Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72951) Newlachka válasza Harcipocok84 (#72950) üzenetére


Newlachka
őstag

ha esetleg Pesten van ez a baleset, ott tudok jó villamosságisz,aki BMW-re szakosodott.

(#72952) KAMELOT válasza Harcipocok84 (#72950) üzenetére


KAMELOT
titán

Akkor jót kínlódsz a kocsival! ;]
Motor, km ??? Hol volt először bejegyezve a kocsi?

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#72953) herdsman12 válasza Harcipocok84 (#72950) üzenetére


herdsman12
őstag

Pajzs miatt nem aggódnék, mert, ha nem csíped az extra védelmet, akkor akár szervíz állásban hagyhatod. Ilyenkor nyitásnál-zárásnál, indításnál nem kell nyomkodni semmit, csak a motorház nyitásnál kell egy spec gombot megnyomni és már nyithatod.
Masszív szívás is lehet belőle, de az más hiba miatt jön, például lemerül az akksi.
9 év alatt nem találkoztam Pajzs galibával.

(#72954) Chris0321 válasza Harcipocok84 (#72948) üzenetére


Chris0321
addikt

Én a helyedben inkább a fekete szín miatt aggódnék, mert iszonyat kényes szín. Minden is meglátszik rajta.

(#72955) H.Ezredes válasza Harcipocok84 (#72950) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Nem vagyunk mi sem meg elégedve vele. Ha van lehetőség ki szoktuk építeni és végre megszűnik ez a rettenetes rendszer... Új bowdennel szoktuk összerakni mindig utána.

herdsman12

Te nem találkoztál én meg rengeteggel... Nagyon sokszor nem lehetett nyitni a Motorhaztetőt. A legjobb mikor a rendszert telepítő cég se tudta kinyitni roncsolás nélkül de nekünk csak sikerült megoldani. Gyűlölöm... Nagyon sokszor nyűg van a nyitás, szerelhetetlen a motortér. Oldhatatlan kötéseket tákolnak be.... Autót nem is lopnak a motortérből nem is értem minek zárják le... 😂 😂 😂

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#72956) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#72955) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Mikor az e46-ot eladtam (abban nem pajzs, de hasonló blue46 vol) utána 2 héttel hívott a tulaj, hogy nem bírja kikapcsolni és üvölt az autó, mindezt hajnali 1-kor

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72957) tasiadam


tasiadam
veterán

Mivel jobbak ezek, mint egy atlagos immobilizer?

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#72958) brumi1024 válasza Rossi (#72944) üzenetére


brumi1024
veterán

Totalcar megint a helyzet magaslatan: eddig is vilagitottak a kormanyon a gombok, a teljesitmenyadatok nem stimmelnek (csak a nemet oldalig kellett volna eljutni), nem letezik M430i. :DDD

(#72959) CharlieDrop válasza tasiadam (#72957) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem tudod kinyitni a motorháztetőt pl.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72960) FIREBLADE78 válasza tasiadam (#72926) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Kapjátok be
mérted már? Főleg amikor fél órát vársz az osan kúton ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#72961) FIREBLADE78 válasza brumi1024 (#72958) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

;] Első lámpa angel eye-ja nagyon csúnya :O hátsó lámpa szebb lett. Belül nem látok változást. Talán fúvóka körül?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#72962) brumi1024 válasza FIREBLADE78 (#72961) üzenetére


brumi1024
veterán

Sok helyen van, kormány is más, bőrkínálat is más (ha igazi bőr kell akkor marad a fekete, fekete, majdnem fekete, fehér, fekete piros), full bőr csomagot sem láttam. Ezek alapján visszalépés elég komoly áremeléssel. :(

[ Szerkesztve ]

(#72963) FIREBLADE78 válasza brumi1024 (#72962) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Én is örültem volna a full bőrnek. De hát műbőr... Legalább könnyű tisztítani. Kicsit hiányzik a 7 éves X5 prémium anyaga. Az még most is bitang.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#72964) Chris0321 válasza FIREBLADE78 (#72960) üzenetére


Chris0321
addikt

Csak a mol-nál tankolok. Romániában.

(#72965) KAMELOT válasza FIREBLADE78 (#72960) üzenetére


KAMELOT
titán

Van azon kívül még sok màs kút. Egyik kúton sem vàrtam 5p többet. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#72966) kardkovacsi válasza KAMELOT (#72965) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Szerintem ne kezdjük el :)

(#72967) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

Mint írtam ültem bent egy M50-ben és teljesen azt hittem, hogy abban bőr kárpit van, mert ilyen finom puha volt az érintése. Majd megláttam itthon a konfigurációt és kiderült perforált Sensatec van benne. Így utólag rájöhettem volna mert tényleg nem volt bőr illat az autó csak a klasszik új autó illat. Mindenütt azt írják, hogy ezek sokkal tartósabbak mint a sima bőr, kényelmes is. Nem tudom mennyire izzadsz mondjuk ebbe bele szemben egy sima szövet, műbőr kombinációval.

(#72968) tasiadam válasza kardkovacsi (#72967) üzenetére


tasiadam
veterán

Aki a mercit szereti, az leszolja, hogy a BMW muanyag belsot ad. Aki a BMW-t, az meg a mercit, hogy nehez mint a sar es meg cserebe draga is. Szoval valamit valamiert :D de ugysincs olyan belter, aki orokke valosagig birja

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#72969) FIREBLADE78 válasza tasiadam (#72968) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mercinek is szar a belsője :)

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#72970) brumi1024 válasza FIREBLADE78 (#72969) üzenetére


brumi1024
veterán

Szerintem joval rosszabb adott kategorian belul. :K

(#72971) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

Egy icipici áremelés azért csak befigyelt február 1-el. Egy két opciónak emelték az árát, HK +20, vezeték nélküli töltőtálca +10 i4 esetén. Minimális, de nem bírták ki, hogy ne tekerjék a dolgokat picit feljebb.

Erről az jutott eszembe, hogy amikor voltunk Thaiföldön akkor eléggé figyelni kellett a lehúzásra. Chiang Mai-ban voltunk és volt egy taxis csaj (ilyen 3x éves anyuka volt) és így négy napig ő furikázott minket, több ezer bahtot otthagyunk nála. Mikor jöttünk el megkértük vigyen ki a reptérre és akkor mondta hát, picit drágább lesz a reptérre kivinni meg van valami plusz díj, +40 baht. Persze semmi nem volt (nem is ő jött értünk hanem megkért valakit), egyszerűen nem bírta ki, hogy ne húzzon le minket pár bahtra. Csak mosolyogtam magamban. +400 forint mai áron. Tuti rosszul érezte volna magát ha nem mondja be :)

Valahogy így van ezzel a BMW is, ültek ott az irodában. Bakker, nem emelhetünk árat, mert nem fogynak az autók jól, na azért pár extra árát emeljük már meg csak az íze kedvéért :)

(#72972) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72971) üzenetére


brumi1024
veterán

i4-et nem neztem, de a 4-es coupe, legalabbis az M440i erezhetoen dragabb lett. Visszaneztem a 2022-es ajanlatomat, pont ugyanazt nem tudtam osszekonfiguralni (nincs lezerlampa mar, nincs konyak bor belso, eleg sok aprosag tunik rosszabb minosegunek, pl a muanyag kormanykozep), de hasonlo konfig 5 millioval dragabb. :(

[ Szerkesztve ]

(#72973) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72967) üzenetére


brumi1024
veterán

iX-ben sensatec van, nekem bor, egyidos a ket auto. Az ules hasonlo allapotu mindkettoben, de a kormany rosszabb allapotu az iX-ben ~40k km utan.

[ Szerkesztve ]

(#72974) kardkovacsi válasza brumi1024 (#72972) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

2022 óta azért volt egy durva drágulás. 2022 januárjában az i4 alapára 19,7 volt, februárban már 20,7 és onnan ment fel szép lassan 25,4-ig.

(#72975) Rossi válasza brumi1024 (#72958) üzenetére


Rossi
addikt

Szégyen, ami az ottmaradt "újságírók" művelnek, alig van értelmes cikk, rengeteg a clickbait, külföldi oldalakról átvett tartalmatlan fos.

Néztem én is az m430i-t... :(

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#72976) gg72


gg72
veterán

Sziasztok! Egy mási topikból irányítottak ide. Egy 2006-os 1.6 90LE Mini One (De Luxe) 180ezer km-mel mennyire ajánlható? Azt az infót kaptam, hogy ez Chrysler Tritec motoros, illetve évjárat alapján már Getrag váltós.

(#72977) CharlieDrop válasza gg72 (#72976) üzenetére


CharlieDrop
veterán

pont 2006-ban volt a váltás, de elvileg a 90 lovas 1.6 az még Tritec. Az újban az 1.4 tud 90 lovat.

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72978) chess001 válasza gg72 (#72976) üzenetére


chess001
aktív tag

Szerintem nem rossz kocsi, több ismerősömnek is van, rozsdát érdemes nézni alulról is, szigorúan kétszemélyes. Mazda MX5 élvezetesebb amúgy...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#72979) gg72 válasza CharlieDrop (#72977) üzenetére


gg72
veterán

Kösz, chess001-nek is! Amit kinéztem, azt pont elvitték, de van egy másik kevésbé jól felszerelt 1.6-os 90 lovas is. A két személy nem gond, 90%-ban egyedül megnnék vele + a lányommal. :)
Mennyit fogyasztanak ezek anúgy?

(#72980) CharlieDrop válasza gg72 (#72979) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Passz, de akik próbáltak ilyet mind panaszkodnak rá, hogy kemény. De nem tudom mert bármennyire is imádom a Minit, Fiat 500-unk van.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72981) András12345


András12345
aktív tag

Sziasztok!

Vásároltam nemrég egy 2003-as E60-at, 2.2 benzin, kéziváltó stb. Nincs agyonextrázva.
Olyan kérdésem lenne, hogy utólagos megoldás létezik telefon bluetooth csatlakoztatására? Kisnavis az autó. Aux mód nem tudom hogy van-e benne gyárilag, a menüjében nem találtam. (ha jól tudom erre lehetne kötni egy bluetooth adaptert)

Köszi előre is!

(#72982) CharlieDrop válasza András12345 (#72981) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nincs benne BT modul? Mert akkor már bőven volt ilyesmi. Nem megoldhatatlan a gyári cucc.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72983) tasiadam válasza CharlieDrop (#72982) üzenetére


tasiadam
veterán

En a mai napig jack dugozok :D pedig elv BT kepes az en fejegysegem is, nyilvan nem gyari

Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár

(#72984) CharlieDrop válasza tasiadam (#72983) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Azért az akkori BT modul csak telefonálásra jó. Sőt az F20-amban is csak arra volt jó

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72985) mandleee


mandleee
tag

Sziasztok! Gondolkodok lassan autócserén és az f31 (talán f36) típusok amikkel szemezek. Leginkább dízelt szeretnék a relatíve nagy autópályás hosszú utazások miatt (90% autópálya + bolti járat), hétköznap úgyis garázsban pihenne. Évi kb. 18-20e km.
Amik képbe kerültek a facelifttes 20d (b47) és a 30d motorral szerelt 2016-19 közötti példányok. Sajnos a 30d-ből szerényebb a kínálat és szép felára van a 20d-hez képest. Igazából fix 140 tempomattal megyek, az autópálya meg folyton tele van, így nekem bőven elég lenne a 20d 190LE változat is. :D
Azért relatíve sok km-t teszek meg, ezért preferálnék 200e km alatti autót, de ha jól sejtem, pont ilyen 180-200e km között érik a lánccsere + egy "nagyobb" karbantartás.

Sok példányt látok, ahol szűkösebb az extra lista, mert pl. pont kisebb navi van benne. A kérdésem, hogy mennyire kivitelezhető utólag carplay képes nagy navit beszerelni tolatókamerával, ahol megmarad a gyári rendszer?
Az M-pakettes kocsik is tetszenek. Kb. mekkora felárral érdemes számolni a futómű karbantartásnál? Nem lesz túl kemény a jóféle magyar utakon?
Nagy igényt nem tartok az x-drive-ra, de sokszor pont egy szimpatikus kocsiban van. Kell tőle félni, milyen probléma fordulhat elő vene?
Záró kérdésként mire érdemes figyelnem laikusként, ha megnézek egy példányt? Esetleg milyen egyéb típushiba, amire figyeljek.

Köszi előre is a válaszokat! :R

(#72986) CharlieDrop válasza mandleee (#72985) üzenetére


CharlieDrop
veterán

“Azért relatíve sok km-t teszek meg, ezért preferálnék 200e km alatti autót,”
mások is ezért vesznek dízelt..,

láncot így is úgy is érdemes cserélni, kivéve ha tutira volt cserélve…

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#72987) Newlachka válasza mandleee (#72985) üzenetére


Newlachka
őstag

Szia,

Wallnerwerk-re keress rá fb-on.extráznak ilyen kocsikat.
F31-em van(N47d20c) amúgy 247k val vettem, Ezredes szerint egy métert nem kellett volna mennem,mert gyári lánc volt benne..
Szval megkapta a nagy szervizt és köszöni jól van.Most jön egy fèk felújítás, illetve most 275k körül a dpf is kezd "problémás" lenni.Megpróbálom kimosatni ha nem lesz jó,lehet betétet is cserélni benne, vagy másikat venni.
Ha nincs meg a nagyszervíz azt tükrözze az ára.

(#72988) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

Valaki tudja mire jó pontosan ez a personal eSim? Ok, még egy sim kártya, de miért jó ez? Főleg ha carplayt használsz amúgy is. Valami 5G feature-öket emlegetnek amik esetleg jöhetnek még (illetve van az i5-ben gaming platform ahhoz elvileg kell).

(#72989) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72988) üzenetére


brumi1024
veterán

Távoli feature-ök (kamerakép pl), plusz internet a belső dolgokhoz mint POIk, időjárás app, útinformációk, stb.

(#72990) kardkovacsi válasza brumi1024 (#72989) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

De ahhoz a sima fedélzeti sim kártya is elég, nem? Ez talán más, berakhatsz egy külön saját sim kártyát az autóba. Kicsit körbejártam a témát, T-Mobile ad olyan eSimet amivel a telefonod tudod használni egy másik eszközről vagyis inkább egyszerre a kettőt.
A másik, hogy tud Wifit adni az autó belül, szóval ha van egy tableted ami rá tud csatlakozni az autóra (gyakorlatilag egy hotspot).

(#72991) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72990) üzenetére


brumi1024
veterán

Nincs sima fedélzeti sim kártya hely. :N Viszont ahogy nézem megy anélkül is a remote services, csak valamivel lassabban, illetve frissítéseket telefonra kell letölteni először (nem nagy dolog, van évi 2 kb).

[ Szerkesztve ]

(#72992) brumi1024


brumi1024
veterán

Típustársnak távolról is köszi, ez az autószerető módja a melléparkolásnak. :))

(#72993) brumi1024 válasza brumi1024 (#72991) üzenetére


brumi1024
veterán

Szerk, csak lemaradt: szóval ezek fényében felesleges. Hotspotnak sok értelme nincs szerintem.

(#72994) kardkovacsi válasza brumi1024 (#72991) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Arra gondoltam, hogy van egy 4G sim kártya beépítve a fejegységbe. Ezen megy minden kommunikáció. Az enyémben is van (F30). Az eSim meg amibe a sajátod bedughatod. Igazából azért hezitálok, mert az 5G képes és persze ha a BMW nem fejleszt rá semmilyen feature-t akkor nincs értelme megvenni, de ha esetleg jön később valami olyan dolog ami igényli az eSim-et akkor meg bambulhatok némán :)
Neked van? Egyáltalán lehetett akkor már rendelni. Ez az iDrive 8,5-el jött ahogy én értelmezem.

(#72995) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72994) üzenetére


brumi1024
veterán

Nekem nincs, szerencsere iDrive 7-tel jott meg az auto. iDrive 8-tol van, iX-be mar lehetett kerni es ott debutalt az iDrive 8.

Nem tudom, en nem feltetlen szamitanek arra, hogy sok minden epulne erre, plane ugy, hogy jon az iDrive 9.

[ Szerkesztve ]

(#72996) kardkovacsi válasza brumi1024 (#72995) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Az iDrive 9 nem a 8.5 upgrade. A 9-es teljesen más alapokon nyugszik (Android alapú) és egyelőre csak az alsóbb kategóriákba rakják. Gondolom még ők sem biztosak abban, hogy ez lesz a jövő.

(#72997) brumi1024 válasza kardkovacsi (#72996) üzenetére


brumi1024
veterán

Neue Klasse is iDrive 9 lesz, meglepne ha kozeptavon ket teljesen eltero alapon futo rendszert akarnanak fenntartani. Plane, hogy egy stock Android eleg rugalmas, es hatarozottan modernebb alap, mint a jelenlegi.

(#72998) Shadowbull válasza brumi1024 (#72997) üzenetére


Shadowbull
addikt

Csodálkoznék ha az NCAR OS9-et kapna.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#72999) brumi1024 válasza Shadowbull (#72998) üzenetére


brumi1024
veterán

Ja az 10 lesz a teljesen mas interfesz miatt?

(#73000) Shadowbull válasza brumi1024 (#72999) üzenetére


Shadowbull
addikt

Hogy hogyan fogják hívni azt nem tudom, de az gyakorlatilag egy teljesen más rendszer lesz, ahogy írod.
Ilyen szempontból mellesleg tökmindegy hogy Linux vagy Android alapú.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.