Témaösszefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Submarine
senior tag
Contacts-nál ki kell fizetni.
Van amit Interstellar Factor-nál tudsz csak.
Azokat a g-mape/services-nél be tudod állítani, hogy mutassa piros gombóccal:
laca500
aktív tag
Szuper, köszi szépen, meglesem.
Alaplap: MSI X470 GAMING PRO CARBON + VGA: EVGA RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X FTW3 Ultra + CPU: Ryzen 7 5800X + RAM: G Skill Aegis F4-3000C16-8GISB 16GB kit + SSD: Samsung NVMe 970 EVO + Táp: Cooler Master V750 Gold V2 + CPU hűtő: Be Quiet DARK ROCK PRO C1 + Ház: Be Quiet Silent Base 802
Peppo
őstag
Raymond
félisten
"Meg kell tanulni anélkül is dodgemezni"
Pontosan. Sokkal gyorsabb a leszallas is manualisan mert nem szoszmotolsz annyit ha mar begyakoroltad. Foleg outpost-okra a leszallas jol megy mert mar eleve tudod hol lesz a landing pad az outpost tipusabol es szepen raalllsz aztan odavagod a hajot a platformra mint a hentes egy szep darab hust a deszkara
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Deaxus
tag
Nagyon szép képek.
Hol készültek?
Peppo
őstag
Köszi!
A zöld itt: SHROGEA MH-V E2-1763
A másik meg itt: SAGITTARIUS A*
Deaxus
tag
Köszi.
Ezek nekem baromi messze vannak,de talán egyszer...
Submarine
senior tag
Nem úgy van az, fel kell kéredzkedni valami távolsági FleetCarrier-re.
_stick_
őstag
Sziasztok!
Pár nap járték után ott tartok, hogy van egy T6-os szállítóm, pénzgyűjtésre. Vettem egy Vulture-t, illetve majd szeretnék egy felfedezőt, a diamondback explorert.
Utóbbi kettőnél tudnátok támpontot adni a fejlesztéshez? Illetve modulokhoz? Mérnökök még nincsenek.
Még nem építettem hajókat, T6-ot is a topikos összefoglalóból szedtem, de ilyet gondoltam Vulture-re és ilyet DBE-re
Arról volt már szó, hogy ha gyalogüzemmódban "meghalunk" mi fog történni?
Biztosítás ugye a hajóra szól. Nomeg abban ülve magyarázható egy mentőkapszulával a túlélésünk...
nofene
Peppo
őstag
A harcot még ne nagyon erőltesd, míg nem állsz jól a mérnökölt cuccokkal!
A DBX build nagyjából jó. Fegyver nem kell rá, semmi értelme, és ugyanez igaz a chaff-re is. Egyébként meg felderítő hajónál kb. annyi a lényeg, hogy az FSD legyen a lehető legjobb, minden más meg a legkönnyebb, és minden fölösleges cuccot ki kell dobálni a hajóból.
_stick_
őstag
Harc alatt a pvp-re gondolsz? Abba még nem vágok bele, de fejvadász küldetéseket már véllalnék.
Peppo
őstag
Mindegy. Pvp persze még durvább, oda az abszolút maximum kell, de egy alap hajóval, legyenek rajta akár A kategóriás cuccok is, egy magasabb szintű npc is darabokra szed pillanatok alatt, és megkarcolni sem fogod. Alacsony szintű küldetéseket persze be lehet vállalni, ott általában az ellenfél is gyengébb, de még ott is fognak érni meglepetések.
duvi
nagyúr
"Arról volt már szó, hogy ha gyalogüzemmódban "meghalunk" mi fog történni?"
Tudtommal még nem. Tippre az utolsó bázison ahol leszálltunk, vagy a hajónkban, ha nincs "elrakva".
Úgy lenne az igazi, ha lenne súlya, valami negatív következménye is a "halálnak". Ne csak máshol ébredve kezdhessem újra.
Az a minimum, hogy ha mondjuk egy küldetést hajtok végre éppen, akkor az legyen bukta.
Avagy ébredhetnénk egy "kórházban", a gyógykezelés meg drága lenne...
nofene
RichieTri
senior tag
Hi Commanders!
Újrakezdőkénet kérdezném/keresném Xbox-on játszó pilóták társaságát.
Jelenleg egy grade-A MK.IV-et repülök, meg van valahol egy Pythonom is némi engeneeres setuppal...
Mikrofon van.
Az alap repüléstechnika még a kezemben..persze most csak courier küldiket csinálok
Szóval ha van vhol "felvétel" vagy ilyesmi akkor kérek szépen egy "invit"-ot
Üdvözlettel
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
_stick_
őstag
Többször belefutottam a képen látható szituba. Űrállomásról felszállva egy bolygó van az csillagrendszer útjában, ahova ugrani szeretnék. Nem tudok begyorsulni, hogy kikerüljem a bolygót, mert a cél "homályos". Ilyenkor kijelölök egy rendszeren belüli másik célt, hogy begyorsuljak és ki tudjam kerülni a bolygót, hogy ugrani tudjak. De nem hiszem, hogy ez legjobb megoldás. Hogy kell ezt egyszerűen kezelni?
Ha jól emlékszem a H gombbal lehet "supercruzolni", ezt engedi ilyenkor is. Ezzel pedig már gyorsan kijön a cél az árnyékból.
nofene
-ZeeZee-
senior tag
Megpróbálom leírni, remélem érteni fogod. Ne hyperjumpolj ("J"), hanem csak supercruisba (nálam "K") lépj át. Külön gombot lehet rá beállítani. Érted...?
Submarine
senior tag
Pontosan, ahogy a kollégák is állítják. Itt tudod beállítani a neked optimális gombot:
Azt még jó észben tartani, hogy leggyorsabban haladás érdekében, az elhagyandó bolygó mindig pontosan a hátad mögött legyen. Eleinte kijelölheted, és akkor jó ha kisebbik radar közepén lyukas karikának látod.
[ Szerkesztve ]
privateer2
csendes tag
Pro Cambarus ajánlásával.
"Kiállítás Privateer2 keramikus különleges égetett bevonataiból és kisplasztikáiból."
Ne csak a tökéletesség legyen. Sajnos itt a nyersanyagról leváltak dolgok. Így azt selejteznem kellett.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte 970A-UD3P, AMD FX-8300, 2x8 DD3 GB 1866 Mhz ram, Radeon RX 390X 8 GB
Submarine
senior tag
Lézergravírozás mint művészeti ág..
Nem rossz, nem rossz!
fejesg2
aktív tag
Az élet egy szar játék, de a grafikája nagyon ott van!
Peppo
őstag
Submarine
senior tag
Nem semmi, de sztem tévesen van lemodellezve.
Ha a Hubble-nek lehet hinni, ugyanúgy "csillagos" arrafelé az égbolt, csak azok nem csillagok, hanem milliárdnyi galaxis fénye. Na mindegy is, sosem tudjuk meg.
De, szép látvány így is.
Ez meg annyira lassan megy, hogy hihetetlen, és még van egy szint..
Talán ha átlag 10 hajó jelent 1%-ot. De elitet annyira ritkán látok, hogy nem válogatok. Sztem tovább is tartana, mivel azokat több idő elpukkantani.
Mondjuk már 3mrd creditet összekapartam így, hogy mindenkiért 4-en 5-en fizetnek. Muhaha.
[ Szerkesztve ]
Peppo
őstag
Pár pöttyöt látni, csak sokkal kevesebb van, mint itt. Gondolom, azok galaxisok, bár lehet pár elérhetetlen távolságban lévő csillag is. A változás mindenesetre látványos így, hogy pár napja még bent voltunk a galaxis közepén, ahol olyan volt az ég, mint egy karácsonyi égősorral borított fal.
Az utolsó két szint tényleg nagyon lassan megy. Állítólag érdemesebb thargoid scoutokra vadászni, mert az mind elit. Igaz, az nem fizet olyan jól. Kár, hogy arra nem lehet küldetéseket felvenni.
42861
senior tag
Én most deadly 20%-on szenvedek, de nagyon keservesen lassan megy fel. Amúgy itt már muszáj csak dangerous-deadly-elite hajókat leszedni, a többiért nem ad progresst.
-ZeeZee-
senior tag
Guardian beacon előtt vagyok. Hiába lövöm a pilont, nem kezdi el tölteni. MC van csak a hajón, de gondolom mindegy mivel lövöm. Mit ronthatok el, hogy nem akar aktiválódni? Már próbáltam távolról (2km), közelről (150m), de nem kapom az üzit, hogy elkezdene tölteni a pilon...
-ZeeZee-
senior tag
Meg is van a válasz... Energia fegyver kell...
Peppo
őstag
Nem tudom, ha hajóval lövöd a pilont, az működik-e. SRV-vel szokott a nép guardianozni, azzal tuti működik.
Azért még fél xp-t kapsz a masterekért is (sőt, az expertért is 25%-ot), szóval érdemes őket is lőni (és persze a pénz miatt is), de tény, hogy itt kezd nyögvenyelőssé válni a dolog. És úgy látom, már a thargoid meta sem működik.
-It takes approximately 2,225 experience points to go from Deadly to Elite Combat ranking. This equals 1,780 Elite kills, or approximately 2,400 kills based on a more average distribution of ships.
Jó, hogy ezt annak idején nem olvastam el.
-If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be evenly split between them. Having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.
Szóval crew ne legyen nálad. Azt nem tudom, hogy ez akkor is igaz, ha nincs aktiválva. Xp-t olyankor elvileg nem kap.
Fighting Thargoid Interceptors requires the use of specific weapons that deal Anti-Xeno damage, as Interceptors have special resistances. Thargoid Scouts have weaker resistances and normal weapons are viable against them.
Ez szép, csak Interceptorra vadászni elég hosszadalmas dolog. Egy haz res annyi idő alatt tíz dangerous-elite hajót ad.
Thargoid Scouts were originally Elite-ranked NPC units, and rewarded the highest possible amount of Combat rank experience when destroyed. Given the relative ease and quickness with which large numbers of Scouts could be destroyed compared to other Elite-ranked ships, this made Scout hunting the most efficient method of rising in Combat rank. Frontier Developments reduced the rank of Thargoid Scouts on December 8, 2020 as part of a series of balancing changes, ending their dominance of the Combat rank meta.
Szóval már ezekre sem érdemes vadászni.
-ZeeZee-
senior tag
A Guardian Beacon az űrben van, hajóval kell lőni.
Szerk.: közben:
Server Status: Offline
[ Szerkesztve ]
orientcx
őstag
Megy valakinél a játék? Nálam pár perce nem tud csatlakozni a szerverhez.
Bocs, közben már nálam is piros lett a státusz, de akkor legalább nem nálunk van a hiba
[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-ZeeZee-
senior tag
Már megy.
orientcx
őstag
Köszi, közben már le is róttam a kört, csak nem tudtam visszajelezni, mert épp ügykezeltem.
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
Peppo
őstag
Ja, a beacon. Az tényleg ott van. Én lézerrel (beam, azt hiszem) lőttem, az működött.
gabranek
aktív tag
Deaxus
tag
Ha scannelted a baecont,akkor már tudod kellene mi a következő lépés.Elvileg kiírja a küldetésnél(ha lejjebb görgetsz a képen látható oldalon).
Ilyenkor több verzió is lehet: ha házhoz jön a kalóz(kiszed a hypertérből)az a legjobb,de általában el kell menni a rendszer egy adott bolygójához és ott vár.
Az is lehet,hogy nem lesz a pali ebben a rendszerben,és egy másik rendszerben kell felvenned a kapcsolatot egy másik kontaktal,aki továbbküld egy harmadik helyre.
De mindig írja a küldinél,hogy mi legyene a kövi lépés.
Deaxus
tag
Én olyat kérdeznék,hogy mivel lehetne növelni az érzékelési távot?
Alapban kb 7 km-es a táv,amiben meglátok bármit a radaron,de néha-inkább,mindig- ez kevés.Van egy mérnök,aki a sensors-t fejleszti,és ott van egy long range fejlesztés.Az lenne a megoldás?
gabranek
aktív tag
Peppo
őstag
Az a megoldás. Jó 13 km-re fel lehet húzni vele a "látótávolságot" egy A kategóriás sensor esetén. A pve farmolós hajóimra mindre ilyet tettem, nagyon hasznos tud lenni res site mellett.
Fura. Semmi különöset nem ír, csak hogy menj el a Nuenets-be, és ott szkenneld le a beacont. Próbáld meg még egyszer, hátha valamit nem jól csináltál!
Egyébként van rá esély, hogy a rendszerben krúzolva megpróbál kiszedni, ill. nekem sokszor volt olyan hasonló küldetéseknél, hogy a res site mellett egyszer csak ő is megjelent.
De ha más nem, a beacont szkennelve meg kell jelennie a signal source-ok között egy mission target feliratúnak is. Kékkel jelöli is a nav menüben. (Signal source csak supercruise-ban látszik, erre figyelj!)
A másik lehetőség, hogy kapsz egy üzenetet, hogy mégsem itt van a fickó, hanem lépj kapcsolatba a kontaktoddal egy másik rendszerben, és ő majd elmondja. Az egy kicsit komplikáltabb, de az sem vészes.
Deaxus
tag
Igen,simán lehet,hogy Ő volt.Ilyenkor hagyd magad kényeztetni.
Arra viszont majd vigyázz,hogy ha mondjuk 2 vagy három ilyen fejvadászós küldid felvéve abban a szektorban,akkor ilyenkor megjelenik a másik célpont is,és rosszabb esetben beszáll a harcba.
Mondjuk Én jártam úgy is,hogy elkezdtünk harcolni,és odaugrott két másik célpont is(Fed corvettekkel).Na mondom itt ezek szendvicsbe raknak.De nem ez történt.A két fed corvett elkezdtett egymással harcolni.Szép látvány volt.
Végeztem a sajátommal,és beszálltam az erősebbik oldalán,és végül kilőttem az erősebbet is.
Peppo:
Köszi,akkor rágyúrok erre!
gabranek
aktív tag
Ez volt a megoldás, visszaléptem sc-be és megjelent a kék mission target (csak az a fura, hogy ezt azért be szokta mondani, hogy frissült a küldetés). De el sem kellett menni addig, mert szinte azonnal elkezdett kiszedni, amit én persze hagytam és volt nagy csodálokzás, amikor seggbelőttem
田中れいな
Deaxus
tag
Megcsináltam a sensor fejlesztést.A 160 tonnás súlya egyből felugrott 320 tonnára.Édesek.
Másik gondom:
Volt ez az event,hogy kaját kellett szállítani egy állomásra.Azt csináltam és kaptam érte 16 milliót.Vége lett az eventnek és elkezdődött egy másik és az eventes ablakban már nem tudom átvenni a jutalmat.Ilyenkor mi a teendő?
42861
senior tag
320?? Egyszerűbb lenne egy Haulert felszigszalagozni az aljára.
Látjátok? Ezért nem lesz soha bejárható a hajó belülről ebben a játékban. Mert akkor az ilyen nonszensz dolgokkal el kéne számolni.
Valaki egyszer kiszámolta, asszem az Anacondánál, a méretéből és a súlyából, hogy kb. 1.5-ös alulemezből kell lennie.
Raymond
félisten
"Megcsináltam a sensor fejlesztést.A 160 tonnás súlya egyből felugrott 320 tonnára."
Ezt nem ertem, mi tortent itt?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Nagy hatótáv, nagy vas!
A magam részéről a súlycsökkentő fejlesztést részesítem előnyben...
nofene
Raymond
félisten
Ahh, megneztem a szamokat coriolis-on, most mar ertem Nem foglalkoztam eddig 8-as sensor-okkal igy nem volt vilagos a dolog.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Submarine
senior tag
Ez az egyik variáció. Én nem szoktam a navigációs matyikkal vesződni.
Rögtön érkezéskor kipaszoma vészvillógót, meg a hárimszöget és leveszem a tolóerőt.
Elég egy alap discovery scanner. Utána elkezdem magát a rendszert scannelni, de ugye rendszerint már csak a változó tényezőket adja be(fleet carrierek, roncsok, aktuális célpontok).
Közben szokott jönni egy egy ügyfél aki ki akar szedni sc-ből. Olyankor hagyom magam, ahogy Deaxus is írja, és kis szerencsével egy harmadik ügyfél is megjelenik.
Ekkor az ügykezelést érdemes a kedves kolléga leírása alapján lefolytatni.
A másik amit mindig elfelejtek, hogy figyelni kellene, nem-é ír rám a chaten egy npc:
"Kájne picnic, engem küldtek, hogy útba igazítsalak, kövess!"
Ő csak egy spicli. A neve benne szokott lenni a szerződésben, így könnyű azonosítani.
Ezután nem sokkal kilép normál térbe, ahova követni kell a nyoma alapján(wake+neve).
Ott kapod meg a célpont tartózkodási rendszerét, ami automatikusan meg is jelenik a rendszertérképen.
Amikor sok-kalóz írtós massacre küldit igyexek teljesíteni, akkor nem szoktam bajlódni a scannelés után kapott mission targetekkel, egyszerűen a hazres terület lesz a vadászat helyszíne. Megjegyzem a mission targetes helyeken erősebbek is, és szerencsére mind egyszerre neked mennek.
Még talán annyit tennék hozzá, hogy a wing-re ajánlott kalózokat egyedül is le lehet vadászni, egy kis ügyeskedéssel.
Ezek nem szeretnek utánad menni, úgyhogy neked kell a mission target helyre.
Persze ő sem lesz egyedül.
Amíg nem lősz bele, addig nem támadnak neked. Úgyhogy legalább addig kell pöckölgetni, amíg le nem esik róla a pajzsa. Vagy ahogy a hajód bírja. Ha végeztél vele, be is nyomhatod az Inóc-kanóc gombot, de kilőhetsz amennyit bírsz, és csak utána.
Az is előfordul, hogy egyedül van, de ha belelősz rögtön beugranak a haverjai is. Jó muri.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform