Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Mire csereled? Audira? Ejjj....
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
Hát, check list
azon kívül, hogy működik-e benne minden, azt kell megnézni, hogy a pótkeréknél és az akksinál áll-e víz
nem tudok semmi olyan rejtett dologról, amit szaki nélkül meg tudsz nézni, de talán erre téved az Ezredes úr, vagy a másik kedvenc e61 tulajom, ők jobban ismerik
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Ck.
addikt
Ha ennyiért elviszik akkor talán van remény egy hasonló korú patika A6 Avant nem 4-500 ezerért történő eladására is. Legutóbb ennyivel kínáltak meg.
[ Szerkesztve ]
(#26804) CharlieDrop válasza Lavidaloka (#26799) üzenetére
CharlieDrop
veterán
1.3 nemá, mi baja?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#26805) Lavidaloka válasza CharlieDrop (#26804) üzenetére
Lavidaloka
aktív tag
Hát ez az.. Én is keveslem de nem tudom feljebb nyomni a Facelift-es árnál......Mindjárt le is veszem a francba...dehogy adom én oda ennyiért!!!
Igazábol nem is eladó ...csak gondoltam felrakom mert kíváncsi vagyok mennyit is ér valójában.Szóval lennék bajban ha mondjuk felhívna valaki hogy itt a KP megyünk érte...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
(#26806) CharlieDrop válasza Lavidaloka (#26805) üzenetére
CharlieDrop
veterán
én olyan 1.6 - 1.8 körül adnám az enyémet.
Már majdnem minden ki van cserélve, vagy fel van újítva benne
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FET-MEN
veterán
Szia. Nekünk 530d manuál van belőle szimpla hátsó kerék hajtással. Tehát kérdés? DPF ki belőle, -1 nagy probléma, ha van mit tejbe aprítani akkor meg cserélni kell rendszeresen. Ülésfoglaltság jelző azóta sincs megcsinálva, így elvilag lufinyíláskor mindegyik nyílna. Bár mindenki mást mond. A motor brutál erős már gyárilag is, azzal gond nem lehet. Chip miatt a kardán hardyt kellett cserélni.
Charlie: amit írtál kizárólag a touringnál fordul elő, de az javarészt mindegyiknél.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
CharlieDrop
veterán
Nem, nem csak, volt rá példa sedanban is és e65 is érintett
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FET-MEN
veterán
E65 azért más téma, ott én is hallottam, de e60 sedannal nemigen. De minden vásárlásnál minden autónál érdemes benézni a pótkerékhez
Iphone 7
Ck.
addikt
Csak szimplán hülye vagyok a bmw-khez, vagy tényleg nem egészséges az a fémes beütésű motorhang, amit hallani alapjáraton a motortérből? [link]
FET-MEN
veterán
Mint valami diesel
Iphone 7
Möhe
addikt
Dani!
PIMP-eltetétek az e39 hangyrendszerét? Vagy van olyan akit tudsz,hogy cserélt fejet,hangszórót, erősítőt?
FET-MEN
veterán
Szia! Abszolút passz. Nem nagyon szokták mókolni, nekem full gyári, egyik ismerősömnek van nem gyári navis androidos fejegység egy mélyládával, az úgy már bőven csúcs. Ráadás touring, ott van is értelme a ládának, nem úgy mint nekem a leszigeltelt sedannal
Iphone 7
A mélyet nem irányból hallod, lehet sedan is egy jó rendszernél
535d vel mi a stájsz? Nagyon kerülendő?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-KP-
addikt
e46-hoz létezik wifis obd reader? vagy azok csak e90/e60 és afelett jók?
szőröscica
addikt
Tudtommal nem rosszabb mint az 530d, sőt... A 35d-ben két fix geometriás turbó van, míg a 30d-ben változó geós, és utóbbi érzékenyebb. A 35d szereti lelökni magáról a levegőcsöveket, de egyéb jellemző hibáról nem hallottam. Van ismerősöm, aki bőven 300 ezer felett tart vele, és sok baja nem volt vele. Egyszer megfőzte, mert elrepedt egy vízcső, kiírta az autó, hogy alacsony a hűtővízszint, de tovább ment vele. Szóval user error benne volt. Egyébként meg kinyomja a szemét is, de csak megy és megy. Én csak egyszer vezettem, félelmetes ahogy megindul, 275-ös gumik voltak rajta hátul, de kicsit egyenetlen úton csak 100 felett kezdett el igazán húzni, addig folyamatosan villogott a kipörgésgátló.
Egy sima 30d-vel szemben simán inkább a 35d-t választanám, viszont nem tudom, hogy érdemes lenne-e lecserélned az A6-od egy E61-re. A mostanit legalább ismered már.
FET-MEN
veterán
Nem tudlak kiegészíteni kb ennyi. Brutál a 35d.
Iphone 7
Ez most nem tetszés kérdése, és láttam párat. Igaz kevés a kombi belőle De az asszony választás elé állított.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Irtam iteletet TC-re a 35D -rol, csak meg nem jelent meg. Ha ilyet vennel, akkor csakis a facelift utani 286Le-s verziot valasszad. Eg es fold a ket variacio kozotti kulonbseg mind teljesitmenyre, mind megbizhatosagra. Igazabol szerintem a BMW magasan legmegbizhatobb dieselmotorja... E60-ban pedig meg a lanc problema is elkeruli az eddigi tapasztalatok alapjan. Kerdes persze, kell e az asszonynak 35D, miert nem eleg az 520D. En a paromat mindig ugy engedem el, hogy ne idegeskedjen, es ne tapossa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Az enyém F1 megszállott, és bizony rakta már tetőre a céges leont Hála az égnek az utóbbi időben rákapott h hosszabb utakon csak magyaráz az anyósülésről
Mi a baja az első szériás 35d nek?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Hengerfej problemak olyan 300k km korul. Kartergazszuro. Swirl Flapsek.
Don't Tread On Me
A pillamgoszelepeket ki szokas venni nem? De most hallom eloszor h hf problemaja van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPeter87
őstag
35D esetén nincs olyan probléma a váltóval, mint 30D esetén, hogy könnyebben szétnyírja a motor? A FL-es 535D-ben a "joystick"-os váltó mennyire megbízható? Nézelődöm én is ebben az irányban is..
MPowerPH
félisten
Nekem meg a regi zf-6hp van, az pedig majd elpusztithatatlan. Elmondasok alapjan 700nm-ig birja, tehat meg a 35d sem kottyan meg neki. E60-nal nem tudom, hogy az uj valto milyen tipus. Ennek majd utanjarok.
Bitpork: Erre most hogy is valaszoljak... Igen, mert senki nem akar 160k-ert uj szivosort venni. Nekem is megvannak a dugok, de hala isten nincs ra szukseg. En ovatossagbol vettem, pedig elvileg az fl 35-be mar gen.2 kerult, ami nem hullik.
Jah, sajnos a regebbi verzio hengerfejes lesz egy ido utan. Anno sokat forumoztam, es sajnos a tulajdonosok erositettek meg. Ez sem olcso...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Ahogy nezem, az automataknal a torque converter az, ami bajos lehet. Azt nem tudom, hogy mi penz megcsinaltatni.
Don't Tread On Me
Méltatlannak tartom egy ekkora névnél hf hibát. A szívósor a mostani autómnál is szokott vicceskedni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
CharlieDrop
veterán
az csak az e39-nél bajos, meg e46-oknál mert szar GM váltók vannak bennük, e60-tól kezdve csakis ZF van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Bocsássátok meg nekem nekem a promót, de hátha Titeket is érdekel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
FET-MEN
veterán
Ez így van. Ezért nem chippelik az e39 530dA-t, 410nm a motor gyári max nyomatéka, és a váltó terhelhetősége is annyi. Ha már valaki folyamatosan tolja neki előfordul,hogy meghal a váltó.
Iphone 7
Möhe
addikt
Ezért nem chippelik az e39 530dA-t
kivéve ha a tipikus előítéletekből megismert béjemvés a tulaja,mert annak mindegy
vagy fussa másikra,vagy apa megcsináltatja.....
Mondjuk ezt a csipeléses témát soha nem értettem. Ha kell a nagyobb erő, akkor gyárilag nagyobbat kell venni nem? Vagy ennyire hülyék lennének a gyári mérnökök hogy figyelembe veszik a működési környezetet és az elvárható hosszú élettartamot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
FET-MEN
veterán
Ez így van, utána meg jön a szarbmw szöveg
Bitpork:
Ezzel én is így vagyok, 1.6i-t ezért váltotta 30d. De igazából, itthon chippelt az egyik, 1 éve megvan már, nagyon megy, hátrány még nincs.
Továbbá is, aki be akar kerülni az összefoglalóba az autójával jelezze a moderátor topicban. Már cink egyedül ott lenni
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
Viszlát
addikt
Nem kötekedésből, de talán egyszerűbb (és praktikusabb) lenne, ha itt gyűjtenéd össze az információkat, és a kész összefoglalót tetetnéd be a moderátorokkal.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
De régen láttalak... már a propellereseket erősíted?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
Ez így pontatlan. Facelift előtt a nyomaték 390Nm, viszont a váltó csak 360-at bír el (A5S 360R), facelift után 410Nm, és a váltó 390-et bír el (A5S 390R). Igazából mindkét esetben gyárilag gyengébb váltóval szerelték az autót, mint amilyen a motor, ami elég nagy blama a BMW-nek.
FET-MEN
veterán
Viszlát:
Abszolút igazad van, én is megoldhatom.
Iphone 7
Viszlát
addikt
Jaja, szeptember óta egy 530d-t hajtok, több-kevesebb megelégedéssel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Tálydi
senior tag
Ha esetleg valakit érdekelne egy 330d, barátomé eladó: [link]
Kérdéseket lehet nyugodtan!
Eeeeh, what’s up, doc?
MPowerPH
félisten
No, sikeresen megjottunk. Eleg jo utunk volt, 50 perc belgiumi dugozast leszamitva. Kinyomtam az auto szemet... Aki ismeri az utat keresztul a EU-n, foleg a nemeteken, az tudja, hogy mennyi utepites folyik jelenleg arrafele. Ennek tekinteteben eleg jo lett most az atlagsebesseg is. Pluszban kozel 4 oraval megjavitottam az eddigi legjobb idomet. Ahhoz kepest ez az ossz fogyasztas bagatel.... Baratom tesoja 1 hete jott haza, kb. ugyan ilyen kondiciokkal, 105-os atlagsebesseggel, egy 320i coupeval -val. Neki 8,4l lett a szumma a vegere.
Don't Tread On Me
Viszlát
addikt
Végül merre mentél?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
ignorant
senior tag
Az nem rossz.
Nekem 320d-vel 2800km ami mindent tartalmazott (palyatol, hegyeken at, forgalmas nagyvarosokig) 6.7 lett az atlag temposan de nem allat modra.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Megneztem amit kuldtel, de maradtam a regi utvonalon.(nem akartam most kiserletezni ) Rakerdeztem egy kamionos ismerosomnel is, es o sem javallotta, amit eredetileg kineztem. Igazabol mindegyik gaz most, egyetlen megoldas, ha este ersz oda, es akkor ejszaka lehet haladni. Nappal halal, barmerre megy az ember. Egyebkent tenyleg nem volt rossz, leszamitva Frankfurt elotti reszt, ahol 4 km haladas, es majd ugyan annyi epitkezes valtotta egymast.
ignorant: En nemetben ahol lehetett, 200 folott jottem. Ahol epitkezes volt, pedig bealltam a gyorsabbik sorba. Volt egy 120km-es szakasz, amit vegig lehett kuldeni.(vegre) Ellenben merges vagyok, mert kiderult, hogy az autoba a keresem ellenere eleg alacsonyan lett hagyva a speed limiter. 253 GPS a max, elotte pedig teljesen kivolt belole kapva. Nekem fogyasztas teren ez negativ rekord, volt 7.2l is ugyan ekkora tavon, de ott csak 112 volt az atlagom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Viszlát
addikt
Nappal halal, barmerre megy az ember.
Hát azért ezt így ne hidd el ám, a hatoson két helyen van építkezés, összesen talán 5 km hosszan, szóval messze nem akkora szívás mint a hármas vagy a nyolcas. Na meg a belga dugózás sem lett volna. Sok kísérletezés nincs ebben, jómagam több mint százszor megjártam ezt az útvonalat furgonnal (egészében vagy részben), de az elmúlt 1 év alatt is négyszer voltam otthon.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
KAMELOT
titán
Jónapot az uraknak! Ide irányítottak!
2004 BMW 745i vásárlásán gondolkodom! Megéri megvennem, lehetnek gondok és ha igen mik azok?
BMW szervizben szervizelve, LPG beszerelve, ára 9000eu....235 000km
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
MPowerPH
félisten
Km-ben ez mekkora kerulo? Meg visszafele el a lehetoseg, csak mindig felek az ujtol. BMW navit pl. be sem tudom konfiguralni, kulon el kell mentenem a celallomasokat, es ugy szepen betoltogetni...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Viszlát
addikt
~40 km.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
ignorant
senior tag
Ha van penzed szervizelni, es turelmed szerelohoz rohangalni akkor ok. Nemhogy lehetnek gondok, de melyen a zsebedbe kell nyulnod mindenert majd.
A 7es szerianak nem veletlenul esik be az ara gyorsan.
[ Szerkesztve ]
#56573440
törölt tag
sziasztok urak
ha minden jól megy, és a szerelőm is rábólint kedden beszállok mellétek egy 318i-vel
90.000 km (a srác füzetben vezette az elmúlt hatvanezret tankolásra is...) 15.000-es olajcserékkel, patika állapotban 9 évesen...
KAMELOT
titán
AKkor nem ajánlott megvenni?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
ignorant
senior tag
Hat ha nem akarsz rengeteg penzt autora elb@szni, akkor nem.
Ha mindenkeppen BMW kell akkor valami megbizhatobb motorral szerelt (hathenger benzin/diesel), folosleges extraktol mentes 3, vagy 5-os modellel jobban jarsz szerintem.
Mo-n ezekbol is nagyon ritka jot talalni, atlalaban csak megvenni van penzuk az embereknek.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.