Hirdetés
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CharlieDrop
veterán
válasz
SocketA #26247 üzenetére
E46-ban, csak 116 lovas 318d van.
Abból igaz van a régi fata M47 és az újabb M47N/M47TUD, nekem az újabb van.Drift mint sportosság/nem sportosság.
Egy autó nem attól sportos, hogy tud-e driftelni vagy nem, de attól a váltó lehet az. Mondhatnám, hogy az e36 23i-m váltója is egész jó volt már sport módban, de azt nem tudom megmutatni...
-
CharlieDrop
veterán
-
válasz
MPeter87 #26240 üzenetére
Attól függ, hol használod a kocsit. Ha csúszós, dombos helyen laksz, akkor biztos jól jön.
Viszont drágább lesz a kocsi, pár alkatrész meg még drágább, mint a sima hátsókerekesnél, mert másabb a futómű.Tehát ha rossz viszonyok között szeretnél biztosra menni, akkor megéri rá áldozni.
Én pl. sajnálom, hogy itt nálunk Alföldön nem volt hó, hogy nem csúszott eléggé
-
válasz
CharlieDrop #26241 üzenetére
Ha már idióta vagy, akkor legalább olvass már vissza:
"Sportos vezetéshez nem jó az automata?
Gyere, elviszlek egy körre, a nem túl sportos 18dA-mal"TE mondtad, hogy szerinted a 1.8-as dízel automatád sportos.
"A driftelés nem spotosság"
Lehet, hogy Neked, akinek egy dízeles, automata kocsija van, Neked nem. Már csak annyi hiányzik a kocsidból, hogy elsőkerekes legyen
Remélem töltesz fel pár izgalmas videót, ahogy egy kihalt Tescó parkolóban fél méteres hóban tolod nekiHány lóerős a kocsid? Melyik motor van benne?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26245 üzenetére
de, a könnyebb jobban gyorsul
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26244 üzenetére
És nem
Ugyanúgy gyorsulnak, mert a teljesítményük ugyanakkora(forgatónyomaték*szögsebesség)
Csak beleestél az általános hibába, miszerint "nyomatékos" a dízel. Hát nem
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26243 üzenetére
Amelyik könnyebb, aminek optimálisabb a nyomatékelosztása és amelyiket tovább pörgetheted.
De pont olvasd már el, hogy nem benzin vs dízel, hanem manuál vs automata volt a kérdés, és annyira nem szar az az automata
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26241 üzenetére
Nyomatékból nem autózunk. A nyomaték mértékegysége a Nm. Egy átlag dízelnek a forgatónyomtéka 400Nm. Ennyi erőt én is ki tudok fejteni egy 1 méteres vascsővel, akkor miért nem én tekerem a motor főtengelyét?
Teljesítményből autózunk.
Kérdés: Építkezés van, sebességkorlátozás, feloldó tábla után 2 azonos tömegű automataváltós autó padlógázon gyorsít. Egyik autó: 2 literes benzines motor, maximális nyomatéka 200 Nm, 4000-es fordulaton. Másik autó: dízel, maximális nyomatéka 400 Nm, 2000-es fordulaton.
Melyik lesz gyorsabb? -
CharlieDrop
veterán
válasz
MPeter87 #26240 üzenetére
e46-nál nem hiszem, hogy más is változik, de passzolom, talán a gázreakció is jobb lesz
X, hát igen. Ha automatád van, akkor tökön bakon elmész vele.
Voltam a Drivingcampben téli vezetéstechnikai tréningen, a csoportomban volt egy A4 Quattro, az igen, mintha kb sínen ment vola, aztán jött az e46, már bolondbiztos. A rántópadon egy kis kormánymozdulat után ment egyenesen. A kőrpályán, ahol félig jégen, félig vizes úton kellett menni, kb padlógázon mentem, a többit elintézte az elektronika. Egyedül ott kezdte kitúrni az orrát, mikor a jeges lejtő alján kanyarodni kellett 40-nel, na itt kitolta, mikor 70-nel jöttem le.... -
CharlieDrop
veterán
válasz
SocketA #26239 üzenetére
ne legyél idióta kérlek.
Nem azt mondtam, hogy sportos a 18d, egyébként meglepődnél, nyomatékból autózunk úgy is.
Az automata váltóról beszéltél, vonatkoztass el kérlek, hogy csak a manuál, illetve automatáról van szó.A driftelés nem spotosság, nyilván driftre nem való az automata, mert ha pörgeted felvált a francba. Dízellel amúgy sem driftelsz sehova, mert a nyakadba kapod a motort...
Kérlek csak arról nyilváníts véleményt, amit próbáltál, vagy legalább tudod miről beszélsz, és nem a haver cimbijének a barátnője mesélte, hogy vak látta a süketet énekelni
-
MPeter87
őstag
válasz
CharlieDrop #26235 üzenetére
D-ből S-be kapcsolva tulajdonképpen 'csak' annyi változik, hogy magasabb fordulaton vált el vagy van más különbség is?
Eddig csak egy automata E90 25xi-vel mentem, mondjuk nem sokat... Igazából most hirtelen azt sem tudom, hogy kell-e nekem az 'x' vagy sem.
Néha vagy télen biztosan jól jön..
-
válasz
CharlieDrop #26235 üzenetére
Haaat, nekem az 1.8D Automatarol nem a sportossag jut eszembe, plane nem BMW mertekegyseggel. Egy Suzukinal a 800kg-ra meg azt mondanam, hogy OK.
Egy 330 SMG mar sport lenne...
Azert kivancsi lennek, hogy kaparas kozben, meg "drifteles" kozben hogy valtja el...
Megint csak azt tudom mondani, hogy nem sok dizeles sportkocsit ismerek (bar biztosan erosen hianyosak az ismereteim), illetve nem sok automata sportkocsit! (es itt nem steptronic-ra gondolok, hanem a 3 fokozatu automatara, amit D-be teszek)
-
BeZol
őstag
2 éve volt egy muki, akinek a kocsiját gyakran láttam a környéken (fekete E92 volt sima alapfelszereltséggel és talán 20d motorral), és a mosóban összefutottam vele. Mutattam neki a nagy hifit, a nyitható tetőt, bőrülést, nagy navit. Tetszett neki nagyon. Most 2 hete láttam, hogy leváltotta a kocsit. Faceliftes E93, bőrülés, nagy navi, nagy hifi
Viszont továbbra sem 30d, tehát csakis a motorban nem győztem meg -
-KP-
addikt
válasz
CharlieDrop #26230 üzenetére
320d/320i/323i/325i másban nem gondolkodom egyelőre. Még van pár hónapom eldönteni. Még minden változhat.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
SocketA #26234 üzenetére
1991-ben, mikor a BMW berakta az e34 525i-be a ZF5HP18-at, azóta vicces ez a kijelentés. 5 sebesség sportautomata, simán lehet sportosan vezetni, e39-be és később az e46-ba is belekerült a steptronik, abban van manuális váltásra is lehetőség, azt ne mond, hogy nem sportos, az újabb váltókról ne is beszéljünk
Oké, D-ben nem a legkirályabb, de tanulékony és simán lemodellezi a vezetési stílusodat.
-
válasz
CharlieDrop #26232 üzenetére
(#26232) CharlieDrop Ez most ironia lenne?! Vagy nem ertem...
(#26233) -KP- Sokat kell szervizbe jarnia (bar dizele van), meg az anyagminoseg, hogy belul kopik, zorog, stb. Bar nyilvan erosebb felszereltseg -> tobb hibalehetoseg.
Na meg multkor volt egy kis koccanasa, jobb xenonos lampa szetment. Az osszes bontot fel kellett hivni Magyarorszagon, mire talaltunk egyet hozza. Mondanom sem kellett, hogy a sima Xenon 70eFt volt bontottan! A bixenon meg 100, de csak parban adtak volna 200ert.
e46-hoz meg minden bokorban van fenyszoro. En ezt nagyon szeretem benne.
-
válasz
MPeter87 #26228 üzenetére
(#26228) MPeter87 A motorkód alapján meg tudod nézni a felépítést. Én sajnos nem értek az e90-hez. Egy ideig nézegettem őket, de sajnos egyre jobban elkeseredek:
Az e46 nekem mindigis tetszett, de már féltem megvenni, mert öregnek tartottam. Aztán beleugrottam, és most nagyon örülök neki, mert nagyon vágytam rá!
Most viszont a legnagyobb bajom az, hogy fogalmam sincs, hogy ez után mit veszek majd.
Az e90-ről mindenki mondja, hogy már nem olyan. Pár tuningolt változatot leszámítva nem is tetszik annyira, belül meg nagyon vacak minőségnek tűnik.
Van egy családtag, Ő is visszasírja az e46-ot, hogy leváltott E90-re. Már az e90-et is el akarja adni, csak az F30-ban nincs túl sok újítás (számára).Talán pár év múlva, ha lesznek gyerekek, akkor egy F10-ben elgondolkozom...
Viszont, hogy a kérdésedre is válaszoljak: Az automata váltot én nagyon meggondolám a helyedben, mivel igazán sportos vezetéshez nem való (vagy maximum az SMG), viszont szinten egy nagy hibalehetőség, ami nagyon drága javítással járhat.
Az olaj bele kb. 60eFt. Olajcsere a BMW-nél 130-150eFt körül van az automata váltóban...Bár azért ezek az árak inkább egy e46-nál riasztóak, E92 tulajdonosokat gondolom annyira nem vágja földhöz.
-
CharlieDrop
veterán
Látom le kell írjam, de majd jön H.Ezredes és kiegészít.
Hozzá kell tegyem FL utáni e46-okról írok először, aki kéri írok régebbiekről is, illetve e36-ról is1. Benzines
1/a: 4 hengeresek: N40-N42-N46-os motorkódúak.
116-143 lóva, van 1.8 és 2.0 literes is. Szóval: igen, szeretnek olajat enni, N40-N42-höz illik láncugrásgátlót szerelni, nem nem annyira szakadnak a láncok. Tény, hogy az egyik legrosszabbul sikerült motor az N42, de több ismerősömnek viszonylag hibamentesen működnek. A Spritmonitor olyan 7-9 literes fogyasztást ír rájuk1/b: 6 hengeresek: M54 motorkód 170-231 ló közt (20i-25i-30i)
Jó motorok, de imádják enni az olajat, a 30i a legkevésbé parás itt is előjöhetnek meglepik azért, de viszonylag nyugisabbak. Itt 10 liter alatt nem jellemző a fogyasztás2. Dízelesek:
Na itt jön a fincsisét: M47N/M47TUD20 motorkód illetve M57TUD30 motorok. Hibaleteőségek: Pillangószelep beesés, EGR hasfájás. Ezen felül a szokásos Turbó, Injektor, Termosztát, Vízpumpa, ha ezeket javítod/cseréled az úgy 400-800 ezer közti összeg lehetEzen felül az E46 tipikusan gyenge futóműben: Szilentek, lengőkarok, stabpálca fáradékony.
Na legyen 2001 előtti nem faceliftes modellekről:
1. Dízel M47 motorkód, 136 ló, illetve 318d 2003/3.-7. hóig: VP44 adagolós motor, nem rossz, de ha javítani kell, akkor ámen, gatya rámegy, nem ismerem a hibáit más nyilatkozik2. Benzines
2/a 4 hengeres.
316i-318i: Itt van pár variáció 1.6, 1.8, 1.9es motorok, 102-118 ló közt. Jellemzően a legkevesebb bajjal rendelkeznek, megbízható motorok. Itt nagy meglepi a DISA szelep lehet, meg a szokásos benzines bajok, kb 7 literrel eljárnak nem erőbajnokok.2/b 6 hengeres M52TUB20-28 motorok. 150-170-193 ló
Nagyon jó 6 hengeresek ebből mindet jó szívvel ajánlom a 28i azért tud enni, de nyomatékosak, erősek, najó a 150 lovas 20i annyira nem, de egy 28i nem sokkal eszik többet. Bajok itt is lehetnek, de megbízható motorok nagyrészt. Olajra/olajcserére finnyásak, sok 28i-ről hallottam, hogy széthajtják rendesen... -
válasz
Phobion #26226 üzenetére
2 literes kupét már 1.2-től lehet venni az prefacelift-et. A ráncfelvarrottak inkább 1.5-től indulnak.
Szóval 2000-es evjárat körüli 1.5 millióból már szépeket (jókat) ki lehet fogni, 2003 utánit pedig 2 millából.Az, hogy melyik évjárat, Neked kell tudni. Ugye mindig mondják, hogy: Állapotot veszünk, nem kilómétert (évjárat).
Szerintem az évjárat inkább annyiból fontos, hogy facelift-es vagy sem.(#26227) -KP-
Napi 90km-nél már megérné dízelt venni.Sajnos én fórumokon azt látom, hogy a dízellel szinte mindig van valami. Nem annyi, hogy polcról leveszik a turbót, beleteszik, aztán 2 évig a szervíz közelébe se mész.
Rengeteg kérdést látok, hogy cseréltek valamit, de még nem szünt meg a probléma. Rángat, erőtlen a kocsi, stb..Illetve én nem azt mondom, hogy nem hiszek a csodákban, de azért kételkedve veszem ezeket a hirdetéseket, ahol eladják a teljesen felújított autókat.
De mégegyszer mondom: ugyanúgy lehet szerencséd egy dízellel és lehet, hogy semmit nem kell rákölteni.Mielőtt bárki félreérti: Én nem azt akarom mondani, hogy a dízel milyen rossz! Csak a dízelnek az az előnye, hogy kevesebbet fogyaszt. Ezt nyilván azzal lehet kihasználni, ha valaki sokat megy vele.
Nekem meg "élményautó"-nak van, más felhasználásra.
-
-KP-
addikt
válasz
SocketA #26213 üzenetére
nézd ezt már én is átrágtam sokszor. viszont ha egyszer megvan a turbó meg a kettőstömegű csere akkor ismételten jó vagyok sok kilóméterre, sok évre. feltéve, hogy ésszel megyek a kocsival.
múltkor néztem mobilén, és volt jó pár 320/25/30d, ahova oda volt írva hogy zweimessungsschwungrad, turbo quepplung, injektoren wurden gewächselt. kettőstömegű turbó kuplung injektorok stb. cserélve lettek. szerintem ki lehet fogni olyan kocsit, amin a kritikus alkatrészek egy része vagy akár nagy része cserélve volt.
ha elkezdem nyomni a dízelnek vagy benzinesnek szerintem nem 3 liter fogyikülönbség jön ki, hanem jóval több.
ettől független valószínűleg én is benzinest fogok venni. most napi 2*45km a melóhely (6-os főútvonalon), de ha elköltözöm közelebb, vagy akár a melóhellyel egy városba, akkor ez jelentősen lecsökken. onnantól meg felesleges a dízel.
-
válasz
Phobion #26223 üzenetére
500eFt-tól 5 milló Ft-ig lehet találni E46-ot.
Nyilván az egyik jobbkormányos bontószökevény a másik meg bejáratós M3-as.
Tehát az ár attól függ, hogy:
Milyen kivitel (szedán, kupé, kabrió, kombi vagy kompakt)
Milyen felszereltség (motor, belső, stb)
ÉvjáratÉs majd utána lehet az állapotról beszélni...
-
válasz
ADAM1337 #26221 üzenetére
Nagyon szívesen!
MPeter87 jól mondja: a dízel hosszú utakra való, vagyis autópályára. Ahol neki is ideális körülmények között akár fele annyit tud fogyasztani, mint egy benzines.
De minimum évi 20, de inkább 30eKm-től fog megtérülni (kivéve, ahogy írtam, ha csak 1-2 évre veszed és nem költesz rá) -
Phobion
őstag
Hopsz, SocketA kollégának - is - címeztem
Jelenleg F Astra-t hajtok, napi 70 km(80% pálya), első autó. Nagy álmom egy szép állapotú E46-os, csak kérdés, hogy mennyiért lehetne kapni megbízható darabot?
mert az biztos, hogy olyan megbízhatót nem fogok találni mint egy F Astra mert ugye két külön dimenzió, de jó lenne, ha nem hagyna ott a pálya közepén. Dízel/benzin kérdés mindegy, csak megbízható legyen, persze a kötelező dolgokat idő előtt cserélném, azokból is a lehető legjobbat, mert nem trógerkodni akarok, hogy "hé a legolcsóbb féktárcsát, kösz", csak ne álljon a szervizbe állandóan, mert autó nélkül nincs bevétel -
válasz
ADAM1337 #26219 üzenetére
Ha jól számolom, akkor ez évi 16eKm körül van. Ez már talán határeset.
Ha naponta 10km oda, 10km vissza, az a dízelnek nem tesz túl jót, mert be sem fog melegedni, viszont autópályán ki tudod majd kormolni.
Dízellel 7 literes fogyasztással számolva (mivel szerintem a hideg motor a városi araszolásban nem fog ennél kevesebbet fogyasztani) a havi városi 400km-t megjárod 10.640.- ft -ból (380Ft /l)
Benzinnel 10 literes fogyasztással (ha araszolgatsz még ennyit sem fog enni) 15.200.- FtSzóval havont városban 4 - 5.000.- Ft-al lesz olcsóbb dízellel közlekedni napi 20km-t! EZ SEMMI!
Autopályán BudaPest - Debrecen benzinnel 150km/h-val fog enni 10 liter körül, így azzal 19eFt-ot számolhatsz, míg dízellel megvan 11-12eFt-ból is (6 literes fogyasztás). Szóval 6-7eFt-al olcsóbb megjárni Debrecent.
Tehát durván havi 10eFt-al lenne olcsóbb dízellel járni. Ez évente 120eFt. Abból se a turbó, se a kettőstömegő, se a porlasztó nem fog kijönni.... nemhogy mondjuk mindhárom.
A lényeges kérdés még: Hány évre tervezel a kocsival? Mert ha 1-2, akkor szorítsd össze a farpofákat, aztán reménykedj, hogy nem alattad áll meg az autópályán a kocsi és kell rá többszázezret kifizetned. Ha szerencséd van, akkor olcsóbb lesz a dízel... ha nem, akkor nagy szívás lesz...
Én nyugodtabban indulok el Pestre, csak tankolni kell, nem kell nézem, hogy milyen színűt füstöl
-
válasz
ADAM1337 #26215 üzenetére
Mennyit mész vele városban, mekkora utakat? Egy évben mennyit tervezel menni? Mennyit városban, mennyi pályán?
Az én kis 2 literes motoromat (M52TUB20) nagyon tudom tanácsolni mindenkinek, aki az alapvető sebességkorlátozásokat betartva, de sportosabban akar menni. Tehát 150-ig jól megy, de a német autópályára nem ez való. 1-2x el lehet tenni keresztbe, de nem drifelni van.
A 170Le-s 2 literes jobban megy, de kétszer annyi az éves adó. (20.500.- Ft helyett 44.000.- kb.)
A 2.5, 2.8 vagy 3 literesek meg kb. ugyanannyit fogyasztanak, ha ugyanúgy mész velük (értelemszerűen a 330-nak jobban lehet nyomni, akkor többet fogyaszt).
Én mondjuk akkor már áldoznék rá és 330-at vennék, de drágább lesz a kocsi is, átiratni is, adózni is, és tankolni is.Az alkatrésszel nem lesz gond! Nagyon olcsó minden, akár gyári, utángyártott és bontott is. Szinte mindenkinek az udvarán áll 1-2 bontani való e46.
Peszre megint itt jön ki a benzines előnye: Dízelhez nyilván új porlasztó, turbó, meg kettőstömegű kell, ami nem lesz olcsó...
(#26217) MPeter87 Igen, szinte mindegyik benzinesben van kettőstömegű, ez igaz. Viszont a benzinesekben sokkal többet bírnak, mivel a dízelben több a vibráció, és nagyobb a nyomaték, ezért halnak meg 200eKm körül. Sokan ezért inkább egytömegűre cserélik.
-
válasz
MPowerPH #26214 üzenetére
Válaszolj nyugodtan! Én is kíváncsi vagyok a véleményedre, meg hátha másoknak is tudunk segíteni a döntésben!
Nekem benzin van, én erről tudok nyilatkozni. A dízelesek is jól tudnak menni, pláne nyomatékból megindulni, ezt nem vitatom.
A "nem lehet huzatni" alatt azt értem, hogy nekem olyan furcsa volt a Renault Megane 2 után átülni a BMW-be:
Emlékszem, álltam a zerbe előtt, jobbra kanyarodva, vártam a gyalogosokat. Alig akartak elmenni, aztán gyorsan el akartam slisszani, megnyomtam neki, és 1-esbe tiltásig ment a kocsi. Ez nekem azóta is akkora élmény, pl. amikor főuton előzök: vissza 3-asba, aztán addig nyomom, amíg nem remeg a mutatóA renault-tal nem mertem volna megcsinálni, mert sztem a motor sírvafakadt volna
Szerk.: De azért, hogy gonoszkodjak is: Nem sok dízel sportautó van. És legjobb tudomásom szerint M-es BMW sincs dízel motorral. Ez azért jól mutatja, hogy a dízel mire való.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
SocketA #26210 üzenetére
Köszönöm a tanácsot !
Főleg városba lenne használva az az igazság, még meglesem mennyi különbség van erőben 1-1 motor között vásárlás elött.
De a 9 liter nem vészes nem akarom rúgni neki csak stabil autót szeretnék, és hát apám is bmw-t javasolta neki az van nem nagyon szerviz igényes neki, ha meg igen nem horribilis.
Pont számolt hogy ismerősével beszéltek egy vw-re ugyanazok az alkatrészek 1,5-2x drágábbak voltak. (e36 1,6 touring meg vw passat 2001-es 1,9tdi-s.) -
válasz
MPowerPH #26211 üzenetére
Csak mondom, hogy szokott olyan is lenni.
Mivel én napközben nem használom a kocsit, csak este meg hétvégén, akkoris városi utak, meg 20-40km-es távok főutakon. Viszont ilyenkor nyomom neki, mert lehet menni. Elég sokszor nyomom padlóig, tiltásig.Az utóbbi pár tankolásom átlaga: 10.9 / 11.72 / 11.63 / 11.83
De mivel nem ugyanarra megyek, így ezeknek sok értelme nincs. Ráadásul ezek kisebb tankolások, és azt is más kutakon, meg más üzemanyag (ebbe van. 100-as meg 95-ös benzin).
Viszont piszok jó hangja van a sor6-nak, és inkább költöm benzinre, minthogy napokig szerelőnél álljon a kerregő dízelesem.
Sok BMW forumon fent vagyok, mindenhol a dízelesek posztolganak, hogy "mi ez a hang", meg hogy "elfogy az erő, nem húz" ,stb stb.Szerk.: (#26212) -KP-
Pont ez mondom: A benzinnel is lehet értelmesen közlekedni 10 literes fogyasztás alatt. Viszont ha olyan kedved van, akkor nyomhatod neki.
Mennyit mész a kocsival évente?
Én most számoltam ki, hogy bő 12eKm-t mentem 1 éve, mióta megvan. Lehet, hogy ez idő alatt elköltöttem 400eFt-ot benzinre, viszont dízelnél ha belefutok egy turbó, kettőstömegű, porlasztó, vagy pillangószelep hibába, akkor ennél többet költök rá, hetekig áll a szerelőnél és EGYSZERRE kellene kiadnom érte többszázezer Forintot... és akkor még a dízelt is tankolni kell!
És akkor lenne egy kerregő dízelem, amit nem lehet húzatni, várjak, hogy melegedjen, visszahűljön a turbó, stb stb...Nekem biztos, hogy nem kell dízel. Évi 20-30eKm-nél, pályázassal viszont valószínüleg váltanék. De nekem most ez hobbi kocsi, nem munkaautó...
-
válasz
ADAM1337 #26207 üzenetére
Szerintem nézz szét pár helyen, mindenhol azt fogják mondani, hogy a 4 hengeres BMW, nem BMW.
Én is azt mondanám, hogy 2 liter alatt ne vegyél. A kisebb motoroknak van pár betegsége (pl eszik az olajat, meg állítólag láncszakadás), a 6 hengereseknek viszont isteni hangjuk van, nagyon finomam járnak és ha kicsit is figyelnek rájuk, akkor örökéletűek.
Amire érdemes figyelni, hogy amikor hidegen indítod, akkor ne csattogjon, meg az olajat/vizet ne egye, de ezeket úgye látod meg egy tesztút alatt.Tehát a benzineseknél inkább apróságok jöhetnek elő, viszont egy díznelnél már drága javításokra is KELL számítani.
Amúgy én is kis motorral szerelt e46-osokat nézegettem, mert azt gondoltam, hogy azokat nem gyilkolják szét. De megláttam egy 2 literest, amibe beleszerettem, mostmár inkább 330-at szeretnék
De elvagyok ezzel a 150Le-vel is, ráádásul olcsóbb átíratni, meg fele annyi az adó rá...A tankolás meg nem attól függ, mekkora motor van előtted, hanem hogy milyen nehéz a lábad. Eleinte 9 liter alatt is eljártunk vele, amíg meg nem szoktam, mostanában van 14 literes fogyasztásom is
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!
Egy nagyon buta kérdésem volna... e92-es szériában gyárilag mindegyik Angel eyes-os? Köszi -
ADAM1337
nagyúr
válasz
CharlieDrop #26203 üzenetére
Köszönöm, hát igen.
Vacillálgatok érdemes-e dizelben gondolkodni városba napi 20-30km.
E46 320D (ezek ismerösnél is 6-7liter reális) 2000-2001-es vagy egy régebbi E36 de benzines között (316-ot hajt apám de neki 8l városba). -
Möhe
addikt
Srácok, ezt megéri?
Itthon 35 mobilgumin, drágább,mint e60-ra 10kval -
ADAM1337
nagyúr
E36 325i 94-esnek átlag városi fogyija mennyi körül kéne alakuljon ?
minden buhera nélkül, eco lábakkal. -
MPeter87
őstag
2005-7 közötti e90, e92 25i és 30i motorok között a köbcentin kívül technikailag van valamilyen komolyabb eltérés?
Automata váltóval megbízhatóak ezek? Mennyire bírják a sportos/dinamikus vezetési stílust? Vagy ilyen igény mellett inkább manuálisban kellene gondolkodni?Vegyes használat, tehát Bp, vidék, autópálya is szokott lenni és szeretek tempósan haladni.
Eddig sosem volt automata autóm, de a dugók miatt kényelmesebb lenne...
25i automatánál normális az, ha hidegen beindítva a váltót másik állásba (pl N-ből D-be) kapcsolva kicsit ránt az autón? Vagy ott már valamilyen váltó probléma van?Bocs a sok kérdésért, de kíváncsi természetű vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- OPEL CORSA D OPC 1.6 Áron alúl, magánszemélytől kihasználatlanság miatt!
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AlzaPower CAT6 UTP 40m, szürke kábel
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! ASUS B650M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Be Quiet! Pure Base 500FX ASUS 1000W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest