Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26801) MPowerPH válasza Lavidaloka (#26799) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mire csereled? Audira? Ejjj.... ;]

Don't Tread On Me

(#26802) CharlieDrop válasza bitpork (#26800) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hát, check list
azon kívül, hogy működik-e benne minden, azt kell megnézni, hogy a pótkeréknél és az akksinál áll-e víz

nem tudok semmi olyan rejtett dologról, amit szaki nélkül meg tudsz nézni, de talán erre téved az Ezredes úr, vagy a másik kedvenc e61 tulajom, ők jobban ismerik :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#26803) Ck. válasza Lavidaloka (#26799) üzenetére


Ck.
addikt

Ha ennyiért elviszik akkor talán van remény egy hasonló korú patika A6 Avant nem 4-500 ezerért történő eladására is. Legutóbb ennyivel kínáltak meg. :(

[ Szerkesztve ]

(#26804) CharlieDrop válasza Lavidaloka (#26799) üzenetére


CharlieDrop
veterán

1.3 nemá, mi baja? :D

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#26805) Lavidaloka válasza CharlieDrop (#26804) üzenetére


Lavidaloka
aktív tag

Hát ez az.. :C Én is keveslem de nem tudom feljebb nyomni a Facelift-es árnál......Mindjárt le is veszem a francba...dehogy adom én oda ennyiért!!! :W :D

Igazábol nem is eladó ...csak gondoltam felrakom mert kíváncsi vagyok mennyit is ér valójában.Szóval lennék bajban ha mondjuk felhívna valaki hogy itt a KP megyünk érte...

[ Szerkesztve ]

ホンダシビッククーペ

(#26806) CharlieDrop válasza Lavidaloka (#26805) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én olyan 1.6 - 1.8 körül adnám az enyémet.
Már majdnem minden ki van cserélve, vagy fel van újítva benne :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#26807) FET-MEN válasza bitpork (#26800) üzenetére


FET-MEN
veterán

Szia. Nekünk 530d manuál van belőle szimpla hátsó kerék hajtással. Tehát kérdés? DPF ki belőle, -1 nagy probléma, ha van mit tejbe aprítani akkor meg cserélni kell rendszeresen. Ülésfoglaltság jelző azóta sincs megcsinálva, így elvilag lufinyíláskor mindegyik nyílna. Bár mindenki mást mond. A motor brutál erős már gyárilag is, azzal gond nem lehet. Chip miatt a kardán hardyt kellett cserélni.

Charlie: amit írtál kizárólag a touringnál fordul elő, de az javarészt mindegyiknél.

[ Szerkesztve ]

Iphone 7

(#26808) CharlieDrop válasza FET-MEN (#26807) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem, nem csak, volt rá példa sedanban is és e65 is érintett :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#26809) FET-MEN válasza CharlieDrop (#26808) üzenetére


FET-MEN
veterán

E65 azért más téma, ott én is hallottam, de e60 sedannal nemigen. De minden vásárlásnál minden autónál érdemes benézni a pótkerékhez :) :R

Iphone 7

(#26810) Ck.


Ck.
addikt

Csak szimplán hülye vagyok a bmw-khez, vagy tényleg nem egészséges az a fémes beütésű motorhang, amit hallani alapjáraton a motortérből? [link]

(#26811) FET-MEN válasza Ck. (#26810) üzenetére


FET-MEN
veterán

Mint valami diesel :DD

Iphone 7

(#26812) Möhe


Möhe
addikt

Dani!

PIMP-eltetétek az e39 hangyrendszerét? Vagy van olyan akit tudsz,hogy cserélt fejet,hangszórót, erősítőt?

(#26813) FET-MEN válasza Möhe (#26812) üzenetére


FET-MEN
veterán

Szia! Abszolút passz. Nem nagyon szokták mókolni, nekem full gyári, egyik ismerősömnek van nem gyári navis androidos fejegység egy mélyládával, az úgy már bőven csúcs. Ráadás touring, ott van is értelme a ládának, nem úgy mint nekem a leszigeltelt sedannal :)

Iphone 7

(#26814) bitpork válasza FET-MEN (#26813) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A mélyet nem irányból hallod, lehet sedan is egy jó rendszernél ;)
535d vel mi a stájsz? Nagyon kerülendő?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26815) -KP-


-KP-
addikt

e46-hoz létezik wifis obd reader? vagy azok csak e90/e60 és afelett jók?

(#26816) szőröscica válasza bitpork (#26814) üzenetére


szőröscica
addikt

Tudtommal nem rosszabb mint az 530d, sőt... A 35d-ben két fix geometriás turbó van, míg a 30d-ben változó geós, és utóbbi érzékenyebb. A 35d szereti lelökni magáról a levegőcsöveket, de egyéb jellemző hibáról nem hallottam. Van ismerősöm, aki bőven 300 ezer felett tart vele, és sok baja nem volt vele. Egyszer megfőzte, mert elrepedt egy vízcső, kiírta az autó, hogy alacsony a hűtővízszint, de tovább ment vele. Szóval user error benne volt. Egyébként meg kinyomja a szemét is, de csak megy és megy. Én csak egyszer vezettem, félelmetes ahogy megindul, 275-ös gumik voltak rajta hátul, de kicsit egyenetlen úton csak 100 felett kezdett el igazán húzni, addig folyamatosan villogott a kipörgésgátló. :DDD

Egy sima 30d-vel szemben simán inkább a 35d-t választanám, viszont nem tudom, hogy érdemes lenne-e lecserélned az A6-od egy E61-re. A mostanit legalább ismered már.

(#26817) FET-MEN válasza szőröscica (#26816) üzenetére


FET-MEN
veterán

Nem tudlak kiegészíteni :R kb ennyi. Brutál a 35d.

Iphone 7

(#26818) bitpork válasza szőröscica (#26816) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez most nem tetszés kérdése, és láttam párat. Igaz kevés a kombi belőle :D De az asszony választás elé állított.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26819) MPowerPH válasza bitpork (#26818) üzenetére


MPowerPH
félisten

Irtam iteletet TC-re a 35D -rol, csak meg nem jelent meg. Ha ilyet vennel, akkor csakis a facelift utani 286Le-s verziot valasszad. Eg es fold a ket variacio kozotti kulonbseg mind teljesitmenyre, mind megbizhatosagra. Igazabol szerintem a BMW magasan legmegbizhatobb dieselmotorja... E60-ban pedig meg a lanc problema is elkeruli az eddigi tapasztalatok alapjan. Kerdes persze, kell e az asszonynak 35D, miert nem eleg az 520D. En a paromat mindig ugy engedem el, hogy ne idegeskedjen, es ne tapossa.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26820) bitpork válasza MPowerPH (#26819) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az enyém F1 megszállott, és bizony rakta már tetőre a céges leont :B Hála az égnek az utóbbi időben rákapott h hosszabb utakon csak magyaráz az anyósülésről ;]

Mi a baja az első szériás 35d nek?

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26821) MPowerPH válasza bitpork (#26820) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hengerfej problemak olyan 300k km korul. Kartergazszuro. Swirl Flapsek.

Don't Tread On Me

(#26822) bitpork válasza MPowerPH (#26821) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A pillamgoszelepeket ki szokas venni nem? De most hallom eloszor h hf problemaja van :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26823) MPeter87 válasza MPowerPH (#26819) üzenetére


MPeter87
őstag

35D esetén nincs olyan probléma a váltóval, mint 30D esetén, hogy könnyebben szétnyírja a motor? A FL-es 535D-ben a "joystick"-os váltó mennyire megbízható? Nézelődöm én is ebben az irányban is..

(#26824) MPowerPH válasza MPeter87 (#26823) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem meg a regi zf-6hp van, az pedig majd elpusztithatatlan. Elmondasok alapjan 700nm-ig birja, tehat meg a 35d sem kottyan meg neki. E60-nal nem tudom, hogy az uj valto milyen tipus. :( Ennek majd utanjarok.

Bitpork: Erre most hogy is valaszoljak... Igen, mert senki nem akar 160k-ert uj szivosort venni. Nekem is megvannak a dugok, de hala isten nincs ra szukseg. En ovatossagbol vettem, pedig elvileg az fl 35-be mar gen.2 kerult, ami nem hullik.
Jah, sajnos a regebbi verzio hengerfejes lesz egy ido utan. Anno sokat forumoztam, es sajnos a tulajdonosok erositettek meg. Ez sem olcso...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26825) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ahogy nezem, az automataknal a torque converter az, ami bajos lehet. Azt nem tudom, hogy mi penz megcsinaltatni.

Don't Tread On Me

(#26826) bitpork válasza MPowerPH (#26824) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Méltatlannak tartom egy ekkora névnél hf hibát. A szívósor a mostani autómnál is szokott vicceskedni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26827) CharlieDrop válasza MPeter87 (#26823) üzenetére


CharlieDrop
veterán

az csak az e39-nél bajos, meg e46-oknál mert szar GM váltók vannak bennük, e60-tól kezdve csakis ZF van

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#26828) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Bocsássátok meg nekem nekem a promót, de hátha Titeket is érdekel :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26829) FET-MEN válasza CharlieDrop (#26827) üzenetére


FET-MEN
veterán

Ez így van. Ezért nem chippelik az e39 530dA-t, 410nm a motor gyári max nyomatéka, és a váltó terhelhetősége is annyi. Ha már valaki folyamatosan tolja neki előfordul,hogy meghal a váltó.

Iphone 7

(#26830) Möhe válasza FET-MEN (#26829) üzenetére


Möhe
addikt

Ezért nem chippelik az e39 530dA-t

kivéve ha a tipikus előítéletekből megismert béjemvés a tulaja,mert annak mindegy
vagy fussa másikra,vagy apa megcsináltatja..... :W

(#26831) bitpork válasza FET-MEN (#26829) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mondjuk ezt a csipeléses témát soha nem értettem. Ha kell a nagyobb erő, akkor gyárilag nagyobbat kell venni nem? Vagy ennyire hülyék lennének a gyári mérnökök hogy figyelembe veszik a működési környezetet és az elvárható hosszú élettartamot?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26832) FET-MEN válasza Möhe (#26830) üzenetére


FET-MEN
veterán

Ez így van, utána meg jön a szarbmw szöveg :)

Bitpork:
Ezzel én is így vagyok, 1.6i-t ezért váltotta 30d. De igazából, itthon chippelt az egyik, 1 éve megvan már, nagyon megy, hátrány még nincs.

Továbbá is, aki be akar kerülni az összefoglalóba az autójával jelezze a moderátor topicban. Már cink egyedül ott lenni :)

[ Szerkesztve ]

Iphone 7

(#26833) Viszlát válasza FET-MEN (#26832) üzenetére


Viszlát
addikt

Nem kötekedésből, de talán egyszerűbb (és praktikusabb) lenne, ha itt gyűjtenéd össze az információkat, és a kész összefoglalót tetetnéd be a moderátorokkal.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26834) bitpork válasza Viszlát (#26833) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De régen láttalak... már a propellereseket erősíted? :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#26835) szőröscica válasza FET-MEN (#26829) üzenetére


szőröscica
addikt

Ez így pontatlan. Facelift előtt a nyomaték 390Nm, viszont a váltó csak 360-at bír el (A5S 360R), facelift után 410Nm, és a váltó 390-et bír el (A5S 390R). Igazából mindkét esetben gyárilag gyengébb váltóval szerelték az autót, mint amilyen a motor, ami elég nagy blama a BMW-nek.

(#26836) FET-MEN válasza szőröscica (#26835) üzenetére


FET-MEN
veterán

:R

Viszlát:
Abszolút igazad van, én is megoldhatom.

Iphone 7

(#26837) Viszlát válasza bitpork (#26834) üzenetére


Viszlát
addikt

Jaja, szeptember óta egy 530d-t hajtok, több-kevesebb megelégedéssel. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26838) Tálydi


Tálydi
senior tag

Ha esetleg valakit érdekelne egy 330d, barátomé eladó: [link]
Kérdéseket lehet nyugodtan!

Eeeeh, what’s up, doc?

(#26839) MPowerPH


MPowerPH
félisten


No, sikeresen megjottunk. Eleg jo utunk volt, 50 perc belgiumi dugozast leszamitva. Kinyomtam az auto szemet... Aki ismeri az utat keresztul a EU-n, foleg a nemeteken, az tudja, hogy mennyi utepites folyik jelenleg arrafele. Ennek tekinteteben eleg jo lett most az atlagsebesseg is. Pluszban kozel 4 oraval megjavitottam az eddigi legjobb idomet. Ahhoz kepest ez az ossz fogyasztas bagatel.... Baratom tesoja 1 hete jott haza, kb. ugyan ilyen kondiciokkal, 105-os atlagsebesseggel, egy 320i coupeval -val. Neki 8,4l lett a szumma a vegere.

Don't Tread On Me

(#26840) Viszlát válasza MPowerPH (#26839) üzenetére


Viszlát
addikt

Végül merre mentél?

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26841) ignorant válasza MPowerPH (#26839) üzenetére


ignorant
senior tag

Az nem rossz.

Nekem 320d-vel 2800km ami mindent tartalmazott (palyatol, hegyeken at, forgalmas nagyvarosokig) 6.7 lett az atlag temposan de nem allat modra.

[ Szerkesztve ]

(#26842) MPowerPH válasza Viszlát (#26840) üzenetére


MPowerPH
félisten

Megneztem amit kuldtel, de maradtam a regi utvonalon.(nem akartam most kiserletezni :( ) Rakerdeztem egy kamionos ismerosomnel is, es o sem javallotta, amit eredetileg kineztem. Igazabol mindegyik gaz most, egyetlen megoldas, ha este ersz oda, es akkor ejszaka lehet haladni. Nappal halal, barmerre megy az ember. Egyebkent tenyleg nem volt rossz, leszamitva Frankfurt elotti reszt, ahol 4 km haladas, es majd ugyan annyi epitkezes valtotta egymast.

ignorant: En nemetben ahol lehetett, 200 folott jottem. Ahol epitkezes volt, pedig bealltam a gyorsabbik sorba. Volt egy 120km-es szakasz, amit vegig lehett kuldeni.(vegre) Ellenben merges vagyok, mert kiderult, hogy az autoba a keresem ellenere eleg alacsonyan lett hagyva a speed limiter. :(( 253 GPS a max, elotte pedig teljesen kivolt belole kapva. Nekem fogyasztas teren ez negativ rekord, volt 7.2l is ugyan ekkora tavon, de ott csak 112 volt az atlagom.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26843) Viszlát válasza MPowerPH (#26842) üzenetére


Viszlát
addikt

Nappal halal, barmerre megy az ember.

Hát azért ezt így ne hidd el ám, a hatoson két helyen van építkezés, összesen talán 5 km hosszan, szóval messze nem akkora szívás mint a hármas vagy a nyolcas. Na meg a belga dugózás sem lett volna. Sok kísérletezés nincs ebben, jómagam több mint százszor megjártam ezt az útvonalat furgonnal (egészében vagy részben), de az elmúlt 1 év alatt is négyszer voltam otthon. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26844) KAMELOT


KAMELOT
titán

Jónapot az uraknak! Ide irányítottak!

2004 BMW 745i vásárlásán gondolkodom! Megéri megvennem, lehetnek gondok és ha igen mik azok?
BMW szervizben szervizelve, LPG beszerelve, ára 9000eu....235 000km

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#26845) MPowerPH válasza Viszlát (#26843) üzenetére


MPowerPH
félisten

Km-ben ez mekkora kerulo? Meg visszafele el a lehetoseg, csak mindig felek az ujtol. BMW navit pl. be sem tudom konfiguralni, kulon el kell mentenem a celallomasokat, es ugy szepen betoltogetni...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26846) Viszlát válasza MPowerPH (#26845) üzenetére


Viszlát
addikt

~40 km.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#26847) ignorant válasza KAMELOT (#26844) üzenetére


ignorant
senior tag

Ha van penzed szervizelni, es turelmed szerelohoz rohangalni akkor ok. Nemhogy lehetnek gondok, de melyen a zsebedbe kell nyulnod mindenert majd.

A 7es szerianak nem veletlenul esik be az ara gyorsan.

[ Szerkesztve ]

(#26848) #56573440


#56573440
törölt tag

sziasztok urak

ha minden jól megy, és a szerelőm is rábólint kedden beszállok mellétek egy 318i-vel :)
90.000 km (a srác füzetben vezette az elmúlt hatvanezret tankolásra is...) 15.000-es olajcserékkel, patika állapotban 9 évesen... :)

(#26849) KAMELOT válasza ignorant (#26847) üzenetére


KAMELOT
titán

AKkor nem ajánlott megvenni?

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#26850) ignorant válasza KAMELOT (#26849) üzenetére


ignorant
senior tag

Hat ha nem akarsz rengeteg penzt autora elb@szni, akkor nem.

Ha mindenkeppen BMW kell akkor valami megbizhatobb motorral szerelt (hathenger benzin/diesel), folosleges extraktol mentes 3, vagy 5-os modellel jobban jarsz szerintem.

Mo-n ezekbol is nagyon ritka jot talalni, atlalaban csak megvenni van penzuk az embereknek.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.