Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • devil-k

    nagyúr

    válasz devil-k #76493 üzenetére

    A support válasza:


    Tisztelt Előfizetőnk!
    Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
    Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (2.500.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.

    Az én válaszom:
    Tisztelt Uram!
    Ha valóban nincs semmilyen hibajelenség, akkor mivel magyarázza ezt az alacsony internet sebességet a Digi által biztosított modemről? Ráadásul nem arra panaszkodom, hogy nincs meg az 1000 Mbit, hanem arra, hogy még a garantált minimumot sem éri el. Tényleg kiváncsi vagyok, mert nem értem ezt az egészet.



    - mozi bolondéria -

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés