Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44801) [HUN]NIMROD válasza Munkas (#44790) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Örülök, szívesen. Mondjuk az továbbra is rejtély, hogy a Fire at will miért nem csinált semmit, annak ugyanis ha nem tévedek az lenne a dolga hogy minden közel kerülő ellenfélre válogatás nélkül lőjön. (Hacsak nem szó szerint kell érteni, és te pont egy lusta példányt vettél, aki sosem "akar" lőni magától :DDD )

-ZeeZee-: Tronador is ember, ismerős is a neve mintha nekem is segített volna korábban, csak valamiért elsőre nem fogta fel az írásod lényegét, ami pedig érthető volt. A lényeg hogy rendezték, és alapvetően tényleg jó a support, sőt néha túlságosan is megengedőek.

gabranek: van, de egy mezei parancsnok számára követhetetlen (én sem akarom megérteni). Azon múlik, hogy háttérszimuláció milyen állapotokat rendel a rendszerben jelen lévő társaságokhoz. A gyakorlatban annyit kell tenni, hogy ha valahol hirtelen eltűnnek, akkor így fogjuk magunkat és odébbállunk :DD

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44802) 42861 válasza gabranek (#44800) üzenetére


42861
senior tag

Shinrartán és SOL-ban szoktam sokat látni. A zsíros lóvés küldikhez gondolom nem árt ally szintre feltornázni a reputációt a frakcióknál.
Megkockáztatom, hogy industrial rendszerekben nagyobb esély van ilyen küldikre.

(#44803) Peppo válasza gabranek (#44798) üzenetére


Peppo
őstag

Azt, hogy az aszteroidamező bár véletlenszerűnek tűnik, valójában mindig ugyanúgy néz ki. Ha találsz benne egy tájékozódási pontot, akkor utána onnan elindulsz egy fix irányba, akkor ha legközelebb is ugyanígy teszel, pont ugyanazokat az aszteroidákat fogod látni, ugyanolyan elrendezésben. És, ami a lényeg, a bennük lévő cucc is ugyanaz. Ha kibányászod, akkor két óra, mire újratöltődik, de utána megint ugyanannyi érc lesz benne.
A mapped mining lényege, hogy megjegyzik az értékes aszteroidákat, és legközelebb már csak ezekhez mennek. Beugranak a feltérképezett hotspotba, megkeresik az első aszteroidát, kiszedik, aztán a következőt és így tovább. A tájékozódáshoz vagy videókat vagy képsorozatokat használnak, ezekből van feltöltve elég sok. Általában ezek egy adott hotspotra/res site-ra érvényesek, mert a belépési pont ezeknél adott.

Egy videó erről. Kicsit hadarva beszél, de szerintem érthető.

(A mapped mining egy extrém verziója volt nyáron a Tojás (The Egg), amelyből igen sokan gazdagodtak meg, mivel némi rutinnal és egy Fleet Carrierrel 0,5-1M közötti óránkénti hasznot tudott termelni, mivel ott még a két órás újratöltést is ki lehetett kerülni. Sajnos a módszer ma már nem működik.)

(#44804) Peppo


Peppo
őstag

Most nem tudom tesztelni, mert elég messze vagyok bármitől, ami vissza tudna lőni, de a turreted fegyverek lőnek akkor is, ha nem jelölök ki célt? Arra gondolok, hogy mondjuk kimentem mosdóba, közben valami kis ártatlan kalózpalánta rám lő, akkor visszalő rá a hajó magától? Vagy csak akkor, ha ki is jelölöm neki a célt?

(#44805) [HUN]NIMROD válasza Peppo (#44804) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Épp ezt fejtegettem az imént, a Fire at will mód pontosan arra lett kitalálva amit itt leírtál, de a kolléga azt tapasztalta hogy nem történt semmi. Szerintem azért ennek általában működnie kellene, valami extrém együttállás lehetett az oka hogy nem ment.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44806) buke válasza Peppo (#44797) üzenetére


buke
tag

Kipróbáltam a mag bányászatot a legrégebbi 3-as LTD hotspotban és kb. ugyanaz a helyzet mint szeptemberben, viszont tényleg ott voltak az SSD-ben kettesével a tritiumok. Negyed óránként találkoztam velük itt, akkor mi lehet egy tritium hotspotban. Ugyanakkor viszont másfél óra alatt csak 1db LTD SSD-t találtam. :((( Mintha lett volna szó erről a tritium bányászati lassúságról valahol és ezen javíthattak.

[ Szerkesztve ]

(#44807) Peppo válasza [HUN]NIMROD (#44805) üzenetére


Peppo
őstag

Igen, én is így tudom, és pár perccel ezelőtt néztem egy videót Yamiks-tól, amelyben kb. azt mondja el, amire én is gondoltam mostanában. Vagyis hogy akár pénz farmolásra is jó lehet egy ilyen cucc. A lényeg, hogy fel kell venni egy csomó massacre küldetést egy adott rendszerbe, a legjobb, ha wingben toljuk, és mindenki felvesz 20 küldetést. Aztán bemenni az adott rendszerben egy res site-ba (szerintem itt a low vagy normál jobb, mint a haz res), lehetőleg erős pajzsokkal szerelt nagy hajókkal, amelyek tele vannak lézerekkel (long range vagy efficient és ami a lényeg, turreted). Kiengedni a kis vadászokat is, az is plusz tűzerő, és várni. Némi rakomány is kell a hajó gyomrába, hogy megtámadjanak a kalózok, és aztán a hajó(k) elintézi(k) a többit. Ide akár még T10-esek is tökéletesen megfelelnek.
Gyakorlatilag ott lehet hagyni órákra a játékot, és mire visszaérünk, összességében lesz több százmillió értékű leadható küldetésünk.
Tudom, kicsit undorító módszer, de kíváncsi vagyok, működik-e. :D

#44806 buke

A tríciummal kénytelenek voltak csinálni valamit, mert így ,hogy már a Colonián sem árulnak, szinte lehetetlen lett volna vele egy hosszabb utazás. Aztán persze a megfelezett üzemanyag-fogyasztás jót tett a dolognak, de még így sem fért volna bele egy út a galaxis túloldalára és vissza. De most aránylag jól bányászható, szerintem ezért nincs túl nagy morgás a játékosok részéről.

Az LTD-t emlékeim szerint egy időben sz.rrá nerfelték, ezek szerint most sem jobb a helyzet. Az eladási ára sem valami nagy szám. Lehet, most tényleg a painite a legjobb. Azt próbáltam pár hónapja, nem volt vészes.

[ Szerkesztve ]

(#44808) duvi válasza Peppo (#44807) üzenetére


duvi
nagyúr

Ez nem egy új keletű dolog és régebben (2-3 éve) volt is belőle jelentgetés, mert a BGS-t durván manipulálták ezzel a módszerrel (főleg az orosz játékosfrakciók). Azóta elült a por és páran "újra felfedezték", mint combat rankhúzás és pénzgyűjtési módszert :) Amíg nem kavartok be egyik játékosfrakció életébe se, addig nem hiszem hogy gond lenne belőle.

(#44809) [HUN]NIMROD válasza Peppo (#44807) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Nem undorító, teljesen valid. Ezzel szerintem inkább az a gond, hogy nagyon nehéz - ha nem lehetetlen - olyan ideális helyet találni, ahol tartósan pont a megfelelő méretű és erősségű kalózok jönnek, de tényleg megállás nélkül. Emlékeim szerint automata fegyverek nélkül is nagyon sokszor kifullad egy RES kalóz szempontból, de lehet ezen változtatnak folyamatosan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44810) Peppo válasza duvi (#44808) üzenetére


Peppo
őstag

Köszi!

Semmiképp sem csinálnám hosszabb ideig, inkább csak mint kipróbálandó ötlet érdekelt. Rang és pénz nem kell már. De ezek szerint működik a dolog.
Ha kipróbálnám, akkor alighanem én is a HIP 8444 vagy Ngalinn rendszerekben venném fel a küldetéseket, ott meg szerintem amúgy is tömegesen irtják a helyi kalózokat. Fel sem tűnne, hogy pár százzal több hullott el. :D

És végre lenne értelme a harci T10 buildnek. Itt nem számítana, hogy egy mozgásképtelen fémdoboz. :D

#44809 [HUN]NIMROD

Ezért gondoltam, hogy low res site. Ott nem történhet meg, hogy egy elit wing gondot okoz, mert csak közepes vagy gyenge hajók jönnek. Ezeket a turretek is szétkapják pillanatok alatt, a küldetésnél meg lényegtelen, hogy milyen minősítésű volt, darab-darab. A bounty kicsit kevesebb lesz, de a nagy pénz úgyis a küldetésből jön, nem a vérdíjból.
Sok ilyen küldetést csináltam korábban, kalózból sosem volt hiány, de az előfordult, hogy egy idő után nem jöttek abból a frakcióból, ami kellett. ilyenkor egy kilépés-belépés általában segített. Ez amúgy is ajánlott olykor, mert 1-2 óra után nekem mindig belassul a játék, ha egy adott helyen lövöldözök. Talán a sok repkedő roncs lassítja be, nem tudom. Ilyenkor kilépek vagy kiugrok, aztán vissza, és mehet a móka tovább.

[ Szerkesztve ]

(#44811) duvi válasza [HUN]NIMROD (#44809) üzenetére


duvi
nagyúr

"Ezzel szerintem inkább az a gond, hogy nagyon nehéz - ha nem lehetetlen - olyan ideális helyet találni, ahol tartósan pont a megfelelő méretű és erősségű kalózok jönnek, de tényleg megállás nélkül. "
Menjetek anarchy rendszerekbe és ott tuti állandó lesz a forgalom és a security hajók (főleg az ATR-ek, amik pillanatok alatt szétkapnak) se fognak zaklatni ;)

(#44812) orientcx válasza Peppo (#44810) üzenetére


orientcx
őstag

Ezzel a módszerrel egy probléma van. Ahhoz, hogy megtámadjanak, ahhoz ugye kell egy akármilyen kis mennyiségű, akármilyen értéktelen áru. Annak idején pl remekül szórakoztam azzal, hogy csali rakományos HazRES partikat rendeztem magamnak. Bepakoltam 10 deka romlott halat, és láss csodát, ahány kalóz volt a környéken, az mind az én halaimat akarta. Mert hát a kalóz az egy ínyenc fajta. Pillanatokon belül 8-10-12-14 martalóc képesítésű szakember kopogtatott a pajzsomon. Na ezek voltak az eseménydús pillanatok. De ennek a mókának egy-két éve leáldozott, mert azóta legyen bár 100%-ig makulátlan a shield, akkor is egy pillanat alatt ki tudják cibálni a hajóból az árut. Márpedig ha nincs halad, nincs érdeklődés sem. Így hát ezeknek a partiknak vége szakadt(persze azóta nem is próbálkoztam, lehet, hogy ez már megint változott, akkor bocsi).
Visszatérve az általad felvetett módszerre, ahhoz, hogy kellő mennyiségű döglégy rajongja körbe a csalihajót, kell a büdös hal, amit viszont egy pillanat alatt kirágnak belőle a mohó, falánk haramia szájak. És máris megszűnt az érdeklődés, márpedig akkor annak a bányász hajónak a pilótája nem a kalózok lézereitől, hanem az unalomtól fog jobb létre szenderülni....

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44813) 42861 válasza orientcx (#44812) üzenetére


42861
senior tag

Point defence turret nem segít a rablás ellen?

(#44814) orientcx válasza 42861 (#44813) üzenetére


orientcx
őstag

Hát látod, ez megér egy próbát, lassítani biztos lassítja a folyamatot.

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44815) Peppo válasza orientcx (#44812) üzenetére


Peppo
őstag

Ezért is gondoltam low res site-ra. Ott kb. a támadás után 5 másodperccel már darabokban lenne az ügyfél, pláne, ha többen is lennénk. Továbbá pár point defence is kerülne a hajóra, mert low site esetén el lehet engedni néhány shield boostert. Így már túl sok hatch braker nem jutna át.
Egy T10 esetében a raktérbe bőven férne áru is. Azt nem tudom, egy hatch braker az egész rakteret kiköpeti a hajóval, vagy csak pár tonnát. Ha utóbbi, akkor szerintem ezzel a módszerrel elég sokáig kint tudnánk lenni. Tolok bele 500 tonnát a legolcsóbb cuccból, aztán mehet a móka. És ha wingben vagyunk, minden hajóra mehet áru, ez is meghosszabbítja a dolgot. Mondjuk azt nem tudom, hogy a turret akkor is lő, ha a wingemet támadják?

Van pár kérdés, de ezt ki fogom próbálni, ha hazaérek. :D

(#44816) 42861 válasza Peppo (#44815) üzenetére


42861
senior tag

A hatch breaker limpet nem sebzi a cargo hatch-et a hajón feltöréskor? Ergo ha sokszor jut be, akkor előbb-utóbb leépíti a cargo bejáratot, és minden áru kiszóródik.

(#44817) orientcx válasza Peppo (#44815) üzenetére


orientcx
őstag

Akkor maradjunk a jól bevált ősi puding módszernél, kíváncsian várom, hogy ízlett, ha ettél belőle. :)

Más: Meg tudja mondani valaki, hogy az inarán hogy a búbánatba lehet elfogadtatni a Fleet Carrier-t? Hiába csinálom végig, amit ír, nem jelenik meg sem a flottában, sem az össz vagyonban. :U

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44818) csigi válasza 42861 (#44813) üzenetére


csigi
addikt

De igen! Nagy hajóimon használom is, jól működik.

nofene

(#44819) Munkas


Munkas
aktív tag

Az miért lehet, hogy Solo módban odamegyek egy FC-hez, kérek leszállási engedélyt, meg is kapom, de ahogy közel megyek hozzá, hirtelen (pár másodperc) alatt megöl?

(#44820) [HUN]NIMROD válasza Munkas (#44819) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Olvastam jópár hasonló esetről régebben, mert állomások is csinált(/n)ak ilyet. Szerintem egy olyan bug lehet, amit megörököltek a hordozók is az állomás funkciójuk miatt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44821) Munkas válasza [HUN]NIMROD (#44820) üzenetére


Munkas
aktív tag

Még csak kb. két hónapja játszok és a büntetés rendszer még nem állt össze bennem. Van, hogy 300 kr-ért, 0 notority-vel, börtön állomáson végzem miután bemegyek az officerhez kifizetni. Aztán volt, hogy megöltem valakit egy helyi frakcióból (véletlenül rálőttem és ő meg nem állt le), és pár óra múlva magától megszűnt a fine/bounty. Ez sem tiszta mikor melyik és mik a következmények.
Az állomás olyankor öl, ha anonimként bemegyek és a szkennelésnél kiszúrják, hogy körözött vagyok, ilyenkor kiírja, hogy 2 perc van, hogy elhúzzak. Ezt pár napja tapasztaltam meg, mikor elhatároztam, hogy megtanulok kézzel dokkolni (dokking computerrel sosem jártam így). Valami nagy forgalmú állomáson szerencsétlenkedtem (néhány pár ezer cr-es bírásgot akaram kifizetni). Épp betornáztam a Cuttert, közben azért lekoccoltam a falalt zsilipben, és olyankor mindig ad pár száz cr bírságot, hallottam is, hogy nyavalyog miatta. Már majdnem leszálltam amikor észreveszem, hogy nem a bírság miatt figyelmeztet, hanem pirosan villog, hogy húzzak el. Jó, akkor vissza: de mire megfordultam és elindultam kifelé, már le is járt az idő és jöttek a lézersugarak: instant kill.
Valószínűleg a buzi FC-k is hasonlóan működhetnek. Szerintem véletlenül ahhoz is hozzáértem valahol leszállás közben, amit támadásnak vett és preventíven lelőtt. Ami elég gáz, mert, ha egy állomásnak rongyolok neki 200-al, attól csak annyi bajom lesz, hogy leviszi a pajzsot esetleg valamennyit a burkolatból, még bírság sem jár érte. De ha a fleet carrier az 5 m/s-os ütközést is kinetikus támadásnak érzékel, akkor többet nem megyek egyikhez sem.

Amúgy is utálom őket, mert azért játszok solo módban mert úgy jó a játék hangulata. De a FC-k már itt is rondítják a képet: Bemegyek egy érdekesebb rendszerbe és az utolsó holdon is ott lógnak az oroszul vagy németül stílusosan „ba… anyádat”-ra keresztelt carrierek. Értem én, hogy a gyökér farmerek 5 év után, már nem tudják mással lekötni magukat, de akkor hagyják őket a multiban.
Pedig solo-ban, majdnem olyasféle hangulata van a játéknak, mint a valóságban a tengeren hajózni: valószínűleg annak a mozgásviszonyait, szabályit és kultúráját modellezték le a szerzők. De a FC-ek már inkább azokat magyar vizeket idézik, ahol az egyszerűbb vagányok csapatnak a az átmatricázott rozoga motorokkal felszerelt ladikokkal és jetskikkel.

(#44822) Submarine válasza Munkas (#44821) üzenetére


Submarine
senior tag

Én már több mint 2 éve játszok, de ilyesmit nem tapasztaltam.
A 2 percem van hogy elhúzzak, az akkor játszik ha elfelejtek dokkolási engedélyt kérni.
A hírhedtség valószínűleg megbonyolítja a dolgot. Olyan van, hogy én is véletlenül lövök bele valakibe aki tiszta, de akkor csak anonim módban befizetem valami 5000cr-t és kész.
Ha meg is ölöd, akkor büntiből kiraknak egy börtön rendszerbe, és fizetheted a büntiket, a hajódat is.
Ha többet is megölsz, és szerintem nálad ez játszik be - csak nem figyelted - az kavarhat be.
A hirhedtséget 1 ponttal lehet csökkenteni 2 óránként.
De lehet ezért lőnek szét, ezt sosem próbáltam még.
Utána kell olvasni, mert többtényezős.
Igen, írja is, hogy a Fine-t az Interstellar Factor-nál fizetheted ki, ha nem vagy Notoriety.

(#44823) gabranek


gabranek
aktív tag

Felvettem egy olyan küldetést, hogy a szomszédos rendszerben 5 civilt kell megölni. A nehézsége harmless (én is ezen a szinten vagyok). Nemhogy az 5-öt, de -nem röhög- 1 nyavajás civil hajót sem tudtam kilőni. Mielőtt felmerülne, nem is a bányász hajómmal mentem :) Ebben a kis cobrában ültem, amivel pl. kalóz irtós küldiket gond nélkül meg szoktam csinálni.
Az a baj, hogy ahogy belelövök egy ilyen civil hajóba, egyből elkezdi tölteni az FSD-t. És mire szét tudnám kapni, sikerül meglépnie. Ezt jópárszor eljátszottuk, aztán a végén dühömben inkább eldobtam a küldit.
Nincs valami olyan egység a hajóra, amivel ki tudom ütni ilyenkor az FSD-jét?

田中れいな

(#44824) Raymond válasza gabranek (#44823) üzenetére


Raymond
félisten

Amikor ki van valasztva a celpont akkor a baloldali panelen a Subsystems tab alatt tudor kivalasztani hogy melyik modult akarod szetloni.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44825) [HUN]NIMROD válasza gabranek (#44823) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

FSD becélzása még nem biztos hogy elég lesz. Ha ezek ilyen gyorsan elhúznak ahogy az írásodból érzem, akkor az ugrás úgy is hamarabb meglesz, mire használhatatlanná lőnéd a modult. Ennél kicsit gyorsabb a hajtómű kilövése. Ha nem tud ugrási sebességre gyorsítani, ugrani sem tud. Aztán a teljesség kedvéért van egy powerplay fegyver, amit Yuri Grom ad meg: rakéta, ami újraindítja a célpont FSD-t. De ezzel szerintem (még) nem akarsz foglalkozni, plusz nem igazán éri meg civilek kilövésére használni, ami amúgy is kétséges, hogy megéri-e. Ha nem nézzük a "morális" (tudom, csak játék) oldalát, akkor sincs arányban a jutalom azzal a hatalmas hátránnyal, amit a bűnözővé válás jelent.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44826) gabranek válasza Raymond (#44824) üzenetére


gabranek
aktív tag

Oh, köszi...azért bírom, amikor 1-1 ilyen lényeges dologra fórum posztokból, meg gugli böngészésével jön csak rá az ember :U

# 44825 [HUN]NIMROD
Nem szeretem a sötét oldalt, általában a játékokban a "jó" oldalon szoktam lenni. Ezt most csak azért vállaltam el, hogy bányászás után picit lövöldözhessek (kalóz irtós éppen nem volt).
Egyenlőre nem érdekel a powerplay, a mérnököléssel is csak nagyon minimálisan foglalkoztam, az FSD-t húztam fel az uccsó előtti szintre. De most már megvan a reputáció a Corvette-hez, pénzem is van rá...úgyhogy ha valamikor végre összerakom, el kell mennem pár mérnökhoz.

田中れいな

(#44827) nTom


nTom
aktív tag

Skacok, a winges küldetéseknél hogy oszlik meg a haszon?

(#44828) 42861 válasza gabranek (#44826) üzenetére


42861
senior tag

Ez a játék ilyen. Legalább a 30%-át a neten "játszod" fórumok, hajóépítő, kereskedelmi, bányászati segédletek böngészésével.

(#44829) ooooobi


ooooobi
senior tag

Sziasztok, gondoltam elöveszem az elitet néha lövöldözni, de a galaxis másik felén vagyok, megindultam vissza. Közben meg szkennelgetem a rendszereket. Most találtam 2 födszerüt egymás mellett, nagy nehezen rájöttem hogy is kell a kis dss lövedékekkel feltérképezni egy bolygót, de nekem most rendesen mutatja a felszínt, nem pedig azt a rácsos nézetet ahol látnám melyik részét sikerült eltalálni a scannerrel. Ezt merre keressem, hogy az a rácsos látszódjon?

https://steamcommunity.com/id/ooooobi/

(#44830) Peppo válasza ooooobi (#44829) üzenetére


Peppo
őstag

Cockpit mode combatra van állítva. Analysis mode kell, és akkor látod a rácsot.

#44816 42861

Lehet, hogy sebzi. Akkor kell egy AFMU is.

#44827 nTom

Mindenki megkapja a teljes pénzt.

#44823 gabranek

Lehet, valami más fegyver kellene, amel gyorsan lead annyi sebzést, hogy ne legyen idejük meglógni. Pl. rakéta vagy torpedó. Nem nagyon ismerem ezeket, éppen csak kipróbáltam egyszer, de aránylag gyorsan szétkapták a kisebb, nem túl magas szintű hajókat.

#44817 orientcx

Az lesz. Sajnos még csak a Coloniára sikerült visszaérni, úgyhogy eltart egy darabig.

[ Szerkesztve ]

(#44831) duvi


duvi
nagyúr

(#44832) [HUN]NIMROD válasza duvi (#44831) üzenetére


[HUN]NIMROD
aktív tag

Ezeket a Q&A-kat mind olvastam remélem, de vagy mégis kihagytam valamit, vagy még sosem volt szó arról, senkinek sem jutott eszébe megkérdezni, hogy az Apex taxiszolgáltatással le fogjuk magunkat tudni tetetni egy bolygó bármelyik pontjára, mint ahogy a saját hajóval is le tudunk szállni akárhová? Nem mintha majd akarnám használni, csak jó kérdés, hogyan fog működni. Ha csak a városok és POI-k lesznek kijelölhetőek kilépési pontként, akkor a gyalogosok csak egy nagyon kis területet fognak elérni. Ha meg bárhol ki lehet szállni, akkor viszont az lesz érdekes, hogyan fogják kijelölni a leszállóhelyet. Szintén izgi, hogy mennyi időre esik majd ki valaki a játékból az utazás idejére. Kijelöli mondjuk a Beagle Pointot, és két hétig nem tud belépni??

[ Szerkesztve ]

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod

(#44833) ooooobi válasza Peppo (#44830) üzenetére


ooooobi
senior tag

Ha nem vagyok analysisben nem lehet löni a probeokat, de megvan a megodás, a planetside blackview nem volt bekapcsolva.

https://steamcommunity.com/id/ooooobi/

(#44834) _stick_


_stick_
őstag

Sziasztok!
Rendszeren belül van lehetőség másik csillaghoz ugrani?
A fő csillagtól ahova a galaxy mapnál ugrom 500e Ls-re van az állomás, amit SC-al egy örökkévalóság mire elérek...

(#44835) Raymond válasza _stick_ (#44834) üzenetére


Raymond
félisten

Nincs, csak SC van. Ezert kell megnezni egy-egy misszio elvallalasa elott milyen messze van az allomas. En peldaul 10e felett nem vallalok semmit, mindegy mennyi vagy mi a jutalom.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#44836) _stick_ válasza Raymond (#44835) üzenetére


_stick_
őstag

Köszi, akkor erre figyelni fogok.

(#44837) Peppo válasza _stick_ (#44834) üzenetére


Peppo
őstag

Csak Fleet Carrier tud rendszeren belül is ugrani, de mivel az is negyed óra, kevés olyan hely illetve helyzet van, ahol megéri.

(#44838) Peppo


Peppo
őstag

Szép napkelte, de azért otthonra nem kellene:

Egy perccel korábban:

És volt ilyen is, ez kicsit fura lett: :D

(#44839) orientcx


orientcx
őstag

Nálatok megy az ED? Engem kb 40 másodpercenként fixen kivág "scarlet Krait" hibakóddal. A reddit szerint ez bányászkodásnál tud előfordulni. Hát nálam ezek szerint nem akkor. Hacsak nem minősül bányászkodásnak, hogy próbálom előkaparni az ülés alól azt a zacskó chipset, amit még a múlt héten ejtettem be oda. :U

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44840) Peppo válasza orientcx (#44839) üzenetére


Peppo
őstag

Egy jó órája kezdte, akkor vagy 15 percig egyáltalán nem ment. Azóta "működik", de nagyon nem az igazi.

(#44841) orientcx válasza Peppo (#44840) üzenetére


orientcx
őstag

Nálam kb 20mp, és fixen kiesik. Remélem, összeszedik magukat, mert ha besül az a rakás küldi, amit a mai napra gyűjtögettem össze, akkor kevésbé leszek népszerű a környéken...

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44842) orientcx


orientcx
őstag

Na, most újra megpróbáltam, és helyreállt a rend. Igaz, a launcher nem találja a horizons html-t, de ezen a drámai körülményen a legendás Fed önuralmam segítségével felülemelkedem. :)

u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem

(#44843) gabranek


gabranek
aktív tag

Nincs arra valami módszer, hogy meg lehessen tudni, hogy egy bolygó beszkennelése mennyit ér? Elindultam raw materialokat gyűjteni és közben fss-el beszkennelem az útba eső rendszereket, de jó lenne tudni, hogy mennyit kaphatok 1-1 érdekesebb bolygóért.

田中れいな

(#44844) ooooobi válasza gabranek (#44843) üzenetére


ooooobi
senior tag

Itt egy táblázat, de nem tudom mennyire friss.
[link]

https://steamcommunity.com/id/ooooobi/

(#44845) ledgeri válasza gabranek (#44843) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Előző, vagy fusson EDDiscovery

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#44846) 42861 válasza gabranek (#44843) üzenetére


42861
senior tag

Ami terraformálható, azt érdemes mindenképp. Röviden ennyi. A többi nem éri meg az időt.

(#44847) gabranek válasza ooooobi (#44844) üzenetére


gabranek
aktív tag

Valami ilyesmire gondoltam, köszi. De ebből is az jön le, amit 42861 mondott, vagyis a terraformálhatóak kivételével nem éri meg az időt.

ledgeri: Ezt a programot nem ismertem, de ki fogom próbálni. Úgyis most akarok összerakni egy több monitoros rendszert, legalább nem kell majd alt+tabozni az ilyen segédletek miatt :)

田中れいな

(#44848) Peppo válasza gabranek (#44847) üzenetére


Peppo
őstag

Earth like, water, ammonia world. Ezeknél lehet millió körüli összegre számítani. Olykor még a high metal content world is jó, gondolom, ha terraformálható, az dobja meg. Ill. bónusz, ha te fedezed fel és/vagy te szkenneled le először. Ez utóbbi teszi szerintem igazán élvezetessé a felfedezést. Mert persze végig lehet járni a már ismert pénzes bolygókat (ehhez segédlet is van), de sokkal nagyobb élmény, mikor megtalálod az első olyan földszerű bolygót, amelyet még senki más nem látott, és aztán később látod alatta a neved.

(#44849) gabranek válasza Peppo (#44848) üzenetére


gabranek
aktív tag

Többször is próbáltam egy road to rich által generált útvonalat követni, de nálam az első 2-3 ugrás után átcsapott monotóniába. Tisztára olyan érzésem volt, mintha melóznék. Ennél a rendszernél ezt meg azt be "kell" szkennelni...nagyon untam.
Most elindultam 1500 Ly-re, generáltam utvonalat a galaxy mappal és amit érdekesnek találok ahhoz elcammogok :) Csak úgy érdekelt volna, hogy van-e rá valami nyilvános képlet, ami alapján a játékban rendelkezésre álló adatok alapján ki lehet számolni a valuet.

田中れいな

(#44850) 42861 válasza Peppo (#44848) üzenetére


42861
senior tag

Így van. Sok ED felfedezőnek pl. bakancslista egy olyan gyűrűs earth-like megtalálása, amin ő a "first discovered by" és a "first mapped by" is. Nekem már megvan a sajátom. :)
Szerintem világrekord idő alatt futottam le a 6000 fényévet az első állomásig, ahol leadhattam az adatait, hogy az enyém legyen. Akkor még nem voltak carrier-ek.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.