Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #9213 üzenetére

    A kérdés meglepően jó. :K Rajongói nyomás? Plusz reklám, hogy "első DX12 program"? M$, Nv, esetleg AMD nyomásra? Passz.... Ettől még ez egy alfa állapotú program....

    (#9214) gtamate2: A külsőségeket passzolom, én az optimizálásra gondoltam, ami általában az utolsó fázisa egy játék készítésének.

    (#9215) Ren Hoek: Én sehol nem olvastam, hány futószalaggal dolgozik ez a motor. :F
    Amennyire tudom, a draw callok olyan hívások, hogy rajzolj ide egy ilyet, oda egy olyat.... Ha sokminden van a képen, sok a draw call. Ez egy dolog. Viszont, hogy ezeket a létrehozott objektumokat utána hány pipeline dolgozza fel, az egy egészen más kérdés....

    A procis kérdésedre asszem kicsit lejjebb Abu megadta a választ. ;)

    Jó 3D RTS pl. a StarCraft 2. ;)

    (#9221) Abu85: Az lesz még izgalmas... Ha kiadjáka véglegs verziókat (és még más játékokat) DX12, Vulcan esetleg Mantle alá is. Lesz itt csetepaté. :C

    (#9224) gbors: Tetszik a konklúziód. Én is erre jutottam. Amúgy a felhasználó majd időben megtudja, miért kell a DX12. Ha érdekli. Ha nem érdekli, akkor meg majd ha kelleni fog neki, megy és perkál a kasszánál. ;]

    (#9230) gbors: Szerintem ez egy jó dolog. Ha ugyanannyi pénzkeretből kevesebb fog elúszni az optimalizálásra, és kevesebb processzoridőt eszik a játék a semmire, így ugyanabból a játék kiadói keretből jobb játékok születhetnek majd. Szerintem ez állati jó. :R

Új hozzászólás Aktív témák