershifttel. :K

(#3683) zack válasza SzlobiG (#3682) üzenetére


zack
nagyúr

4 henger ellenes vagyok. :)

Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

(#3684) Real_Necro válasza SzlobiG (#3680) üzenetére


Real_Necro
veterán

Azt viszont nem fogom sehonnan megtudni, hogy amit 200-250k km-el hirdetnek, valós vagy nem valós. :) Nem egyszerű ez a kocsi vásárlás téma, én meg teljesen bele vagyok zúgva a mondeoba. Igaz nem régiben kacsintgattam az i40 felé is. :DDD

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3685) berek21 válasza Real_Necro (#3684) üzenetére


berek21
senior tag

Azért nem olyan nehéz megtudni ezt azt a kocsiról. Szervízkönyv, rendszámtáblakeret, esetleg B oszlopon levő matrica. Ezekről lelesed a kinti kereskedőt, és onnan leinfózod. Magam is így tettem. Igaz az enyém egy helyen volt szervizelve végig, és ők is adták el a magyar neppernek. Csak lesett a gyerek mikor beállítottam hozzá vagy 40 oldalnyi szervíztörténettel, fékméréssel, hitelesítéssel, és az eladáskori állapotfelméréssel a német oldalról. Olyan adatokhoz is hozzájuthatsz, amihez másképp nem. Egypróbát megér, ha tetszik a kocsi.

LG Velvet eladó!

(#3686) Real_Necro válasza berek21 (#3685) üzenetére


Real_Necro
veterán

Ez esetben vissza kanyarodva a fehérvári kereskedéshez, ha ilyen infókat meg lehet tudni, miért nem veszünk ott autót? Csak kíváncsiság. :B

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3687) SzlobiG válasza Real_Necro (#3684) üzenetére


SzlobiG
félisten

Nézz magyart azt le tudod kérdezni, csak szervizkönyvest, kérdezd le márka kereskedésben is.

Ha ezeket betartod nehéz tekertbe bele futni. Szép az i40, de a belseje kóreai...

(#3688) Real_Necro válasza SzlobiG (#3687) üzenetére


Real_Necro
veterán

Drágábban talán lenne: [link]

Egyébként i40 kívül-belül nekem nagyon tetszik, csak gondolom költségesebb lenne a szervizeltetése/javítása.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3689) SzlobiG válasza Real_Necro (#3688) üzenetére


SzlobiG
félisten

Igen ez jónak tűnik. :)

Nem hinném, hogy sokkal drágább a javíttatása én arra gondolok, hogy a belseje nem a legjobb anyagokból készül.

(#3690) Real_Necro válasza SzlobiG (#3689) üzenetére


Real_Necro
veterán

Most nézem ez mintha nem is titanium lenne... legalábbis a felszereltségből hiányolom pl a tolatóradart, vagy a króm csíkot az ablaknál...

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3691) TayRol válasza Real_Necro (#3690) üzenetére


TayRol
veterán

ez elég alap.se xenon, se pohártartó roló, se semmi.:)

(#3692) SzlobiG válasza Real_Necro (#3690) üzenetére


SzlobiG
félisten

Vszeg céges volt azokba meg kevés extrát kérnek minél olcsóbb legyen.

(#3693) Real_Necro válasza SzlobiG (#3692) üzenetére


Real_Necro
veterán

Úgy nézem amit én szeretnék, az 6-7-800k-val feljebb van most árkategóriában, mint amennyit rászánnék:

[link]

[link]

[link]

Azt mi határozza meg, hogy a műszerfalon a kijelző ledes vagy folyadékkristályos? Van ahol ugye középen van GPS is, van ahol meg sima ledes, de a kormány mögött meg vagy ilyen vagy olyan.

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3694) SzlobiG válasza Real_Necro (#3693) üzenetére


SzlobiG
félisten

Sajnos felmentek az árak csak ismételni tudom magam ismerősnek 2.3-ért Faceliftes Titanium X-et hoztunk el fullos felszereltséggel 2-3 hónapja. Annyi hogy 220k km volt benne. Hónapok óta hirdettek 2.5 millarol indult.

A rendes lcd kijelzőst conversnek hívják. Meg van a sima klasszikus műszerfal.
Igen van amelyikben gps is van és a rádió helyén egy kijelző.
Nincs meghatározva, ki hogy kéri elvileg a Titaniumhoz alapból jár a convers kijelző, de láttam már amibe nem volt...

[ Szerkesztve ]

(#3695) TayRol válasza Real_Necro (#3693) üzenetére


TayRol
veterán

Na, az első az korrekt felszereltségű. Illetve az már egy plusz pont hogy meg meri adni az alváz számot. Nekem az alapjan is azt dobta ki az ETIS, hogy magyar piacra készült a kocsim.

(#3696) Real_Necro válasza TayRol (#3695) üzenetére


Real_Necro
veterán

Első? Én csak a harmadiknál látok alvázszámot. Persze az a három közül a legdrágább. :B

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#3697) Lacee1986


Lacee1986
senior tag

Hali!

Nagyon nézegetem a 2012-es Ford Focus-okat (1.6 benzines Zetec esetleg Titanium).

Tudtok adni esetleg valami tippet, hogy mire figyeljek?

(#3698) Lui82


Lui82
tag

Sziasztok! Ford mondeo mk3 2005. Benzin 2000 es motor. Tudnátokbsegíteni hol található a benzinszűrő? Előre is köszi.

(#3699) kcsa válasza Lui82 (#3698) üzenetére


kcsa
veterán

Úgy emlékszem hogy a jobb hátsó ülés alatt. Persze kívülről :)

(#3700) Lui82 válasza kcsa (#3699) üzenetére


Lui82
tag

Köszi, ezek szerint külön áll a szivattyútól:) könnyen hozzáférni?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.