Hirdetés
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- urandom0: Mégsem számőzöm az AI-t az életemből :(
- Gerincsérv műtéti kezelése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha lehetőségünk lesz az FCAT-hoz szerezni hardvereket, akkor megfontoljuk a lehetőséget, de akkor előre beszéljük meg, hogy nem lesz abból sírás, hogy ha a kevés játék miatt az új programokkal a Radeon sebességelőnye túlzottan nagy lesz összesítésben.
A BF3 az mindegy. Az egy kommunikációs hiba a DICE és az NV között. Nem az ilyenek miatt aggódom, hanem a Tomb Raider eredményi miatt, ami az új patch mellett nagyon nem a GeForce-oknak kedvez. De jön még idén ehhez hasonló játék.(#608) Loha: Ebben nem látom, hogy hol írják, hogy a T_presenttől mér. Azt írják le, hogy a képkockákat color barozza. Ezt írom én is. Ez a display idő.
A Far Cry 3 beférne, ha méltóztatnának a fejlesztők javítani a HDAO-t az NV kártyákon. Az a baj, hogy simán beraknám a játékot, de a HDAO problémás megjelenítése és lassú számítása nem az NV hibája, hanem a játéké. Sportszerűtlen lenne ezért az NV-t lehúzni, hogy nem tudja hibátlanul futtatni a játékot.(#618) TTomax: A GCN az attól még GPU, hogy a CU-k elnagyolt logikai felépítése hasonlít egy CPU-maghoz. A feldolgozási elvet kell nézni. A CPU-k magjai LCU-k, azaz késleltetésre optimalizált magok, pár szállal és nagy gyorsítótárakkal. A GPU-k magjai TCU-k, vagyis adatpárhuzamos végrehajtásra optimalizált magok, baromi sok párhuzamosan futó szállal és relatíve kis gyorsítótárakkal. A GCN az utóbbi csoportba tartozik, csak a mai viszonyokhoz képest fel van okosítva a rendszer, hogy amitől egy hagyományos GPU kikészül, attól ez már ne készüljön ki (például feltételes elágazásokkal és soros for ciklusokkal tarkított kód). Gyakorlatilag egy működő Larrabee, az AMD lemásolta az Intel ötletét.
(#616) TTomax: Nem VRAM limites a Bioshock Infinite. Az UE3 motor nagyon finoman bánik a VRAM-mal. A gond ott kezdődik, hogy a motor streaming rendszere széles skálán paraméterezhető. Na most az amit eredetileg beállítottak arra van szabva, hogy a Radeonokon jól működjön, az NV pedig ezt használja, és a GeForce-okon nem működik jól. Ezt nagyon egyszerűen lehet módosítani az engine-höz tartozó ini fájlokban, és rögtön jól megy GeForce-on is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE B650M R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS (210-AZBV)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4174, 94% Akkumulátor
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

