Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1751) Pug válasza #35434496 (#1748) üzenetére


Pug
veterán

A BF4 maga egy bug, lassan kezdem azt hinni. :DDD

Mondjuk most nálam egy-két BF4 stoped-on kívül nincs vele gond ( a köd perpill rohadtul nem zavar :DDD )
Persze kopp-kopp, pár napja a patch után nem akart indulni, mert azt mondta, hogy patchelni kéne, miközben az Origin közölte, hogy nincs mit patchelni, egy teljes reinstall segített, jó mi? ;]

[ Szerkesztve ]

(#1752) HSM válasza BlackSoft (#1750) üzenetére


HSM
félisten

Nekem mivel fotókkal is dolgozom, így a TN nem opció. Amúgy nem szignifikánsan lassabb a korábbi 5ms-es TN-emnél. Csak EIZO tesztben venni észre, hogy a leggyorsabb száguldó fehér kocka valamivel hosszabb csíkot húz. Pozitív csalódás volt ez nekem. :) Amúgy pedig 72Hz-et is tud, írtam hozzá magamnak egy moddolt drivert, de játékra nem használom, csak filmre, játékban azt a pici difit nem veszem észre. :DDD

(#1753) Shing válasza BlackSoft (#1750) üzenetére


Shing
őstag

De az input lag annyival magasabb egy TN-nél, hogy a falra kenheted azt a 3ms előnyt. :DDD

(#1754) #35434496 válasza Pug (#1751) üzenetére


#35434496
törölt tag

Most telepítettem a Star Swarm-t a progi elindul de olyan mint ha nem menne a vga. Síri csendben van a venti rajta olyan mint ha neteznék.

(#1755) Abu85 válasza #35434496 (#1754) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A DX-et 2000 batch/frame-re ajánlják maximum. Ez meg minimum 15000 batch/frame-et csinál, de az átlag inkább 50000-et. Nincs azon mit csodálkozni, hogy egy 90-es évek végére szánt hardverekhez tervezett API-val ezek a komplex jelenetek CPU-limitesek.
Ez a fő oka annak, hogy ma már a tartalomkészítők is driverre optimalizálnak. 15 év, nulla előrelépés, az új konzolok meg 40000 batch/frame-et tudnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1756) TTomax válasza Shing (#1753) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hogy tessék? :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#1757) Tirexi válasza TTomax (#1756) üzenetére


Tirexi
addikt

Ez nekem is furcsa... :U

(#1758) HSM válasza Shing (#1753) üzenetére


HSM
félisten

Ez nem a képernyőpanel technológiáján múlik, hanem a hozzá tartozó elektronikán. ;) Vannak gyors IPS-ek is, ahogy lassú TN-ek és fordítva is. A ms-es érték egész más paraméter, az a pixel színváltásának sebességét írja le, semmi köze az input laghoz, ami azt mutatja, mennyi idő telik el, mire a monitor elkezdi megjeleníteni a képet azután, hogy a számítógépedet elhagyta.

[ Szerkesztve ]

(#1759) #35434496 válasza Abu85 (#1755) üzenetére


#35434496
törölt tag

Na ez a mérés olyan jól sikerült, hogy 30másodperc után kifagyott a progi. :DDD 4930k + gtx 780ti

(#1760) BlackSoft válasza Shing (#1753) üzenetére


BlackSoft
addikt

Csatlakozom Tirexihez, és TTomax-hoz, ezzel most elég hülyeséget mondtál :U

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1761) Abu85 válasza #35434496 (#1759) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A tuning átka. Ez a motor teljesen más terhelési szintet és működést képvisel, mint bármi más.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1762) #35434496 válasza Abu85 (#1761) üzenetére


#35434496
törölt tag

A vga alapon ment.(De olyan volt mint ha nem is ment volna a vga.) :DDD Nem tudok tesztet futtatni ezzel a progival sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#1763) Shing válasza BlackSoft (#1760) üzenetére


Shing
őstag

Miért mondtam volna? Én az input lagról beszéltem és nem a g2g válaszidőről. :) A 3ms előnyt pedig gondoltam érthető, hogy mire mondtam, mert a g2g válaszidőt kritizáltad.

[ Szerkesztve ]

(#1764) Abu85 válasza #35434496 (#1762) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem is a VGA-t terheli igazán. Inkább a procit.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1765) #35434496 válasza Abu85 (#1764) üzenetére


#35434496
törölt tag

Köszi a segitséget.

(#1766) BlackSoft válasza Shing (#1763) üzenetére


BlackSoft
addikt

Elmondom neked, hogy nagyobb fizikai okokból lévő input lag az egér és a gép között, mint amekkora lag van az én TN-emben...

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1767) huskydog17 válasza BlackSoft (#1732) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Hol van itt 10-15% gyorsulás? Sehol, lassulás látható a tesztben. És még hol van az ígért 45%? Sehol nincs, és nem is lesz BF4 alatt az biztos."

A világért sem akarok beleavatkozni, belecsöppenni a vitátokba, de ez a mondat számomra teljesen érthetetlen. Neked ezek az eredmények mit mondanak?

Akkor nézzük az eredményeket százalékban is. Tehát 10-15, de legfeljebb 45%-os gyorsulást vársz. Ehhez képest tekintsd meg a PCGH eredményeit a fenti két képen! A különbségeket feltüntettem neked százalékokban is, hogy még könnyebb legyen értelmezni:
BF4 - Single Player - Radeon R9 290X - Mantle előnye D3D11-hez képest:
720p: 42%
1080p: 29%
1600p: 15%

BF4 - Multiplayer:
720p: 86%
1080p: 36%
1600p: 27%

Nem értem miért írod azt, hogy sehol sincs, illetve elhanyagolható a Mantle előnye. A PCGH tesztje ráadásul nem az egyetlen, ahol hatalmas különbségeket mértek a két API között. Rengeteg teszt számol be több tíz százalékos gyorsulásokról.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#1768) BlackSoft válasza huskydog17 (#1767) üzenetére


BlackSoft
addikt

Fentebb meg ott a másik teszt, ahol kb -0,2%-ot csökken az átlag fps a DX-hez képest :DDD Szóval eddig 100 teszt mind ellent mondott a másiknak, nincs semmi aminek hinni lehet.

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1769) stratova válasza BlackSoft (#1768) üzenetére


stratova
veterán

A "változatosság" kedvéért. Az ominózus Dx vs. Mantle 45%-os gyorsulás az alábbi összeállításra értendő: A10-7850K + R9 290X 1080p Ultra.

(#1770) Malibutomi válasza BlackSoft (#1768) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ha tényleg megnéztél volna több tesztet ahogy javasoltam és átlagolsz látnád hogy az a 10-15% közötti érték jön ki amit említettem.

[link] 12%
[link] 29%
[link] 13%
[link] 12%

(#1771) BlackSoft válasza stratova (#1769) üzenetére


BlackSoft
addikt

Na itt a gond... Akkor ez mit csinál? Megszüntet egy cpu limitet egy olyan procinál, ami önmagában DX mellett semmire nem jó... Azt hiszem aki 290x-et tud venni az nem fog 30ezer forintos lappal meg 50ezres budget processzorral próbálkozni játszani.

Ha 45%-ot hozna egy 200k-s CPU-val 1080p-ben, akkor már rendelnék is 2db 290x-et...

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1772) Gainka válasza BlackSoft (#1771) üzenetére


Gainka
őstag

Hova nem elég egy 50 ezres i5?
200k-s proci meg ket 290x hez mi s francnak plusz 45%? Érdekesen làtod a dolgokat!

(#1773) Abu85 válasza BlackSoft (#1771) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Inkább csökkenti az API többletterhelését és valóban többszálú leképzést biztosít. A jelenlegi programok ebből a képességéből profitálnak. Ez több fejlesztőnek nagyon fontos dolog, mert túl vagyunk egy konzolgeneráción, és az Xbox 360-on egy-két exkluzív elérte a 20000 batch/frame-et is 30 fps-sel, amikor ezt a sebességet PC-n jó programozás mellett is csak 5000 batch/frame-mel tudjuk hozni. Kivéve persze az olyan vadállat motorokat, mint a Nitrous, de nem mindenki öl az optimalizálásba annyi pénzt és időt mint az Oxide.
Na most itt az új konzolgeneráció, amelyek képesek 40000 batch/frame-re, és PC-n még mindig nem történt semmi előrelépés. Nem mennének bele egy gyártófüggő API-ba a fejlesztők, ha nem gondolnák, hogy a szabvány már a PC versenyképességét veszélyezteti.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1774) gbors válasza BlackSoft (#1771) üzenetére


gbors
nagyúr

na ez mondjuk a másik véglet. engem nagyon meglepne, ha multiban, 1080p-ben, 2db 290X mellett nem hozna a mantle gyakorlatilag bármilyen CPU mellett (limitáljunk 4.5GHz-nél :) ) ennyit.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#1775) huskydog17 válasza BlackSoft (#1768) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Kíváncsiságból megnéztem azt a tesztet, amit az 1707-es hozzászólásban illesztettél be egy képen. Az általad prezentált, PC Perspective tesztben lévő, 1000 dolláros Core i7-3960X gyökeresen más kategória, mint egy 340 dolláros Core i7-4770K. :U
Érdekesség, hogy az általad beillesztett képen egy Single Player pálya szerepel, ahol köztudott, hogy alapból jóval kisebb a különbség, mint MP alatt. Maradva a PC Perspective tesztjénél, találunk MultiPlayer részt is:

1080p (27% előny):

1600p (32% előny):

Ez ugyan egy 170 dolláros AMD A10-7850K APU, de a tesztben sajnos nem szerepel, hogy az 1000 dolláros Core i7 hogyan szerepelt MP alatt. Nem is értem miért nem rakták bele. :F

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#1776) Malibutomi válasza gbors (#1774) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

290X CF-ben ahol vannak tesztek 30-50FPS-eket hozott

(#1777) stratova válasza BlackSoft (#1771) üzenetére


stratova
veterán

A nagyobb GPU teljesítmény éppen jól jön a Mantle összeállításnak, lásd az utolsó tesztkonfigurációt.

(#1778) BlackSoft válasza huskydog17 (#1775) üzenetére


BlackSoft
addikt

Az a helyzet, hogy ha megnézed az 1000 dolláros procikkal csinált teszteket, akkor ott pont hogy semmi különbség nem lesz, vagy pont hogy visszalépés lesz a Mantle-el. És miért? Megmondom miért :K
Azért, mert az 1000 dolláros cpu lazán kihajtja a kártyát, és azzal a Mantle nem tud már csinálni semmit, viszont a 170 dollcsis proci ami éppen hogy működtetni tud egy 290x-et, a Mantle segítségével ki tud hajtani sokkal jobban. :K

Tehát ha ez másképp lenne, és hozna 45%-ot egy 3960x-el is, akkor azért ott lenne értelme egy CF-nek, azért mert 4K játékhoz sajnos sok esetben a 60fps-hez kell 4db 290x vagy 4db 780/780Ti. Ha 45%-ot dobna a 2db 290x teljesítményén, akkor 2kártyával kevesebb is elég lehetne 4K-ra lazán. És már mennék is a boltba venni 290x CF-et, meg egy 2160p felbontású monitort :D Tehát az egy jó dolog lenne, mert nem kellene 600-800ezerért vga-kat venni, hanem feleannyiból is meglehetne ugyan az.

Az pedig szép és jó, hogy egy olcsó valami procival ki lehet hajtani egy 290x-et a Mantle-el, de továbbra is azt mondom, hogy aki 290x-et ki tud fizetni, az nem fog 170dolláros AMD procit venni mellé, meg valami legolcsóbb lapot :N És azt sem szabad elfelejteni, hogy hiába tudja kihajtani a szar proci is a 290x-et a Mantle segítségével, attól még nem a proci lett az erős... Tehát egy programban, ahol neked sehol nem kell a vga-d meg a mantle, ott a proci önmagában egy 170 dolláros proci lesz továbbra is.

Magyarul a 170 dollcsis procival úgy fog játszani valaki, mint ahogy én játszok a 700 dollcsis procimmal, viszont ha mondjuk elindítunk mindketten egy-egy render-t, akkor én végzek 30perc alatt, az AMD-s procis meg 4-6óra alatt. Na az a nem mindegy, ott nem segít se a Mantle, se a DX, se az akarat :DDD

És egyelőre nem is megoldás játékra sem a 170dollcsis proci, mert 1001 játékból hány támogatja Mantle-t? 1... Azaz hiába a 290x a szar proci mellé, mert a BF-en kívül semmi játék nem fog menni, amikor a kártya nem lesz képes a gyenge procival 20%-nál többre :)

[ Szerkesztve ]

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1779) huskydog17 válasza BlackSoft (#1771) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ezt egy kicsit megfordíthatjuk:
Minek vegyen az ember 1000 dolláros CPU-t, amikor a 170 dolláros APU-val többet ki tud sajtolni a játékból?
A lenti eredmények rendkívül érdekesek:

SP (Dam) with Intel Core i7-3960X (1600p):

SP (Dam) with AMD A10-7850K APU (1600p):

#1778: Eh, megelőztél. :D Most miért hozod fel a renderelést, amikor a Mantle-ről és a BF4-ről volt idáig szó? Nem értem. :F Remélem következőnek nem a felhős szervereket akarod felhozni! :)

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#1780) BlackSoft válasza huskydog17 (#1779) üzenetére


BlackSoft
addikt

Fent épp leírtam... De amúgy tudod mi az érdekes megint ezekben a tesztekben?

DX alatt jobb mindkét esetben az átlag eredmény :U De amúgy én nem hiszek ezeknek a teszteknek, mert más tesztekben meg pont az ilyen gyenge low-end procik épp hogy megforgatják a 290x ventijét :D
És megint más az ha 1920x1080-ról beszélünk, mintha 2560x1440-ről beszélnénk. Utóbbi esetben gyengébb proci, alacsonyabb órajel is jobbak kihajtja a kártyát. Míg előbbi esetben az én procim egy 780 SLI-t 4,3-4,4GHZ-től tud kihajtani rendesen, egy 3770K-t nagyon nagyon meg kell húzni, hogy kihajtson egy 780 SLI-t, oda már kell 4,6-4,7GHZ is. Viszont ha 1440p-t állítasz be, akkor mindkét proci már 4GHZ-nél lazán 100%-on tudja pörgetni a kártyákat :K

Szóval 1080p teszteket kell nézni, ahhoz lehet bőven viszonyítani is, hiszen legtöbb embernek 1080p-je van, nem 1440p...

Szerk, az utolsó mondatodra: Látom nem érted. Direkt külön megemlítettem azt is, azért hogy mondjak egy példát, hogy miért semmire nem jó továbbra sem az, hogy egy 170dollcsis cpu ugyan azt tudja, mint egy 1000dollcsis a játékok alatt :U
Másba nem lehetett belekötni, akkor gyorsan ebbe :U :C

[ Szerkesztve ]

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1781) stratova válasza BlackSoft (#1778) üzenetére


stratova
veterán

Akkor mégegyszer, hátha most átjön:

(#1782) norb55 válasza BlackSoft (#1778) üzenetére


norb55
senior tag

Magyarán ebből is látszik, hogy a mantle az AMD "gyenguska "procijaioz lett tervezve.
Amúgy szerintem nemfeltétlenül kellene az intel legbrutálisabb prociját felhozni, attól olcsobbak is ugyanolyan jók.
Azért kicsit feltünő, hogy az AMD teljessen leakar szakadni a directx-ről, és a maga kis világát felépíteni. Megvan neki hozzá minden processzor és videókártya is. és pár év mulva a mantle api is a külön nyelvezete.
Nemakar senkitől függni.

2-3 év és szerintem teljessen független lesz.

[ Szerkesztve ]

(#1783) BlackSoft válasza stratova (#1781) üzenetére


BlackSoft
addikt

És ez most itt miez? 3 különböző konfig, 3 különböző kártyával, a végén már volt ész 3 kártyához, de cpu tuninghoz nem, az elsőben meg integrált van.... Egyiknél 1080p ultra, a másiknál 1080p ultra 4x MSAA, a következőnél 720p medium......................Ezt a képet hagyjuk szerintem...

Inkább úgy kellene, hogy ezek a procik, stb, csak mindhárom esetben 290x, Ultra 1080p 4x MSAA, és akkor meglátjuk mi lesz... Az utolsó esetben meg 3,5ghz helyett inkább 4,7ghz legyen....
Azt úgy már elfogadnám tesztnek. De ez egy bazi nagy megtévesztés így, amivel lehet menőzni, hátha valaki nem nézi meg rendesen az adatokat...

Az én felállásomban az lenne az eredmény, hogy a legtöbbet az első esetben hozná, utána jönne a második, és a 3. esetben ahol a 3970X van, szerintem 1% plussz sem lenne.

(#1782) norb55: Te miket beszélsz? Most kinek az oldalán állsz? :DDD ;] :P De amúgy igen... Ez a saját gyenge procijaihoz való a legjobban, annak érdekében, hogy a saját termékük végre képes legyen kihasználni a saját csúcskártyájukat :K

[ Szerkesztve ]

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1784) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Az még a nagy kérdés, hogy meddig fognak a fejlesztők 2000-5000 batch/frame között maradni a multiplatform címeknél. Az előző generációs konzolok 20k-t is tudtak, az új generáció 40k-t is tud. A Mantle 100k-ra is képes. Előbb-utóbb elfogy a türelem. A fejlesztők elég sokáig vártak, rájuk nem lehetett panasz, de egy PC-s játékos nem fogja eltűrni, hogy PC-n legyen kisebb a látótávolság vagy gyengébb az általános minőség. Ha az MS és a Khronos nem adja meg, amit kérnek, akkor majd egy gyártó.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1785) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Hirtelen egy ilyet találtam, nem épp csak az AMD gyengus procijai gyorsultak.:

[ Szerkesztve ]

(#1786) norb55 válasza Malibutomi (#1785) üzenetére


norb55
senior tag

De AMD-n gyorsúlt sokkal többet FUll HD-ba.

(#1787) stratova válasza BlackSoft (#1783) üzenetére


stratova
veterán

Nem 3 csak 2 kártya van a 3. konfigurációban.
Azt mondjuk ne hagyd figyelmen kívül, hogy ez egy 6/12-es CPU 3.5 GHz-en jó indulattal egy kalap alá vehetnénk vele a 4.7 GHz-es 4/8-asat és szerintem egy i7-4770K + 290X CF konfiguráció már akár egészen életszerű/ésszerű is lenne.
Egyébként ki az aki egyetlen 290X mellé i7-3970X-et venne játék céllal? :DDD

(#1788) BlackSoft OK egyetlen kártya mellett hajtasz i7-3930K-t (ami éppen a 6/12-es sweetspot, ebben teljes az egyetértés), de nyugtass meg, hogy ezt a konfigurációt nem csak játékra használod ebben a felállásban. :)

[ Szerkesztve ]

(#1788) BlackSoft válasza stratova (#1787) üzenetére


BlackSoft
addikt

70X-et senki :DDD De 30K-t mondjuk én :U 3930k és 3970X között ha ugyan arra az órajelre tesszük, akkor semmi különbség nincs, csak az egyiknek 12mb cache-e van, a másiknak 15mb :U Mondjuk egy 4960X-re valamikor majd lehet hogy benevezek :P

---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------

(#1789) norb55 válasza stratova (#1787) üzenetére


norb55
senior tag

Akinek a pénz nemszámít, csak hogy mindenből a leggjobb és leggdrágább legyen ;]
Játékra bőven elég a 4magos proci, még több kártyánál is., szerény véleményem :)

(#1790) HSM válasza norb55 (#1789) üzenetére


HSM
félisten

Haha.... A 7950/7970 CF úgy megette a tuningolatlan 3570K-mat mikor próbáltam pl. Metro LL alatt, hogy öröm volt nézni. PLanetside2-ről nem is beszélve, 50%-ot is ritkán érte el a GPU-használat, pedig még be se mentem kb egy nagyobb csatába.
És ezen nem segítene, ha a gyári 3,6Ghz-ről mondjuk 4,5Ghz-re húztam volna. :N HT szintén.
Persze, volt játék, amit remekül kihajtott, pl. Tomb Raider 2013. :) De az valami rekord cpu-igénytelen game amúgy. Ja, meg GTA4 CPU limit 7970-el CF nélkül. ;] Csak ami eszembe jut saját tapasztalat....

[ Szerkesztve ]

(#1791) norb55 válasza HSM (#1790) üzenetére


norb55
senior tag

Metro LL az se crossfire se SLI kedvelő :) Második kártyát kb 30-35%-on járatja .
És megjegyzem nem cpu limit van ott.
Elég rosszúl lett optimalizálva.
GTA 4 buta konzolportos motor. Az semmit nemtámogat.

[ Szerkesztve ]

(#1792) miresz válasza HSM (#1790) üzenetére


miresz
veterán

Na pl. ilyen esetekben,ha nem DX-en hanem Mantlen futna a játék motorja nem kerülnél ilyen helyzetbe. Erre (is) hivatott a Mantle.

Akár,hogy is nézzük ez a Mantle egy jó dolog az elavult DX helyett.

(#1793) HSM válasza norb55 (#1791) üzenetére


HSM
félisten

Nekem erősen CPU-limitnek tűnt. :K Nálam ment mindkét GPU rendesen, csak azon a rövid teszten is többhelyen előfordult, hogy visszaesett mindkét kari kihasználtsága, a proci meg fel némi döcögés kíséretében. :U

OSD-n néztem midnent közben: [link]
Belinkelem már akkor a CF tesztem: [link] [link]

A GTA4-nek egyáltalán nem buta a motorja, 3 programszálra skálázódik, ami elég komoly, ha a korát is nézed. :U Megy a 7970-el elég frankón, csak mondjuk folyamatos 60-80% CPU-használat 90-es látótávon a 4670K-val is. :C

(#1792) miresz: Mindenesetre a Mantle-től csak jobb lehet a helyzet, hogy csökkenti az API-s többletterhelést. Én ajándékként tekintek rá, ha 5%-ot hoz, már örülök, nemhogy, ha esetleg többet. Enélkül is meg voltam elégedve a 7970 vagy 280X-emmel. :)

[ Szerkesztve ]

(#1794) norb55 válasza HSM (#1793) üzenetére


norb55
senior tag

Nállam se proci limit van, egyszerüen nem jó a metroba a skálázódás.
GTA4 csak egy kártyát kezel. és van mikor beesik az FPS 25-re . Meglátszik hogy konzolról írták át PC-re.
A GTA 5-is olyan buta motor lesz, akkor lemegyek hídba. :D

(#1795) HSM válasza norb55 (#1794) üzenetére


HSM
félisten

GTA4-et eszembe se jutott kipróbálni CF-el, mert már egy 7970-el is a CPU-m kevés neki, pedig a 4670K-s i5 tudtommal nem számít gyenge négymagosnak 16GB 1600@CL9 rammal. :)

Ha a GTA5 is csak fele olyan előremutató, korát megelőző motor lesz, én maximálisan elégedett leszek, nem kis GTA fanboyként. :R Persze, kicsit kevesebb bugnak én is örülnék az elején, a 4 sok bosszúságot okozott míg ki nem jött a 4. patch. :)

(#1796) norb55 válasza HSM (#1795) üzenetére


norb55
senior tag

GTA 4-be a procit tuningolni kell, az a játék procira éhes .
Jólvan, ez már proci meg játék téma. abbahagyon :D

(#1797) Pug válasza HSM (#1795) üzenetére


Pug
veterán

PC-n a GTA4 (gantasztikus konzolport) motorja korát megelőző, előremutató? Minden rendben van odaát, vagy csak valóban a fanboy beszél belőled? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#1798) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

A GTA4 kapcsán drága GTA-fanboy barátom tudnám idézni: "Nem volt fos a GTA4 motorja, csak a játékosok nem értékelték, mert szarul működött." :DDD

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#1799) HSM válasza Pug (#1797) üzenetére


HSM
félisten

Nem, csak azóta se láttam semmi más játékot, amiben egy ekkora, ennyire emberekkel, autókkal teli, élő környezetet csináltak volna. Ez zabálja meg a procit, a kismillió "NPC"... :D Kisebb látótávval, vagy kiritkított várossal (letekert beállítások) alig kell neki CPU. :)
Biztos meg lehetett volna jobban csinálni, de azért a szar motor túlzás, pláne ha hozzávesszük a korát. :U

[ Szerkesztve ]

(#1800) Shokkolo válasza miresz (#1792) üzenetére


Shokkolo
addikt

+1 :K

"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.