Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73101) KAMELOT


KAMELOT
titán

S65 V8
Úgy megy mint az álom! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#73102) tasiadam válasza KAMELOT (#73101) üzenetére


tasiadam
veterán

volt, aki turbósította, és olyan hangja van úgy, mint egy köenigseggnek :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#73103) Tsebacsi válasza KAMELOT (#73101) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

"Undorító" :D :C
De ha V8, nekem még mindig a Meci AMG, Az amcsi V8-ak és az E39 M5 hangja az etalon :B Ez mondjuk eléggé közel van hozzájuk :DD

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#73104) brumi1024 válasza KAMELOT (#73101) üzenetére


brumi1024
veterán

Kollegamnak van egy E92 M3, vitt vele multkor, tenyleg jo hangja van. :K Kicsit nyomatekszegeny egyebkent, utazoautonak hasznalja inkabb, a carbon airboxos E46 M3-at hasznalja palyanapokon.

(#73105) tasiadam válasza Tsebacsi (#73103) üzenetére


tasiadam
veterán

mert azok cross plane motorok, ez meg flat. A különbséget ugyan azon motornál jól szemlélteti a Ford GT350 vs egy mezei, vagy GT500. Vagy AMG GT S vs black series. A black series ugyan az a motor, csak ott a főgengelyt cserélték ki flatre

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#73106) tasiadam válasza brumi1024 (#73104) üzenetére


tasiadam
veterán

Annyi nyomatékvan benne 4 ezernél, mint egy E39 30d-ben :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#73107) nincsnév007 válasza tasiadam (#73106) üzenetére


nincsnév007
őstag

igen de azt már 4 ezernél elváltod m3-at meg majdnem 9 ezernél ;]

(#73108) tasiadam válasza nincsnév007 (#73107) üzenetére


tasiadam
veterán

ugyvan :D de elég szép a nyomatékgörbéje is.

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#73109) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

A 330e szervizben van és elhoztam egy demó autót. Óóóó bazdmeg, ez az i4. Jó még csak vagy 20 kilométert mentem, de annyira durva. Letépi a fejed amikor rálépsz a gázpedálra. Autópályát majd este, kíváncsi vagyok mennyire zajos. Ami feltűnt eddig, hogy valahogy a kristály fehér az sokkal fehérebb lett. Pont ott állt az enyém mellett, azon is kristály fehér fényezés van és durván világosabb volt az i4. Nem hiszem, hogy ennyit romlott volna 5 év alatt. A másik, hogy ebben is sima hifi hangrendszer van és valahogy nem szól olyan jól mint a régiben. A többi viszont király, az a brutál nagy kijelző, de a HUD is tényleg nagyon jól végzi a dolgát. A reverse asszisztens is érdekes, olyan szürreális élmény volt, hogy elindult kifelé a garázsból kormányozva. Annyi, hogy ilyen vadul tolja bár lehet valahol állítani a sebességet de zavaróan megindult hátrafelé.

(#73110) brumi1024 válasza kardkovacsi (#73109) üzenetére


brumi1024
veterán

Reverse assistantnal neked kell fekezned, szoval csak rajtad mulik mennyire megy. Jopofa, eleg ugyesen vegigmegy a korabbi utvonalon, de nalam bekerult az automata parkolo "melle", szinte csak akkor hasznalom, ha valaki erdeklodik utana.

[ Szerkesztve ]

(#73111) Tsebacsi válasza kardkovacsi (#73109) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Úúúú ne fájdítsd a szívem :DDD :C

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#73112) Shadowbull


Shadowbull
addikt

Ha már asszisztensek. Chris Karácsonyi csinált egy összehasonlító tesztet (i5, EQE, ID.7) és futólag bemutatta mint tud az új Autobahnassistent rendszert, ami erre alkalmas autópályán 135-ig elengedett kormánnyal vezet, és tükörbe nézve vált sávot.
[link]

Szerinte baromi jó, és a BMW ezzel gyakorlatilag messze a többiek előtt van.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73113) Harcipocok84


Harcipocok84
junior tag

Megvettem a kinézett 2009-es X6-ot.
Egyenlőre nincs panasz vele. Megy, nem füstöl, szépen vált, hibakód mentes. A motortér makulátlan, sehol egy folyás. Elég fapados, ahogy nézem még bluetooth modul sincs benne, legalábbis nincs ott az opció. Ez azért elég fájó hiba. Illetve a tolatókamera hiánya. Úgyhogy rendeltem is egy fejegységet hozzá, amihez be lesz kötve tolató kamera, lesz bluetooth és végre normális navigáció. Tisztában vagyok vele hogy ezek az androidos kütyük nem világmegváltó minőségűek és sebességűek, de a mostanihoz képest biztos előre lépés.

Egy hibát találtam: a bal visszapillantó tükör a hazaúton csúnyán lötyögött. Először azt hittem kitört a tükör mögül a motor, vagy valami komolyabb. De mire hazaértem kézzel is le tudtam szedni, a ragasztó engedte el. Van erre speciális ragasztó? Műanyag lap - Tükör közé.

Másik kérdésem: 175.000 km van benne. Érdemes benne kiütni az EGR-t, illetve a szívósor lapátokat cserélni/vakdugózni hogy ne hulljon bele a motorba? Nem értek hozzá, csak sok helyen olvasni hasonlókat.

[ Szerkesztve ]

(#73114) kardkovacsi válasza brumi1024 (#73110) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Aha, ez jó tudni. Bár alapvetően tolatva szoktam beállni a garázsba de most előre felé mentem csak azért, hogy kipróbáljam. Így megindult mint az állat, de akkor azért mert elengedtem a fékről a lábam. Gondoltam teljesen ő vezérli de így logikus amit írsz és sokkal jobb is.

(#73115) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

Amúgy asszony amikor beült egyből annyit mondott, hogy ok ez is minimál de fényévekre van egy Teslától. Csak egyetérteni tudok.

(#73116) Tsebacsi válasza kardkovacsi (#73115) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ennyivel jobbnak érződik az i4 a Tesla 3-asnál?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#73117) kardkovacsi válasza Tsebacsi (#73116) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Igen, sokkal. Az új facelift Model 3-ban nem ültem, csak az előzőben. Ahhoz képest tényleg brutális a különbség. Ebbe az autóba jó beülni abba meg nem volt az.

(#73118) Shadowbull válasza kardkovacsi (#73117) üzenetére


Shadowbull
addikt

A Highland jobb egy fokkal, de az is nagyon olcsó és primitív hatású egy BMW mellett.
De hát az is ..

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73119) brumi1024 válasza kardkovacsi (#73114) üzenetére


brumi1024
veterán

Igen, parkolasba es a tolatoasszisztensbe is bele lehet nyulni fekkel, es ez szerintem is jobb igy. Parhuzamos parkolast nagy hevvel vegzi, nyugodtabb vagyok, ha kicsit lassabban halad. ;]

(#73120) chess001 válasza Shadowbull (#73118) üzenetére


chess001
aktív tag

Nem értem, hogy miért a 3-ashoz van hasonlítva az i4. BMW-nél az újrafelhasznált műanyagbelsős kínai Mini az ami hasonló áron elérhető.
Árban, súlyban, featureben az S-X közelebb van hozzá.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73121) Shadowbull válasza chess001 (#73120) üzenetére


Shadowbull
addikt

Azért van azzal hasonlítva mert az a méret.

Hogy drágább az nyilvánvaló, a BMW az prémium, a Tesla meg kommersz.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73122) tasiadam


tasiadam
veterán

Most néztem Handrás i4 vs tesla model 3 tesztjét, és asszem ez az a 2 autó, ami nekem elég lenne, ha a célállomásokon tudnám tölteni. Országon kívülre nem járok nagyon autóval, így irreleváns, de ahova megyek, oda is csak pályán 130 GPS-el. Már csak 20+ millió ft kell és megvan a kövi autó :D

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#73123) brumi1024 válasza chess001 (#73120) üzenetére


brumi1024
veterán

Ez csak jelenleg van így, nem volt rég, amikor 28 volt a Model 3 Performance. :N

(#73124) chess001 válasza brumi1024 (#73123) üzenetére


chess001
aktív tag

Lehet, de akkor még az i3s volt csak elektromos talán.
Nézem egy ideje az elekromosokat, de annyira nagy lett a választék, hogy kell még várnom úgy érzem.
Nagyon kíváncsi leszek az új performance-ra meg az új 3-asra, ha már ilyen peugeot lett a menetfény a mostaninál...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73125) Shadowbull válasza brumi1024 (#73123) üzenetére


Shadowbull
addikt

Igen, de az egy anomália volt. Az utóbbi egy-másfél évben szépen tart oda a Teslák ára, ahová való.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73126) chess001 válasza Shadowbull (#73121) üzenetére


chess001
aktív tag

Talán a nagyon gazdagoknál, vagy újságíróknál jó alap, amúgy meg teljes hülyeség. Mindenki tudja, hogy a kocsiknál csak a szín számít!

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73127) brumi1024 válasza chess001 (#73124) üzenetére


brumi1024
veterán

Nem, ez 2022 elso feleben volt. Akkor mar boven volt i4, M440i/i4 M50 mellett elmentem kiprobalni a Model 3 Performance-t is.

#73125 Shadowbull: Persze, de ez nem segit azokon, akik 28-ert vettek, majd nem sokkal kesobb volt 20-ert is Performance. Csak arra utalok, hogy kicsit nehez megfogni mi van egy arkategoriaban a Teslaval. ;]

[ Szerkesztve ]

(#73128) chess001 válasza brumi1024 (#73127) üzenetére


chess001
aktív tag

23m volt akkor is, de tény, hogy a S árán is nagyot vágott pláne tavaly.
[link]
Kb. mindenki aki próbált számolni, meg csak a hagyományokban gondkodott addig kicsit elvesztette a fonalat.
Azért jó, hogy nálunk ilyen kormányunk van, itt már a fekete is lehet fehér simán máról holnapra, simán elmegy...


A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73129) Shadowbull válasza brumi1024 (#73127) üzenetére


Shadowbull
addikt

"de ez nem segit azokon, akik 28-ert vettek"

Nem bizony. Emlékszem még nem régen is azt bizonygatták hogy a Tesla nem veszít az árából, a legjobban tartja azt.... Hát ja....

Ha már itt tartunk, tök büszkék voltak arra is hogy a Tesla vásárlók a legelégedettebbek. Aztán amikor azt találta mondani nekik az ember hogy ez csak átmeneti, mert abban a pillanatban amikor a vásárlók már nem teslafanokból fognak állni akkor gyorsan jönni fog a kendőzetlen vélemény, akkor meg szokás szerint kiakadtak.

Most meg itt tartunk, és hol van még a vége.

[link]

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73130) CharlieDrop válasza tasiadam (#73122) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én azért csekkolnám az új Macant is :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#73131) brumi1024 válasza chess001 (#73128) üzenetére


brumi1024
veterán

Ezutan volt meg egy aremeles, tudom, szoltak, mert erdeklodtem/tesztvezettem elotte.

"Performance – 27 299 990 Ft helyett 24 999 900 Ft"

#73129 Shadowbull: Jaja. Gyorsan fordult az az elegedettseg, ahogy jottek a problemak.

[ Szerkesztve ]

(#73132) brumi1024 válasza CharlieDrop (#73130) üzenetére


brumi1024
veterán

Abbol egy nem tulextrazott valtozat duplaja lesz minimum ezeknek. :(

(#73133) CharlieDrop válasza brumi1024 (#73132) üzenetére


CharlieDrop
veterán

40 milláról indul a kis akksis sacc/

Rémálom. Elkezdtem extrázni, de tényleg nem csak a durvább dolgokkal, 50 millánál becsuktam az ablakot inkább
:DDD

Amúgy így tényleg sokkal jobb egy BMW, vagy egy Audi, tényleg nincs akkora különbség, hogy az ára a duplája legyen, de azért kipróbálnám :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#73134) chess001 válasza brumi1024 (#73131) üzenetére


chess001
aktív tag

Igen, 2022-ben tényleg volt egy rövid időszak, amikor nem voltak olyan messze árban egymástól:
https://autopult.hu/tesztek/bmw-i4-m50-teszt-2022-szelsosegek.html
Szerintem nem szép összehasonítás, a 400 kg plusz miatt hatékonyságban, agilitásban nem tudnak pariba kerülni, árban is nagyon kinyílt az olló. Közben a kínaiak is odacsapnak az asztalra, érdekes lesz a közeljövő...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73135) Shadowbull válasza chess001 (#73134) üzenetére


Shadowbull
addikt

"Közben a kínaiak is odacsapnak az asztalra"

(Ásít). Odébb lesz az még, amikor szemmel látható mennyiséget fognak kínaiak eladni Európában. Az különösen vicces amikor prémium gyártókkal akarnak versenyezni és oda is áraznak.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73136) brumi1024 válasza chess001 (#73134) üzenetére


brumi1024
veterán

Ahogy Shadowbull írja. Híresztelték, hogy a BYD teljesen felborítja a piacot a modelljeivel, majd igazából a Tesla felé sikerült áraznia.

(#73137) brumi1024 válasza CharlieDrop (#73133) üzenetére


brumi1024
veterán

És a Taycanoknak olyat esett az ára az első évben, hogy nehéz nem kétkedve nézni ezeket az árakat.

(#73138) Shadowbull válasza CharlieDrop (#73133) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ha már Porsche akkor az új Taycan. Az egyetlen olyan EV ami birtoklási vágyat ébreszt bennem.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73139) Shadowbull válasza brumi1024 (#73136) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ráadásul azt csiripelik a madarak hogy marhára nem rohanták meg az emberek a BYD szalonokat, az eladási számok messze alatta vannak mint amire számítottak, úgyhogy a BYD most azt fontolgatja hogy hibrideket is hoznak majd az EU piacra. Állítólag.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73140) kardkovacsi válasza brumi1024 (#73136) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Meg akiknek van már nem írnak szépeket. Mert nyilván az újságírók, új márka jön majd sok autó, nem mernek rosszat írni.
Handrás is csak annyit említett meg, hogy kicsit fura a futómű. Van ilyen BYD FB csoport. Na ott egy tulaj leírta, hogy azért vannak fenntartásai :) mindenfelé nyekereg az autó, a futómű tényleg gáz:
"A futómű billeg ,himbálózik,és ha lepadlózod akkor instabillá válik az autó, ez elég félelmetes.Csak nyugodt közlekedéssel jó az úttartás."
A teljes:

[ Szerkesztve ]

(#73141) CharlieDrop válasza Shadowbull (#73138) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ok, de az nem i4 kategória :D

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#73142) Shadowbull válasza CharlieDrop (#73141) üzenetére


Shadowbull
addikt

Hát nem. :N

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#73143) chess001 válasza brumi1024 (#73136) üzenetére


chess001
aktív tag

Nem ebben a 'méretben', az olcsók érdekesek a BYD-nál.
A Geely, Xiaomi amik jókat kínálnak (Volvo CX30, Zeeker 001-007), majd ha jönnek.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73144) chess001 válasza CharlieDrop (#73141) üzenetére


chess001
aktív tag

Nem tudom, hogy miért voltak annyira hasraesve a tesztelők a Seal-től. Se szervíz, se alkatrész, de szoftver nincs itthon, nem egy fejszét vesz az ember. Én legnagyobbat Csikósban csalódtam, olyan átlátszó volt, hogy nem érti, nem nézett utána, de nagyon lelkes...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#73145) CharlieDrop válasza chess001 (#73144) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én kihagyom a kínai csodákat, de szerintem most ezt kell nyomni

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#73146) KAMELOT válasza chess001 (#73143) üzenetére


KAMELOT
titán

Valami jóról akkor lehet beszélni, ha már van neki egy 10 éves múltja. Ezeknek egyiknek sincs. 5-10 év múlva is jól fog működni ez a EV vagy ott fog állni a bazárokban, mint angliában, mert senkinek nem kell használtan?!?!
BYD az ugyan ez.

CharlieDrop: Ahogy írod. Most ezt kell mindenhol nyomni, hogy a kínai xar egy jó. Csak itt EU-ban nincs ezek mögött bizalom.

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#73147) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok, egy 3 éves használt 330e megvételén gondolkodom. Ha vétel előtt át szeretném vizsgáltatni, akkor hová javasolt vinni? Márkakereskedő (Wallis-hoz hordták szervizelni) vagy független? Vagy mindegy, mert úgyse nézik át rendesen, csak a "felületes" dolgokat?

Ha bárkinek van javaslata Budapestre, megköszönöm.

(#73148) KAMELOT válasza Mauzes (#73147) üzenetére


KAMELOT
titán

Mennyi km van benne?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#73149) Mauzes válasza KAMELOT (#73148) üzenetére


Mauzes
őstag

60k, ebből 40-et ment elektromosan. Újszerű meg minden, de azért nehogy belefussak valamibe. Persze ha a szerviz meg pont a mélyebb dolgokat nem nézi, akkor nem nyerek vele túl sokat, hogy megtudom majd a fékek állapotát meg mérnek gumikopást.
De mondom nem volt még ilyenben részem, lehet hogy rosszul gondolom és tök jól átnézik.

(#73150) CharlieDrop válasza KAMELOT (#73146) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A BYD azért nem ma kezdte, ők (voltak?) a BMW kínai partnerei.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.