Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44701) Submarine válasza _stick_ (#44700) üzenetére


Submarine
senior tag

Contacts-nál ki kell fizetni.
Van amit Interstellar Factor-nál tudsz csak.
Azokat a g-mape/services-nél be tudod állítani, hogy mutassa piros gombóccal:

(#44702) laca500 válasza Deaxus (#44690) üzenetére


laca500
aktív tag

Szuper, köszi szépen, meglesem. :C

Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802

(#44703) Peppo


Peppo
őstag

Az előző kicsi volt és zöld. Ez viszont már elég érettnek tűnik:

(#44704) Raymond válasza Submarine (#44696) üzenetére


Raymond
félisten

"Meg kell tanulni anélkül is dodgemezni"

Pontosan. Sokkal gyorsabb a leszallas is manualisan mert nem szoszmotolsz annyit ha mar begyakoroltad. Foleg outpost-okra a leszallas jol megy mert mar eleve tudod hol lesz a landing pad az outpost tipusabol es szepen raalllsz aztan odavagod a hajot a platformra mint a hentes egy szep darab hust a deszkara :)

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44705) Deaxus válasza Peppo (#44703) üzenetére


Deaxus
tag

Nagyon szép képek.
Hol készültek?

(#44706) Peppo válasza Deaxus (#44705) üzenetére


Peppo
őstag

Köszi!

A zöld itt: SHROGEA MH-V E2-1763

A másik meg itt: SAGITTARIUS A*

(#44707) Deaxus válasza Peppo (#44706) üzenetére


Deaxus
tag

Köszi.

Ezek nekem baromi messze vannak,de talán egyszer...

(#44708) duvi


duvi
nagyúr

(#44709) Submarine válasza Deaxus (#44707) üzenetére


Submarine
senior tag

Nem úgy van az, fel kell kéredzkedni valami távolsági FleetCarrier-re. :P

(#44710) _stick_


_stick_
őstag

Sziasztok!
Pár nap járték után ott tartok, hogy van egy T6-os szállítóm, pénzgyűjtésre. Vettem egy Vulture-t, illetve majd szeretnék egy felfedezőt, a diamondback explorert.
Utóbbi kettőnél tudnátok támpontot adni a fejlesztéshez? Illetve modulokhoz? Mérnökök még nincsenek.
Még nem építettem hajókat, T6-ot is a topikos összefoglalóból szedtem, de ilyet gondoltam Vulture-re és ilyet DBE-re
:R

(#44711) csigi válasza duvi (#44708) üzenetére


csigi
addikt

Arról volt már szó, hogy ha gyalogüzemmódban "meghalunk" mi fog történni?
Biztosítás ugye a hajóra szól. Nomeg abban ülve magyarázható egy mentőkapszulával a túlélésünk...

nofene

(#44712) Peppo válasza _stick_ (#44710) üzenetére


Peppo
őstag

A harcot még ne nagyon erőltesd, míg nem állsz jól a mérnökölt cuccokkal!

A DBX build nagyjából jó. Fegyver nem kell rá, semmi értelme, és ugyanez igaz a chaff-re is. Egyébként meg felderítő hajónál kb. annyi a lényeg, hogy az FSD legyen a lehető legjobb, minden más meg a legkönnyebb, és minden fölösleges cuccot ki kell dobálni a hajóból.

(#44713) _stick_ válasza Peppo (#44712) üzenetére


_stick_
őstag

Harc alatt a pvp-re gondolsz? Abba még nem vágok bele, de fejvadász küldetéseket már véllalnék.

(#44714) Peppo válasza _stick_ (#44713) üzenetére


Peppo
őstag

Mindegy. Pvp persze még durvább, oda az abszolút maximum kell, de egy alap hajóval, legyenek rajta akár A kategóriás cuccok is, egy magasabb szintű npc is darabokra szed pillanatok alatt, és megkarcolni sem fogod. Alacsony szintű küldetéseket persze be lehet vállalni, ott általában az ellenfél is gyengébb, de még ott is fognak érni meglepetések.

(#44715) duvi válasza csigi (#44711) üzenetére


duvi
nagyúr

"Arról volt már szó, hogy ha gyalogüzemmódban "meghalunk" mi fog történni?"
Tudtommal még nem. Tippre az utolsó bázison ahol leszálltunk, vagy a hajónkban, ha nincs "elrakva".

(#44716) csigi válasza duvi (#44715) üzenetére


csigi
addikt

Úgy lenne az igazi, ha lenne súlya, valami negatív következménye is a "halálnak". Ne csak máshol ébredve kezdhessem újra.
Az a minimum, hogy ha mondjuk egy küldetést hajtok végre éppen, akkor az legyen bukta.
Avagy ébredhetnénk egy "kórházban", a gyógykezelés meg drága lenne...
:U

nofene

(#44717) RichieTri


RichieTri
senior tag

Hi Commanders!

Újrakezdőkénet kérdezném/keresném Xbox-on játszó pilóták társaságát.
Jelenleg egy grade-A MK.IV-et repülök, meg van valahol egy Pythonom is némi engeneeres setuppal...
Mikrofon van.
Az alap repüléstechnika még a kezemben..persze most csak courier küldiket csinálok :D

Szóval ha van vhol "felvétel" vagy ilyesmi akkor kérek szépen egy "invit"-ot :R

Üdvözlettel

live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri

(#44718) _stick_


_stick_
őstag

Többször belefutottam a képen látható szituba. Űrállomásról felszállva egy bolygó van az csillagrendszer útjában, ahova ugrani szeretnék. Nem tudok begyorsulni, hogy kikerüljem a bolygót, mert a cél "homályos". Ilyenkor kijelölök egy rendszeren belüli másik célt, hogy begyorsuljak és ki tudjam kerülni a bolygót, hogy ugrani tudjak. De nem hiszem, hogy ez legjobb megoldás. Hogy kell ezt egyszerűen kezelni?

(#44719) csigi válasza _stick_ (#44718) üzenetére


csigi
addikt

Ha jól emlékszem a H gombbal lehet "supercruzolni", ezt engedi ilyenkor is. Ezzel pedig már gyorsan kijön a cél az árnyékból.

nofene

(#44720) -ZeeZee- válasza _stick_ (#44718) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Megpróbálom leírni, remélem érteni fogod. Ne hyperjumpolj ("J"), hanem csak supercruisba (nálam "K") lépj át. Külön gombot lehet rá beállítani. Érted...? :B

(#44721) Submarine válasza _stick_ (#44718) üzenetére


Submarine
senior tag

Pontosan, ahogy a kollégák is állítják. Itt tudod beállítani a neked optimális gombot:

Azt még jó észben tartani, hogy leggyorsabban haladás érdekében, az elhagyandó bolygó mindig pontosan a hátad mögött legyen. Eleinte kijelölheted, és akkor jó ha kisebbik radar közepén lyukas karikának látod.

[ Szerkesztve ]

(#44722) privateer2


privateer2
csendes tag

Pro Cambarus ajánlásával.
"Kiállítás Privateer2 keramikus különleges égetett bevonataiból és kisplasztikáiból."
Ne csak a tökéletesség legyen. Sajnos itt a nyersanyagról leváltak dolgok. Így azt selejteznem kellett.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte 970A-UD3P, AMD FX-8300, 2x8 DD3 GB 1866 Mhz ram, Radeon RX 390X 8 GB

(#44723) Submarine válasza privateer2 (#44722) üzenetére


Submarine
senior tag

Lézergravírozás mint művészeti ág..
Nem rossz, nem rossz!
:C :R

(#44724) fejesg2 válasza Submarine (#44723) üzenetére


fejesg2
aktív tag

:DDD :DDD :DDD

Az élet egy szar játék, de a grafikája nagyon ott van!

(#44725) _stick_


_stick_
őstag

Köszönöm a választ!

(#44726) Peppo


Peppo
őstag

Na, ez már tényleg messze van.

De mégis, a taxi ide is kijön. Azt nem mertem megkérdezni, mennyiért vinne haza. Lehet, olcsóbb lenne a Colonián venni 20k tríciumot.

(#44727) Submarine válasza Peppo (#44726) üzenetére


Submarine
senior tag

Nem semmi, de sztem tévesen van lemodellezve.
Ha a Hubble-nek lehet hinni, ugyanúgy "csillagos" arrafelé az égbolt, csak azok nem csillagok, hanem milliárdnyi galaxis fénye. Na mindegy is, sosem tudjuk meg.
:N :DD
De, szép látvány így is. :C

Ez meg annyira lassan megy, hogy hihetetlen, és még van egy szint..

Talán ha átlag 10 hajó jelent 1%-ot. De elitet annyira ritkán látok, hogy nem válogatok. Sztem tovább is tartana, mivel azokat több idő elpukkantani.
Mondjuk már 3mrd creditet összekapartam így, hogy mindenkiért 4-en 5-en fizetnek. Muhaha.

[ Szerkesztve ]

(#44728) Peppo válasza Submarine (#44727) üzenetére


Peppo
őstag

Pár pöttyöt látni, csak sokkal kevesebb van, mint itt. Gondolom, azok galaxisok, bár lehet pár elérhetetlen távolságban lévő csillag is. A változás mindenesetre látványos így, hogy pár napja még bent voltunk a galaxis közepén, ahol olyan volt az ég, mint egy karácsonyi égősorral borított fal.

Az utolsó két szint tényleg nagyon lassan megy. Állítólag érdemesebb thargoid scoutokra vadászni, mert az mind elit. Igaz, az nem fizet olyan jól. Kár, hogy arra nem lehet küldetéseket felvenni.

(#44729) 42861 válasza Submarine (#44727) üzenetére


42861
senior tag

Én most deadly 20%-on szenvedek, de nagyon keservesen lassan megy fel. Amúgy itt már muszáj csak dangerous-deadly-elite hajókat leszedni, a többiért nem ad progresst.

(#44730) -ZeeZee-


-ZeeZee-
senior tag

Guardian beacon előtt vagyok. Hiába lövöm a pilont, nem kezdi el tölteni. MC van csak a hajón, de gondolom mindegy mivel lövöm. Mit ronthatok el, hogy nem akar aktiválódni? Már próbáltam távolról (2km), közelről (150m), de nem kapom az üzit, hogy elkezdene tölteni a pilon... :(((

(#44731) -ZeeZee- válasza -ZeeZee- (#44730) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Meg is van a válasz... Energia fegyver kell... :W

(#44732) Peppo válasza -ZeeZee- (#44730) üzenetére


Peppo
őstag

Nem tudom, ha hajóval lövöd a pilont, az működik-e. SRV-vel szokott a nép guardianozni, azzal tuti működik.

#44729 42861

Azért még fél xp-t kapsz a masterekért is (sőt, az expertért is 25%-ot), szóval érdemes őket is lőni (és persze a pénz miatt is), de tény, hogy itt kezd nyögvenyelőssé válni a dolog. És úgy látom, már a thargoid meta sem működik.

-It takes approximately 2,225 experience points to go from Deadly to Elite Combat ranking. This equals 1,780 Elite kills, or approximately 2,400 kills based on a more average distribution of ships.

Jó, hogy ezt annak idején nem olvastam el. :D

-If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be evenly split between them. Having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.

Szóval crew ne legyen nálad. Azt nem tudom, hogy ez akkor is igaz, ha nincs aktiválva. Xp-t olyankor elvileg nem kap.

Fighting Thargoid Interceptors requires the use of specific weapons that deal Anti-Xeno damage, as Interceptors have special resistances. Thargoid Scouts have weaker resistances and normal weapons are viable against them.

Ez szép, csak Interceptorra vadászni elég hosszadalmas dolog. Egy haz res annyi idő alatt tíz dangerous-elite hajót ad.

Thargoid Scouts were originally Elite-ranked NPC units, and rewarded the highest possible amount of Combat rank experience when destroyed. Given the relative ease and quickness with which large numbers of Scouts could be destroyed compared to other Elite-ranked ships, this made Scout hunting the most efficient method of rising in Combat rank. Frontier Developments reduced the rank of Thargoid Scouts on December 8, 2020 as part of a series of balancing changes, ending their dominance of the Combat rank meta.

Szóval már ezekre sem érdemes vadászni. :(

(#44733) -ZeeZee- válasza Peppo (#44732) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

A Guardian Beacon az űrben van, hajóval kell lőni.

Szerk.: közben:
Server Status: Offline

:W :W :W :W

[ Szerkesztve ]

(#44734) orientcx


orientcx
őstag

Megy valakinél a játék? Nálam pár perce nem tud csatlakozni a szerverhez.

Bocs, közben már nálam is piros lett a státusz, de akkor legalább nem nálunk van a hiba

[ Szerkesztve ]

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44735) -ZeeZee- válasza orientcx (#44734) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Már megy.

(#44736) orientcx válasza -ZeeZee- (#44735) üzenetére


orientcx
őstag

Köszi, közben már le is róttam a kört, csak nem tudtam visszajelezni, mert épp ügykezeltem.

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44737) Peppo válasza -ZeeZee- (#44733) üzenetére


Peppo
őstag

Ja, a beacon. Az tényleg ott van. Én lézerrel (beam, azt hiszem) lőttem, az működött.

(#44738) gabranek


gabranek
aktív tag

Felvettem az alábbi küldetést, csak hogy lássam milyen a harc. Viszont hiába scannelem a nav-beacont, nem mutatja hol van ez a zsivány. Vagy várjak itt a beaconnál és targeteljem a hajókat? Aztán egyszercsak erre eszi a fene?

[ Szerkesztve ]

田中れいな

(#44739) Deaxus válasza gabranek (#44738) üzenetére


Deaxus
tag

Ha scannelted a baecont,akkor már tudod kellene mi a következő lépés.Elvileg kiírja a küldetésnél(ha lejjebb görgetsz a képen látható oldalon).
Ilyenkor több verzió is lehet: ha házhoz jön a kalóz(kiszed a hypertérből)az a legjobb,de általában el kell menni a rendszer egy adott bolygójához és ott vár.
Az is lehet,hogy nem lesz a pali ebben a rendszerben,és egy másik rendszerben kell felvenned a kapcsolatot egy másik kontaktal,aki továbbküld egy harmadik helyre.
De mindig írja a küldinél,hogy mi legyene a kövi lépés.

(#44740) Deaxus


Deaxus
tag

Én olyat kérdeznék,hogy mivel lehetne növelni az érzékelési távot?
Alapban kb 7 km-es a táv,amiben meglátok bármit a radaron,de néha-inkább,mindig- ez kevés.Van egy mérnök,aki a sensors-t fejleszti,és ott van egy long range fejlesztés.Az lenne a megoldás?

(#44741) gabranek válasza Deaxus (#44740) üzenetére


gabranek
aktív tag

Az alsó része nekem nem mond semmit. Viszont ahogy beléptem a rendszerbe, volt egy kísérlet a kiszdésemre, de ezt reflexből hárítottam :) Lehet ez a gézengúz volt az?

田中れいな

(#44742) Peppo válasza Deaxus (#44740) üzenetére


Peppo
őstag

Az a megoldás. Jó 13 km-re fel lehet húzni vele a "látótávolságot" egy A kategóriás sensor esetén. A pve farmolós hajóimra mindre ilyet tettem, nagyon hasznos tud lenni res site mellett.

#44738 gabranek

Fura. Semmi különöset nem ír, csak hogy menj el a Nuenets-be, és ott szkenneld le a beacont. Próbáld meg még egyszer, hátha valamit nem jól csináltál!
Egyébként van rá esély, hogy a rendszerben krúzolva megpróbál kiszedni, ill. nekem sokszor volt olyan hasonló küldetéseknél, hogy a res site mellett egyszer csak ő is megjelent.
De ha más nem, a beacont szkennelve meg kell jelennie a signal source-ok között egy mission target feliratúnak is. Kékkel jelöli is a nav menüben. (Signal source csak supercruise-ban látszik, erre figyelj!)
A másik lehetőség, hogy kapsz egy üzenetet, hogy mégsem itt van a fickó, hanem lépj kapcsolatba a kontaktoddal egy másik rendszerben, és ő majd elmondja. Az egy kicsit komplikáltabb, de az sem vészes.

(#44743) Deaxus válasza gabranek (#44741) üzenetére


Deaxus
tag

Igen,simán lehet,hogy Ő volt.Ilyenkor hagyd magad kényeztetni. :)
Arra viszont majd vigyázz,hogy ha mondjuk 2 vagy három ilyen fejvadászós küldid felvéve abban a szektorban,akkor ilyenkor megjelenik a másik célpont is,és rosszabb esetben beszáll a harcba.
Mondjuk Én jártam úgy is,hogy elkezdtünk harcolni,és odaugrott két másik célpont is(Fed corvettekkel).Na mondom itt ezek szendvicsbe raknak.De nem ez történt.A két fed corvett elkezdtett egymással harcolni.Szép látvány volt.
Végeztem a sajátommal,és beszálltam az erősebbik oldalán,és végül kilőttem az erősebbet is.

Peppo:
Köszi,akkor rágyúrok erre!

(#44744) gabranek válasza Peppo (#44742) üzenetére


gabranek
aktív tag

Ez volt a megoldás, visszaléptem sc-be és megjelent a kék mission target (csak az a fura, hogy ezt azért be szokta mondani, hogy frissült a küldetés). De el sem kellett menni addig, mert szinte azonnal elkezdett kiszedni, amit én persze hagytam és volt nagy csodálokzás, amikor seggbelőttem :)

田中れいな

(#44745) Deaxus


Deaxus
tag

Megcsináltam a sensor fejlesztést.A 160 tonnás súlya egyből felugrott 320 tonnára.Édesek. :U

Másik gondom:
Volt ez az event,hogy kaját kellett szállítani egy állomásra.Azt csináltam és kaptam érte 16 milliót.Vége lett az eventnek és elkezdődött egy másik és az eventes ablakban már nem tudom átvenni a jutalmat.Ilyenkor mi a teendő?

(#44746) 42861 válasza Deaxus (#44745) üzenetére


42861
senior tag

320?? :D Egyszerűbb lenne egy Haulert felszigszalagozni az aljára.

Látjátok? Ezért nem lesz soha bejárható a hajó belülről ebben a játékban. Mert akkor az ilyen nonszensz dolgokkal el kéne számolni.
Valaki egyszer kiszámolta, asszem az Anacondánál, a méretéből és a súlyából, hogy kb. 1.5-ös alulemezből kell lennie.

(#44747) Raymond válasza Deaxus (#44745) üzenetére


Raymond
félisten

"Megcsináltam a sensor fejlesztést.A 160 tonnás súlya egyből felugrott 320 tonnára."

Ezt nem ertem, mi tortent itt?

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44748) csigi válasza Raymond (#44747) üzenetére


csigi
addikt

Nagy hatótáv, nagy vas! ;]
A magam részéről a súlycsökkentő fejlesztést részesítem előnyben...

nofene

(#44749) Raymond válasza csigi (#44748) üzenetére


Raymond
félisten

Ahh, megneztem a szamokat coriolis-on, most mar ertem :) Nem foglalkoztam eddig 8-as sensor-okkal igy nem volt vilagos a dolog.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44750) Submarine válasza gabranek (#44744) üzenetére


Submarine
senior tag

Ez az egyik variáció. Én nem szoktam a navigációs matyikkal vesződni.
Rögtön érkezéskor kipaszoma vészvillógót, meg a hárimszöget és leveszem a tolóerőt.
Elég egy alap discovery scanner. Utána elkezdem magát a rendszert scannelni, de ugye rendszerint már csak a változó tényezőket adja be(fleet carrierek, roncsok, aktuális célpontok).

Közben szokott jönni egy egy ügyfél aki ki akar szedni sc-ből. Olyankor hagyom magam, ahogy Deaxus is írja, és kis szerencsével egy harmadik ügyfél is megjelenik.
Ekkor az ügykezelést érdemes a kedves kolléga leírása alapján lefolytatni.

A másik amit mindig elfelejtek, hogy figyelni kellene, nem-é ír rám a chaten egy npc:
"Kájne picnic, engem küldtek, hogy útba igazítsalak, kövess!"
Ő csak egy spicli. A neve benne szokott lenni a szerződésben, így könnyű azonosítani.
Ezután nem sokkal kilép normál térbe, ahova követni kell a nyoma alapján(wake+neve).
Ott kapod meg a célpont tartózkodási rendszerét, ami automatikusan meg is jelenik a rendszertérképen.

Amikor sok-kalóz írtós massacre küldit igyexek teljesíteni, akkor nem szoktam bajlódni a scannelés után kapott mission targetekkel, egyszerűen a hazres terület lesz a vadászat helyszíne. Megjegyzem a mission targetes helyeken erősebbek is, és szerencsére mind egyszerre neked mennek.

Még talán annyit tennék hozzá, hogy a wing-re ajánlott kalózokat egyedül is le lehet vadászni, egy kis ügyeskedéssel.
Ezek nem szeretnek utánad menni, úgyhogy neked kell a mission target helyre.
Persze ő sem lesz egyedül.
Amíg nem lősz bele, addig nem támadnak neked. Úgyhogy legalább addig kell pöckölgetni, amíg le nem esik róla a pajzsa. Vagy ahogy a hajód bírja. Ha végeztél vele, be is nyomhatod az Inóc-kanóc gombot, de kilőhetsz amennyit bírsz, és csak utána.

Az is előfordul, hogy egyedül van, de ha belelősz rögtön beugranak a haverjai is. Jó muri.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.